English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg 2008
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 80, 81, 82  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bommel
Veteran

PostPosted: 05.05.2008 17:14    Post subject: Reply with quote

Greit, jeg skal omformulere meg; Nordvik har ikke vist frem evner som tilsier at han skal være god nok for noe topplag i fremtiden =)
Gutten blir 21 i år, og har aldri vært i nærheten av å vise seg frem som noe annet en ok+ adeccospiller.
Back to top
View user's profile Send private message
Nero
Proff

PostPosted: 05.05.2008 17:19    Post subject: Reply with quote

Nero wrote:
En så dårlig åpning på serien kan jeg ikke huske på, det må ihvertfall være over 20 år siden sist.

Der kom svaret, den dårligste serieåpningen siden 1977:

30-Ã¥rskrisen

Jeg er tilbøyelig til å være enig med joko i at stallen vår overvurderes noe av mange her. Greit nok, vi har noen unge talenter. Men kan ikke si at de har vist kvaliteter på linje med de talentene vi hadde i begynnelsen av vår storhetsperiode, (med unntak av Skjelbred i perioder).

Vi har gjort et par kjøp som har styrket stallen vår, Demidov og Stadsgaard. Men på midtbanen har vi for mange lettvektere, og i angrep hverken gode nok vinger eller spisser. Vi kan ikke vente på at spissene våre skal finne formen hvert eneste år.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 05.05.2008 17:25    Post subject: Reply with quote

Quote:
PS 1: Da RBK startet dårlig i 1997, med tre poeng på de fire første, vant laget til slutt serien med 11 poeng (!) foran Brann.

Dette er viktig å huske på. I tillegg lå vi vel der vi ligger nå, sånn omtrent, i '91 også. Da var det med nød og neppe at Viking klarte å holde oss bak seg til slutt.

Last edited by Bakklandia on 05.05.2008 17:29; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 05.05.2008 17:26    Post subject: Reply with quote

Jeg er litt uenig med deg når det kommer til Nordvik. Hans positive egenskaper er stor fart og god med ball i beina, han kan komm langt med det hvis han utvkler de elendige sidene sine endel. Han virker vedig ukonsentrert til tider, han spiller på små marginer og han er ingen hodepiller. (enda) Hvis han jobber hardt så kan han utvikle disse negative sidene å komme langt, men det krever hard jobbing og helst utlån. Pr. idag er jeg enig, han er ikke god nok for førsteelleveren.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 05.05.2008 17:26    Post subject: Reply with quote

Vi kan ikke vente på at spissene våre skal finne formen hvert eneste år.

Denne påstanden synes jeg er veldig drøy, jeg forventer faktisk at Kone og Iversen presterer i nærheten av det de har vist at det kan.
Back to top
cris
Proff

PostPosted: 05.05.2008 17:30    Post subject: Reply with quote

I forhold til topp 3 i tippeligaen:

Pkt 1: Stallen er ikke god nok for gull. Den mangler bredde og spisskompetanse i viktige posisjoner. Dessuten er den heller ikke spesielt komplementær.
Pkt 2: Dagens trenerteam holder ikke god nok kvalitet.
Pkt 3: Man mangler generelt selvinnsikt- både ift lagets prestasjoner, men også ift de individuelle prestasjonene.
Pkt 4: Laget er ikke godt nok innkjørt ift relasjoner og bevegelsesmønster/formasjoner.
Pkt 5: Laget er ungt og urutinert.

Pkt 6: En dyktig trener vil sannsynligvis klare å rette opp mye av dette hvis ledelsen gir han tilstrekkelig tid.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 05.05.2008 17:31    Post subject: Reply with quote

Jeg syns vel egentlig alle diskusjoner om spillere på dette stadiet er litt bortkastet, fordi det kan være at folk begynner å prestere helt annerledes under Erik Hamren. Vi vet også svært lite om hvordan han ønsker å spille mht formasjon og spillestil.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 05.05.2008 17:40    Post subject: Reply with quote

Utrolig hvor mye rett jeg har fått før denne sesongen da Vernetroyer, enkle ting som jeg pekte på før sesongen har skjedd selvom jeg stort sett hadde store deler av forumet i mot meg.

