View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vegviks Veteran
|
Posted: 24.04.2008 15:46 Post subject: |
|
|
Koppinen burde spilt for LSK han. Historieløs f... _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 24.04.2008 16:14 Post subject: |
|
|
Er sjeleglad for at denne "tullebukken" av en finne har forlatt klubben. For det første er han en dårlig spiller og for det andre har han et urealistisk selvbilde av seg selv og trodde han var superstjerne. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 24.04.2008 20:54 Post subject: |
|
|
Har Koppinen lest for mye på dette forumet, og funnet ut at han ikke var så populær blant fansen som han kanskje trodde, og derfor bestemt seg for å bære nag til RBK?
Synes ikke Reginussen trenger å høre på sin stopperkollega.
Ser ikke hvorfor det skal være nødvendig at TIL må klare seg uten Koppinen. Han kan være farlig på defensiv dødball, ja. Men vi bør jo også kunne klare å utnytte hans svakheter, og vise TIL-fansen at han ikke er så god som de tror. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 24.04.2008 21:08 Post subject: |
|
|
Koppinen er en af de spillere jeg er glad for vi er sluppet at have med videre. Sammen med Riseth var han ef af de løns tunge middelmådigheder som ikke var lønnen eller tilliden værd til tider. Forhåbentligvis lytter ikke Reginiussen til forsmåede napoleoner.
Reginiussen er god, men 20 mil. er for meget. Dog viser det også til den desperate situation vi var inde i før vi fik Demidov og Stadsgaard. Selv med de to på plads bør vi hente endnu en stopper, dette er nok forklaringen på det høje beløb. Nu er vi ikke i den samme desperate situation.
Jeg ser stadig gerne at Reginiussen kommer til RBK, men ikke for sådan et beløb. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 24.04.2008 23:03 Post subject: |
|
|
Må jo le av Nils Johan Semb som før seriestart stilte spørsmålstegn ved forsvaret vårt fordi vi hadde mistet erfarne og gode spillere som nevnte Koppinen og Dorsin, for deretter å komme med videobevis på forsvarsproblemene våre fra forrige sesong, der nettopp de nevnte herrer Koppinen/Dorsin gjør store blundere. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 24.04.2008 23:20 Post subject: |
|
|
Ta med Riseth på den der også du. Eksemplene Semb brukte var utelukkende feil begått at Riseth, Koppinen og Dorsin. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 24.04.2008 23:26 Post subject: |
|
|
Basma var sikkert også med i kavalkaden  |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 24.04.2008 23:33 Post subject: |
|
|
Selvsagt  |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 25.04.2008 04:01 Post subject: |
|
|
Lurer på hva Erik Hamrén tenker når/hvis han finner ut at vi var villige til å gi så mye som 20 millioner for en spiller.
Han hadde visstnok et overgangsbudsjett på 6 millioner.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 25.04.2008 04:06 Post subject: |
|
|
Erik Hoftun hadde vel bare en tiendedel av det budsjettet i Glimt, men det har ikke hindret han i å dra i skikkelige shoppingraid etter spillere som mer eller mindre er verdt pengene. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 25.04.2008 05:15 Post subject: |
|
|
Hamrén hadde brukt 6 mill de siste tre årene. Rettere sagt to mill i året. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.04.2008 15:26 Post subject: |
|
|
– Jeg snakker ofte med Tore, og prøver å overtale han til å komme hit til Rosenborg. Han er en veldig god spiller og en veldig god venn av meg, så det hadde vært moro å få han hit, sier Vadim Demidov.
– Men det kan jo se litt vanskelig ut, med tanke på hvor mye TIL priser han til. Det er i allefall mye mer enn det Rosenborg betalte for meg, humrer RBK-spilleren.
Les mer: Prøver å overtale Tore til å komme til Rosenborg
Tore har visst lyst sjøl også, men jeg håper virkelig ikke at RBK føyer seg etter Tromsø mhp. overgangssum. |
|
Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 27.04.2008 01:36 Post subject: |
|
|
Etter kampen er det vel ganske uproblematisk å konkludere med at Reginiussen er bedre enn Demidov, eller hva?  _________________ DIXI |
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 27.04.2008 01:49 Post subject: |
|
|
collins, kan ikke du bare pelle deg ut herfra? Det er så åpenbart at du bare er ute etter å provosere.
