English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Steffen Iversen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 214, 215, 216  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Brady
Veteran

PostPosted: 11.12.2007 17:45    Post subject: Reply with quote

Helt enig med Robbie her. Selvsagt bør vi gjøre det vi kan for å gå videre i februar/mars. Og det er slett ikke umulig. Vi var f.eks. fullt på nivå med Juventus i kvartfinalen på Lerkendal '97.
Back to top
View user's profile Send private message
joakleis
Veteran

PostPosted: 11.12.2007 17:49    Post subject: Reply with quote

Selvfølgelig skal man gi 150% og gjøre et ordentlig, helhjertet forsøk. Men all logikk tilsier at vi ryker ut, nesten uansett hvem vi møter. Enten det er CL eller UEFA. Og hvis vi får inn for eksempel Rushfeldt som midlertidig erstatter, ser jeg ikke da noe problem i å ha Steffen klar til kamp mot Lyn, og la for eksempel Rushfeldt være den som forhåpentligvis sender oss videre i Europa, selv om det er svært lite sannsynlig. All fornuft tilsier at vi ryker ut, det må vi være forberedt på. Og uansett så skal Tippeligaen være viktigere enn Europacup. Det er på høy tid å vise jyplingene fra Bergen hvor skapet skal stå, og da må vi prioritere Tippeligaen.

Iversen kommer ikke til å være i toppform til e-cupkampene i februar/mars likevel. Det er jeg ganske sikker på.
robbie
Veteran

PostPosted: 11.12.2007 17:49    Post subject: Reply with quote

vel, vi var nok minst et par klasser under Juventus, selv om vi periodevis holdt følge med de gjennom de kampene. Men vi stilte likevel med de beste spillerne vi hadde, vi ga alt og gjorde det vanskelig for Juve.

Det kan fort bli elleve nye år til neste gang vi er i cup-spillet i verdens største turnering (om vi skulle klare det). Da kan vi ikke kapitulere på denne måten.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 11.12.2007 17:54    Post subject: Reply with quote

Jeg syns vi hadde fortjent å vunnet den første kampen mot Juventus hjemme på Lerkendal. Syns vi var best. Dessuten var Juventus dopet så det holdt...

Det er jo i Europa vi skal vise vår styrke og da må det satses det det kan satses på de kampene. Tippeligaen er noe vi bør vinne uansett om vi stiller med det beste laget i hver kamp eller ikke. Så gode bør vi være tatt i betraktning det uttalte ambisjonsnivået til klubben.
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 11.12.2007 17:59    Post subject: Reply with quote

joakleis wrote:
Selvfølgelig skal man gi 150% og gjøre et ordentlig, helhjertet forsøk. Men all logikk tilsier at vi ryker ut, nesten uansett hvem vi møter. Enten det er CL eller UEFA. Og hvis vi får inn for eksempel Rushfeldt som midlertidig erstatter, ser jeg ikke da noe problem i å ha Steffen klar til kamp mot Lyn, og la for eksempel Rushfeldt være den som forhåpentligvis sender oss videre i Europa, selv om det er svært lite sannsynlig. All fornuft tilsier at vi ryker ut, det må vi være forberedt på. Og uansett så skal Tippeligaen være viktigere enn Europacup. Det er på høy tid å vise jyplingene fra Bergen hvor skapet skal stå, og da må vi prioritere Tippeligaen.

Iversen kommer ikke til å være i toppform til e-cupkampene i februar/mars likevel. Det er jeg ganske sikker på.

Jo men med Kvarme, Riseth, Dorsin, Koppinen, Lago, kanskje Kone og kanskje Ivers borte samt det faktumet at vi bare kan meldre paa 3 nye saa blir det jo tynt i enten forsvar eller angrep uansett
Back to top
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 11.12.2007 18:08    Post subject: Reply with quote

Å leie ut Iversen for å få ham i form til seriestart er ikke holdbart. Man lar ikke den beste spissen, som også er landslagsspiller, gå til en klubb på øvre halvdel av Championship når man skal spille sluttspill i europacup.
Å leie ham ut nå er å gjøre knefall for Iversens manglende holdninger, ydmykhet og lojalitet. Sett ned foten.

Var enig i alt som ble skrevet i artikkelen "Påtvunget forsterking" inntil de siste to avsnittene. Vi kan ikke ha den holdningen at vi sannsynligvis går ut uansett. Da hadde vi aldri opplevd seirene i Milano, Dortmund og Valencia.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 11.12.2007 18:14    Post subject: Reply with quote

Iversen har en sånn "gi faen"-holdning til tider at jeg ikke er sikker på om han ordentlig gidder i februar. Er likevel enig i at jeg kunne ha spart meg bisetninga "RBK vil sannsynligvis ryke ut uansett".

Uansett var Iversen-opplegget aldri poenget med kommentaren, og for øvrig tror jeg RBK setter foten ned.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 12.12.2007 10:48    Post subject: Reply with quote

Blir spennende å se hva som skjer i denne saken de nærmeste dagene. Eggen bekreftet på TV3 at interessen er høyst reell.

Som et lite påheng til forrige innlegg: Jeg tror ikke RBK går med på det, men jeg prøvde å se det positive i et slikt opphold - om det blir noe av det.
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 12.12.2007 11:11    Post subject: Reply with quote

Bare det er snakk om et lån i jan-mars og ikke et salg. Da tror jeg det kan være godt for både ivers og RBK.
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 12.12.2007 12:25    Post subject: Reply with quote

VIl ikke leie ut Iversen

Quote:
Skal ha spillere inn - ikke ut
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 12.12.2007 14:26    Post subject: Reply with quote

Definitivt avklart: Iversen avviser Wolves
Back to top
Ellepo
Proff

PostPosted: 12.12.2007 14:28    Post subject: Reply with quote

Iversen prioriterer WoW forran Wolves i vinter Cool

Litt ambivalent til det hele egentlig, men det er vel greit at han holder seg hjemme.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 12.12.2007 14:48    Post subject: Reply with quote

Jeg skal virkelig se det, før jeg tror Iversen er i kampform 13. februar.

Én måned med WoW-spilling døgnet rundt går utover formen. (Sånn er det vel også til vanlig, men da blir det jo et avbrekk med fysisk fostring midt på dagen.)

Sånn ellers så tror jeg vel at Iversen var mer interessert i Englands-opphold enn hva han gir uttrykk for til Adressa. Hvis ikke hadde ikke Eidem sagt det han sa til Dagbladet. Men Iversen fikk nok et klart nei fra RBK, og ønsker ikke mer konfrontasjon.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 22.12.2007 12:17    Post subject: Reply with quote

Steffen Iversen fortalte i programmet Socer Am på Sky Sports 1 at han ikke vil nøle om det kom et tilbud fra England, og at han gjerne kunne tenke seg å avslutte karrieren i England. Du hadde altså rett med ditt innlegg ovenfor 2mas.

Hele saken: Iversen eyes England end
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 22.12.2007 12:36    Post subject: Reply with quote

Hvis ikke Iversen tar trening og kosthold mer seriøst tror jeg ikke det er så lenge til han må legge opp. Hvis vi får et bud på 15+ millioner bør vi nok selge Iversen det er ikke lenge til han er på vei ned, vi trenger sultne spillere som er i Rosenborg for det har lyst til å være i Rosenborg og som vil utvikle/vedlikeholde sine ferdigheter.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 22.12.2007 12:49    Post subject: Reply with quote

"(...) he has confirmed he would be interested in returning to England once his Rosenborg deal expires."

I teorien betyr det at han altså tenker å være ut desember 2010, men det skal jeg se før jeg tror det. Ikke minst med tanke på denne:

"So if a good offer comes in then I'm available, although I've got three more years on my contract."
Back to top
SoZo
Rutinert

PostPosted: 22.12.2007 13:00    Post subject: Reply with quote

Det bør være ett godt bud han mener, og ikke at han har fått en ny klausul i om å få gå.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 22.12.2007 13:02    Post subject: Reply with quote

Ingenting forundrer meg lenger, så det er ikke overrskende om han slik som i fjor har en klausul.
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 22.12.2007 13:08    Post subject: Reply with quote

Stedden Iversen er litt av en hodepine. Fantastisk god i enkelte viktige perioder, og viktige kamper. Derimot er han ingen klubbspiller som gir jernet i motgang, da blir han uintressert og ute av form. Toppnivået er jo over det vi kan finne i en erstatter, men er det kanskje bedre å ha en spiss som er mer jevn i prestasjonene? Kanskje har vi muligheter for å få noen millioner for han mens han enda har et visst rykte i England. Jeg bare undrer...
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 22.12.2007 13:15    Post subject: Reply with quote

Ja, takk. Selg! Det er nr to på min liste etter avrevet korsbånd.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 22.12.2007 13:53    Post subject: Reply with quote

Han drar først om 2 år.... For han får kun tilbud fra nivå 2 klubber, og det et holder ikke med tanke på A-landslaget.... Men om han gjør som Tore Andre Flo om noen år, at han spiller for en god nivå 3 klubb for et par millioner i året, så kan vel ingen bli sur på han for det.... Vi får bare håpet at Jo Sondre Aas kommer å tar plassen hans, slik at RBK ikke er så avhengig av Steffen i årene som kommer....
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 22.12.2007 13:53    Post subject: Reply with quote

Men vi la jo ut så forbanna mye for ham? Da bør han bli dyr.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hjelde
Veteran

PostPosted: 22.12.2007 13:56    Post subject: Reply with quote

Vi får ikke mye igjen for ivers nå. Han er 31 år, og misslyktes vel egnentlig etterhvert i England.
Back to top
doris
Veteran

PostPosted: 22.12.2007 14:38    Post subject: Reply with quote

Iversen er en av mine favoritter. Han er lokal, morsom og folkelig. Og jævlig god til tider. Rosenborg blir ikke det samme uten.
Back to top
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 22.12.2007 14:41    Post subject: Reply with quote

Haha synd om han drar, han bruker å spise på fattern sin resturang på Byåsen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 214, 215, 216  Next
Page 83 of 216

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb