View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Brandy Proff
|
Posted: 28.05.2008 00:28 Post subject: |
|
|
Ser at Aab-spiller Augustinussen får følge av Aabs venstreback Michael Jakobsen på landslaget. Noe for oss? Kanskje en som er bedre enn Miller, Dorsin, Traoré og Nordvik? Er det mulig? |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 28.05.2008 09:19 Post subject: |
|
|
Brandy wrote: | Ser at Aab-spiller Augustinussen får følge av Aabs venstreback Michael Jakobsen på landslaget. Noe for oss? Kanskje en som er bedre enn Miller, Dorsin, Traoré og Nordvik? Er det mulig? |
Det er helt klart mulig at han er bedre enn Miller, Dorsin, Traore og Nordvik ja. Definitivt. |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 28.05.2008 09:47 Post subject: |
|
|
h b wrote: | http://fotball.fvn.no/eliteserien/article108883.ece
Er Lustig god nok eller bare talent? |
Lustig var vel aktuel da vi henta Stoor. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 28.05.2008 13:17 Post subject: |
|
|
Ser på årets lag i Danmark. Her kan det være noen interessante spillere?
- Christopher Poulsen, venstreback, FC Midtjylland, 27 år
- Kolja Afriyie, høyreback, FC Midtjylland, 26 år
- Martin Vingaard, høyre midtbane, Esbjerg, 23 år
- Martin Bernburg, FC Nordsjælland, spiss, 22 år
- Jeppe Curth, Aalborg, spiss, 24 år.
Er det noen som har sett disse spillerne spille? Og hvordan er de? |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 28.05.2008 13:40 Post subject: |
|
|
Har ikke sett noen av dem i auksjon, men Vingaard er utvilsomt et spesielt navn. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 28.05.2008 13:46 Post subject: |
|
|
Vingaard har en heftig skuddfot hvertfall, hvordan han er ellers vet jeg ikke. Men han har blitt tatt ut på landslaget.. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 28.05.2008 13:52 Post subject: |
|
|
Han Vingaard er jo ikke akkurat gamle karen heller. Og Esbjerg bør det jo være en mulighet å komme i tale med. Han også selvfølgelig. Er han en utpreget høyreving? |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 28.05.2008 16:20 Post subject: |
|
|
Stano_11 wrote: | Det er helt klart mulig at han er bedre enn Miller, Dorsin, Traore og Nordvik ja. Definitivt. |
Hva begrunner du dette i? At du ikke liker Miller, Dorsin, Traore og Nordvik, eller at du faktisk har sett Jakobsen spille?
Edit: Feil navn...  _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience,
Last edited by Moltisanti on 28.05.2008 16:42; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 28.05.2008 16:32 Post subject: |
|
|
Han mener nok Jakobsen, Thor Arild. |
|
Back to top |
|
 |
John Ass Senior
|
Posted: 28.05.2008 18:52 Post subject: |
|
|
Slik du stiller spørsmålet ditt ser det like mye ut som du spør om det er mulig å være bedre enn de fire rbk spillerne. Og dermed svarte han vel, ja, det er mulig. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 29.05.2008 08:50 Post subject: |
|
|
Det var ikke det jeg spurte om nei. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 29.05.2008 23:59 Post subject: Alanzinho |
|
|
Nå vet jeg at det kansje blir vanskelig å hente ham, men slik JEG ser tippeligaen så er Alanzinho den spilleren som ville forsterket laget mest.
Han er rett og slett i egen klasse.
En slik spiller som har få balltap og kan utfordre kan bli en perfekt spiler å ha sammen med ciljan på midten.
Ciljan - Tettey - Alanzinho
Sappy
dette lukter svidd!
koster han 30 mill så mener jeg han er verd ver krone! det er min mening.
Håper virkelig han blir norsk snart! Kan han ikke gifte seg med ei norsk jente fort som f da? hadde vært utrolig deilig å ha ham som offensiv midtbane på norge!
ellers så ville jeg anbefalt å hente Hønefoss sin nye midtbanespiller, han er ung og kjempegod!
(han de kjøpte for å erstatte demidov...)
GLORY gloory RBK!!!!!
PS! Dumt MED KTE, ønsker ham alt godt og håper å se ham i et eller annet verv i fremtiden! |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 30.05.2008 00:35 Post subject: |
|
|
....... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.05.2008 01:33 Post subject: |
|
|
Yssouf Koné og Steffen Iversen har tidvis vært for stillestående på topp. Derfor håper RBK å finne en kjappere spiss som erstatter.
- Det er ting vi tar stilling til nå. Vi har noen navn på blokka - noen vi fortsatt sjekker ut og noen vi jobber litt nærmere med. Det sier seg sjøl at en spiss som skal utfylle Steffen, må ha gjennombruddskraft, smiler Hoftun.
(...)
RBK har også behov for én eller to nye midtstoppere med tanke på neste sesong. Etter å ha hentet unge spillere i vinter, er det et ønske om å få litt mer erfaring inn i laget for igjen å få mer stabile resultater.
