English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Vadim Demidov
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 97, 98, 99  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 19.04.2008 21:38    Post subject: Reply with quote

Ballahl wrote:
Demidov har ikke vært noe annet enn middels så langt som midtstopper.

Sterkt uenig her. I mine øyne har Demidov vært en av de få stabile spillerene vi har hatt hittil i tippeligaen, og han er alltid en av de som trekkes fram med positivt fortegn i kampene våre.

Han kom inn med et brak mot Valencia og tok kommandoen der, og jeg synes han har fulgt opp relativt bra. Det skal også tas til hans fordel at han gjør dette selv om han kommer inn som ny og fersk i en meget viktig rolle i et Rosenborg som fungerer svært dårlig.

Jeg kan ikke se at vi har hatt en så stabilt god stopper i klubben siden Hoftun stakk.
Lavik
Proff

PostPosted: 19.04.2008 21:40    Post subject: Reply with quote

Du mener vel Fiorentina?
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 19.04.2008 21:51    Post subject: Reply with quote

Selvfølgelig mener jeg Fiorentina!

Vanskelig å holde alle de store europeiske lagene vi møter fra hverandre.. Cool
Ballahl
Veteran

PostPosted: 20.04.2008 19:55    Post subject: Reply with quote

Ser man det ja.

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Katalysator
Veteran

PostPosted: 20.04.2008 22:58    Post subject: Reply with quote

Det virker som om ydmykhet er et fremmedord i den familien. Jeg liker det.
"A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 20.04.2008 23:05    Post subject: Reply with quote

Ja, vi har fått en ny Mini når det gjelder uttalelser, og jeg liker det også. Tror vel også Skjelbred er glad for å slippe å være konstant i søkelyset.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 20.04.2008 23:07    Post subject: Reply with quote

Demidov virker som et soleklart valg som ny kaptein, synes han har attituden til å være det.

Tettey tror jeg blir litt for snill og puslete som kaptein..
Back to top
Snorkel
Veteran

PostPosted: 20.04.2008 23:08    Post subject: Reply with quote

Synes vell Demidov er mer sakelig enn det jeg husker Mini som. Kanskje et vell så bra kapteinsemne for framtiden som Tettey. Går foran bare med kjeften og innsats på banen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
keschaa
Veteran

PostPosted: 20.04.2008 23:09    Post subject: Reply with quote

Vadim er nok litt for heit i toppen til å bli kaptein.
Snorkel
Veteran

PostPosted: 20.04.2008 23:10    Post subject: Reply with quote

BÃ¥de Martin Andresen, Roy Keane, Eric Cantona, Eirik Bakke og Vidar Riseth, for og nevne noen, virker minst like heite i toppen som det Vadim virker.

Edit: Tastefeil

Last edited by Snorkel on 20.04.2008 23:32; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Tommærn
Veteran

PostPosted: 20.04.2008 23:14    Post subject: Reply with quote

Jeg er/var en av de som synes Tettey burde få tillit sentralt i Rosenborg.. Demidov må få spille der. MEGET imponert av han i dag.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 21.04.2008 01:51    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Demidov virker som et soleklart valg som ny kaptein, synes han har attituden til å være det.

Tettey tror jeg blir litt for snill og puslete som kaptein..

Jeg har også sagt at Demidov er et kapteinsemne, men jeg velger Tettey fremfor Demidov bl.a. pga. tilhørighet. Dessuten tror jeg Tettey blir lengre i klubben enn Demidov.

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 21.04.2008 01:57    Post subject: Reply with quote

http://www.nettavisen.no/...773474.ece

- Demidov viser frem en blodig legg.. Så synd, svarer Andresen kjølig.
Jaja, de to blir nok aldri bestevenner hehe Razz
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 21.04.2008 02:31    Post subject: Reply with quote

Hehe, det er nok en riktig antagelse.

Quote:
- Jeg er fornøyd så lenge jeg spiller, og da er det ikke viktig hvor på banen jeg spiller. Målet mitt i år er å spille mest mulig og få selvtillit.

- Han har vært god som midtstopper, og i dag var han også god som midtbanespiller. Det er et kvalitetstegn. Men hvor han spiller neste kamp, kan jeg ikke si nå, sier RBK-trener Trond Henriksen om Demidov.

For noen dager siden var det usikkert om Demidov i det hele tatt kunne spille. En vond lyske har holdt ham i styrkerommet og på ergometersykkel hele uka.

Synes ikke Vadims debut på sentral midt blir mindre imponerende av å høre at den ene uken med oppkjøring heller ikke har vært optimal for han.
Back to top
Johnny W
Veteran

PostPosted: 21.04.2008 09:31    Post subject: Reply with quote

Demidov imponerer meg noe sinnsykt, både fotballmessig og med innstillingen sin. Herlig å se han kjefte Andresen huden full. Er ikke alle 21-åringer som hadde gjort det. Enig med dem som sier at han er det beste kapteinsemnet i klubben. Han går virkelig foran i krigen.
Back to top
h b
Veteran

PostPosted: 21.04.2008 10:52    Post subject: Reply with quote

var herlig å se pasningene hans i 2-omgangen igår, tenk om vi hadde hatt noen kjappe kantspillere som var villige til å gå på løp. Men utvisningen ødela vel litt, skjønner at gutta ble sliten på slutten...
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 21.04.2008 15:37    Post subject: Reply with quote

h b wrote:
Tenk om vi hadde hatt noen kjappe kantspillere som var villige til å gå på løp.

Som Storflor f.eks.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 21.04.2008 15:41    Post subject: Reply with quote

Probleme med å sette inn noen kjappe kantspillere, er jo det selvsagte at vi må ta ut noen av laget... Hvem skal dyttes ut av laget for å gjøre plass til Pelu og Storflor? Vil laget prestere bedre hvis vi tar ut Ciljan/Tettey/Sapara + en av spissene? Jeg tror ikke det.
Back to top
h b
Veteran

PostPosted: 21.04.2008 15:48    Post subject: Reply with quote

haha, storflor, den var god Very Happy

Tenkte på en som kan gå til dørlinja direkte jeg da, ikke vende opp (å vente på forsvarsspilleren) for å slå innlegg.

Fint med folk som springer på midtbanen, men vi sliter med å score mål og det ble klart farligst i går når Demi slo pasningene ut på kant, og innlegg på 45 grader
Skammels10
Veteran

PostPosted: 21.04.2008 16:14    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
h b wrote:
Tenk om vi hadde hatt noen kjappe kantspillere som var villige til å gå på løp.

Som Storflor f.eks.

Bare så synd at det er det eneste han duger til.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 21.04.2008 16:19    Post subject: Reply with quote

Storflor har hatt bra innhopp både mot Strømsgodset og Vålerenga og har gitt våre ballførende spillere et sårt tiltrengt passningsalternativ.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 21.04.2008 17:03    Post subject: Reply with quote

Nok en gang blir Storflor urettferdig behandlet. Han har god spilleforståelse, går alltid på løp, er villig til å starte i bakrom og han er rask. I tillegg har han et godt overblikk pg en god innleggsfot. Storflor har skapt mye på de 40 minuttene han har fått som kantspiller i år, mer enn Strand på alle kampene han har spilt.
Back to top
uglevett
Veteran

PostPosted: 21.04.2008 17:30    Post subject: Reply with quote

Storflor har vært mye bedre enn jeg fryktet, men har en mistanke om at han passer best som innbytter som kan skape andre bevegelser.

Tilbake til saken (mannen): Ingen tvil om at gutten er et kapteinsemne, langt mer enn Tettey som nok er litt mer forsiktig av seg og ikke nødvendigvis typen til å kjefte og få i gang laget. Demi går foran i krigen og selv om han som sagt lager litt unødvendige frispark og tar noen feil valg ennå, så gjør han opp for det så til de grader. Jo mer erfaren han blir, jo mer fantastisk kan han bli. Det er vel kun Sapara som de siste 5-6 sesongene på så få kamper har imponert de fleste så mye som Demidov. Om ikke lenger. Beklager om jeg har glemt noen.

Kort sagt: Jeg synes det er så utrolig herlig å se en spiller ta så tak i ting på banen (endelig!!!) - og i tillegg være fersk på laget og kun 21 år!!! Det er til å få tårer i øynene av.

Last edited by uglevett on 21.04.2008 18:06; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Jotjar
Junior

PostPosted: 21.04.2008 17:48    Post subject: Reply with quote

Kjello wrote:
Syns litt synd på Hønefoss, de fortjener absolutt mere enn 1,5 mill for Demidov.

Tja, synd på oss er det ikke. Regner vel med han passerer 25 matcher for dere, da blir det jo doblet. I tillegg får vi satse på at dere selger han for en perverst høy sum, da drypper det jo enda mer på oss Wink

I tillegg, så er dette en spiller vi aldri hadde fått tak i om det ikke var for eksterne investorer, og en spiller som egentlig burde vært for god for oss i fjor. Legg til at han og var en ekstremt viktig brikke i kampen vår for å redde plassen, og at det er artig å utvikle Norges nye stortalenter, så må vi si oss fornøyd.

Forøvrig artig å se at Vadim har startet så bra hos dere, og at han herjet på midtbanen i går. Ingen overraskelse at han er så god der, det så man jo i fjor.
Jotjar
Junior

PostPosted: 21.04.2008 18:02    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
Vel, vi kjøpte Demidov som midtbane og det var der han spilte på både U-21 og Hønefoss i hele fjor. Så var det et lykketreff at han i tillegg skulle fungere så bra som har gjort som midtstopper. Men jeg er personlig overbevist om at RBK er best tjent med å følge godfotteorien, og i den er Tettey indreløper og ikke sentral midtbanespiller, og Demidov sentral midtbanespiller og ikke midtstopper.

Vadim spilte midtstopper for Hønefoss de første 2/3 av fjorårets sesong, og hele sesongen 2006 for Manglerud/Star. På landslaget har han spilt på midtbanen, hvor han og spilte mest for Runar og Sandefjord. Altså ingen stor overraskelse at han er god som stopper, var der han slo gjennom i M/S og HBK.
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 97, 98, 99  Next
Page 30 of 99

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb