|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
longns Veteran
|
Posted: 09.05.2008 12:11 Post subject: Adeccoligaen 2008 |
|
|
http://www.dagbladet.no/s...34824.html
Det her står det respekt av, han her har alle assistentene i Rosenborg noe å lære av. Be om å få gå sammen med sjefen istedenfor å stjele jobben hans.
Last edited by longns on 09.05.2008 13:30; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 09.05.2008 12:18 Post subject: |
|
|
Jeg ser ikke helt poenget med å sparke en trener hvis en ikke har et godt alternativt tilgjengelig. Vi gjorde det samme med Tørum og By Riise og alternativene har vist seg å være dårligere enn den forrigje treneren. Vi gjorde det riktig med Per Joar Hansen når vi hadde Høgmo klar. Et klart bedre alternativ. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 09.05.2008 13:02 Post subject: |
|
|
Vi kan vel begynne å se etter årets spiller i Adecco nå, slik at vi vet hvem som blir forsterkningen til vinteren. Kovacs eller bentley?? i odd gjør det vel brukanes.. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 09.05.2008 13:30 Post subject: |
|
|
Synes du Demidov er en veldig dårlig spiller, eller for den saks skyld Gunnarsson, Nanskog, Alanzinho, Strømstad, Stenslid, Austnes, Brown, Aarøy,etc er forferdlig dårlige spillere dette er spillere som har spillt i adecco ligaen iløpet av de 3 siste årene. Slik som jeg ser det er ingen grunn til å overse et så stort marked som har bragt så mange gode spillere til tippeligaen det siste årene. Når det gjelder våre egne importer fra første divisjon så er jeg sånn tålelig fornøyd.
Vadim Demidov: En åpenbaring, fantastisk spiller, et kupp.
John Pelu: Uprøvd ,men har ferdigheter som vi har manglet i Rosenborg allt for tidlig å dømme allerede nå.
Roy Miller: Har begynnt akseptabelt og uinspirerende ,men også han fortjener tid og det vil si mer enn 3 kamper.
Blir rett og slett oppgitt over hvor utolmodige mange er med spillere og den tid en trenger på bli komfortabel og spille opp i mot sitt beste i ny klubb. Gi dem tilitt og tid og jeg er overbevist om at både Pelu og Miller kan vise seg som gode kjøp. Det finne 100 vis av eksempler på spillere som har begynnt dårlig, men har kommet fryktelig sterkt tilbake.
Når vi skal handle spillere er det langt viktigere at det har rett type ferdigheter iforhold til hvilken rolle det skal bekle enn at det kommer fra den og den ligaen eller den og den klubben og koster så og så mye. Miller og Pelu har rett type ferdigheter iforhold til hvilken rolle det skal bekle om det er god nok vil tiden vise. På grunn av begrensete midler er en nødt til å gamble av og til enhver spiller kan ikke koste 10 millioner eller mer. Det er store forandringer i Rosenborg laget i år og det trenger tid for å sette seg som igjen gjør det vanskeligere for det nye.
Jeg synes Rosenborg absolutt bør følge nøye med på hva som foregår i adecco ligaen slik at en skal skaffe spillere før dem slår igjennom i tippeligaen slik som eksemplene nevnt øverst i innlegget. |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |