View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
WengerKnows Senior
|
Posted: 21.05.2008 21:23 Post subject: |
|
|
Håper flest mulig stikker innom trening i morgen så vi kan få rapport! Var jo et fantastisk klipp på rbk.no! Ta gjerne med filmkamera og legg ut på tuben!  |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.05.2008 21:26 Post subject: |
|
|
Det var det jeg skulle spørre om. Kan noen som var på treninga idag skrive en rapport (Sånn som vi hadde flere av for et par år siden)? Hvilke øvelser brukte han? Hvem utmerket seg (i begge retninger)? Hvordan var Hamrén? Osv.
Rapporten passer kanskje bedre inn i en annen tråd. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 21.05.2008 21:45 Post subject: |
|
|
Noe rapport skal jeg ikke kjøre igang, men øvelsene jeg så fra 14.30-(kom dit ca 14.40)-økta var:
Hekk. løping over hekker med utstrakte og bøyde ben. 2-3 ganger. hamrén viste selv og ga meldinger først på svensk, så på engelsk.
Bittesmå hekker. (oransje 20 cm høy) der de sprang sideveis, fremover og diverse. 4-5 ganger hver. Albert var den som sto for showet, da han på en runde klarte å velte 4 av de 6 små hindrene.
deretter ca klokka 3, delte han gruppa inn i tre. Henriks leste opp navn. 1 gruppe inn på impuls. andre gruppe inn i garasjen for å drive med noe slynger syns jeg de kalte det. 3dje gruppa er jeg ikke sikker hva skulle på.
planlegger en tur i morgen klokka 10 som avbrekk i eksamenslesinga  |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.05.2008 22:04 Post subject: |
|
|
Takk, RBKfan100%
Hvem måtte på Impulse? |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 21.05.2008 22:11 Post subject: |
|
|
Nei, det husker jeg ikke.. leste bare opp det å det navnet. tenkte først de skulle ha en spillesekvens eller noe, så fulgte ikke med på inndelingen så nøye.
Dessuten kan det nevnes at jeg så litt på keeprene etter at utespillerne var fordufta. Dreiv å hoppa over en hekk der og, før de skulle springe på plass å ta skuddet som kom fra mr.jamtfall. Rune måtte gi seg litt tidlig da han fikk en liten skade. Gikk til fysion. Det ble nevnt at det var noe han hadde hatt tidligere. Får håpe det ikke er noe alvorlig. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.05.2008 00:18 Post subject: |
|
|
Om noen lurer: Jeg ankom først rundt 11:15 under den ordinære spillsekvensen med tre lag på liten bane.
Altså har ikke jeg noe å bidra med før den tid. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 22.05.2008 15:28 Post subject: |
|
|
Noen som var på trening i dag? |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 22.05.2008 15:50 Post subject: |
|
|
Jepp, var innom en tur idag og
Ankom rundt 10.20.
Troppen var delt inn i tre, der de trente på bevegelse med en-touch-spill.
Etterpå spilte førsteelleveren (inkludert Basma) mot 11 resterende (inkludert noen juniorer (markus henriksen, bakenga (tror jeg) og keepern Ole næss). Hamrén blåste i fløyta stadig vekk og instruert spillerne. Jarstein trente ikke på banen såvidt jeg så. Sikkert skaden jeg skrev om igår som årsak.
Videre spilte førstelags-backrekka pluss tettey, demi og ciljan etablert forsvar mot bl.a Frode johnsen, Berbatovci, pelu og noen juniorer mot et mål med lunna som keeper.
Samtidig trente angriperne på avslutniger med Næss i mål på andre halvdel.
videre spilte alle bortsett fra Sapara og ivers, på to mål på kort bane. Ivers og Sapi sto på motsatt halvdel og trente volleyskudd på mål.
På slutten hadde de noen løpeøvelser bl.a det som vises på video på RBK.no. |
|
Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 22.05.2008 16:24 Post subject: |
|
|
RBKfan100% wrote: | Samtidig trente angriperne på avslutniger med Næss i mål på andre halvdel. |
Sikker på at det ikke var Even Barli som var den andre keeperen sammen med Lund Hansen? Vedkommende stod uansett bra, spesielt under spillsekvensen på liten bane hadde han flere
gode involveringer. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 22.05.2008 16:29 Post subject: |
|
|
Ja, det er MEGETMEGET mulig. Kjenner ikke ansiktene på juniorene der så innmari godt jeg.. Kikka gjennom bildene av stallen fra RBK.no, men kunne egentlig ikke finne noen som lignet helt Syns han var litt lys i luggen, derfor gikk jeg for næss. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 22.05.2008 17:01 Post subject: |
|
|
Det var Barli. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 22.05.2008 19:08 Post subject: |
|
|
Så ut til at Michael Karlsen deltok på treninga i dag. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 28.05.2008 14:30 Post subject: |
|
|
Kommentarer fra RBK sin trening med Hamren i dag? Hva ble det terpet på osv.
Gleder meg til rapporter, får ikke opp videoen fra rbk.no her på jobb. _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 28.05.2008 14:55 Post subject: |
|
|
Det var bare en liten snutt på 11 minutter med 5 mot 5 eller noe i den duren. Hva de terpet på eller trente på utenom dette ser man ikke i videoen. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 28.05.2008 14:58 Post subject: |
|
|
selv om du ikke får opp videoen så står det i oppslaget hva det ble terpet på:
Hamrén hadde sin andre arbeidsdag som hovedtrener på feltet, og svensken kjørte en god formiddagsøkt i trøndersola (etterfulgt av styrke på ettermiddagen). Det ble terpet på forsvarsspill, før det ble kjørt spill to ganger fem minutt, som måtte avgjøres fra straffefeltet:
SE 11 MINUTT TRENING PÃ… RBKTV VED Ã… KLIKKE HER
Torsdag får Hamrén tilbake landlagsspillerne, og starter med det for alvor oppkjøringen til søndagens hjemmekamp mot Viking. RBK kjører to treninger torsdag, før de kjører historiens første delvis lukkede trening fredag.
Du får fyldig dekning på RBK.no fra treningene, og fyldig Før kampen-program på RBKTV fredag. _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
TomBoy Proff
|
Posted: 28.05.2008 15:44 Post subject: |
|
|
En ting er sikkert, intensiteten virker mye mye høyere på dette klippet kontra det i buvik i forsvarsjobbing  |
|
Back to top |
|
 |
cris Proff
|
Posted: 28.05.2008 16:46 Post subject: |
|
|
Intensitet er en ting, men gud bedre hvor dårlig kvalitet på spillet!!! |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 28.05.2008 16:58 Post subject: |
|
|
Ja. Det var forferdelig å se på! Ble litt flau faktisk!  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 28.05.2008 17:54 Post subject: |
|
|
Spenstig feilprosent ja, men fint putta av Aas etter 6:10 eller rundt der.
Feilprosenten må vel nødvendigvis bli høy med så høyt tempo, men hadde ikke vært meg i mot å se bedre basisferdigheter nei (gud bedre).
EDIT: Hva er det med standfoten til Basma på straffe? Halv meter bak ballen. Ikke rart han ser ut som han overstrekker seg på alle lompene sine. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
fysio Junior
|
Posted: 28.05.2008 23:34 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Spenstig feilprosent ja, men fint putta av Aas etter 6:10 eller rundt der. |
Flott mål av Aas, finter bort to forsvarere, og fyrer løs.
Skulle gjerne hatt en radarmåling på straffen til Aas også, vannvittig tilslag på ballen. En hører av tilslaget at det er ekstrem snert i den ballen.
Den gutten har et sinnsykt goalgetterpotensial. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 28.05.2008 23:52 Post subject: |
|
|
Veldig interessant topic (og innlegg).
Håper flere følger opp med beretninger fra treningene! _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 29.05.2008 07:48 Post subject: |
|
|
Var ganske skuffet over pasningskvaliteten selv, og såå høyt tempo var det da ikke...men uansett bra at de øver på tempo i spillet, det er viktig, veldig viktig  _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
Back to top |
|
 |
|