View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hedning Legende

|
Posted: 12.04.2008 21:52 Post subject: |
|
|
Tettey minnet meg veldig om Winsnes i dag når han tok piruetter som ødela rytmen i angrepsspillet. Jeg har ikke sett hvor mye Winsnes har utviklet seg, men jeg var ikke veldig lei meg når han dro. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 12.04.2008 23:44 Post subject: |
|
|
Tettey trenger en periode på benken. Han har vært svak en stund, og viser store mangler taktisk i posisjonering, når han skal forlate den defensive plassedn for offensive løp og når han skal stå og balansere.
Lago inn med Stadsgaard og Demidov opp på midtbane en stund. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 12.04.2008 23:47 Post subject: |
|
|
Det hadde vært tingen, men med det trenerteamet som er i klubben skal man se lenge etter en slik løsning. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 12.04.2008 23:53 Post subject: |
|
|
Hvordan er det forøvrig med kontrakten til Somen Tchoiy?
Stig Thorbjørnsen er jo nærmest "bestekompis" med fyren  |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 13.04.2008 00:01 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Tettey trenger en periode på benken. Han har vært svak en stund, og viser store mangler taktisk i posisjonering, når han skal forlate den defensive plassedn for offensive løp og når han skal stå og balansere.
Lago inn med Stadsgaard og Demidov opp på midtbane en stund. |
Kamptrening kalles det.
En periode på benken vil bare gjøre ting verre.
Han er ikke så dårlig som du skal ha det til heller, og flere kamper vil bare gjøre ham godt. Verre er det at Strand spiller (dessverre).. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Jan Banan Junior
|
Posted: 13.04.2008 01:23 Post subject: |
|
|
Tettey hadde mye av de samme feilene ifjor også, så nytter ikke å skylde på kamptrening. Han passer rett og slett bedre som indreløper. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 13.04.2008 01:41 Post subject: |
|
|
Enig i at han er en bedre indreløper, men han presterte bedre ifjor som sentral midtbanespiller enn han har gjort så langt iår. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 13.04.2008 12:29 Post subject: |
|
|
Jeg veit ikke hvor realistsik han er å få tak i for oss, men når nå Kone sannsynlgivis drar kunne jeg godt tenkt meg Wislas Andrzej Niedzielan som erstatteren hans. Polsk landslagsspiller med fortid i NEC i Nederland, ligner på mange måter litt på Harald Bratbakk all den tid han er en notorisk målscorer som er flink til å være på rett sted til rett tid. Han er også en litt annerledes type spiss enn de vi har nå, han er nok mer en større og noe sterkere utgave av Pelu enn en ny Iversen/Kone.
I likhet med Aas er han også flink til å bryte opp forsvar og være nest sist på ballen. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 13.04.2008 17:50 Post subject: |
|
|
– Jag fick det läget jag gillar, att komma pÃ¥ vänsterkanten och gÃ¥ in och skjuta, säger Rajalakso till ppv.
 |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 13.04.2008 20:00 Post subject: |
|
|
Kjøp Runar Berg!!! |
|
Back to top |
|
 |
MIXMASTERTOT Senior

|
Posted: 14.04.2008 22:30 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | Hvordan er det forøvrig med kontrakten til Somen Tchoiy?
Stig Thorbjørnsen er jo nærmest "bestekompis" med fyren  |
Er Tchoiy på siste året??? Hadde i så fall vært en drømmesignering! |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 14.04.2008 22:44 Post subject: |
|
|
Hvilken rolle i laget vårt skal Tchoy ha, og har noen tenkt på at Tchoy ikke på noen måte lyktes i Odd for eksempel?
Der spilte han vel indreløper i et 3-5-2 (3-4-1-2)
Veldig god til tider i Stabæk i fjor, men er vel i likhet med mange av spillerne vi allerede besitter mest glad i å ha ballen i beina.
Jeg føler mer at vi trenger spillere som kan gå på løp uten at de må ha ballen hver eneste gang. |
|
Back to top |
|
 |
MIXMASTERTOT Senior

|
Posted: 14.04.2008 22:58 Post subject: |
|
|
Er enig i at gjennombrudds spillere burde være pri 1. Tchoy kan bekle både en sentral og en indreløper posisjon. Han er i alle fall gjennombruddshissig når han har ballen i beina!
Odd brukte han vel mest som høyre kant eller noe alla den posisjonen vi bruker fks. traore (indreløper som skal holde bredde) |
|
Back to top |
|
 |
Mortenlj77 Rutinert
|
Posted: 14.04.2008 23:14 Post subject: |
|
|
mitt tips er at den neste spilleren som kommer til RBK nå kommer til å komme fra aab (eventuelt et annet lag i danmark). kan tenke meg at hamrèn vil forsterke laget til sommeren og da er det sikkert mest nærliggende å tro at han vil hente spillere han kjenner. |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 15.04.2008 10:29 Post subject: |
|
|
kristobal wrote: | Hvilken rolle i laget vårt skal Tchoy ha, og har noen tenkt på at Tchoy ikke på noen måte lyktes i Odd for eksempel?
Der spilte han vel indreløper i et 3-5-2 (3-4-1-2)
Veldig god til tider i Stabæk i fjor, men er vel i likhet med mange av spillerne vi allerede besitter mest glad i å ha ballen i beina.
Jeg føler mer at vi trenger spillere som kan gå på løp uten at de må ha ballen hver eneste gang. |
Tchoyi er jo litt saann Vieira type. Vanskelig aa komme forbi med de lange beina, samt god med ballen. Hvis han kom kunne han tatt Tetteys plass sentralt |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 17.04.2008 19:04 Post subject: |
|
|
I papirutgaven av VG har de gitt terningkast på kjøpene de siste 2 årene:
Roy Miller: 2
Juska Savolainen: 1
John Pelu: 1
Vadim Demidov: 5
Jarstein: 5
Konan: 2
Traore: 4
Stoor: 3
Sapara: 6
Iversen: 4 |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 17.04.2008 19:13 Post subject: |
|
|
Traoré terningkast fire???!!!! Og at de i det hele tatt gir terningkast til Savo og Pelu er jo fullstendig hårreisende. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 17.04.2008 19:16 Post subject: |
|
|
Jævla liksom-journalistikk. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 17.04.2008 19:33 Post subject: |
|
|
Og VG viser seg fra sin beste side. De skal ikke allerede nå fastslå når Hamrén får sparken da? |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 17.04.2008 19:53 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | I papirutgaven av VG har de gitt terningkast på kjøpene de siste 2 årene:
Roy Miller: 2
Juska Savolainen: 1
John Pelu: 1
Vadim Demidov: 5
Jarstein: 5
Konan: 2
Traore: 4
Stoor: 3
Sapara: 6
Iversen: 4 |
Vel dette er jeg helt enig i. Her har faktisk VG gjort en bra jobb. Men dette har jeg allerede fortalt om i vinter. Kjøpene før årets sesong har vært katastrofale. Med unntak av Jarstein og Demidov. Jarstein var jeg sikker kom til å bli bra. Var usikker på Demidov men han har vist seg å være et bra kjøp. Når det gjelder han finnen og Pelu så virker det skandale fra ende til annen og sololøp av Hoftun. |
|
Back to top |
|
 |
MIXMASTERTOT Senior

|
Posted: 17.04.2008 20:00 Post subject: |
|
|
Har du sett mange av treningskampene egentlig???
Savo virker som ett svært godt kjøp etter min mening. Tydeligvis hatt en hel del nervøsitet i starten men dette kommer seg utover sesongen. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 17.04.2008 20:02 Post subject: |
|
|
Er totalt uenig angående "han finnen" Savolainen!!! Han var meget bra, for ikke si vår beste i flere treningskamper i vinter, og hva er det vi sutrer over nå?? Jo, at han spilte med høye skuldre og nervøsitet en gutt som debuterer seksuelt kan misunne han, mot Lyn og et innhopp mot FFK.
Med tillitt vokser mann. Spørsmålet er om han kommer til å få tillitt, annet enn å komme inn 10 min før slutt... |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 17.04.2008 20:02 Post subject: |
|
|
Når du dømmer "han finnen" nord og ned etter en kamp fra start og ett lite innhopp, og tydeligvis ikke har sett noen av oppkjøringskampene, føler du ikke at du befinner deg på litt utrygg grunn rent saklig? Litt sånn som VG pleier å være? _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 17.04.2008 20:05 Post subject: |
|
|
Latterlige VG. Traore burde få terningkast 2x6. Han kosta oss 0 kr. og kommer til å gi oss mange millioner den dagen han stikker. Det er jeg overbevist om. |
|
Back to top |
|
 |
|