English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Øyvind Storflor
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 41, 42, 43  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 04.01.2008 17:10    Post subject: Reply with quote

Enig med TomH, jeg er en av de få som har trua på Storflor. Han har et internasjonalt toppnivå. Jeg vet at han ikke plukker det fram så ofte, men vi husker vel alle da det gjaldt som mest mot Brann i "seriefinalen" 06. Hvem slo til, fikk en assist og et mål etter å ha fintet Erlend Hanstveit på ræva? Jo, Storflor. Med full tillit tror jeg Storflor igjen kunne blitt den klassespilleren han har potensialet til å bli. Han er iallfall den som er kapabal til å få mest assist på laget (utenom Sapara).
Back to top
View user's profile Send private message
vingback
Veteran

PostPosted: 04.01.2008 17:24    Post subject: Reply with quote

Han har et høyt toppnivå, men han viste vel ikke mye av dette etter sesongen i fjor. Hva var det som skjedde med Storflor i løpet av vinteren, tok afrikanernes innkomst helt lufta ut av stakkaren?
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 04.01.2008 18:22    Post subject: Reply with quote

Tror han sliter litt med selvtillit, han må bli vist tillit for å prestere. Selv om han kanskje ikke kan like mange triks som afrikanerne, har han en bra hurtighet, spilleforståelse og veldig god balanse, som gjør at han kan komme seg forbi hvem som helst. I tillegg slår han meget gode innlegg.
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 04.01.2008 18:52    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
Han er langt bedre ving enn f.eks Traore (pr dags dato).

hehe det var da voldsomt så kritisk du er til Traore da
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 04.01.2008 19:00    Post subject: Reply with quote

Jeg har også sansen for Storflor, men det han beviste i fjor var forferdelig dårlig! Håper han slår til i år! Smile

Dårlig selvtillit må være grunnen til at han har spilt så dårlig. Kan jo nesten ikke ha vært noe annet. Før negrene kom, . Haha, neida Razz Før afrikanerne kom var han jo ganske god.

Men viss ikke traore blir satset på backen, vil jeg at traore skal spille på vingen istede for storflor.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 04.01.2008 21:25    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Tror han sliter litt med selvtillit, han må bli vist tillit for å prestere. Selv om han kanskje ikke kan like mange triks som afrikanerne, har han en bra hurtighet, spilleforståelse og veldig god balanse, som gjør at han kan komme seg forbi hvem som helst. I tillegg slår han meget gode innlegg.

Han har ikke mye hurtighet altså, dessuten går han alltid innover på banen (lett leselig). Innleggskvaliteten kan også diskuteres.
Per i dag er han middelmådig etter min mening.

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 04.01.2008 21:30    Post subject: Reply with quote

Synes Storflor er hurtig jeg. Ja, han går mye innover i banen, men hadde han fått spilt på høyresiden hadde det nok vært omvendt. Fatter ikke hvorfor han ble brukt på venstre og Braaten på høyre når de to okkuperte vingplassa. Jaja, nok om det. Synes ikke innleggskvaliteten "kan diskuteres" på den måten du framstiller det. Synes gjennomgående at han har meget fine innlegg, og mange assist i hans gode sesong kan vel "bevise" det.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 04.01.2008 21:49    Post subject: Reply with quote

Men for meg virker han som å være "over the top".

Ingenting hadde vært mer gledelig om Storflor motbeviser meg.

Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 05.01.2008 00:31    Post subject: Reply with quote

Jeg har slutta å håpe at Storflor skal bli stabilt god på høyt nivå for mange år siden. Han burde forlatt klubben for lenge siden for å se om han kan få ut potensialet sitt i en annen klubb.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 05.01.2008 02:13    Post subject: Reply with quote

PauloSilas,
he he, egentlig ikke så veldig kritisk til Traore, men som ving er han ikke spesielt god. Han er bedre bakover på banen.
josinho
Veteran

PostPosted: 05.01.2008 17:54    Post subject: Reply with quote

Neste år vil både Kvarme, Strand, Basma og Storflor være borte fra troppen. Ikke mange av de gamle kontinuitetsbærerne tilbake da.... Storflor får vel spilletid som en slags nødløsning viss spillere som Traore, Pelu,Konan osv svikter. Blir meget overrasket viss Storflor får tilbud om ny kontrakt,noe han evt bør takke nei til for sin egen del.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 05.01.2008 18:43    Post subject: Reply with quote

Kan ikke skjønne hvorfor mange her inne er så fascinert av Storflor. En grei spiller som er fantastisk å ha på benken fordi han aldri sutrer, men en fantastisk fotballspiller er han ikke. Hvis målet er topp 30 i europa så er han ivhertfall ikke god nok. Å jeg er ikke enig i at han kommer til å slå til hvis han får tillit. iløpet av sin karriere i rbk har han fra 03 - 07 sesongen spillt nesten 6.000 spilleminutter, dvs nesten 1.200 min pr. sesong, over 13 fulle 90 minutters kamper hver sesong. Å han har hittil ikke overbevist. Nå har han blitt 28? år gammel og jeg har ingen tro på at han i den alderen plutselig skal blomstre til å bli en kanonving. Enig i at han har gode bevegelser på banen, men han har ikke noe voldsomt rykk, voldsom hastighet eller noe særlig målteft å skryte av. I tillegg er han redd for kroppkontakt. Jeg ser ingenting som tilsier at han skal utvikle seg til noe stort.
Back to top
aalen
Proff