- I kommende vindu må vi kanskje se litt annerledes på det. Vi mister tross alt sannsynligvis både Christer Basma, Bjørn Tore Kvarme og Roar Strand etter denne sesongen, sjøl om det ikke er helt avgjort ennå. Rutine er viktig i fotball, og vi kan ikke bare ha lovende, fremadstormende spillere, mener Hoftun.
Les mer: - Flere spisser på blokka
Ble mye skriving det der, får ta natta nå, slik at jeg er våken nok til å snike meg inn på stengt trening kl. 10.  |
|
Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 30.05.2008 01:58 Post subject: |
|
|
He he, God natt, ja 
Last edited by skjæringen on 30.05.2008 03:40; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Henrikssen Junior

|
Posted: 30.05.2008 02:19 Post subject: Strømstad |
|
|
Jeg er klar over at det ikke er midtbanespillere vi primært leter etter, og at Savo ble veid tyngre forrige gang vi var inne på tanken. Jeg lufter det likevel; hva med Strømstad på tvangsauksjon? http://www.nettavisen.no/...947075.ece
Jeg syntes han leverte meget godt mot Odd for Start, og var langt over gjennomsnittet i landskampen mot Urguay. Jeg er overbevist om at en spillertype som Strømstad ville passet godt i spann med Ciljan og Sapi spesielt. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 30.05.2008 02:44 Post subject: |
|
|
Prblemet med han er at han ikke vil gå til en annen norsk klubb for enhver pris.
Hvis allikevel vi skulle få ham for den prisen vi kan være villige til å betale (7-8 mill), er det også ganske sikkert utenlandske klubber som snuser, og da er valget enkelt .
Om han er en spiller for oss er en annen sak. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 30.05.2008 02:52 Post subject: |
|
|
Vi har mer enn nok sentrale spillere. Ikke er han ei spesiell forsterkning der heller. NÃ¥ trenger vi spillere som liker seg best langs krittlinja. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 30.05.2008 08:29 Post subject: |
|
|
Fullstendig enig. Vennligst stryk Strømstad fra denne blokka snarest. Han greier ikke å dominere i Adeccoligaen, engang. Er ikke i nærheten den spilleren han var for to-tre sesonger siden.
Se til utlandet. Finn en eller to kantspillere. Finn en midtstopper. Finn en bakromsspiss. Avslutt så jakten på spillere, og ta opp jakten på gullet. Lett. |
|
Back to top |
|
 |
Isfuglen Junior
|
Posted: 30.05.2008 08:41 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | slik at jeg er våken nok til å snike meg inn på stengt trening kl. 10.  |
Det blir gøy å se hvilke journalistiske poenger som kommer ut av den første stengte treningen. Dagbladet har jo skapt en fin presedens med å avsløre "hemmelige" innøvde trekk, jamfør leid helikopter med billedbevis på forsiden fra VM.
Hvem tar på seg den journalistiske martyr/judas-rollen med å avsløre RBKs dødballtrekk i folkeopplysningens navn denne gangen?
Fin artikkel forresten. Nannskog hadde gjort seg. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 30.05.2008 08:51 Post subject: |
|
|
Isfuglen wrote: | 2mas wrote: | slik at jeg er våken nok til å snike meg inn på stengt trening kl. 10.  |
Det blir gøy å se hvilke journalistiske poenger som kommer ut av den første stengte treningen. Dagbladet har jo skapt en fin presedens med å avsløre "hemmelige" innøvde trekk, jamfør leid helikopter med billedbevis på forsiden fra VM.
|
Nå får nok konesseur blod på tann med sitt tak over lerkendal  _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 30.05.2008 09:34 Post subject: |
|
|
Strømstad vil til utlandet for en enhver pris. Agenten han snakket sågar om 2. bundesliga. Så da har de lagt lista...
Liker det jeg hører om at Rosenborg vil ha en spiss med gjennombrudskraft og en midtstopper til. Og at disse spillerne vil være mere rutinerte spillere enn de vi har kjøpt inn før årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
Back to top |
|
 |
iKing Junior
|
Posted: 30.05.2008 09:56 Post subject: Re: Alanzinho |
|
|
moomoo wrote: | Nå vet jeg at det kansje blir vanskelig å hente ham, men slik JEG ser tippeligaen så er Alanzinho den spilleren som ville forsterket laget mest.
Han er rett og slett i egen klasse.
En slik spiller som har få balltap og kan utfordre kan bli en perfekt spiler å ha sammen med ciljan på midten.
Ciljan - Tettey - Alanzinho
Sappy
dette lukter svidd!
koster han 30 mill så mener jeg han er verd ver krone! det er min mening. |
Jess! Hurra! Bla opp 30 millioner for å få Norges veikeste midtbane. Mangler bare at vi driller Storflor som defansivt anker i stedet for Tettey, så er denne oppstillingen komplett. |
|
Back to top |
|
 |
|