| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
senador Legende
|
Posted: 01.04.2008 18:49 Post subject: |
|
|
| Ikke triste, men det skal være en balansegang. Hadde det vært slik at Lyn ble rundspilt til de grader hadde det vært noe annet. Det må gå ant å si at dette skal vi gjøre bedre |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 01.04.2008 18:53 Post subject: |
|
|
| Kan jo ikke si noe på at spillerne er glade 5 min etter seieren og det er jo ikke noe vits for dem å gå ut eterpå å si at de ser at de må gjøre det bedre. Det er det opp til treneren å se og fikse på til neste kamp, noe han ogå gjør. Bratseth sa det klart i "etter kampen" at det er veldig veldig mye å fikse på og at rbk skal være glad for alle poengene. det sammer skinner det da gjennom i intervju med Henriksen, han er ikke fornøyd med spillet, men fornøyd med at spillerne vil vinne og at man på en dårlig dag gjør det. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 01.04.2008 18:57 Post subject: |
|
|
Når man vinner, så skal man glede seg over seieren og feire med supporterne, senador. Den kritiske analysen starter man med dagen etter. Henriksen sa forresten at dette var "jævlig dårlig" til VG etter kampen.
Last edited by attach on 01.04.2008 18:57; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 01.04.2008 18:57 Post subject: |
|
|
| Ja, jeg håper du har rett |
|
| Back to top |
|
 |
Kjartman Junior
|
Posted: 01.04.2008 18:59 Post subject: |
|
|
PauloSilas wrote:
"Jeg fatter rett og slett ikke hvorfor saa mange vil starte uten Traore, han spilte seg vel aldri ut av laget - og hvis det var noen tvil saa var han blant de 3 beste paa mandag, mye bedre en Strand og Savo[/quote]"
Selv om både Traoré og Konan var friske synes jeg da ikke de utmerket seg ved sitt gode samspill med resten av laget. Foreløpig synes jeg begge funker best som friske pust mot slutten av kampene. Dessverre. Skulle ønsket at spesielt Traore ble bedre på samspill, for talentet skorter det jo virkelig ikke på. Men inntil videre mener jeg rutinerte Strand er langt å foretrekke, tror han sprer trygghet i et ellers ganske urutinert mannskap. Pluss at han alltid gir alt, det kan man ikke si om traore. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 01.04.2008 19:05 Post subject: |
|
|
| Traore er spiller nå godt sammen med det andre og var nå vel så godt til dette som Storflor og Strand sist kamp tror det er heller de to sistnevnte som skaper utrygghet med sine begrensete ferdigheter. Dette senker tempoet i angrepspillet. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 01.04.2008 19:09 Post subject: |
|
|
| Det er rent tullprat at Traore ikke gir like mye jernet som Strand. Er det noe han er så er det hardarbeidende, både fremover og bakover. |
|
| Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 01.04.2008 19:14 Post subject: |
|
|
| Hei Bommel. Tror du Roar Strand sprer trygghet i et urutinert mannskap? |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 01.04.2008 19:17 Post subject: |
|
|
Så lenge Traore er i form mener jeg han er en klar favoritt til venstre indreløper. Han har evnen til å passere spillere og vi merket hvor bedre spillet ble på venstresiden etter at ham kom inn. Han drar seg ikke så mye inn og vi får dermed et bredere spill. Strand viste sin rurine da han reddet på steken, men han avslører alder og en noe manglende form ute i spillet. I flerer sammenhenger tjener du der på å få en spiller som er kjappere i beina og bedre med ballen. Verden er ikke svart-hvit, begge har sine fordeler, men så lenge Strand ikke er i toppform mener jeg han stiller bak. Traore virker kanskje litt rotete enkelte ganger, men etter min mening gir han alt han har. Får han barnesykdommene av seg, da finnes det ikke grenser for ham.
Det nesvnes at Kvarme bør spille for å hindre usikkerhet his Demi og resten av forsvaret med ny makker. Jeg ser for meg et scenario der Kvarme møter den kjappe Andersson etter kontring der Stoor desverre ikke rekker komme tilbake etter at han har vært oppe etter et angrep. Resultater kan fort bli slik vi så i går eller som i samme kamp i fjor. Jeg hadde ønsket de kunne drillet med Lago på trening denne uka, da hadde man ihvertfall hatt en Demi-makker med ett gir til. Lago er ikke perfekt, langt ifra, men mot så kjakke spillere må man tilpasse seg dette. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 01.04.2008 19:17 Post subject: |
|
|
| Hei gm, tror du det er betryggende for 3 urutinerte midtbanespillere at pasninger fra rutinrte strand ikke kommer dit de skal? |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 01.04.2008 20:00 Post subject: |
|
|
| Endelig er sesongen i gang - og Senador er tilbake! |
|
| Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 01.04.2008 20:15 Post subject: |
|
|
| Strand var ikke så dårlig som mange skal ha det til. Ved siden av Per var han best på midten. |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 01.04.2008 20:28 Post subject: |
|
|
| Uten at det sier så mye... |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 01.04.2008 20:45 Post subject: |
|
|
| Haugen wrote: | | Endelig er sesongen i gang - og Senador er tilbake! |
Jupp!  |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 01.04.2008 21:05 Post subject: |
|
|
| Kjartman wrote: | | Selv om både Traoré og Konan var friske synes jeg da ikke de utmerket seg ved sitt gode samspill med resten av laget. Foreløpig synes jeg begge funker best som friske pust mot slutten av kampene. Dessverre. Skulle ønsket at spesielt Traore ble bedre på samspill, for talentet skorter det jo virkelig ikke på. Men inntil videre mener jeg rutinerte Strand er langt å foretrekke, tror han sprer trygghet i et ellers ganske urutinert mannskap. Pluss at han alltid gir alt, det kan man ikke si om traore. |
hmm har du i det hele tatt sett Traore spille?? Det var jo nettopp samspillet mellom ham, Ciljan, Tettey og Sapara som gjorde at vi la om til 442 og dominerte mot Valencia. Strand er god men han sprer ikke trygghet med spillet sitt for tiden - mye feilpasninger og ballmist. Som sagt i en annen tråd tror jeg heller det er Traore som sprer trygghet på midtbanen fordi han er så utrolig trygg med ballen |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 01.04.2008 22:51 Post subject: |
|
|
| Traore er en av Rosenborgs beste spillere i en alder av 18 år. Han skal starte! Friske pust my ass... Hva med en orkan kampen gjennom. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 01.04.2008 23:31 Post subject: |
|
|
Enig med lagoppstillingen til 2mas, og valget av formasjon.
Det forutsetter riktignok at Traoré spiller bredere og mer besluttsomt enn det Ciljan gjorde i første omgang sist, ditto Savolainen. Hadde helst sett Skjelbred på høyre kantindreløperside og Konan som offensiv, men det kan være lurt å starte med Aas på benken i en grisete bortekamp. Alternativt kan Strand få en ny sjanse på midtbanen for Savolainen. Lago åpenbart inn for Kvarme, hvis ikke det skjer nå kan han like godt ta seg ferie, for da får han aldri spille.
Jarstein
StoorLagoDemiMiller
Tettey
SavoTraoré
Skjelbred
KonéKonan _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 02.04.2008 01:30 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | Ja, jeg håper du har rett |
Har du i det hele tatt lest/sett på intervjuer etter kampen?
Flere spillere og trener Henriksen viste god innsikt igår. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Bruttern Proff

|
Posted: 02.04.2008 04:02 Post subject: |
|
|
zaphod: Lago kan bare glemme aa spille.
Henriksen virker saa fornoyd med sitt eget trekk med aa gi Demidov og Kvarme max tillitt sammen i midtforsvaret, at jeg tror vi maa vente til Hamren kommer med aa se andre rokkeringer enn skadesituasjoner i den duoen.
Tror derfor dette blir laget:
Jarstein
Stoor, Kvarme, Demidov, Miller
Tettey
Roar, Traore
Skjelbred
Kone, Konan
Hvis Tettey ikke blir frisk nok ser vi Savolainen der i hans sted. _________________ Mamma, æ kjæm itj hjem på ei uke! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.04.2008 10:58 Post subject: |
|
|
Jeg tror også det er sannsynlig vi ser det laget der fra start.
Sjeldent trenerne hører på meg.  |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 02.04.2008 11:05 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | Mitt lag:
Jarstein
Stoor - Demidov - Lago - Miller
Savolainen - Tettey - Traore
Skjelbred
Konan - Kone
|
Fullstendig enig med dette laget. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 02.04.2008 11:16 Post subject: |
|
|
Av det vi har sett så langt (hvilket ikke er mye men) så ser jeg foreløpig heller Nordvik enn Miller på vb. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 02.04.2008 12:05 Post subject: |
|
|
Kødder du Recon? Ser du for deg at Nordvik kommer seg til hjørneflagget og legger inn, med venstrefoten? Det gjør ikke jeg.
Også må jeg si jeg blir provosert over at du begynner å kritisere nyervervelser etter at de har spilt en offisiell kamp. Du kritiserte Stoor i fjor, i år ser det ut til at det er Miller. Hørt om å gi tillitt? |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 02.04.2008 12:21 Post subject: |
|
|
| Hvis vi først skal gi tillit, så kan vi vel gi det til Nordvik? |
|
| Back to top |