View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 15.04.2008 14:58 Post subject: |
|
|
Tettey vil vrake seg selv. Forhåpentligvis har Henriksen vett nok til å lytte på Tettey her, og kjøre Demidov/Savolainen sentralt på midten. Så kan Lago komme inn i forsvaret dersom Demidov flyttes opp. |
|
Back to top |
|
 |
Hercules Proff
|
Posted: 15.04.2008 15:06 Post subject: |
|
|
Det er voksent gjort av en ung spiller.
Mener jeg så at han ga tegn til benken (Henriksen) til bytte under 1. omgangen på lørdagskampen RBK-ffk. Så jeg trodde ikke han skulle spille 2. omg.
Vi snakket om at det kan gjøre vondt verre og spille for tidlig etter skade, selvtillitten kommer ikke akkurat av seg selv heller, ved å bli kastet utpå for tidlig.. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 15.04.2008 15:07 Post subject: |
|
|
Uansett hvem som blir satt inn er i hvertfall èn ting sikkert, Tettey bør ikke starte.
Den uttalelsen der vitner om en veldig lav selvtillit for øyeblikket, og jeg tviler derfor på at vi under noen omstendigheter får se en god prestasjon av Tettey mot Vålerenga. Han må spille på seg selvtillit igjen gjennom trening, 2.laget og innhopp. |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 15.04.2008 15:26 Post subject: |
|
|
Bambi bør lytte da han uttaler seg slik. Om han blir tvunget til å spille bør han ihvertfall ikke spille anker, der er det mest risiko om han spiller dårlig. Kjellos løsning høres ut som den beste, men vil det skje? Å holde Lago ute fordi forsvaret er samspilt er ikke et argument da man både vil få inn Stadsgaard og sannsynligvis Traoré. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.04.2008 15:29 Post subject: |
|
|
Si at vi flytter Demidov opp på midtbanen forsåvidt greit nok ,men hvem kommer inn i forsvaret hvis det er Lago er det greit, men jeg frykter at Henriksen er truende til å bruke Basma og da bør det være uaktuellt. |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran

|
Posted: 15.04.2008 15:38 Post subject: |
|
|
Voksent gjort av Tettey.
Tenkte jeg skulle foreslå her på forumet før kampen mot FFK at det kanskje var lurt om Alex fikk en kamp for 2.laget for å få godfølelsen og selvtilliten på plass før han spilte for 1.laget.
Men ingen hører på meg, fant jeg ut...
Fra nå av skal jeg være mer frittalende  _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 15.04.2008 15:52 Post subject: |
|
|
Haha, snak om at de gamle kan lære af de unge. Tettey har mere rygrad end de fleste af de andre spillere i klubben. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 15.04.2008 15:55 Post subject: |
|
|
Sapara blir ikke klar.
Syns egentlig det er greit nok, viktig å ikke risikere noe. |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 15.04.2008 16:09 Post subject: |
|
|
Harald wrote: | Haha, snak om at de gamle kan lære af de unge. Tettey har mere rygrad end de fleste af de andre spillere i klubben. |
Her viser han stor selvinnsikt som mange andre i klubben ikke innehar, ja. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 15.04.2008 16:15 Post subject: |
|
|
Forhåpentligvis får vår kommende midtbanegeneral Demidov anledning til å vise hvem som er SJEFEN på midten i denne kampen. Han har knapt spilt en dårlig kamp siden han kom til klubben. Tettey har spilt mange gode, men han har jaggu spilt mange dårlige også. Vi har ikke råd til så variable spillere i sentral midtbaneposisjon. Demidov er Gud 3 på midten (etter Brandhaug og Skammelsrud). |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 15.04.2008 16:19 Post subject: |
|
|
OT, noen andre som sliter med å komme seg til forumoversikten? |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 15.04.2008 16:19 Post subject: |
|
|
Tror desverre det kun blir med ønsketenkningen. Føler meg rimelig sikker på at Demidov forblir i forsvar også denne kampen, og at Juska får sjansen som anker. |
|
Back to top |
|
 |
jarand Junior

|
Posted: 15.04.2008 16:21 Post subject: |
|
|
Voksent og voksent.. Hvorfor skal alle sånne uttalelser på død og liv gå igjennom media?
Er ikke Rambo tilstede på treningene hver bidige dag?
Må kunne gå an å gå bort til trenern og fortelle hvordan man har det. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 15.04.2008 16:23 Post subject: |
|
|
Han sier jo faktisk at han allerede har luftet dette med trenerne, og at de er uenige. Det skremmer meg litt egentlig.... |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 15.04.2008 16:27 Post subject: |
|
|
Å bruke media for å unngå å spille høres ikke bra ut. Om han blir tvunget til å spille er heller ikke bra, regner med mediemas også om det skjer. Tettey er tydelig ikke i form, men kanskje det hjelper om han blir satt som indreløper?
Savolainen inn er nok et sannsynlig valg om Tettey går ut. Nordvik spilte seg vel neppe inn ved kun én Rbk 2-kamp etter lang tid ute. Storflor kommer vel inn på venstre kant evt. som offensiv midtbanespiller. Ingen som skjelver av skrekk av midtbanen Strand-Savolainen-Ciljan-Storflor |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 15.04.2008 16:31 Post subject: |
|
|
Du har et poeng Jarand! Om han har snakket med trenerne, som igjen sier de er uenig, så prøver han et desperat forsøk på å slippe unna kamp ved å gå til media? Men det mest merkelige er jo at trenerne er uenig. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.04.2008 16:43 Post subject: |
|
|
henning wrote: | Jeg liker måten torerik og knerten tenker på, men jeg frykter at Storflor "ikke griper sjansen" (for å si det på en diplomatisk måte). |
Jeg skjønner selvsagt hva du tenker på, men vi må ikke glemme at Storflor ikke har fått en fair sjanse som ving siden høsten/vinteren 2006 - og da var han glimrende. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 15.04.2008 16:53 Post subject: |
|
|
Færrest mulig endringer er å anbefale. Ergo bør Demi/Kris fortsatt spille i midten bak. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 15.04.2008 17:28 Post subject: |
|
|
knerten_10 wrote: | Jeg skjønner selvsagt hva du tenker på, men vi må ikke glemme at Storflor ikke har fått en fair sjanse som ving siden høsten/vinteren 2006 - og da var han glimrende. |
Storflor spillte da jevnt gjennom hele 2006,ikke bare høsten og Royal league!? Men uansett, ja han var godkjnt gjennom den sesongen, hadde vel 3 mål og 6 assist toalt i serien. Royal League tar jeg ikke med i beregningen, hele den runden var latterlig.
Men Konan gjorde det bedre i fjor mens han spillte for et rbk i motgang i en posisjon han aldri hade spillt i før og et språk han ikke skjønte, enn det Storflor gjorde i 2006 med en serievinnende rbk i sin egen yndlingsposisjon. Hvis Storflor nå er tenkt plass på midtbanen blir jeg skuffa. Vil egentlig helst se Konan på midten med Kone/Aas eller til nød Kone/Pelu. Hvis midtbanen vår skal være Strand - Juska - Ciljan - Storflor begynner jeg å grine, deretter satser jeg hele kontoen pluss fremtidig kone og barn på rbk-tap. |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 15.04.2008 17:39 Post subject: |
|
|
Med en odds på 2,10 på hjemmelaget skulle det tilsi 2,1 ganger kontoen din i antall kroner, men også 2,1 kone og 3,78 barn om du holder deg til samma dama og bor i Sør-Trønderlag. Det var dagens tall. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 15.04.2008 17:43 Post subject: |
|
|
He he he Glimrende
Startoppstillingen jeg håper på
Jarstein
Stoor - Stadsgaard - Demidov - Nordvik
Konan - Ciljan - Tettey - Traore
Kone - Aas(Pelu inn etter 65-70 min når vif er slitne)
Startoppstillingen jeg frykter
Jarstein
Stoor - Stadsgaard - Demidov - Traore
Strand - Ciljan - Tettey - Storflor
Kone - Konan
Nordvik inn på back, han spillte bra for rbk2 og Traore på midtbanen. Han vil spille der, er best der og vil holde Strand eller Storflor utenfor startopptilling. Tettey har nok kommet i langt bedre form gjennom forrige kamp og påfølgende treningsuke, vil være forbedret. Konan på høyre midt, han hadde bra samspill med Stoor gjennom vinteren og han er ingen spiss. Aas på topp med Kone, da får Kone en bevegelig makker med andre kvaliteter enn han selv. Storflor utenfor startoppstillingen fordi (jeg syns han er en elendig spiller) han er en klassisk ving som ikke passer inn som verken midtbanespiller eller spiss i 4-4-2. |
|
Back to top |
|
 |
MIXMASTERTOT Senior

|
Posted: 15.04.2008 17:55 Post subject: |
|
|
Storflor??? rull inn a... aldri vært glimrende. Han var ok i noen få kamper som begynner å bli noen år siden.
forresten så det berbatov som er guds gave til fotballen... |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 15.04.2008 18:40 Post subject: |
|
|
Håper nok på dette:
Jarstein
Stoor - Stadsgaard - Demi - Traore
Konan - Savo - Skjelbred - Storflor
Konè - Aas |
|
Back to top |
|
 |
Jan Banan Junior
|
Posted: 15.04.2008 20:37 Post subject: |
|
|
MIXMASTERTOT wrote: | Storflor??? rull inn a... aldri vært glimrende. Han var ok i noen få kamper som begynner å bli noen år siden.
forresten så det berbatov som er guds gave til fotballen... |
Han var rett og slett stor i 03-sesongen, og var også en viktig brikke i at vi tok gullet i 06, så det der er bare tull.
Når det er sagt, så har han ikke vist noe siden det øyeblikket han puttet mål mot Brann i RL 06/07, etter det målet har han vert jevnt over svak. |
|
Back to top |
|
 |
MIXMASTERTOT Senior

|
Posted: 15.04.2008 23:10 Post subject: |
|
|
Jan Derek var glimrende på kant.... Storflor har aldri vært i nærheten av å nå Sørensen til midt på leggen en gang.
Har ikke peiling på statsa til Storflor men tviler på at han har vært noe langt over over hverken 5 mål eller 5 assist i samme sesong for Rbk. Noe som i tilfellet er ekstremt svakt iom. at han har vært på laget de sesongene hvor Rbk har vært overlegne.... |
|
Back to top |
|
 |
|