PostPosted: 07.01.2008 22:43    Post subject: Reply with quote

synes virkelig vi må selge storflor nå som pelu er ankommet. Er det rett og slett ingen som vil ha han eller vet klubbene at startprisen på han er langt over det han er verdt?
i mine øyne hadde jo storflor potensiale til å bli god en gang, noe en hvis panathiakos kamp visste. håper for både rosenborgs og storflor skyld at han snart blir solgt.
Back to top
P
Senior

PostPosted: 07.01.2008 23:07    Post subject: Reply with quote

Å se tilbake på panathiakos kampen, er som å snakka om snøen som falt i fjor. Storflor har fått mange sjangser i Rosenborg, men han har spilt de vekk. Han har hatt noen bra kampen, men han er alt for lite målfarlig. Nå som vi har fått Pelu i tillegg syns jeg vi burde gi han en sjangse til å vise seg frem, slik som storflor fikk.

Det er på tide å selge storflor nå, han er ferdig i Rosenborg. Alle har sine kamper, det har Storflor og, men han har vert for ustabil og har bevist at han aldri når potensialet sitt..
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 07.01.2008 23:29    Post subject: Reply with quote

Må minne på andershoy og andre om dette: Sitering av innlegg

Har fjernet flere titalls unødvendige sitater de siste dagene.
Back to top
P
Senior

PostPosted: 07.01.2008 23:33    Post subject: Reply with quote

Takker;) visste ikke om dette. Er ny her så har ikke fått det med meg, beklager..
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 07.01.2008 23:34    Post subject: Reply with quote

Ja, vet, du er så godt som unnskyldt i motsetning til andre. Wink
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 08.01.2008 23:29    Post subject: Reply with quote

Ser ikke ut til å være nevnt. Ikke at det er så fryktelig viktig heller, men:

For ett år siden presenterte Fædrelandsvennen Start-fansens ønskeliste før jul. Nå gjør vi det samme – og i takt med nedrykket er kvaliteten på de ønskede spillerne lavere.

4. Øyvind Storflor, RBK

– En angrepsspiller som trenger et miljøskifte. Har opplevd mye og levert enkelte strålende kamper. Kan få spilt på seg selvtillit hos oss i 1. divisjon.

Jeg synes Storflor gjorde mye bra idag. Løpene han tok i bakrom, er han bortimot alene om i Rosenborg. Det første løpet førte til mål og på det andre gjorde han et glimrende mottak før keeperen kom fint ut og avverget skuddet. Jeg mener personlig at vi bør beholde Storflor i stallen selv om han er veik som få.
Back to top
julegrisen
Rutinert

PostPosted: 09.01.2008 00:17    Post subject: Reply with quote

Storflor er en typisk bakromsspiller med brukbar fart. Problemet med Storflor er at gjennombruddskraften er så som så når han skal passere forsvarsspillere som også har fart.
Mot RBK på Lerkendal har vi stort sett møtt lag som har ligget kompakte bak for å satse på brudd og kontringer. Det har vært lite plass for Storflor i bakrom. Respekten for RBK´s overgangsspill ble vel litt redusert i 2007 sesongen og vi så tendenser til at motstanderne presset oss litt høyere på banen, likevel kom ikke Øivind til sin rett.
Personlig håper jeg vi unngår for mye av langpasninger i bakrom mot enslige spisser og få trekk, denne formen for fotball vil ikke jeg se på hjemmebane ihvertfall. Der skal RBK bestemme og underholde. Om Øivind Storflor får tilbake selvtilliten kan han være et godt alternativ som spiss/ ving. Defensivt vil han aldri bli noe annet enn en Brattbakk-kopi.....
Spørsmålet er om det er plass for slike spillere i 2008.....
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 09.01.2008 00:32    Post subject: Reply with quote

Fantastiske løp av Storflor i dag. Gi den mannen tillit!
Back to top
Erik
Veteran

PostPosted: 09.01.2008 01:02    Post subject: Reply with quote

Du har sagt det noen ganger idag, men nå som vi spiller denne "fantastiske" 4-4-2 formasjonen, hvem vil du ofre for at han skal spille?

Jeg har selv vært ganske positiv til Storflor, men da som ving i 4-3-3.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 09.01.2008 02:23    Post subject: Reply with quote

Helt enig med deg Erik!
attach wrote:
Jeg synes Storflor gjorde mye bra idag. Løpene han tok i bakrom, er han bortimot alene om i Rosenborg.

Jeg vil si at Michael Kleppe Jamtfall har lignende løp, når
han er i toppform.

Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 09.01.2008 02:27    Post subject: Reply with quote

Hvor mange ganger har du sett han spille? Dette mistenker jeg at du baserer på målet mot Lillestrøm?
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 09.01.2008 02:35    Post subject: Reply with quote

Ikke bare LSK-målet, også ellers i TL. Men jeg har faktisk sett ham endel ganger utover TL også faktisk! Smile
Dessuten er bare å se på tidligere uttalelser fra trenerne ol., hvis du ikke tror på meg.

Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 09.01.2008 09:59    Post subject: Reply with quote

Ballahl,
dessverre må en fotballspiller også kunne gjøre andre ting enn å løpe.
Jamtfall har jeg dessverre mistet all tro på.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 41, 42, 43  Next
Page 19 of 43

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb