View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ballahl Veteran

|
Posted: 19.02.2008 02:54 Post subject: |
|
|
Hold KJEFT og les først, din idiot!
Ballahl wrote: | Hvis vi får en brukbar stopper, så kan vi jo flytte opp Demidov på midtbanen når det trengs. Tror ikke det er et stort problem. |
_________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 20.02.2008 15:06 Post subject: |
|
|
Gjett hvem som nå scorer?
Husker han ble blåst veldig opp når han kom til Bergen. Det ser endelig ut til at han har fått ut potensiale sitt  _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
brann_copper Senior
|
Posted: 20.02.2008 15:28 Post subject: |
|
|
Vi snakker om at mannen har scoret to mål i en treningskamp. Det var nok en grunn til at han fikk mindre enn en times spilletid til sammen i Brann, _________________ We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets... We will never surrender! - Sir Winston Churchill (Brann-patriot så god som noen) |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 20.02.2008 15:29 Post subject: |
|
|
– Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til, sier Mjelde. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Anders4 Proff
|
Posted: 20.02.2008 15:42 Post subject: |
|
|
Hadde Sjøhage vært norsk hadde det vel vært ramaskri i hovedstadspressen om å ødelagge fotballtalent. Men det går jo greit å hindre utviklingen til svenske fotballtalenter.  |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 20.02.2008 15:45 Post subject: |
|
|
Ja, så lenge Brann påtar seg jobben skulle den saken være grei.
Klart, det var nok en god grunn til at han fikk mindre enn en times spilletid i Brann. Likevel føler jeg det hele blir litt komisk med tanke på de lovordene som ble sagt av enhver når han skrev under for Brann. _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 20.02.2008 16:54 Post subject: |
|
|
Torbjørn wrote: | – Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til, sier Mjelde. |
En udødelig komentar  |
|
Back to top |
|
 |
brann_copper Senior
|
Posted: 21.02.2008 19:40 Post subject: |
|
|
Men bare dersom man ser ironien i utsagnet... Bergensere er faktisk dyktige på ironi. _________________ We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets... We will never surrender! - Sir Winston Churchill (Brann-patriot så god som noen) |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 21.02.2008 19:55 Post subject: |
|
|
Bortsett fra sjølironi. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 21.02.2008 23:43 Post subject: |
|
|
Så for kort tid siden et lite glimt av en Mjelde som satt og smilte og så ut til å kose seg på Brann-benken. Det er slik det skal være, norske lag på shoppingtur til London, samt en liten ubetydelig treningskamp på kjøpet. Bra innstilling fra Bergen. (Det var inntrykket jeg fikk av smilet til Mjelde). |
|
Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 21.02.2008 23:46 Post subject: |
|
|
brann_copper wrote: | Men bare dersom man ser ironien i utsagnet... Bergensere er faktisk dyktige på ironi. |
I det eksemplet kan man forstå humoren ja, men ironi som er skrevet er samtidig mye vanskeligere å oppfatte, enn "live". |
|
Back to top |
|
 |
brann_copper Senior
|
Posted: 21.02.2008 23:53 Post subject: |
|
|
^Mirth wrote: | Så for kort tid siden et lite glimt av en Mjelde som satt og smilte og så ut til å kose seg på Brann-benken. Det er slik det skal være, norske lag på shoppingtur til London, samt en liten ubetydelig treningskamp på kjøpet. Bra innstilling fra Bergen. (Det var inntrykket jeg fikk av smilet til Mjelde). |
Nå går vel kampen i Liverpool. Til tross for et begrederlig resultat synes jeg faktisk Brann spillemessig klarte seg meget bra mot Everton. Men vi blir straffet hardt for en noe overivrig offensiv satsing. Men både RBK og Brann har vel vist at norsk fotball i februar ikke er særlig mye å skryte av... _________________ We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets... We will never surrender! - Sir Winston Churchill (Brann-patriot så god som noen) |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 21.02.2008 23:54 Post subject: |
|
|
Fotball direkte wrote: | Jan Gunnar Solli tar stadig initiativ på midtbanen, men pasningene hans går i hytt og vær. |
 |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 21.02.2008 23:55 Post subject: |
|
|
 _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 21.02.2008 23:55 Post subject: |
|
|
Tja, to knepne tap for vår del er vel ikke noe å skamme seg over. |
|
Back to top |
|
 |
brann_copper Senior
|
Posted: 22.02.2008 00:00 Post subject: |
|
|
Men spillemessig var det ikke helt til å la seg blende av for RBKs del heller. _________________ We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets... We will never surrender! - Sir Winston Churchill (Brann-patriot så god som noen) |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 22.02.2008 00:01 Post subject: |
|
|
brann_copper wrote: | Til tross for et begrederlig resultat synes jeg faktisk Brann spillemessig klarte seg meget bra mot Everton. |
Jeg lurer på hvordan i helvete man klarer seg bra spillemessig og taper 1-6? _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
Back to top |
|
 |
Matt Proff
|
Posted: 22.02.2008 00:03 Post subject: |
|
|
Første omgang i Bergen var bra fra Brann.
Fikk ikke sett kampene i kveld men 6-1 ser ikke bra ut. |
|
Back to top |
|
 |
brann_copper Senior
|
Posted: 22.02.2008 00:04 Post subject: |
|
|
Jeg så kampen og det var faktisk ikke så veldig stor forskjell på lagene før mot slutten da Brann-spillerne ble slitne og gav opp. Men resultatet er stygt. _________________ We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets... We will never surrender! - Sir Winston Churchill (Brann-patriot så god som noen) |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 22.02.2008 00:06 Post subject: |
|
|
Brann er ubrukelige internasjonalt |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 22.02.2008 00:08 Post subject: |
|
|
Jeg så en del av kampen, og jeg synes Bjørn Johansen oppsummerte det bra. Brann gjennomfører ikke, de gjør ikke et ærlig forsøk. Derfor kan de heller ikke lære noe av slike slaktkamper. Der vi tidlig på 90-tallet tapte med fire og fem mål i Europa fordi vi skruppelløst skulle angripe, og senere faktisk vant frem med den direkte angrepsfotballen vår, blir Brann stående i ingemannsland og henge en stor, rød "L" bakpå angriperne sine. |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 22.02.2008 00:10 Post subject: |
|
|
Ja, kampen gikk i Liverpool, det er dermed ikke sagt man ikke kan handle i London...?
Uansett, 1-6 i dag og 1-8 sammenlagt for Everton er P-I-N-L-I-G!
Ferdig med det.
RBK gjorde dessverre ikke noe voldsomt godt inntrykk, men 1-3 tap mot Fiorentina sammenlagt er ihvertfall ikke skammelig dårlig. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.02.2008 00:20 Post subject: |
|
|
brann_copper wrote: | Men spillemessig var det ikke helt til å la seg blende av for RBKs del heller. |
Etter 1-8 så foreslår jeg at dropper å kommentere andre lags prestasjoner i Europa. Forøvrig godt gjort å se to kamper samtidig. |
|
Back to top |
|
 |
Valiant Senior
|
Posted: 22.02.2008 00:36 Post subject: |
|
|
med 40"+ og (muligheter for) oppdelt skjerm, så er det faktisk mulig, selv om jeg tviler på at han gjorde det ...
det er ikke rart at det er hardt å like brann og bergensere (hehe) ... |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 22.02.2008 00:58 Post subject: |
|
|
Haha, herlige folk. Brann spiller viktig europacupkamp, likevel foretrekker de å følge med på Rosenborg  |
|
Back to top |
|
 |
|