View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mph Junior
|
Posted: 16.05.2005 15:18 Post subject: burde rosenborg skifte keeper |
|
|
jeg ser at espen johnsen er ikke på topp akurat i det siste
så jeg lurer på om dere synes det er på tide med en ny keeper på rosenborg  _________________
rula vilt  |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 16.05.2005 15:29 Post subject: |
|
|
hva har du sett ? _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.05.2005 19:57 Post subject: |
|
|
Der er en del andre spillere jeg hellere vil have skiftet. Synes ikke man kan klandre Espen specielt for de mål vi har sluppet ind hittils. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
mph Junior
|
Posted: 16.05.2005 21:03 Post subject: |
|
|
jeg har sett alle kampene men det er ikke de siste kampene jeg mener men det er sjenerelt espen johnsen er ikke akurat den beste keeperen  _________________
rula vilt  |
|
Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 17.05.2005 00:18 Post subject: |
|
|
er ikke akkurat på denne plassen vi bør ha fokus nå da... _________________
Mikael Dorsin wrote: | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 17.05.2005 00:40 Post subject: |
|
|
Er det noen vi ihvertfall ikke skal kritisere for tiden, så er det Espen. Han gjør da det han kan, stakkar. Han er da bare et menneske. Ikke noen vegg. En keepers største problem er at han uten et godt forsvar, kan se latterlig dårlig ut, mens han egentlig gjør alt han kan og enda mer, uten å strekke til, enkelt og greit fordi han nesten må fungere som forsvarsspiller på egenhånd. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 18.05.2005 00:36 Post subject: |
|
|
Med unntak av 0-2 målet mot Viking, hvor Espen Johnsen plasserte seg veldig feil, har da Espen spilt bra i det siste... Dessverre er det rett og slett innsats, vilje til å gå på løp, generell bevegelse med og uten ball som er alt, ALT for DÅRLIG!!!
Er enig i at det ikke er Espen Johnsen som bør ha fokus her nå... Skjønt på et mer generelt grunnlag synes jeg ikke Espen er et SÅ soleklart førstevalg som mange skal ha det til...
Dog, andre ting her som er viktigere å ta tak i RBK akkurat nå om dagen... |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 18.05.2005 09:11 Post subject: |
|
|
Veldig enig i det Joakleis sier. Om ikke forsvaret fungerer får Espen flere skudd mot seg, enn nødvendig. Man kan ikke bare følge med på Espen på banen, og kritisere han, om man ikke får med seg hva de andre spillerne gjør på banen, som får motstanderlaget til å komme til farlige avslutninger på mål. |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 18.05.2005 09:23 Post subject: |
|
|
Synes ikke akkurat keeperen er det største problemet for tiden. Espen er en av de få som har spilt ganske bra. Det er heller forsvarsspillet som er problemet. Og når forsvaret spiller dårlig og ikke gir Espen særlig med hjelp er det ikke rart han slipper inn mål. _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
|