Jeg er heller alene om en mening som jeg tror på, enn å bli med i saue koret som stort sett følger massene uansett hvor tåpelig det. At flesteparten av forumbrukerene her tippet gull til Rosenborg basert på prestasjonene i vinter er for meg helt utrolig. Du trenger ikke ha mye peiling på fotball, for å se at angrepsmønsteret var totalt fraværende i vinter og at stallen hadde tydelige mangler.

Når laget til de grader mangler voksne spillere og en tydelig ledere, så skriker enkelte folk etter Nordvik og Aas i startoppstillingen. Det er helt utrolig. Enda mer utrolig, er det at Aas mest sannsynlig forsvarer en plass i angrepet pr dags dato. Da burde det ringe en bjelle for alle som mener vi har så forbanna bra stall, eller at Tettey med sin treinnlegsfot blir brukt som venstrekant pga mangel på ordentlige alternativer.

Jeg gjentar, Aas er fantastisk talent som kan bli en god spiller for oss i årene fremover.Men når han seriøst blir lansert som en spiller i startoppstillingen vår i 2008, for et lag som i utganspunktet skal kjempe om gull, da bør noen stikke fingeren i jorda og se at stallen vår er rimelig svak og ukomplementær.

På benken har vi kun en haug av spillere som ikke har bevist noen verdensting de minuttene de har fått spille, mens Vålerenga og Viking har spillere som Peter Ijeh og Lars Iver Strand på benken, så har vi Pelu, Savolainen, Miller, Nordvik og Aas.

Du skal være rimelig fanatisk Rosenborg supporter for å prøve å nærme deg at det er en god benk.

Men jeg har da aldri vært i tvil om at Henriksen er det aller største problemet, men særlig bred, sterk og komplementær stall har vi ikke.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 05.05.2008 17:45    Post subject: Reply with quote

Joko:
Quote:
Du skal være rimelig fanatisk Rosenborg supporter for å prøve å nærme deg at det er en god benk.

Hehe du har fullstendig rett i det, benken vår er en tragedie å se på!

Du har mye rett i at stallen ikke er god nok, men jeg mener at den ikke er så dårlig som du og kanksje særlig Stano har ment. Jeg var en av optimistene før sesongstart, ikke på bakgrunn av treningskampene, de syns jeg var rimelig håpløse, men jeg hadde trua på at laget skulle finne fram til godformen og prestere. Jeg har fortsatt troa på at det ikke er så mange grep som må tas før laget presterer igjen. Selv om stallen ikke er fantastisk, så er den god nok til å plukke mange poeng framover bare spillerne får beskjed om hva de skal gjøre. Den største svakheten i Rosenborg er trenerne, å det sier ganske mye når man ser på benken vår Razz
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 05.05.2008 17:47    Post subject: Reply with quote

Pelu er jo sannsynlgivis den eneste virkelige bakromsspissen i stlen pr. dags dato. La han slippe til, så tror jeg vi vil skape betraktleig mer enn vi har gjort så langt denne sesongen (nå skal det jo ikke så utrolige mye til for at det skal skje, heller, men det er en annen sak).

Nordvik og Miller gidder jeg ikke forsvare en gang til.

Savolainen må jeg innrømme at jeg er i tvil om selv, men det er mest fordi jeg har sett han så alt for lite. Men utifra det jeg har hørt om han, virker han som en som kan komme godt til nytte med mer struktur og plan over spillet. Om det dermed noen gang gjør han til en førsteellver-spiller, det gjenstår å se...
longns
Veteran

PostPosted: 05.05.2008 17:53    Post subject: Reply with quote

Poenget er at det er spillere som ALDRI har bevist noe på dette nivået, hadde det ikke vært fint å hatt noen sikre kort på benken også? Folk skriker at Henriksen er handlingslammet på benken når laget ikke fungerer, men ta en titt på benken da.
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 05.05.2008 18:00    Post subject: Reply with quote

Joko- kunne ikke vært mere enig.

Stallen er rett og slett ikke god nok. Så enkelt er det. Og med en uerfaren og ikke helt god trener og assistent trener så trenger man ikke å være rakettforsker for å skjønne at dette ikke ville gå veien.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 05.05.2008 18:02    Post subject: Reply with quote

Samtidig som jeg ikke er veldig positiv til stallen vår, så ser jeg at det nødvendigvis ikke er så mye som skal til før det kan se mye bedre.

La oss ta utgangspunkt i 4-4-2:

----------Jarstein

Stoor - Lago - Stadsgaard - NY OFFENSIV GOD BACK

Sapara - Ciljan - Demidov - NY VENSTREKANT m/ god innlegsfot (Espen Hoff?)

...............Iversen/Kone........NY HURTIG OG MÃ…LFARLIG SPISS

* I tillegg bør det handles inn enda en stopper av kvalitet

Får kvalitetsspillere inn i disse tre posisjonen, så synes jeg det ser langt bedre ut både i bredde, 11ern og komplementær messig

Last edited by longns on 05.05.2008 18:09; edited 2 times in total
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 05.05.2008 18:02    Post subject: Reply with quote

Jeg er vel stort sett enig med Joko her, selv om vi er uenige på noen punkter. Spesielt nivået til Nordvik som jeg tror er større enn hva Joko tror.

Trenerstaben er vårt største problem, men stallen vår har sannsynligvis store mangler. Det er klart at et uprøvd talent som Jo Sondre Aas ikke skal være første alternativ bak Kone/Iversen, iallfall ikke så lenge trenerne ikke tør eller er villig til å gi ham en reell sjanse. Aas burde jo fått innhopp allerede i fjor, og hvis han hadde hatt et enormt talent som gjorde sannsynligheten for å kjempe om en førstelagssplass stor, ville det vist seg allerede da. Nå er han fremdeles så godt som uprøvd. Selv om han har lyktes bra i de to små innhoppene sine får han allikevel ikke spille, og vi har ikke peiling på hvor god han egentlig er.

Jeg er vel av den oppfatningen at verken Kone eller Iversen har overbevist nok til å være klare valg i en første-11'er, og at vi også derfor burde kjøpt en eller to spisser før sesongstart.

En annen feil med stallen er jo at vi ikke har spillere i de rollene trenerne prøver å fylle ute på banen. Skal vi spille 4-4-2 faller f.eks. Storflor, Pelu og Jamtfall litt utenfor. Og midtbanen vår er ubalansert fordi vi har altfor mange som ønsker å spille offensivt sentralt.

Pr. dato er jeg skeptisk til Hoftun's innflytelse på de kjøpene vi har gjort. Da spesielt Pelu og Miller. Det virker som om det ikke fins en plan bak mye av det som skjer, men det blir forhåpentligvis bedre når Hamren kommer til klubben. Kanskje da også flere av enkeltspillerne i klubben vil få frem mer av potensialet sitt.

Frem til den tid har jeg gitt opp at det skal komme noe mye godt ut av kampene vi spiller.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 05.05.2008 18:05    Post subject: Reply with quote

Selv om kvaliteten til spillerne på benken ikke er det beste så er det grusomt å se på at Henriksen aldri bruker mer enn ett bytte. Å få inn Savo og Aas de siste 15-20 minutene i kampen mot stabæk ville sannsynlgvis gjort mye for laget. Ikke fordi Savo og Aas nødvendigvis er bedre enn spillerne de erstatter, men når spillerne på banen er utslitte så er det gull verdt å få inn friske bein som skal løpe seg tomme på 20 min. Hadde Henriksen bnyttet seg av alle byttene i kampene våre hittil så er jeg sikke på at vi hadde hatt flere poeng. Ikke mange, men flere.
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 05.05.2008 18:16    Post subject: Reply with quote

VerneTroyer wrote:
Jeg lurer på, jeg, hva som hadde skjedd om hele forumet plutselig hadde bråsnudd å vært enig med deg, Joko.