Eventuelt kan moderater utestenge deg. |
|
Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 27.04.2008 02:02 Post subject: |
|
|
michael collins wrote: | Etter kampen er det vel ganske uproblematisk å konkludere med at Reginiussen er bedre enn Demidov, eller hva?  |
Synes vell ikke det helt. Reginussen fikk spille på sine premisser og Demidov fikk ikke. Sett 20 mill i betraktning. Vi får Demidov, Sapara og Stadsgaard for vell innenfor den summen. Tore er god, men jeg synes likevell 20 mill er i overkant Vi fikk vell også Traore innefor den summen, men siden han kom "gratis" er det vell unfair å sammenlikne ?  _________________ RBK |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 27.04.2008 02:14 Post subject: |
|
|
Traoré kom gratis, ikke "gratis". |
|
Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 27.04.2008 02:16 Post subject: |
|
|
I stand corrected! _________________ RBK |
|
Back to top |
|
 |
Halcyon Junior

|
Posted: 27.04.2008 06:35 Post subject: |
|
|
michael collins wrote: | Etter kampen er det vel ganske uproblematisk å konkludere med at Reginiussen er bedre enn Demidov, eller hva?  |
SATAN DA! Kan ikke du bare komme deg til helvete bort herfra?! Blir så utrolig oppgitt over sånne folk som provoserer slik som deg! DRA TIL HELVETE! _________________ I never saw a wild thing
sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough
without ever having felt sorry for itself.
D. H. Lawrence |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 27.04.2008 09:05 Post subject: |
|
|
Nei.
Din begrunnelse for det?
Demidov er mye nærmere landslaget enn Reginiussen for tiden. Glad vi ikke kjøpte den overprisa, overvurderte nordlendingen. Jeg hadde valgt Demidov på mitt lag hver gang, om jeg hadde hatt muligheten. |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 27.04.2008 11:33 Post subject: |
|
|
Det var bare en elendig avslutning fra Iversen som redda Reginiussen fra å bli syndebukk i første omgang. Ellers gjorde han en bra kamp, men han virker ikke å ha så mye mer enn helt ordinære stopperkvaliteter. Demidov er smart defensivt i tillegg til å ha driv med ball og gode egenskaper som ballfordeler. Hvem som er best av de to nå vil jeg ikke konkludere noe om, men jeg er rimelig sikker på hvem som har kommet lengst i karrieren om vi ser fem år fremover. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.04.2008 11:56 Post subject: |
|
|
Jeg ble heller ikke voldsomt imponert over Regineussen og han viste hvertfall ingen kvaliteter som tilsa at han skulle være verdt noe i nærheten av 20 millioner. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 27.04.2008 15:55 Post subject: |
|
|
Reg var flink til å bryte foran Iversen og lot ikke Konan løpe fra seg, det var stort sett det. Ikke noe å dele ut fortjenestemedaljer for. Solid kamp, javel, men i mine øyne har både Demidov og Stadsgaard mye mer å by på enn det Reg viste i går. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Rozenborg Junior
|
Posted: 27.04.2008 16:22 Post subject: |
|
|
Demidov, Var god i går. Forutenom på den ene cornern. Demidov er en god Spiller. |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 27.04.2008 16:26 Post subject: |
|
|
PIN-kode wrote: | collins, kan ikke du bare pelle deg ut herfra? Det er så åpenbart at du bare er ute etter å provosere.
Eventuelt kan moderater utestenge deg. |
Og det klarer han heller godt vil jeg si |
|
Back to top |
|
 |
Rozenborg Junior
|
Posted: 27.04.2008 16:28 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Jeg ble heller ikke voldsomt imponert over Regineussen og han viste hvertfall ingen kvaliteter som tilsa at han skulle være verdt noe i nærheten av 20 millioner. |
Han er jo ikke verdt det. men Tromsø kan bare ikke miste han på nåverende tidspunkt, Derfor så blir prisen høyere en om han feks hadde spilt i brann eller viking |
|
Back to top |
|
 |
|