English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Vadim Demidov
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 97, 98, 99  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PIN-kode
Rutinert

PostPosted: 22.04.2008 19:54    Post subject: Reply with quote

Tettey har fart.
Tettey har utholdenhet.
Tettey har ikke pasningsfot.
Tettey har ikke duellstyrke (satt bittelitt på spissen).

Demidov på midten, Tettey som indreløper RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Jan Banan
Junior

PostPosted: 22.04.2008 20:00    Post subject: Reply with quote

vegviks wrote:

Enig i første setning, delvis uenig i nr 2. Av to grunner:
1) Tettey er en spiller som vi ikke nødvendigvis taper så mye på å la seg spille i form (pheew) da han fortsatt er nr1 på løpskapasitet i Tippeligaen, i alle fall ikke langt unna. Ergo kan han fortsatt bidra til returløp og offensive løp, med eller uten ball, for å strekke motstanderlaget. Dette tror jeg vil bidra til å øke selvtilliten og fotballformen hans, selv om han ikke nødvendigvis presterer like mye med ballen.

2) Om det var riktig å ha ham plassert helt ute på flanken mot Vålerengen vet jeg dog ikke, men som sagt kan dette bidra til å strekke ut motstanderlaget litt selv om han ikke var spesielt god 1mot1 offensivt i denne kampen. Han ER en viktig brikke for RBK, med Demi på midten eller ei.

Er helt uenig i av vi skal la Tettey spille seg i form, det er greit at han spiller når både Sapara og Miller er ute, men når de er tilbake bør laget være som følger:

Borte:

----------Jarstein----------
Stoor---Lago---KS---Miller
Sapara-PCS-Demidov-Traore
----Kone/Iversen/Konan Ya/Aas

Hjemme:

----------Jarstein----------
Stoor---Lago---KS---Miller
----------Demidov---------
----Sapara-----Traore---
------------PCS------------
Konan Ya/Iversen/Kone/Aas

Hva er det som gjør Tettey til en viktig brikke? Løpskapasiteten? Både Demidov, PCS og Treore løper jo stort sett hele tida, de har kanskje ikke helt de samme testresultatene som Tettey, men de jobber like mye, og i tillegg har de andre ferdigheter også.

PCS har stort sett alt, Traore er bedre på innlegg og overlapp, Demidov er en kriger uten like som også har ting som teknikk og passningsfot, og Sapara taler for seg selv.

Hvem som skal sammen med KS er jeg litt mer usikker på, vi skal ha inn en stopper til, men frem til den tid mener jeg at Lago bør få spille. Hvem vet, får han tid frem til sommeren kan han slå kraftig tilbake, alt for tidlig å dømme han etter en kamp med en så lang pause.

På topp er jeg derimot langt mer usikker. Konan er en spiller man elsker og hater i samme kamp. Gjør fantastiske ting, men så går han plutselig i offside 5 ganger på rad.

Iversen i 2006 form er selvskreven, og det samme er Kone i toppform, så får vi se hvem av de som faktisk finner formen, eller om Konan fortsetter å skaffe poeng. Og om Aas kanskje slår igjennom helt også.
Back to top
vegviks
Veteran

PostPosted: 23.04.2008 09:31    Post subject: Reply with quote

Løpskraft og pågangsmot. Sier derimot ikke at de andre du nevner ikke har det, men personlig synes jeg at en Tettey i form er uvurderlig i laget vårt. Lik det eller ei. Synes dog han er bedre som indreløper enn som DM da det tydeligvis hviler mye ansvar på ham der, men jeg holder på mitt; Tettey er en viktig brikke, så får vi tåle at han ikke er den teknisk sett mest briljante. Tror også at han er i finfin form allerede til helga
Keenoir
Legende

PostPosted: 23.04.2008 09:34    Post subject: Reply with quote

Jan Banan:

Quote:
Hva er det som gjør Tettey til en viktig brikke? Løpskapasiteten? Både Demidov, PCS og Treore løper jo stort sett hele tida, de har kanskje ikke helt de samme testresultatene som Tettey, men de jobber like mye, og i tillegg har de andre ferdigheter også.