Hva hadde du gjort da? Selv bråsnudd og ment at RBK er verdens beste lag? Ja, det tror jeg faktisk hadde skjedd, jeg hadde ikke leet et øyelokk en gang isåfall.

Det er det som er mest irriterende med deg, ikke det at du kverulerer bare for å gjøre det.

Ikke det at du ser ut til å konsekvent mene det motsatt av alle andre bare for å gjøre det.
Ikke det at du dermed hele tiden kan holde i gang en diskusjon, samme hvor tåpelig den måtte være.

Men derimot det faktum at du ikke ser ut til å ha noen nyanser. Spillere er enten helt fantastiske, eller fullstendige ubrukelige. Neo midt i mellom der ser ikke ut til å eksistere ifølge deg.

Som jeg skreiv i stad (og nå skriver jeg det med caps locks slik at du kanskje får det med deg også); MAN KAN IKKE FORVENTE AT NYE SPILLERE SKAL GÅ INN I ET LAG Å PRESTE JEVNT PÅ ØVERSTE NIVÅ FRA DAG EN! MAN MÅ GI DEM TID TIL Å BLI VANT MED SINE NYE OMGIVELSER, AKKURAT SOM MAN MÅ MED "VANLIGE" MENNESKER I ALLE ANDRE SITUASJONER I LIVET, OGSÅ!

Men uansett, så vidt jeg husker fikk Nordvik tonnevis av skryt mens han var i FKH, det var vel også under hans opphold der at han sementerte plassen sin i U21-troppen. I tillegg var han en av ytterst få spillere som leverete til godkjent, og vel så det, i Royal League.
Men neida, han hevet ikke FKH så mye som en millimeter engang!

Real Madrid er Real Madrid, uansett hvilket lag vi snakker om. A-laget deres er blandt de beste i verden, ungdomslaget deres er blandt de beste ungdomslagene i verden. SÃ¥nn er det med den saken.

Miller har vist at han duger i RBK-systemet mens han spilte i B/G. Problemet er bare at RBK ikke følger sitt eget system lenger, de følger jo faktisk ikke et system overhodet.

Du påstår også at bunnlagene i TL har bedre spisser enn oss? Javel, det betyr vel Sundgot og Occean, da? Eller var det noen andre du tenkte på? For stort flere kanarifugler er det ikke på ta av når det gjelder spisser. Sundgot har jo ikke engang landskamper, på noe som helst nivå.

Eller er det kanskje den O, så guddommelige Roman Kienast, en yngre, større og latere utgave av Iversen du siktet til?

Var det Markus Ringberg, som har et eksespsjonellt talent til å stå riktig plassert på cornere å heade ballen i mål (det hørtest kjent ut, mon tro om vi ikke har et par sånn på laget selv) som var i tankene dine? Mannen som blei funnet for dårlig for FFK?

Nå mener jeg absolutt ikke at Iversen i sin nåværende form er bedre enn noen av disse...

Her har vi det igjen. Oppskryting av helt middelmådige spillere.

Og det var da sannelig ikke 1. laget til juniorene Aas trente med.

Rosenborg har store problemer med spillerstallen. Består av mange middelmådigheter som må ut for å få dette laget på beina igjen. Vi må ta en "Barca" til sommeren. Hiv ut 1/3 av spillerne, stort sett alt av trenere i klubben og samme med ledelsen (Skutle, Eggen jr, Hoftun, Bratseth og Svendsen)

Det må rett og slett bygges helt nytt fra grunnen av for slik som det er nå så råtner den på rot og Hamren kommer til å få fyken innen ett år.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 05.05.2008 18:24    Post subject: Reply with quote

Det siste der kan du i hvert fall bare spise i deg med en gang.

Hamrén kommer til å få tid, det har jo til og med styret sagt, og jeg vil vel også tro at Hamrén var smart nok til å sette det som en betingelse for å i det hele tatt skrive under.
Stano_11
Veteran

PostPosted: 05.05.2008 18:30    Post subject: Reply with quote

Vel hvis de samme lederne får fortsette å sitte så er nok han ute om et års tid. Hvorfor skal de kunne skifte oppførsel?
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 05.05.2008 18:38    Post subject: Reply with quote

Kanskje fordi de var forberedt på å gi Hareide tid, men at han stakk selv. Eller fordi de var villig til å gi Høgmo det samme, men at han gikk på veggen og dermed måtte gi seg.

Ledelsen er faktisk ikke SÅ ille som noen skal ha det til. De er absolutt ikke optimale, men det er ikke så ubrukelige som mnage som tydeligvis blir pessimsiter ved minste teng til motgang later til å tro.
Brady
Veteran

PostPosted: 05.05.2008 18:42    Post subject: Reply with quote

Hvor mange feil på rad angående treneransettelser kan et styre gjøre før man kan begynne å kalle de 'ubrukelig'?

Brian Clough:
"If a chairman sacks a manager that he initially appointed, then he should go as well."
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 05.05.2008 18:49    Post subject: Reply with quote

VerneTroyer wrote:

Ledelsen er faktisk ikke SÅ ille som noen skal ha det til. De er absolutt ikke optimale, men det er ikke så ubrukelige som mnage som tydeligvis blir pessimsiter ved minste teng til motgang later til å tro.

Uenig, ledelsen er tragisk.
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 05.05.2008 19:07    Post subject: Reply with quote

Ledelsen er tragisk, amatørmessige og bør heller i leke i klubber som ligger i 2. div enn i et Tippeliga lag. Her må det inn proffesjonelle folk som kan drive en fotballklubb/bedrift
Back to top
Oddis
Senior

PostPosted: 05.05.2008 20:05    Post subject: Reply with quote

Joko har mye rett, stallen er betydelig overvurdert. Av gammel vane har vi blitt tippet i toppen av serien til tross for dårlig fjorårssesong og treningskamper. Var vel Valencia kampene som tente et nytt håp.

Nå må vi betale prisen for å ikke slippe til nye ideer etter Eggen-perioden. Synd at ledelsen ikke forstod at Eggen var unik, ikke spillesystemet og "kontinuitetsbærerne".

Jeg begynner oppriktig å bli nervøs for at vi skal rykke ned, men når pessimismen tar overhånd er som regel bekymringene overdrevet.
Back to top
Nero
Proff

PostPosted: 05.05.2008 21:24    Post subject: Reply with quote

Det er godt mulig, kanskje sannsynlig, at klubben vil gi Hamrén tid på seg. Men erfaringene de siste årene viser jo at trenerne blir utbrente etter kort tid. Ett eller annet er galt i klubben. For en som står utenfor kan man bare spekulere på årsakene, men jeg tviler på at disse årsakene er fjernet. Det må være noe grunnleggende ettersom så mange ledere har blitt syke av det.

Nå er nok ikke Henriksen det største trenertalentet i landet, men den hetsingen han blir utsatt for er overdrevet. Han hadde vel aldri sett for seg at han skulle ha hovedtreneransvaret. Lojal mot klubben som han er tok han jobben da klubben ba ham om det. Skal vi gi noen skylda må vi gå på de som ansatte ham, ikke på Rambo selv.

Når det er sagt så er det begrenset hva en trener kan gjøre under selve kampen, som flere har sagt her så er jo ikke benken akkurat den beste. Men det er på treningen at grunnlaget for prestasjonen i kamp blir lagt. Her har det ikke blitt gjort god nok jobb, og klubben burde nok ansatt en annen enn Henriksen, men nå er det for sent.

Den stallen vi har bør helt klart gjøre det bedre enn de gjør i dag. Det er vel ingen som betviler det. Men et mannskap for å bli en av Europas 30. beste, eller for å vinne serien i Norge hvert år, det er det ikke. Det ser ut som det er tendenser til at spillere er demoraliserte, og det er aldri bra. Det kan snus. Hamrén er forhåpentligvis den rette mannen. Men han må få ressursene, og resten av klubben må spille på lag.

