View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
robinla Veteran

|
Posted: 05.04.2008 12:36 Post subject: |
|
|
Topic er Alejandro Lago og det diskuteres mellom Miller og Nordvik?  |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 05.04.2008 12:43 Post subject: |
|
|
Nordvik har vel vært ute med skade i tåa si i en måned snart nå. Vet ikke om han hadde spillt hvis han hadde vært frisk, men han er vel uansett ikke klar til kamp på mandag. Så da blir det Miller. Punktum. |
|
Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 05.04.2008 13:26 Post subject: |
|
|
Lago er god. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 05.04.2008 18:52 Post subject: |
|
|
Ja. God. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 08.04.2008 15:57 Post subject: |
|
|
Som jeg skrev i Strømsgodset tråden:
Harald wrote: | Lago rejs hjem til Uruguay du har aldrig, og vil aldrig, få en ærlig chance i Rosenborg. Synd men sandt. |
Helt utroligt at Lago ikke spiller i stedet for Kvarme, jeg tror ikke han havde gjort det værre for at sige det sån. Uanset var de 10-15 minuterne Stadsgaard fik i går dødsstødet.
Lago kommer aldrig til at få chancen i denne klubben, på trods af god indstilling både i kamp og på træning. For man skal jo bygge relationer mellem Kvarme og Demidov, selv om at det er åbenlyst at Kvarme ikke holder mål.
Endn et kapitel i cirkus Rosenborg. MÃ¥ du storspille i en anden klub Lago _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 08.04.2008 16:02 Post subject: |
|
|
Jeg tror ingenting ville vært anderledes om Lago hadde spilt. Dette er den evige runddansen: laget spiller dårlig, folk leter febrilsk på innbytterbenken (eller hos andre klubber) etter en spiller som kan snu skuta, spilleren får sjansen, men vi spiller like dårlig. Konè og Konan er andre eksempler. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 08.04.2008 16:09 Post subject: |
|
|
At spillet ikke fungerer er jeg helt med på og enig i. Sådan har det været længe. Men det vi ofte taber på er personlige fejl, og Kvarme har haft mange af de.
Jeg ser ikke Lago, eller nogen anden bortset fra Hamrén for den sags skyld, men jeg synes ærlig talt det er mærkeligt at han ikke får chancen når han åbenbart har storspilt for RBK2 og vi, som altid, har problemer i midtforsvaret. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 08.04.2008 17:45 Post subject: |
|
|
Som jeg også sa i SIF-tråden, er jeg totalt enig. Spesielt etter at dansken fikk komme innpå isteden for Lago, ser jeg ikke helt hvor han klarer å hente motivasjon til å prestere på RBK2 og trening fra. Det nytter jo uansett ikke hvor bra han gjør det. Hadde jeg selv vært i en lignende situasjon, tviler jeg sterkt på at jeg hadde klart å holde motet oppe. Mulig pga lønnen hadde vært en annen, men Lago har da karrieremål han og? Håper for Lagos del at karrieren får et oppsving. Slik det ser ut nå, skjer dessverre ikke det i RBK. _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Jan Banan Junior
|
Posted: 18.04.2008 00:22 Post subject: |
|
|
Får bare håpe at han får litt tid nå da, han har tross alt ikke hatt den beste kamptreningen de siste årene. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 18.04.2008 00:42 Post subject: |
|
|
Jeg unner han virkelig en god kamp, synes han fortjener det. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 18.04.2008 00:53 Post subject: |
|
|
Jeg håper Demidov nå imponerer nok til at man ikke kan sette ham tilbake til forsvaret igjen. Jeg unner virkelig Lago å få sjansen nå. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 18.04.2008 02:03 Post subject: alejandro lago |
|
|
Vet ikke hva det er med denne Lago,men noe sier meg at med litt tillit over tid vil han bli en ekte HIT i tippeligaen.Uten å skryte å være etterpåklok,må jeg si jeg så mye bra i Eguren også,som Sibaya før det,men det har vært en rekke uheldige omstendigheter i klubben vår de senere år.Diskuterte litt med NAE på Lamanga siste kamp før Sibaya ble solgt,vi var enige om at han var banens beste i sin siste RBK-kamp. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
Jan Banan Junior
|
Posted: 18.04.2008 02:12 Post subject: |
|
|
Med den rette partneren, noe han nå har, og terping på forsvarsspillet, så skal en ikke se bort fra det nei. |
|
Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 18.04.2008 03:20 Post subject: |
|
|
oppriktig glad for at Lago får denne muligheten, det er fortjent.. Håper det går riktig så bra.. Team Andresen kan legge seg! |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 18.04.2008 10:28 Post subject: |
|
|
Veldig fortjent sjanse til Lago dette. Han har vært god på 2.laget i det siste etter det jeg har hørt, og til tross for at han har blitt vist minimal tillitt i RBK over lang tid, har han aldri sutret.
Duellsterk Lago + rask og spillende Stadsgaard der bak kan bli meget bra. I tillegg får vi opp Demidov på midten, som tilfører duellstyrke der også. Vi kan ikke bare ha tekniske småtasser på midten. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 18.04.2008 12:47 Post subject: |
|
|
Det er FAffEN meg på tide at Lago får sjansen... Og han bør få noen kamper til å bli varm i trøya. Sammenlignet med de andre midtstopperne så burde han få en hel sesong bare pågrunn av lojaliteten og profesjonaliteten sin. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 18.04.2008 12:52 Post subject: |
|
|
heier du på Lago eller RBK?
hvordan profesjonalitet tenker du på da? Når han ble sendt hjem og sluttet å trene og satt å spiste potetgull?
hoftun sier: - Lago hadde en tung periode, da han måtte dra tilbake til Uruguay i fjor høst. Da han kom tilbake til treningsleiren i Spania var han ikke direkte godt trent.
En ting skal han ha, han er tøff, og driver ikke å sutrer i media !  _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 18.04.2008 12:55 Post subject: |
|
|
Nå fikk han jo nærmest sparken fra RBK. At han trente dårlig etter å ha blitt vraket og sendt hjem til Uruguay synes jeg ikke er så veldig rart. At han i det hele tatt vurderte å sette seg på flyet tilbake til Trøndelag og kjempe videre for en plass på laget etter det, synes jeg er dypt beundringsverdig. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.04.2008 13:00 Post subject: |
|
|
Sier meg enig. Stoltheten til Lago står det virkelig respekt av. Som tidligere landslagsmann hadde han nok ikke hatt noen problemer med å få seg arbeidsgiver i Uruguay, men han var fra første sekund positiv til å vende tilbake og fullføre kontrakten, da regelendringene ga åpning for det.
Dessuten hadde han vel ikke lenger juleferie enn hva VIF-spillerne hadde; to måneder. Problemet var vel mest at lagkameratene i mellomtida hadde spilt CL fram til advent, og dermed ikke hadde hatt tid til like stort forfall.
Last edited by 2mas on 18.04.2008 13:02; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 18.04.2008 13:01 Post subject: |
|
|
Det viser en enorm viljestyrke som en bare kan beundre og en ser det også i hans kompromiløse spill. Hvilke andre Rosenborg spillere ville fullført omgangen med forstuet arm? I tilegg tviler jeg sterkt på at en mann som har flere landskamper for Uruguay er noen dårlig spiller og ihvertfall siden Uruguay har et bedre landslag enn Norge. |
|
Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 18.04.2008 13:16 Post subject: |
|
|
En aldri så liten hyllest fra Kjernen ved neste hjemmekamp - dersom han spiller - hadde ikke vært å forakte. Tror nok Lago hadde satt pris på det. En vet jo ærlig talt ikke når han er på banen neste gang. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 18.04.2008 13:21 Post subject: |
|
|
Håper jeg tar feil, og at han takler Moa hardt uten å lage straffer. Gleder meg til å se han live på søndag, men innrømmer jeg er litt nervøs når Lago er i aksjon, litt klønete...
Han har vel ikke storspilt for 2. laget heller - eller ?? _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 18.04.2008 13:28 Post subject: |
|
|
I følge rapporter her inne var Lago meget god RBK 2 sin første kamp ,men ikke fullt så god i deres andre kamp. Uansett tviler jeg sterkt på at han kan gjøre det dårligere enn hva Kvarme har gjort så langt.
Last edited by Keenoir on 18.04.2008 13:44; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|