View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Anno Senior

|
Posted: 21.02.2008 13:50 Post subject: |
|
|
Er det fllere enn meg som lurer på hvem vi har igjen på benken nå? Aas, Berbatovic, Lunna, Pelu og hvem...? Nå får vi virkelig se bredden i troppen her. Ta hintet brakka. |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 21.02.2008 14:23 Post subject: |
|
|
goggen wrote: | Strand ut og Øyvind inn var vel det siste vi trengte. skikkelig nedtur og muligheten for å holde nullen ble betydelig svekket. |
Amen... Faen også... Jeg var til dels optimistisk før dette kom frem. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
hoboj0e Proff

|
Posted: 21.02.2008 14:30 Post subject: |
|
|
Quote: | Er det fllere enn meg som lurer på hvem vi har igjen på benken nå? Aas, Berbatovic, Lunna, Pelu og hvem...? Nå får vi virkelig se bredden i troppen her. Ta hintet brakka. |
Iversen sitter vel der også... |
|
Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 21.02.2008 14:38 Post subject: |
|
|
Men hvor er det blitt av savolainen? |
|
Back to top |
|
 |
dotcom Senior
|
Posted: 21.02.2008 14:38 Post subject: |
|
|
HAN KAN IKKE SPILLE UEFA CUP FOR ROSENBORG FORDI HAN HAR GJORT DET FOR TAMPERE
Håper du får det med deg nå |
|
Back to top |
|
 |
hoboj0e Proff

|
Posted: 21.02.2008 14:39 Post subject: |
|
|
primaten wrote: | Men hvor er det blitt av savolainen? |
Han får fortsatt ikke spille UEFA-cup for sin nye klubb. Har allerede spilt der med Tampere.
EDIT= 20 sek for seint ute... |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 21.02.2008 14:43 Post subject: |
|
|
Tommærn wrote: | Faen.. Storflor blir spist opp av Ujfalusi. |
Er fryktelig redd du får rett. |
|
Back to top |
|
 |
Golden Monkey Senior
|
Posted: 21.02.2008 14:45 Post subject: |
|
|
hoboj0e wrote: | Quote: | Er det fllere enn meg som lurer på hvem vi har igjen på benken nå? Aas, Berbatovic, Lunna, Pelu og hvem...? Nå får vi virkelig se bredden i troppen her. Ta hintet brakka. |
Iversen sitter vel der også... |
Og Lago, tenkjer eg. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 21.02.2008 14:48 Post subject: |
|
|
Lago sitter vel også på benken. Kun seks mann på benken da? En keeper, midtstopper,en midtbanespiller og tre angripere. OK flere kan vel spille på ulike plasser. Albert kan spille back og Ivers kan vel spille neste overalt. Laget er nok litt svekket nå pga skadene. Ville heller foretrukket Ivers framfor Storflor, men Ivers er vel kanskje ikke 100% fit ennå...?
Apropos Savolainen som ikke kan spille e-cup: han tror jeg får mye spilletid til utover i sesongen. |
|
Back to top |
|
 |
Filthy Junior
|
Posted: 21.02.2008 16:57 Post subject: |
|
|
Er kampen TV sendt, hvis den er, noen som kan si meg hvor den blir vist?
Og vi ikke, blir den vist på internett et eller annet sted? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.02.2008 16:59 Post subject: |
|
|
Det er Viasat 4 som sender kveldens kamp fra Firenze. Sendingen starter klokka 20.30, og kampstart er 20.45.
Dersom du ikke har tilgang til TV-kanalen, kan du se den på web-TV. Besøk Viasat.no , og kjøp kampen for kroner 49.
Fotball best på radio? RadioAdressa sender kampen live, sjekk deres hjemmesider |
|
Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
Posted: 21.02.2008 17:04 Post subject: |
|
|
mens vi som vil høre kampen på radio i oslo selvsagt ikke får det  |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 21.02.2008 17:05 Post subject: |
|
|
Dere har internet i Oslo også? I såfall går du på adressa.no |
|
Back to top |
|
 |
Filthy Junior
|
Posted: 21.02.2008 17:15 Post subject: |
|
|
Takk skal du ha, fant et p2p sted der de viser kampen ser det ut som, men blir nokk dårlig kvalitet. Tror jeg heller betaler 49 kroner får å se kampen på viasat 4 da.
Men takk skal du ha attach. =)
http://www.myp2p.eu/broad...art=sports
om noen har lyst til å se kampen gratis. Har ikke mye peiling om hvor godt det funker. Men kan være verd et forsøk![/url] |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 21.02.2008 17:18 Post subject: |
|
|
Strand, Stoor og Traorè skadet! Kan det bli værre?!.. Er redd for at Roar har spilt sin siste Champions league / Uefa cup kamp! |
|
Back to top |
|
 |
Filthy Junior
|
Posted: 21.02.2008 17:23 Post subject: |
|
|
Attach, du har vel ikke link til der man bestiller kampen på viasat.no finner det ikke selv.  |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 21.02.2008 17:26 Post subject: |
|
|
Det tok meg 13 sekunder
www.viasat.no -> "on demand" i menyen -> "Start tjenesten uten å logge inn" midt på siden -> "Sport" i menyen. |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 21.02.2008 17:32 Post subject: |
|
|
At Strand og Traoré forsvant fra midtbanen vår kan være en 'blessing in disguise'.
De fem som nå starter kampen på midtbanen er alle bedre i pasningsspillet enn Strand og Traoré. Traoré har vist tendenser til bra pasningsspill, men har fortsatt en del igjen til Konan's og Storflor's nivå.
Jeg ser for meg at disse kan greie å skape noen fine kombinasjoner etter gjenvinning, så får vi håpe at Koné har dagen og ikke mister ballen hver gang den blir spilt mot ham. Spesielt på venstresiden tror jeg Nordvik, Skjelbred og Konan kan få til mye bra.
Eksempel:
Tettey vinner ballen i gunstig posisjon midt på egen banehalvdel eller nærmere midtstreken. Han rykker forbi en italiener og leverer videre til Skjelbred. PCS kombinerer fint med Nordvik som er på full fart fremover og får ballen frem til en fri Konan, som har trukket inn sentralt. Konan ser Storflor i bakrommet på høyrevingen. Storflor legger et perfekt innlegg på hodet til Koné som stanger den i mål. |
|
Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 21.02.2008 17:53 Post subject: |
|
|
Det der var de som sendte sist kamp, ikke nødvendigvis de samme i dag.
Disse sender i alle fall:
Al Jazeera Sports +1
La 7 Cartapiu A
SuperSport 7 SA
Viasat 4 |
|
Back to top |
|
 |
meyertallica Junior
|
Posted: 21.02.2008 18:28 Post subject: |
|
|
Akkurat som når jeg prøvde å bestille kampen via internett på viasat får jeg denne meldingen:
PC Windows
Testes mislyktes
Dessverre kan du ikke bruke Viasat On Demand fra en Mac eller Linux-maskin. Du må ha en PC med Winows XP eller senere, XP anbefales.
Viasat On Demand bygger på en Windows Media-plattform som ikke er helt kompatibel med Mac eller Linux. Vi undersøker løpende muligheten for å kunne tilby denne tjenesten for disse platformene. Pr i dag fungere det ikke
bla, bla bla.....
Har prøvd på 3-4 forskjellige pcer både med vista å xp...noen som har fått samme melding eller vet årsaken?.....takk
EDIT: Bor i spania, kan det ha noe med ip og rettigheter? |
|
Back to top |
|
 |
Filthy Junior
|
Posted: 21.02.2008 18:38 Post subject: |
|
|
meyertallica wrote: | Akkurat som når jeg prøvde å bestille kampen via internett på viasat får jeg denne meldingen:
PC Windows
Testes mislyktes
Dessverre kan du ikke bruke Viasat On Demand fra en Mac eller Linux-maskin. Du må ha en PC med Winows XP eller senere, XP anbefales.
Viasat On Demand bygger på en Windows Media-plattform som ikke er helt kompatibel med Mac eller Linux. Vi undersøker løpende muligheten for å kunne tilby denne tjenesten for disse platformene. Pr i dag fungere det ikke
bla, bla bla.....
Har prøvd på 3-4 forskjellige pcer både med vista å xp...noen som har fått samme melding eller vet årsaken?.....takk
EDIT: Bor i spania, kan det ha noe med ip og rettigheter? |
Kan ha noe med at flere ikke tilater til å vise i utlandet! Jeg hadde det samme problemet jeg når jeg bodde i Spania. fikk som oftest meldingen med at de streamer ikke til andre en norge. men vet ikke om dette også gjelder Viasat. men har hatt det problemet med tv2 osv, så kan godt hende det er det som er problemet. Er usikker, kan godt være det er andre årsaker som tilføyer disse problemene. |
|
Back to top |
|
 |
stalet Senior
|
Posted: 21.02.2008 19:18 Post subject: |
|
|
<3RBK<3 wrote: | http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=6400&part=sports
om noen har lyst til å se kampen gratis. Har ikke mye peiling om hvor godt det funker. Men kan være verd et forsøk![/url] |
Har sett flere kamper via den adressen. Noen ganger funker det helt fint, andre ganger ikke. Merk, du bør begynne å streame litt FØR kampen begynner. Og så må du huske å installere programmet som kreves først (eks. Sopcast) |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 21.02.2008 19:36 Post subject: |
|
|
Jeg kommer meg helt hit: http://streamingserver.cd...iteCode=VS
Men får ikke valget om å kjøpe tjenesten. Jeg brukte samme tjeneste forrige kamp så skjønner ikke hvorfor det ikke skulle gå nå.
(Glem det.. Tok meg bryet å lese litt lenger ned på sia. Stod noe om 90 min. før kamp osv)  |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 21.02.2008 20:16 Post subject: |
|
|
Argelig å ikke få sett kampen på tv, men nå håper jeg på å få sett den på en annen enn den franske kanalen jeg så sist kamp på. |
|
Back to top |
|
 |
|