View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Darius Proff

|
Posted: 17.04.2008 22:37 Post subject: |
|
|
Nesten utsolgt på Ullevål nå i følge vpn.no |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 17.04.2008 23:48 Post subject: |
|
|
vpn.no wrote: | Vestbredden: UTSOLGT
Vestbredden famile: 400 igjen
Bendit Øvre/Gaza: 300 igjen
Bendit Nedre: UTSOLGT
Vg Øvre: UTSOLGT
Vg Nedre Hjemmeomerådet: 800 igjen
Veie melder at de nå også har åpnet Hafslund øvre for salg... |
_________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.04.2008 00:08 Post subject: |
|
|
Laget:
Rune Jarstein
Fredrik Stoor - Kris Stadsgaard - Alejandro Lago - Abdou Traoré
Roar Strand - Vadim Demidov - Alexander Tettey
Per Ciljan Skjelbred
Yssouf Koné - Didier Konan
Les mer: Lago på laget |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 18.04.2008 00:09 Post subject: |
|
|
Kjello wrote: | Morten Langli er uten tvil Norges beste kommentator. Like engasjert uansett hvem han kommenterer. Av en eller annen grunn har det en tendens til å bli spennende og dramatiske kamper når han kommenterer. Petter Myhre har også vært en tilvekst med god faglighet. Så langt har han forholdt seg nøytral, dog har jeg ikke hørt ham kommentere VIF enda. |
Tidligere mente jeg Morten Langli var en okey kommentator, men nå mener jeg at han til tider er latterlig.
Og Petter Myhre høres skremmende lik ut som Ivar Hoff.
Siste RBK-kamp som Langli kommenterte var han direkte dårlig. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 18.04.2008 00:15 Post subject: |
|
|
Hvis det laget der stemmer så blir jeg svært glad 2mas.
Håper virkelig Henriksen gjør noe fornuftig for en gangs skyld og stiller med det laget der.
Dessuten svært hyggelig at (hvis?) Lago endelig får sjansen. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 18.04.2008 00:16 Post subject: |
|
|
Jaha? Jeg syns han som vanlig var god i RBK - FFK jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Jan Banan Junior
|
Posted: 18.04.2008 00:16 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Laget:
Rune Jarstein
Fredrik Stoor - Kris Stadsgaard - Alejandro Lago - Abdou Traoré
Roar Strand - Vadim Demidov - Alexander Tettey
Per Ciljan Skjelbred
Yssouf Koné - Didier Konan
Les mer: Lago på laget |
Fantastisk!!!
Så får vi se hvordan dette utvikler seg videre i sesongen. Om Miller slår igjennom og Traore og Tettey kjemper om den venstre indreløper plassen. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.04.2008 00:26 Post subject: |
|
|
Sapara inn for Strand mot Tromsø, og et førstelag resten av våren kan ha satt seg...
Blir i alle fall spennende å se hvordan gjengen greier seg i Oslo. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 18.04.2008 00:54 Post subject: |
|
|
Kjello wrote: | Jaha? Jeg syns han som vanlig var god i RBK - FFK jeg. |
Noen få utdrag fra forumet:
rawky wrote: | Forøvrig forferdelig å sitte å høre på BergenTV-kommentatorene Langlie/Myhre som allerede før kampen har bestemt at Fredrikstad er et mye enklere lag å holde med og at RBK vil fortjene alle frispark mot seg, og røde kort skal man ha uansett. |
keschaa wrote: | HELT ENIG! håper en annen kanal vinner budrunden |
doris wrote: | Hiver meg på den, grusomt å høre på alle disse småstikkene mot Rosenborg. Hater Tv2 når det gjelder fotball, men det er jo ikke så mange andre valg. |
Det siste reagerte jeg spesielt på.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 18.04.2008 01:42 Post subject: vif-rbk |
|
|
2mas du har forstått dette.Vil bare tilføye at en Savolainen i form kan spille sentralt i hjemmekampr mot antatt dårligere lag hvis noe skulle skjære seg i midforsvaret,kort,skader etc.Det jeg så av ham i vinter tyder på at han kommer med litt tid.Borte vil jeg ha Lago med som sentral hvis Demidov må tilbake i midtforsvaret.Tror dette laget kan vinne 5-6 på rad hvis marginene snur.Stå på! _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
Buran Senior
|
Posted: 18.04.2008 09:16 Post subject: |
|
|
Demidov på sentral midt har jeg ventet på lenge. En naturilg autoritet, sterk i duellspillet og god pasningsfot. Har alle kvaliteter til å bli en sjefen på midten i mange år. Merkelig han ikke ble prøvd i en av treningskampene, de er for å eksprimentere ikke borte mot VIF.
En ting som er sikkert er at MA garantert kommer til å kjenne det på kroppen at han spilte mot Demidov! |
|
Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 18.04.2008 09:47 Post subject: |
|
|
Blir i hvert fall artig å se Demidov gi Andresen skikkelig juling. På tide noen tar ham for seg skikkelig. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 18.04.2008 10:32 Post subject: |
|
|
Er det bare jeg som er misfornøyd med å ha Lago i forsvaret?
Den mannen stoler jeg ikke på. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 18.04.2008 10:39 Post subject: |
|
|
Rapportene sier at han har gjort det bra på trening og spilt bra for andrelaget. Tror det blir knall jeg. Eller, bedre enn de andre alternativene ihvertfall. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 18.04.2008 10:40 Post subject: |
|
|
Det kan bli "spennende" med Lago i forsvaret, men nå har jo både Basma, Kvarme mfl fått sjansen det siste året uten å ha overbevist(Demi er unntaket ) så sånn sett er det på tide at Lago får noen kamper. Kris og Lago kan fylle hverandre ut, mhh tempo og tøffhet. Traore zsom back er vel også et spenningsmoment. Resten av laget tror jeg er til å stole på. |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 18.04.2008 10:44 Post subject: |
|
|
Ja bortsett fra Strand og Kone som er hoeyst variable. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 18.04.2008 10:46 Post subject: |
|
|
Ser ingen grunn til å være skeptisk til Lago ,men jeg er mer lettet over å slippe å se Kvarme eller Basma i midtforsvaret for med de to bak er det bare et tidsspørsmål før vi ser grusome personlige feil. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 18.04.2008 10:47 Post subject: |
|
|
Jeg må innrømme at jeg er litt schizofren i forhold til Lago/Stadsgaard/Demidov-greia akkurat nå. På den ene siden er det på høy tid at Lago får sjansen - han burde ha fått det i de tre første kampene, og jeg tror personlig at han har mye å tilføre laget - men på den andre siden er jeg veldig, veldig skeptisk til å flytte på Demi når han nettopp har spilt seg varm som midtstopper. Det har vært så deilig å se en RBK-stopper som ikke tyr til Basma-chippen hver gang det kommer en motstander innenfor 15 meters radius.
Men hvis Lago/Stadsgaard regjerer i forsvaret, og Demidov viser det samme på midtbanen som i forsvaret, så er jo selvsagt alt helt topp. Ingenting ville være bedre enn det.
Jeg syns nå likevel det å gi Lago sjansen først når vi har to andre midtstoppere i tilsynelatende god form, er en smått underlig prioritering. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 18.04.2008 11:32 Post subject: |
|
|
josinho wrote: | så sånn sett er det på tide at Lago får noen kamper. |
Så frøys helvete over.
Noen kamper! Ikke én, fordi han er litt mørkere og drar flere damer enn basmus og kvarme. Noen! = flere! kamper. Da kalles det å få en sjanse! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 18.04.2008 11:40 Post subject: |
|
|
Er det fortsatt to hoinna som gjelder som samlingsplass før kampen? _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 18.04.2008 11:42 Post subject: |
|
|
For de som skal på pøbb, er det nok det. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 18.04.2008 12:36 Post subject: |
|
|
Nå begynner det å ligne et lag, jeg er bare litt bekymret for at det er så mange "Nye" i forsvaret på en gang. Men samhandlingen kan vel ikke akkurat bli verre enn den har vært så langt i sesongen, så det er vel ikke så nøye.
Men jeg tror fortsatt vi kommer til å savne Marek. Netsen litt skummelt hvor avhngige maskineriet virker å være av slovaken... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
karpin Junior
|
Posted: 18.04.2008 13:22 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote: | Jeg må innrømme at jeg er litt schizofren i forhold til Lago/Stadsgaard/Demidov-greia akkurat nå. På den ene siden er det på høy tid at Lago får sjansen - han burde ha fått det i de tre første kampene, og jeg tror personlig at han har mye å tilføre laget - men på den andre siden er jeg veldig, veldig skeptisk til å flytte på Demi når han nettopp har spilt seg varm som midtstopper. Det har vært så deilig å se en RBK-stopper som ikke tyr til Basma-chippen hver gang det kommer en motstander innenfor 15 meters radius.
Men hvis Lago/Stadsgaard regjerer i forsvaret, og Demidov viser det samme på midtbanen som i forsvaret, så er jo selvsagt alt helt topp. Ingenting ville være bedre enn det.
|
Fullstendig enig i det du skriver her. Det har vært godt å se Demidov tilpasse seg så godt som han har gjort, og det er litt underlig at han nå blir flyttet på. Men han er vant til å spille midtbane, og jeg liker tanken om Lago/Stadsgaard, så det kan bli en god løsning dette! _________________ midtsidene.com - der du finner alle godbiter |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
|