Det er forskjell på å løpe mye og det å løpe riktig. Slik som Skjelbred har løpt det siste gangene har ikke vært veldig rasjonelt.
Back to top
vegviks
Veteran

PostPosted: 23.04.2008 09:37    Post subject: Reply with quote

Det kan vel også ha litt med de ballene han får å jobbe med, vel så mye som feil løping. Selv tildeler jeg vårt angrepsspill i de 4 første kampene til kontoen for "ikke-trent-nok-på-det-offensive-spillet-evt-mangel-på-angrepsfotball-hos-treneren"-kontoen
Keenoir
Legende

PostPosted: 23.04.2008 09:40    Post subject: Reply with quote

Skjelbred er mye mer offansive i løpene sine og er oftere høyere i banen enn hva Tettey er. Tettey er mer balanserende i sin løping og er langt oftere en hindring for motstanderene enn hva Skjelbred er.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 24.04.2008 03:10    Post subject: Reply with quote

Jeg syns dessuten at noen av valgene ikke handler så mye om spillere som om roller. Med Sapara og Traore på hver sin kant har vi jo bundet oss til at innlegg fra dødlinja kun skjer når backene klarer å doble. Med Tettey eller Pelu på motsatt side, kan vi få innlegg fra linja rett og slett ved å vende spillet eller stikke i rom 2. Da kan det varieres mellom å spille i rom og på fot, og spillet blir mindre forutsigbart for motstanderlaget.

En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor vi skal spille med flat firer borte, og diamant hjemme. Liker vi ikke å få innlegg inn i boksen når motstanderen ligger lavt i banen? Er det da det blir mest rom til å tysker-spille seg gjennom midten? Jeg er nesten tilbøyelig til å mene at det omvendte er mer logisk, i alle fall uten hurtige kantspillere.
attach
Forumsjef

PostPosted: 25.04.2008 12:43    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
hahahh. Det blir som da Ballah nektet å forholde seg til hva personer som trente hver dag sammen med Demidov kunne fortelle om nivået han lå på.

Artig at du nevnte det, for Kråkenes hadde fullstendig rett, viser det seg nå. Cool
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 25.04.2008 12:48    Post subject: Reply with quote

Ballahl mener jo fortsatt at Demidov ikke har vært noe annet enn middels i årets serie. Vet ikke helt om det er "personal issues" eller om han rett og slett er stokk blind.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
attach
Forumsjef

PostPosted: 25.04.2008 12:52    Post subject: Reply with quote

Mulig han prøver å redde seg inn etter å ha hakket på Kråkenes gjentatte ganger om at han ikke vet hva han snakker om.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 25.04.2008 22:39    Post subject: Reply with quote

Vadim er jaggu flink i uttalelsene sie. Det han sier i portrettintervjuet på RBKTV - Før kampen er i hvertfall det som skal til for at jeg skal bli blaut om hjerterota.

Deilig å se at vi faktisk trekker spillere igjen. Spillere som vil hit og mener de gjør det riktige ved å komme hit.
Hedley
Veteran

PostPosted: 25.04.2008 22:42    Post subject: Reply with quote

Enig. Det å satse på de unge vi kjøper inn kommer til å betale seg tilbake med rente.. Før var vi stort sett et lag av gamlinger og de "usikre" korta som ble henta ble bare stallfyll. Idag får de iallefall sjansen (unntaket er Pelu foreløpig).

Vadim er en herlig person!
Back to top
DenRodeBaron
Proff

PostPosted: 25.04.2008 22:53    Post subject: Reply with quote

Herlig intervju!

Jeg får frysninger av TV-bildene av vår nye midtbanegud! Cool
Back to top
fubar
Veteran

PostPosted: 25.04.2008 23:29    Post subject: Reply with quote

Så nettopp intervjuet og reprisene jeg også. Han er nok allerede høyt opp på favorittlista hos mange supportere (inkludert meg selv).

Herlig type, rett og slett! Kaptein neste sesong.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 26.04.2008 00:10    Post subject: Reply with quote

Leste på en eller annen nettavis at han allerede selger 3. flest drakter av de med trykk i år, kun med Sapara og Ciljan foran seg (i den rekkefølgen). At drakta hans er så populær etter kun seks (?) obligatoriske kamper, hvorav fire av dem i serien, tyder på at han er meget populær.

Flott type, flott spiller, og - som fubar sier - flott kapteinsemne.
michael collins
Veteran

PostPosted: 26.04.2008 00:41    Post subject: Reply with quote

Det er litt rørende å se hvordan dere omfavner en oppkjeftig guttunge fra Østlandet som Rosenborgs nye frelser. Det forteller meg alt om hvor dyp RBKs sportslige krise faktisk er. Sad
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 26.04.2008 00:50    Post subject: Reply with quote

Du er en trist, trist person Collins!
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 26.04.2008 00:51    Post subject: Reply with quote

Dere har fått tilbake Koppinen, som er tidenes beste stopper i verden. Demidov når selvsagt aldri Koppinen til knærne.

Men vi har desverre ikke Miika lenger, så la nå oss få glede oss over en brukbar juniorspiller.
Harald
Forumsjef

PostPosted: 26.04.2008 00:56    Post subject: Reply with quote

Tydeligvis nogle som er misundelige og med god grund. Det havde jeg også været hvis jeg havde fået Koppinen i stedet for Demidov.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 26.04.2008 00:57    Post subject: Reply with quote

Ja, han er patetisk, men bare slutt og svar han. Han er åpenbart her for å provosere oss, da er det bare å ignorere han.
Back to top
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 26.04.2008 01:15    Post subject: Reply with quote

michael collins wrote:
14.11.07: Jeg kommer ikke til å skrive mer her.

michael collins wrote:
26.04.08: Det er litt rørende å se hvordan dere omfavner en oppkjeftig guttunge fra Østlandet som Rosenborgs nye frelser. Det forteller meg alt om hvor dyp RBKs sportslige krise faktisk er.

Du må bare skrive for min del, men om du skriver bare for å forsøke å provosere, kan du vel like godt la være.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 26.04.2008 01:30    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
robbie wrote:
hahahh. Det blir som da Ballah nektet å forholde seg til hva personer som trente hver dag sammen med Demidov kunne fortelle om nivået han lå på.

Artig at du nevnte det, for Kråkenes hadde fullstendig rett, viser det seg nå. Cool

Husker ikke helt åssen Kråkenes beskrev Vadim men han uttalte ihvertfall at Demidov var bedre enn Beto.
Og det nektet jeg å tro etter det Beto hadde presterte i CL, å jeg kan fremdeles ikke se at Demidov har levert såpass godt spill som midtstopper.

Hedon wrote:
Ballahl mener jo fortsatt at Demidov ikke har vært noe annet enn middels i årets serie. Vet ikke helt om det er "personal issues" eller om han rett og slett er stokk blind.

Ikke noe personal mellom meg å Demi, har aldri møtt fyren. Smile
Men som midtstopper så mener jeg fremdeles at Demidov ikke har vært annet enn middels så langt, Stadsgaard har imponert meg langt mer.

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
michael collins
Veteran

PostPosted: 26.04.2008 01:32    Post subject: Reply with quote

Wilhelm S Myhr wrote:
Du må bare skrive for min del, men om du skriver bare for å forsøke å provosere, kan du vel like godt la være.

Jeg har hatt en positiv innstilling til RBK i alle år, blant annet fordi jeg mener at Norge trenger et lokomotiv i klubbfotballen som kan trekke oss andre etter seg, og jeg kritiserer RBK utfra et slikt perspektiv. Jeg er ikke ute etter å provosere for provokasjonens skyld. Men dere er jo så forbannet nærtakende hvis en utenforstående tillater seg å peke på problematiske forhold i klubben. Alle som har lest mine innlegg de siste månedene vet at jeg sier omtrent det samme som innsiktsfulle RBKere gjør. Men så er det jo noen (blant annet forumsjef Harald) som av prinsipp nekter å høre på kritikk utenfra. Greit nok for meg, men jeg har nå engang for vane å besøke motstanderlagenes debattfora, særlig før TIL skal møte dem - og det har jeg tenkt å fortsette med. Smile

Last edited by michael collins on 26.04.2008 01:33; edited 1 time in total
Back to top
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 26.04.2008 01:32    Post subject: Reply with quote

Likevel kan vi vel trygt konkludere med at Demidov er bedre enn Beto per dato, og at han sannsynligvis også vil være det i noen år framover...
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 26.04.2008 01:36    Post subject: Reply with quote

michael collins wrote:
Men så er det jo noen (blant annet forumsjef Harald) som av prinsipp nekter å høre på kritikk utenfra. Greit nok for meg, men jeg har nå engang for vane å besøke motstanderlagenes debattfora, særlig før TIL skal møte dem - og det har jeg tenkt å fortsette med. Smile

Ã…h buhu, du kan tage det helt med ro. Du bliver ikke forskelsbehandlet fordi du kommer "utenifra". Tull, svada og kritik som ikke har rod i virkeligheden bliver behandlet helt ens om du er RBK-supporter eller ikke.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 97, 98, 99  Next
Page 32 of 99

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb