View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 06.04.2008 17:03 Post subject: |
|
|
Han benytter ikke sjansen pga av skade, Iversen ryker på fylla omtrent hver helg uansett han. _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
Back to top |
|
 |
Dr.rbk Junior
|
Posted: 06.04.2008 17:04 Post subject: |
|
|
og derfor er det greit? |
|
Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
|
Back to top |
|
 |
cris Proff
|
Posted: 06.04.2008 17:29 Post subject: |
|
|
Rett beskrivelse er ukultur! Ingen tvil om fotballferdighetene hans, men når man til de grader har en livsstil som ikke harmonerer med toppidrett, ja da har han og ikke minst den sportslige ledelsen i klubben en kjempeutfordring. Her er det tydeligvis et kjent problem - alle kjenner til det, men ingen gjør noe med det. Slutningen man kan treffe er at den sportslige ledelsen ikke profesjonelle nok. Man gjør selvsagt både spilleren selv og laget en bjørnetjeneste ved å la slike forhold fortsette uten konsekvenser. Vi får håpe Hamren har nok bein i nesen til å endre på slike ting. Det vil alle parter få fordel av. |
|
Back to top |
|
 |
Dr.rbk Junior
|
Posted: 06.04.2008 17:40 Post subject: |
|
|
Jeg reagerer ikke når jeg ser Per, Nordvik eller Demidov ute, når jeg har sett dem har de heller ikke virket spesielt påvirket. I tillegg virker alle godt trent og med god innstilling. Men jeg synes det er grunn til bekymring når Ivers er knall full og i karaokemodus i pianobaren, når han samtidig virker dårlig trent og gjennomført useriøs blir det hele for dumt.. |
|
Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 06.04.2008 17:56 Post subject: |
|
|
Hvis jeg var Ivers ville jeg gjemt meg i en av krokene på Vista eller Fuego.. Hakket mer diskret. Spillere må gjerne ta fire - fem øl for min del, så lenge de ikke er i sesong eller er langtidsskadet (som Ivers) er det uproblematisk så lenge det ikke skjer flere ganger i måneden..
PS! Når jeg tenker meg om burde ivers drikke vodka rent eller på is, færre kalorier i det enn i øl, i hvertfall så lenge man ikke drikker like mye vodka som man drikker øl  |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 07.04.2008 00:18 Post subject: |
|
|
Dr.rbk wrote: | Ivers observert, svært synlig beruset i pianobaren på Downtown natt til i dag, betryggende.. |
Og i kveld er han observert på fylla på Circus.
NÃ¥r man er full merker man ikke at man har vondt, kanskje han spiller likevel i morgen? _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 07.04.2008 02:07 Post subject: |
|
|
flere ganger i uka er ikke bra, hvis dette stemmer og man legger skaden på toppen av det hele tipper jeg vi snakker høstsesong før Ivers er i form.. Synd RBK betaler flere hundretusen i måneden for at Ivers skal drikke seg i dårligere form! |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.04.2008 02:27 Post subject: |
|
|
Det er fullstendig respektløst i forhold til klubben at han holder på på denne måten. Enda verre blir det når Henriksen ikke ser ut til å bry seg om det. Man snakker om at Konan kom for sent til et par treninger, men at Iversen drikker seg dritings annenhver dag, er ikke stort bedre, for å si det mildt.
Idag: "Steffen Iversen trente alternativt på treningssenter" (rbk.no)
Han var altså ute på byen og drakk seg full i går, trente idag og drakk seg full igjen ikveld. Det er ingen formildende omstendighet at faren gjorde det samme og samtidig storspilte for hundre år siden.
Det er nesten sånn at vi skulle oppsummert alle byturene hans og tatt det med på Brakka, da fortrinnsvis på et medlemsmøte, for sånn kan vi ikke ha det her i klubben. Det er greit at spillerne er ute og hygger seg nå og da, men i Iversens tilfelle går det åpenbart svært mye utover form og innsats - og følgelig laget.
Dette kan ikke fortsette! |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 07.04.2008 03:17 Post subject: |
|
|
Jeg ville nå tatt begge ryktene med en klype salt. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.04.2008 03:40 Post subject: |
|
|
Nei. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 07.04.2008 03:51 Post subject: |
|
|
Du om det, jeg tar hvertfall begge med en klype salt. Spesielt førstnevnte. Og personlig tror jeg ikke det skal mye til for å få Iversen i "karaokemodus". |
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 07.04.2008 09:17 Post subject: |
|
|
Dr.rbk har jo åpenbart funnet på dette. Registrerte seg på rbkweb bare for å trolle. |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 07.04.2008 10:28 Post subject: |
|
|
Iversen har drevet på slik i lange tider. Det er ikke noe han har begynt med nå. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 07.04.2008 11:40 Post subject: |
|
|
PIN-kode wrote: | Dr.rbk har jo åpenbart funnet på dette. Registrerte seg på rbkweb bare for å trolle. |
Jeg observerte også Iversen på downtown lørdag, så dr.rbk har åpenbart ikke funnet på det. |
|
Back to top |
|
 |
Valiant Senior
|
Posted: 07.04.2008 12:23 Post subject: |
|
|
er dere sikre på at det er iversen dere ser, for det var jo lignende forviklinger med daniel, som stadig ble forvekslet med en annen look a like ... |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 07.04.2008 12:24 Post subject: |
|
|
Hvis dette stemmer så er det direkte respektløst overfor både oss, supporterne, og klubben.
Jeg betviler heller ikke de som sier at de har sett ham ute, for det er egentlig ingen vits å betvile en stadig voksende medlemsmasse som ser ham ute med veldig jevne mellomrom. Det blir for tynt å forsvare alt dette med at folk vil "ta" Iversen, for det tror jeg neppe stemmer i den grad at man vil finne opp byturer...
Nå er det Rosenborg som må slite med en Iversen med klippekort, som må spille seg i form i et halvt år...Og det mest latterlige er at klubben selv er villig til å la ham spille ræva helt til han blir nogenlunde i september.
Det er greit å ta seg en tur en gang i blant, men med tette mellomrom i en periode han må gjøre sitt beste for å opprettholde den fysiske formen...Det går ikke an. |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 07.04.2008 12:29 Post subject: |
|
|
Jeg er enig i det attach sier, det er ikke proffesjonelt å være på fylla som heltids fotballspiller med X antall millioner i lønn i året. Du lever av at kroppen din fungerer, da har du et ansvar for å opprettholde formen også, uansett om du er skadet eller ikke. I de gode gamledager var gjerne fotballspillere de første på pub'en etter kamp, men fotballen har endret seg siden da. Det er større krav til prestasjon og man må holde kroppen i en god form hele tiden for å kunne yte på toppnivå. Når Ivers ikke en gang yter særlig mye utpå matta, kanskje pga dårlig fysisk form, ser jeg ingen grunn til at han skal bryte ned kroppen mer. Jeg synes han bør ha fokus og komme seg på topp fysisk, slik at han kan yte for laget og klubben. Gjør han ikke det, da kan klubben si hasta la vista til Ivers for min del. |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 07.04.2008 12:42 Post subject: |
|
|
Jeg ser gjerne at Iversen forsvinner med det første. Oppskrytt spiller etter min mening. |
|
Back to top |
|
 |
Dr.rbk Junior
|
Posted: 07.04.2008 12:43 Post subject: |
|
|
Kleven skrev:
Jeg observerte også Iversen på downtown lørdag, så dr.rbk har åpenbart ikke funnet på det.
takk for det Kleven, da du ser ut til å ha større ansinitet enn meg på dette forumet, forøvrig forståelig, håper jeg folk skjønner at jeg ikke registrerte meg her for å være et troll. Har lest her veldig lenge, men har ikke sett noe behov for å ytre egne meninger enda, da ingen andre hadde skrevet om Iversens bytur regna jeg med at det kunne være interessant.. Håper Pin-kode kan roe ned innstillingen sin ovenfor nye forummedlemmer.. |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 07.04.2008 12:44 Post subject: |
|
|
Ikke bry deg doktor Velkommen skal du være!  |
|
Back to top |
|
 |
alfee Junior
|
Posted: 07.04.2008 12:48 Post subject: |
|
|
Jeg vet ikke hvor troverdig jeg er, da jeg nettopp har registrert meg, men jeg kan også være med på å bekrefte at Iversen var tydelig beruset på lørdag. |
|
Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 515 Location: Vest /øst / nord/ sør
|
Posted: 07.04.2008 12:48 Post subject: |
|
|
Dette er ikke noe å ta på vei for etter Mainns mening. Dere husker kanskje den kjekke mannen fra østlandet som nå bøtter inn mål mellom de syv fjell? Snakker selvsagt om kjekkasen Helstad, som også liker å nyte de edle dråper både titt og ofte. MEN, hva gjør vel det, når han spiller som han gjorde i fjor? Lite. Kanskje er det heller et gode at han stikker ut & tar seg noen bajer, har det festlig, sjekker litt babes.
Ivers er skadet nå, trener alternativt, både på dag og tydeligvis kveldstid. Men Mainn er særdeles usikker om Iversen har hatt det bedre hjemme i godstolen, uten mulighet til å spille TV-spill, enn han har det ute på byen i festlig lag......... |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 07.04.2008 12:52 Post subject: |
|
|
For forumets del så kan Iversen ta seg så mange byturer han bare vil. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 07.04.2008 12:52 Post subject: |
|
|
Det vi tar vei på er at det er så hyppig i en periode der Iversen definitivt hadde hatt bedre av å få kroppen i gang fysisk. Han tror han skal gå rett inn på laget, noe han vel gjør.., og få spille seg i form med elendige prestasjoner frem til september. Noe som selvfølgelig går utover oss og klubben. |
|
Back to top |
|
 |
|