View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 10.04.2008 01:07 Post subject: |
|
|
josinho wrote: | Kjello wrote: | Konan og hvertfall ikke Skjelbred fungerer ikke som vinger. |
Joda. De har spilt der tidligere med brukbart hell. Men de bør kun brukes der som vikarer. Det finnes mer optimale posisjoner for disse andre steder i formasjonen. |
Jaha? Når i alle dager har Skjelbred spilt ving med brukbart hell? Konan har tidvis vist seg ok som ving, men noen langsiktig løsning er det absolutt ikke. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 10.04.2008 01:19 Post subject: |
|
|
Skjelbred spilte vel særdeles dårlig mot både Chelsea og Schalke 04 |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 10.04.2008 01:33 Post subject: |
|
|
Jeg husker ikke hvordan han var mot Schalke, men han slet hvertfall kraftig mot Chelsea. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 10.04.2008 01:40 Post subject: |
|
|
Mot Schalke var det jo enda verre. De lå jo langt bakpå og nærmest inviterte oss til å gå i angrip. Likevel lå vi i en feig 451-formasjon uten vinger. |
|
Back to top |
|
 |
karpin Junior
|
Posted: 10.04.2008 01:49 Post subject: |
|
|
spørs om det er litt tidlig for Stadsgaard da, men er han klar fysisk sett ser jeg gjerne ham i midtforsvaret. Virker som en spennende spiller. _________________ midtsidene.com - der du finner alle godbiter |
|
Back to top |
|
 |
kytas Proff
|
Posted: 10.04.2008 02:24 Post subject: |
|
|
Er veldig enig i at Stadsgaard bør spille for å kunne matche, hvertfall bedre enn Kvarme, farten til Tarik.. Frykter dessverre også at Storflor får starte fordi han klarte å ikke bomme på mål mot Godset.. Derfor tror jeg det blir
Jarstein
Stoor, Stadsgaard, Demidov, Miller
Tettey
Strand, Skjelbred
Storflor
Konan, Kone
PS: Håper derimot at vi får se Aas istedenfor Storflor, med Konan i den offensive rollen.. _________________ "90% av penga jeg tjente brukte jeg på damer og øl... Resten sløste jeg bort." -George Best |
|
Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 10.04.2008 08:19 Post subject: |
|
|
Noen som har sett på de siste treningene? Hvordan ser Stadsgaard ut til å finne fotballformen? Håper han når den raskt, slik at han brukes mot FFK. Han fikk ikke vist all verden i Drammen iallefall, så håper det kan skje på hjemmebane nå til helgen. _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 10.04.2008 10:13 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | Skjelbred spilte vel særdeles dårlig mot både Chelsea og Schalke 04 |
Neida. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 10.04.2008 10:14 Post subject: |
|
|
Denne kampen tror jeg faktisk at Fredrikstad kan trekke det lengste strået. De har faktisk en spillestil offensivt, spillere som løper tilbake i forsvar og en meget god Tarik som kan avgjøre kampen alene.
Jeg kan ikke forstå hva som plutselig skal være så annerledes ift Godsetkampen. Spillerne har like dårlig tempo på trening og de samme forvirrende øvelsene på banen. Hoftun og Nordsteien er fortsatt med å drive tempoet ned på trening. Dette vil i beste fall ikke forandre seg før Hamren kommer.
Eneste muligheten er at vi faktisk spiller på Lerkendal. Da bruker vi å være litt bedre enn bortekampene. Men jeg ser ikke for meg festfotball i RBKs regi dessverre. |
|
Back to top |
|
 |
RBK<3 Junior
|
Posted: 10.04.2008 16:01 Post subject: |
|
|
reiser 40 mil for å se et offensivt RBK. blir skuffet om ikke så skjer. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 10.04.2008 16:05 Post subject: |
|
|
josinho wrote: | robbie wrote: | Skjelbred spilte vel særdeles dårlig mot både Chelsea og Schalke 04 |
Neida. |
Jo, han var mildt sagt elendig i disse kampene. Men de resterende kampene i CL, så var han vår beste spiller. |
|
Back to top |
|
 |
Jan Banan Junior
|
Posted: 10.04.2008 16:10 Post subject: |
|
|
bommel wrote: | Begynner å lure på om 4-4-2 med flat firer er det beste jeg også Attach. Indreløperne våre klarer uansett ikke å skape bredde, unntatt Traore, i diamant. Men da må for guds skyld ikke Strand spille kant. |
Sapara var veldig flink til å skape bredde i 06-sesongen ihvertfall. |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 10.04.2008 16:18 Post subject: Re: Rosenborg - Fredrikstad |
|
|
2mas wrote: | Uansett så tror jeg egentlig at Savolainen er tilbake. Det betyr at jeg tipper følgende lag:
Rune Jarstein
Fredrik Stoor - Bjørn Tore Kvarme - Vadim Demidov - Roy Miller
Roar Strand - Alexander Tettey - Juska Savolainen
Per Ciljan Skjelbred
Yssouf Kone - Didier Konan
Tviler altså på at Kvarme med flere blir vraket. Aas får nok heller ikke sjansen fra start. |
Paa Rbk.no staar det at Traore og Konan terper paa doedballer foran kampen mot FFK hvor de igjen vil dele paa ansvaret... kan tyde paa at Traore og Konan starter. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
|
Back to top |
|
 |
kennet Junior
|
Posted: 10.04.2008 16:29 Post subject: |
|
|
Skal ikke forundre meg om Storflor får den spissplassen. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 10.04.2008 16:30 Post subject: |
|
|
Vi trenger fart, la oss gi Pelu en sjangse til vise seg frem. Aas er et fint talent, men Pelu og Konan vil komplimentere hverandre bedre. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 10.04.2008 16:31 Post subject: |
|
|
Hvis Storflor starter i stedet for Aas så ved jeg snart ikke længere. Jeg håber Aas får chancen fra start. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 10.04.2008 16:42 Post subject: |
|
|
Jeg håper på følgende:
Stoor-Stadgaard-Demi-Miller
Ciljan-Tettey-Traore
Konan
Pelu-Aas |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 10.04.2008 16:54 Post subject: |
|
|
Jeg håper på følgende:
Jarstein
Stoor-Stadgaard-Demi-Miller
Tettey
Savolainen (Strand) - Traore
Ciljan
Konan - Kone (Aas) |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 10.04.2008 17:06 Post subject: |
|
|
Synd viss Kone må stå over. Vi trenger en sterk spiss, med brukbar luftstyrke. Tror det blir litt pinglete med Konan og Aas, eller evt Pelu på topp. |
|
Back to top |
|
 |
Alianze. Senior
|
Posted: 10.04.2008 17:17 Post subject: |
|
|
det beste lage vi kan stille med til frdrikstad kampen er:
-------------------Jarstein-------------------------
--Stoor--Stadsgaard--Demidov--Miller
------------Tettey(Juska)------------------
-----Ciljan--------Traore(juska)
------------Konan----------------
------Kone(Aas)-----Pelu
PS!! på frispark og cornere bør Konan være førstevalget _________________ Superbia in Proelio |
|
Back to top |
|
 |
fysio Junior
|
Posted: 10.04.2008 17:20 Post subject: |
|
|
Med Iversen ut, og med stor sannsynlighet Kone ute med overtråkk. Ja, da må det selvsagt være duket for Jo Sondre fra start.
Han har på to korte innhopp sørget for 2 målgivende situasjoner.
Ser at enkelte snakker om å matche unguttene "forsiktig", dette er selvsagt bare tull. Er du god nok, er du gammel nok. Tror du skal lete lenge etter en spiss med bedre "psyke" forann mål enn Jo Sondre.
Den største "risikoen" ved å sette innpå Jo Sondre fra start, er at han griper sjansen og okkuperer spissplassen på permanent basis.
Intet vil glede meg mer enn om så skjer  |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 10.04.2008 17:28 Post subject: |
|
|
Når vi spiller 4-4-2 er det ekstremt viktig at backene er offensive for å få bredde i spillet, derfor vil jeg heller ha Traore på backen istedenfor Miller.
Tror Miller trenger mer trening og kanskje noen kamper for RBK2 for å skjønne rollen sin i laget. Sånn som situasjonen er nå så er jo hele venstresiden lam. |
|
Back to top |
|
 |
Jan Banan Junior
|
Posted: 10.04.2008 18:02 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | Vi trenger fart, la oss gi Pelu en sjangse til vise seg frem. Aas er et fint talent, men Pelu og Konan vil komplimentere hverandre bedre. |
Pelu og Konan er vel så å si helt like er de ikke det da? Begge er spillere som foretrekker å ha ballen i beina, og ikke har den aller beste hodestyrken. Tror nok Aas i tospann med en av disse er gjør ett mer komplett spisspar enn disse to sammen.
Og anngående det å ha offensive backer i 4-4-2, så kommer det helt ann på hvordan midtbana ligger. I en vanlig flat 4-4-2 så er ikke backene så viktige, men om man velger en diamant så er de viktige. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 10.04.2008 18:14 Post subject: |
|
|
Pelu er hurtig, Konan ikke. Dessuten er Konan brukbar på hodet. Står fast på at disse to er de med mest kompimentere ferdigheter, eneste jeg er bekymret for er hvor høyt nivå Pelu holder.
Husk siteringsreglene. Mod. |
|
Back to top |
|
 |
|