| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.02.2008 15:06 Post subject: |
|
|
| Synes mange er veldig harde mot Stoor. Synes han hadde mange bra iniativer i går og når vi angrep kom angrepene på høyresiden sjelden eller aldri på venstresiden. Innleggskvaliteten kan bli bedre og det samme gjelder samhandlingen med Sapara og Skjelbred slikt kommer over tid. Det er andre som hadde langt svakere kamp igår som fortjener mer kritikk Kvarme, Strand, Sapara, Kone og Iversen spillte alle dårligere enn Stoor. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 15.02.2008 15:58 Post subject: |
|
|
| Enig, Stoor var ganske habil i går. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.02.2008 16:05 Post subject: |
|
|
Jeg innser etter så mange som er uenige at jeg sikkert tok feil om Stoor. Men over til noe annet, som det er rart ingen har kommentert enda. La dere ikke merke til det pinlige arrangementet fra Rosenborgs side? Enorme problemer med lyden før kamp. Under inngangen ble det tilsynelatende spilt to sanger samtidig, det ble helt føkka.
Og oppropingen av lagoppstillingen var bare kommet litt over halvveis, så ble kampen startet. Det er rett og slett for dårlig av Rosenborg. Greit at det er en bakgårdscup, men profesjonalitet burde uansett være et must. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 15.02.2008 16:07 Post subject: |
|
|
| To sanger? Synes den låt veldig tøft på stadion ihvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 15.02.2008 16:12 Post subject: |
|
|
Offside
Fikk ikke med meg kampen, da jeg var på arbeidet, men høres veldig bra ut at stopperproblemet ser ut til å være litt mindre akutt med Demidovs sterke kamp. Håper det viser seg at han har det som trengs, slik det i hvert fall til nå ser ut som. Bra!
Kjedelig at bare 10000 møter opp på kamp. Hva annet har folk å ta seg til i februar-måned? _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 15.02.2008 16:17 Post subject: |
|
|
| Det var vel slik at Survive ble startet for sent, slik at sangen ikke ble spilt så lenge. Når spillerne går ut på banen pleier man med en gang å starte tl-hymnen, cl eller uefa-cup. Da skal de slå av Survive, noe de kanskje glemte, slik at to sanger ble spilt samtidig. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 15.02.2008 16:33 Post subject: |
|
|
| Faen ta, den offsiden var jo soleklar. Gud skylder oss et mål. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.02.2008 16:50 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | To sanger? Synes den låt veldig tøft på stadion ihvertfall. |
Var på stadion jeg og. Det låt tøft akkurat når de gikk opp, feilformulerte meg, men mener da vitterlig at det var noe riv, ruskende galt før det. De hadde problemer med lyden før kampstart i hvert fall, det er jeg (nesten) 100 % sikker på. Hvis det viser seg at lyden var perfekt, lurer jeg på hva jeg gikk på i går. Først det med Stoor, så dette. Huff, godt det er ferie nå i hvert fall, kanskje det er søvnmangel... |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 15.02.2008 17:18 Post subject: |
|
|
Nå ble jeg forvirret her. Ble det spilt to sanger samtidig da de gikk ut på banen, altså? Det fikk jeg ikke med meg. Eneste jeg tenkte, var at det hørtes ganske tøft ut.
Før der bet jeg meg merke i at plata til Nidaros Bluesfestival hakket. Mulig det var flere problemer. Hva heter den låta, forresten?
The Proclaimers - 500 Miles
Last edited by attach on 15.02.2008 17:30; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.02.2008 17:19 Post subject: |
|
|
| Var sikkert platehakkinga jeg la merke til. Sorry for mye bullshit fra min kant i går og i dag. Kan ikke ha vært 100 % tilstede, tydeligvis. |
|
| Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 15.02.2008 18:46 Post subject: |
|
|
Veldig enig med knerten_10 her, jeg synes også det hørtes ut som to sanger. Det begynte veldig rotete, men kult, men etter hvert så ble det mye "roligere", og jeg hørte en klar forskjell. Jeg er ikke sikker, men det hørtes ikke så veldig monotont ut... _________________ Simon - Barcelona og RBK
-------------------------------
PlanetBarca
``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 15.02.2008 19:17 Post subject: |
|
|
Da var jeg endelig hjemme etter min lille reise til Trondheim.
Etter kampen satt jeg også igjen med inntrykket av at Stoor kunnet gått på atskillig flere helhjertede løp. Mange ganger stod han å ventet noe som førte til verken fugl eller fisk. Demidov synes jeg jobber kjempebra og likte spesielt da han pisket de andre spillerne etter en stor Fiorentina sjanse.
Var egentlig litt skuffet over oppmøte på stadion, men alltid gøy på kamp.  _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 15.02.2008 19:40 Post subject: |
|
|
| Selv syns jeg Stoor var god igår også, jeg vil ikke kreve at han er i bedre kampform enn de andre på laget. La merke til at Stoor ofte gik på mange gode løp på kanten, men at midtbanen ikke evnet å snu spillet, derfor ble det ofte til at han måtte stoppe ute på kanten. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 16.02.2008 00:31 Post subject: |
|
|
| Rett før kampen hvor man bruker å spille I will Survive så ble en eller annen RBK sang spilt samtidig en lita stund. Sånn 20 sek eller nå sånt... |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 16.02.2008 00:37 Post subject: |
|
|
| Godt å se at noen delvis deler min oppfatning. Men de kutter vel ikke ut I Will Survive i Tippeligaen? Det hadde vært utrolig synd, den gir et så sinnsykt ekstra løft av stemningen rett før kampstart! |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 16.02.2008 01:00 Post subject: |
|
|
| Håper jeg for guds skyld ikke. Det er så sykt deilig å se Kjernen klappe i takt når det er rolig klapping. Dessverre så har det blitt sjeldnere og sjeldnere i mellom hver gang man spiller den delen av sangen nå. Syns RBK var flinkere i 2006 med avspilling av den sangen enn i 2007. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 16.02.2008 01:09 Post subject: |
|
|
Hørte også at det var noe unormalt med sangen, men trodde det var noe de bevisst hadde mixa inn jeg:)
Var for all del kul å høre på, men ville heller hørt den vanlige.. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 16.02.2008 01:44 Post subject: |
|
|
| Tror nok ikke det var meninga. For elles så har man vel neppe stoppa det? |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 16.02.2008 03:53 Post subject: |
|
|
Må si meg enig med de fleste her som har kommentert kampen. Demi var bestemann, tett fulgt av Per. Konan meget positiv og det samme med Nordvik. Kvarme var treig og ustø på beina og virket usikker, mens de to på topp vil jeg ikke nevne en gang. Stoor var den som kanskje var mest synlig fremover, og selv om jeg fortsatt synes han burde terpe-terpe-terpe-terpe på innleggsfoten sin, så gjorde han mye bra etter det jeg kunne se fra godstolen.
Demi er min nye favorittspiller på RBK. :) _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.02.2008 04:08 Post subject: |
|
|
| Alle har trukket frem Lille-Per, men det var ikke det inntrykket jeg satt igjen med etter kampen ihvertfall. Han var ikke spesielt god, etter min mening. Kun glimtvis. Når det er sagt, så opererer man vel etter en relativ skala her. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.02.2008 11:20 Post subject: |
|
|
Enig attach, noget af det samme jeg har trukket frem før. Sjelbred var glimtvis god mot Fiorentina, ikke mere. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Runkle Junior
|
Posted: 17.02.2008 03:32 Post subject: |
|
|
| Fikk ikke sett kampen :S Noen som vet om en plass hvor jeg kan se den i reprise? |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 17.02.2008 05:05 Post subject: |
|
|
Innsatsen til Skjelbred var i hvertfall forbilledlig. Som vanlig. Sammenlignet med en del andre der ute så var han lysår foran på det planet. _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 17.02.2008 05:13 Post subject: |
|
|
| Per spiller veldig mye på en-touch, som er innøvd blant midtbanen på trening. Når resten av spillerne ikke fullfører løpene de skal, så havner pasninger blant annet over sidelinja. Per er vel den eneste spillern i klubben som gir alt han har hver eneste kamp, så jeg gir ikke kritikk en veien. Snakket med han her om dagen å han fortalte at kjøret fra januar å fram til kampen har vært så knalltøft at han selv ble litt oppgitt fordi han var så sliten at han prøvde det han kunne, men at ikke alt han prøvde gikk som det skulle. Regner med at Per, og resten av troppen kommer til å prestere bedre i returkampen og fremover enn det de gjorde mot Fiorentina. Opptreninga har etter sigende vært veldig mye hardere enn de siste årene, naturlig at kroppene er slitne. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 17.02.2008 13:44 Post subject: |
|
|
Alle oppkjøringene som har vært etter Eggens tid er under enhver kritikk. Man kan jo begynne å spekulere når man hører at folk i fengslet som trener 3ganger kondisjon i uken får bedre 02-opptak enn RBKspillere!! I tillegg er det jo flere spillere vi har solgt til andre klubber som har fått et bedre nivå fysisk.
Denne oppkjøringen er som den skal være. At spillerne syter viser bare hvor dårlig dette har vært. Man er ikke toppidrettsutøver med en trening fra 1000-1200 for deretter å spille World of warcraft hele dagen. |
|
| Back to top |
|
 |
|