| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
larenim Veteran
|
Posted: 10.02.2008 20:19 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | Liste? Med sunn fornuft kommer man da ganske langt. Noen klubber har også mer eller mindre detaljerte regler omkring denne tematikken.
Klart at gutta som er i sin mest virile alder nå, må få koble av med litt øl og damer  |
Det er sånn i livet at det som er greit for meg ikke nødvendigvis er greit for deg, selv om begge parter hevder å inneha sunn fornuft. Så det å proklamere at én ting er greit, og en annen ting ikke, gjør at jeg spør hvor du har sett den lista hen. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 10.02.2008 21:13 Post subject: |
|
|
| Thor Arild, jeg nevnte det fordi det allerede var tatt opp av HoldBrillian, og det var heller ikke ment som noe negativt. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 10.02.2008 21:20 Post subject: |
|
|
| Å du gode gud for en kverulant du er, eiwind. De som utøver dårlig skjønn vil drite på draget i denne sammenheng. Hva er godt skjønn? Hva tror du selv da? Det er neppe lurt å gå på byen de siste tre dager før kamp. Men om man feks to dager før kamp tar en liten øl til pizzaen i sin egen bopel sammen med dama eller noen andre nære, utgjør det ingen fare formmessig eller på noe annet vis. |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 10.02.2008 21:49 Post subject: |
|
|
Ja, hæ?
Uansett var alt jeg ville frem til at du hørtes ut som en som tror han sitter inne med de riktige tolkningene av hva som går an.
| josinho wrote: | | Ikke farlig å ta noen fester i løpet av sesongen bare de er timet fornuftig i forhold til kamp/trening. En munketilværelse er da ikke noe ideal for normale mennesker. Vanerøyking er selvfølgelig uakseptabelt. |
_________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 10.02.2008 22:38 Post subject: |
|
|
| bommel wrote: | | Thor Arild, jeg nevnte det fordi det allerede var tatt opp av HoldBrillian, og det var heller ikke ment som noe negativt. |
Det var ikke myntet på deg, men holdbrillan... _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 10.02.2008 23:53 Post subject: |
|
|
Ja, men det gjør jeg, og når du skjønte det var det jo ingen grunn til å spørre, eivind  |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 11.02.2008 16:24 Post subject: |
|
|
Pokker, sjølironi tar brodden fra ethvert angrep.  _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Curl Junior
|
Posted: 15.02.2008 00:23 Post subject: |
|
|
| Nå har sett Ivers på byen fire ganger siden nyttår! Ikke rart han spiller som en amøbe da vettu.. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 15.02.2008 00:25 Post subject: |
|
|
| og hvor mange ganger har du vært på byen i samme periode? |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 15.02.2008 05:06 Post subject: |
|
|
| Som er relevant fordi...? |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 15.02.2008 09:24 Post subject: |
|
|
det er hverken min eller din sak hva andre mennesker velger å gjøre med fritiden sin
forøvrig så er det femtende februar idag. å ha gått ut fire ganger etter nyttår er ikke mye. med mindre man diskuterer med kjell magne bondevik |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 15.02.2008 09:34 Post subject: |
|
|
Utrolig useriøst innlegg, det bør være mer vanlig å finne fansen ute på by'n enn spillerne !
Har noe med innstillingen om å bli litt bedre hver eneste dag! også kalt toppidrettsutøver, og det synes jeg vi kan forvente med den lønna de har. _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 15.02.2008 09:41 Post subject: |
|
|
"utrolig useriøst innlegg" faktisk? men en sånn uttalelse ville jeg forventet at du ville briljert med hardslående fakta, vinnende argumenter og en dyptpløyende analyse.
vettu, det sliter jeg med å finne i innleggene dine. kanskje det da er mer nærliggende å si at noen er i ferd med å bæsje i eget reir? |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 15.02.2008 09:52 Post subject: |
|
|
"noen" må være deg da, siden du sluttet å argumentere og går på meg i stedet...
mener du seriøst at spillerne kan gå ut annen hver helg (minst), og at ingen andre får lov til å kritisere dem for det ?? _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 15.02.2008 09:58 Post subject: |
|
|
jeg mener helt ærlig at det er en privatsak. som en annen bruker så flott skrev det:
| Quote: | | Så Basma sette seg ned på en stol på trondheim torg i går. Synes det er forkastelig. Bør ikke han være i toppform til kampen på torsdag? |
|
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 15.02.2008 09:59 Post subject: |
|
|
Ikke så lenge det går ut over prestasjonene, det er det som er viktig her, hvis han ikke drakk og dro hjem ved midtnatt er det greit. _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 15.02.2008 10:01 Post subject: |
|
|
Det er en sak mellom Rambo og Steffen Iversen.
Rykter og slarv om hvem som går på byen og ikke bør vi holde oss for gode til |
|
| Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 15.02.2008 10:05 Post subject: |
|
|
| Spar meg for det moderne bygdedyret, internets fora, hvor høymoralske skravlekjerringer er byttet ut med guttunger som utveksler informasjon om hvem som gjorde hva til enhver tid. |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 15.02.2008 12:33 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | det er hverken min eller din sak hva andre mennesker velger å gjøre med fritiden sin
forøvrig så er det femtende februar idag. å ha gått ut fire ganger etter nyttår er ikke mye. med mindre man diskuterer med kjell magne bondevik |
Om han er observert 4 ganger på byen siden nyttår, så er vel det ganske mye da man må legge til at han har vært flere uker både på Gran canaria og på la manga. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.02.2008 13:07 Post subject: |
|
|
Fotball spillere bør ytterst skjelden gå på byn eller drikke genrellt og spesielt hvis prestasjonene ikke står i stil med forventningene. Ramos har vært noen måneder i Tottenham og hans fokus på kosthold har gitt spillere som orker mer og dermed presterer bedre.
Fotballspillere er ikke som alle oss andre det har et yrke hvor kosthold spiller en meget stor rolle i hvordan det presterer og da forventer klubbene og fansen at det tar det seriøst. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 15.02.2008 13:29 Post subject: |
|
|
Det er forskjell mellom det å være opptatt av at laget skal prestere og opptre seriøst, og generell grafsing i privatlivet til andre mennesker.
Jeg mistenker at mange av innleggene som forteller om Iversens natterutiner ikke er motivert av et ønske om at angrepspillet skal fungere bedre, men mer det å fortelle at man har sett en kjendis og å legge ut om hva han holder på med. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.02.2008 13:40 Post subject: |
|
|
Vi er igrunn enig. Jeg også driter egentlig hva Iversen driver med på fritiden ,men når Iversen ikke presterer i nærheten av det en kan forvente må en begynne å se på årsakene og da er det nærliggende å se på hva Iversen gjør på fritiden og hvor seriøs Iversen er i sitt treningsarbeid. Vi som klubb har ikke råd til at spillerne ikke yter det beste det kan.
Akkurat det samme spørsmålet kan en stille om Sapara som heller ikke presterer så bra som vi vet han kan. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 15.02.2008 14:06 Post subject: |
|
|
| Men da kan man si "Steffen Iversen presterer dårlig for tiden, og uansett hva han gjør for noe på fritiden som hemmer prestasjonene så må han skjerpe seg!". I stedet for å lire av seg slarv av typen "Jeg så Steffen på Ricks i går, faen for en useriøs fyr!" |
|
| Back to top |
|
 |
MortenRugsveen Senior
|
Posted: 15.02.2008 17:48 Post subject: |
|
|
| det er et faktum at drikkekulturen blant enkelte spillere i Rosenborg ikke egner seg for det yrket de har |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 15.02.2008 18:29 Post subject: |
|
|
| Men det er ikke mange av dem som ligger på feil side av grensa. En viss lyshåret spiss har vært på feil side av denne grensa i hele sin karriere. Den kan ha litt med genetikk å gjøre..... |
|
| Back to top |
|
 |
|