Om det skjer, er jeg i tvil om. Klubben er full av folk som er tidligere spillere, men ikke nødvendigvis innehar den kompetansen som kreves. Det ser ut som om mange i klubben tror at dersom man ansetter folk som har spilt under Eggen, så vil vi ta vare på kompetanse og kvaliteter som vi hadde på vårt beste. Men det er forskjell på å ha Eggen sjøl og å ha noen som har spilt under ham. Som så mange store trenere har Eggen en sterk personlighet, og i tillegg til det rent fotballfaglige, så evnet han å inspirere og prentet inn tro hos spillerne på at de skulle klare nesten hva som helst. Jeg er stygt redd for at med masse Eggen-elever i klubben, men uten hans dyktighet og personlighet, så vil middelmådigheten råde.

Vi har hverken greid å ta vare på arven etter Eggen, (Bodø/Glimt har vært mye flinkere til å ta vare på spillestilen, men med en dårligere stall), eller å ta steget fullt ut til noe nytt som passer spillermaterialet bedre. Det vi har gjort har vi gjort sånn halvveis. (Ikke det at vi ikke kan ta vare på det Eggenske og fornye oss, men det vi har gjort er bare blitt suppe.)

VerneTroyer wrote:
Quote:
PS 1: Da RBK startet dårlig i 1997, med tre poeng på de fire første, vant laget til slutt serien med 11 poeng (!) foran Brann.

Dette er viktig å huske på. I tillegg lå vi vel der vi ligger nå, sånn omtrent, i '91 også. Da var det med nød og neppe at Viking klarte å holde oss bak seg til slutt.

Ja, men for å vinne serien bør vi ikke ha mer enn rundt 6 tap, og vi har allerede 4. Jeg tror heller ikke at dette laget kan sammenlignes med tidligere årganger fra storhetstiden. Jeg må innrømme, da vi vant i 2006 ble jeg positivt overrasket, men jeg har ingen tro på en gjentagelse denne sesongen. Jeg tror det kommer til å ta tid før vi snur den dårlige trenden. Forhåpentligvis ikke for lang tid.
Back to top
MIXMASTERTOT
Senior

PostPosted: 05.05.2008 22:30    Post subject: Reply with quote

Rosenborg har den beste stallen med fotballspillere i norge... kanskje med stabæk med eneste lag som har en noe bedre første 11er.

Alt er liksom galt når det går i mot. styret, trenerne og spillerne... alle skal sparkes.

Rambo hjelper prøver bare å hjelpe klubben han elsker... dessverre er hjertet større en evnen.

Enig i at vi mangler noe spillertyper i troppen(kant/spiss)... men at vi har generelt for dårlige spillere er ganske håpløst.

Synes retningen Rosenborg har gått i vinter er helt ok, mye kunne selvsagt vært gjort bedre. Vi satser på unge talenter og betaler ikke blodpris for spillere... så får det heller ta litt lenger tid før vi er tilbake i toppen.

Til tross for det ekstremt unge laget som både er ute av form og blottet for selvtillit så viser vi at vi kan spille rundt hvilket som helst lag i tippeligaen. Alle lag har blitt rundtspilt på Nadderud så langt i år utenom Rosenborg... en jevn kamp som kunne bekket begge veier.

Hadde nok ikke vært sagt mange stygge ord på dette forumet om vi hadde vært ubeseiret til nå i tippeligaen etter å ha ansatt suksesstrener Tom Nordli som manager etter cupgullet for Lillestrøm i fjor å gitt han 70 mil for å kjøpe de mest rutinerte og spillerne i tippeligaen.

Et topp lag i tippeligaen med fult av JG Sollier som blir brukt som saltstøtter med en gang ett lag skal ut i europa...

Hva vil vi ha?

Til tross for deprimerende dårlig start i år synes jeg vi har begynt å se konturene av bedre arbeid fra ledelsen de siste 6 mnd... Hadde dette vært for 3 år siden ville Rambo vært på 1 årskontrakt og uten spillere som Stadsgaard og Demidov i stallen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 80, 81, 82  Next
Page 54 of 82

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb