View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Anders4 Proff
|
Posted: 12.01.2008 14:28 Post subject: |
|
|
Gislefoss Jr. wrote: | Vel...den godeste Ijeh forteller nå ikke akkurat hele sannheten - som vanlig. Hvis du leser litt på diverse nettforum vil du se at det ikke var mangel på jobb i Stavanger som gjorde at kona flytta.
|
Det skrives mye merkelig på nettforum. Å kalle noen løgner basert på det blir utrolig tynt. En kan jo finne fram mange "entusiastiske" innlegg om Riseth da han ble LSK-klar, uten at alt som ble sagt nødvendigvis stemte. |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 12.01.2008 17:18 Post subject: |
|
|
Mikael Antonsson
Enligt Eurosport har mittbacken Mikael Antonsson med förflutet i IFK Göteborg, Austria Wien, Panathinaikos och senast FC Köpenhamn tackat ja till ett bud från Malmö FF. Hasse Borg svarar som vanligt, "Jag vill inte kommentera det." Men enligt källor med insyn i klubben ska övergången vara klar.
Rolle har sagt sig vilja ha en mittback och Antonsson får räknas som en av landets absolut bästa. Men smakar det så kostar det. Antonsson uppges bli en av allsvenskans bäst betalda. Under morgondagen vet vi kanske mer. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 12.01.2008 17:57 Post subject: |
|
|
Jeg kjenner ikke spilleren, men nogenlunde god må han da være siden han regnes som en av landets beste. Sverige er ikke verdens største fotballand, men et greit kvaitetsstempel er det da. Håper han var vurdert (igjen), men at vi har enda bedre kandidater i tankene. Har de ikke det, er det mulig at det er skjedd en bommert. Jeg vil ha en god stopper, og jeg vil ha ham nå snart! Med fare for å høres ut som en bortskjemt unge, jeg tenker på klubbens framtid og håper de ikke sitter på rævva og venter på at noe skal falle i fanget på dem. |
|
Back to top |
|
 |
Anders4 Proff
|
Posted: 12.01.2008 21:15 Post subject: |
|
|
Gislefoss Jr. wrote: | Fakta ødelegger enhver god diskusjon. |
Beklager, var in a grumpete and sur mood på forhånd før jeg leste forumet her.
(Som du ser med Stano_11 sitt innlegg så har slike antagelser en tendens til å lede til nye antagelser, så har du en snøballeffekt... ) |
|
Back to top |
|
 |
ventrec Junior
|
Posted: 12.01.2008 22:03 Post subject: |
|
|
Hvis både Iversen og Kone blir så ser jeg ikke noen grunn til å handle inn forsterkninger på topp. Vi har flere unge spillere på topp som jeg helst ser får litt mer erfaring i tippeligaen, f.eks. Aas. I tillegg kan vel muligens konan brukes som spiss? Han er hvertfall en spiller som tør å gå på skudd. Skuddene hans er heller ikke så dårlige, de treffer som regel målet Ellers håper jeg vi får inn en venstreback, muligens han svensken som det prates om litt lenger opp her, slik at vi får brukt traore på midtbanen. Jeg tror han har mest potensiale der ettersom han er en offensiv spiller og ikke en så defensiv spiller! |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 13.01.2008 00:04 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Når det gjelder Alanzinho blir han nok litt lett defansivt for vår midtbane for all del en morsom spiller ,men ikke helt det Rosenborg mangler. |
Jepp, det får holde at vi har spillere i bantamvekt, om vi ikke skal ha spillere i lett fluevekt også! _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 13.01.2008 12:10 Post subject: |
|
|
Sånn helt seriøst mener du vi ikke trenger tippeligaens beste spiller? _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
Posted: 13.01.2008 13:24 Post subject: |
|
|
Skulle vi kjøpt en midtbane spiller fra en norsk klubb nå, måtte det blitt Somen Tchoyi etter min mening. Men han er helt sikkert ikke til salgs |
|
Back to top |
|
 |
Matt Proff
|
Posted: 13.01.2008 13:33 Post subject: |
|
|
Tja vist vi skulle kjøpt en midtbane spiller så synes jeg Fillo som gikk til viking fra Tsjekkia er spennende, og han kostet bare 10-11 millioner.
Vi måtte sikkert gitt mere for de spillerne sim er nevnt over eller Strømstad vist vi ender med å kjøpe han. |
|
Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
Posted: 13.01.2008 14:23 Post subject: |
|
|
hvor mange kamper har du sett fillo spille egentlig? har du egentlig peiling på hvor god han er ? Er uansett umulig å kjøpe han nå fordi Viking akkurat har kjøpt ham. |
|
Back to top |
|
 |
cypern Proff
|
Posted: 13.01.2008 14:29 Post subject: |
|
|
Litt spesielt å debattere rundt en som akkurat har blitt kjøpt av Viking, og som sannsynligvis svært svært få av oss har sett spille. |
|
Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
Posted: 13.01.2008 15:03 Post subject: |
|
|
var vel strengt talt akkurat det jeg sa |
|
Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 13.01.2008 16:22 Post subject: |
|
|
snegle wrote: | Keenoir wrote: | Når det gjelder Alanzinho blir han nok litt lett defansivt for vår midtbane for all del en morsom spiller ,men ikke helt det Rosenborg mangler. |
Jepp, det får holde at vi har spillere i bantamvekt, om vi ikke skal ha spillere i lett fluevekt også! |
Thor Arild wrote: | Sånn helt seriøst mener du vi ikke trenger tippeligaens beste spiller? |
Selv om han muligens er tippeligaens beste spiller så betyr det ikke at han er det beste kjøpet vi kan gjøre. Slik situasjonen er nå så er Alanzinho noe av det siste vi bør bruke penger på. _________________ Veni, vidi, vici! |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 13.01.2008 16:45 Post subject: |
|
|
Fillo ble vel nevnt her før han gjekk til Viking. Det gjekk vel rykter om oss også ,men uansett så spiller vel i Fillo i samme posisjon som Sapara og på den posisjonen er vi veldig godt forspent. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 13.01.2008 17:17 Post subject: |
|
|
Ja, tror Fillo fungerer som en slags trequartista. En posisjon der vi allerede har Marek Sapara, Didier Konan og Per Ciljan Skjelbred. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
arne ball Junior
|
Posted: 14.01.2008 12:52 Post subject: |
|
|
Det Behrang Safari viste i kampen mot Costa Rica i går var i alle fall veldig interessant. Ser ut til å ha en veldig bra innleggsfot. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 14.01.2008 13:23 Post subject: |
|
|
Safari så ikke dum ut i går altså, med tanke på kontraktsituasjonen bør han være en Rosenborg sjekker nærmere. |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 14.01.2008 13:56 Post subject: |
|
|
Siden han virker midt i blinken for Rosenborg kan vi banne på at Rosenborg ikke gjør noe med saken. |
|
Back to top |
|
 |
Matt Proff
|
Posted: 14.01.2008 18:19 Post subject: |
|
|
Mener ikke vi trenger Fillo, men vi trenger ikke Strømstad heller. |
|
Back to top |
|
 |
HansW Junior
|
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 14.01.2008 20:34 Post subject: |
|
|
Så han mot Aberdeen, der var han katastrofe. Dessuten er det ikke noe kvalitetetstegn at han er benkesliter i sin andre klubb på rad. Vi har nok middelmådigheter i Basma, Lago og Kvarme, vi trenger ikke en til. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 14.01.2008 21:44 Post subject: |
|
|
Kanskje derfor han ikke er aktuell for oss lenger? Virker i alle fall ikke slik, selv om ingen har nevnt noe i media. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 15.01.2008 13:53 Post subject: |
|
|
Lyn har avslått et tilbud fra Viking, og skal ikke lenger være interessert i den nigerianske spissen. Ifølge VG ønsker heller ikke Lillestrøm, Stabæk, Fredrikstad, Vålerenga, Rosenborg eller Brann Ijeh. |
|
Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 15.01.2008 14:02 Post subject: |
|
|
Noen som kjenner noe til den nevnte Kaiserslautern-stopperen som ble nevnt i en eller annen tråd her idag? _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
|