| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
skjæringen Veteran

|
Posted: 11.12.2007 00:40 Post subject: |
|
|
Enig med deg , Primaten. Alt for mange på dette forumet lever i en "tabloidverden" uten den minste tid til hverken refleksjoner og "sannhetsgehalt" for sine meninger. At RBK er en syk organisasjon i dag, det er vel de fleste av oss enige om. 
Last edited by skjæringen on 11.12.2007 03:04; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 11.12.2007 00:51 Post subject: |
|
|
| primaten wrote: | takk, doris
harald, eggens resultater med moss og fredrikstad overgår hver for seg det solbakken fikk til med hamkam, nå har solbakken fått en storklubb og er plutselig en av de tre heteste norske trenerne. jeg mener eggen har større potensial enn solbakken.
og med det utg.pktet ville jeg sagt det "sleskeste" av eggen ville vært å beholde den trygge direktørstillingen fremfor å ansette seg selv i en prestasjonsrettet og risikabel stilling som manager. generelt er slesk et ord som rimer veldig dårlig med mitt inntrykk av mannen. |
Jeg ser ikke helt hvad du vil frem til med sammenligning af Solbakken og Eggen. Bare fordi Solbakken har lykkedes i FCK er der ikke noget der tilsier at KTE vil lykkes i RBK. Jeg synes nu ikke et er så imponerende det KTE har opnået, han har trods alt haft en rik onkel til hjælp. Men for all del gratulerer med top opryk, det gør ham bare ikke kvalificeret til at træne rbk i min verden.
Ivar Normark har også rykket op to gange fra 1 division uten at jeg vil have ham som træner.
Tja, jeg er nu ikke i tvivl om hvad som er det "sleskeste" når KTE har ville tilsnuske sig managerrollen fra starten og så sportsdirektør som den perfekte mulighed for det. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 12.12.2007 08:43 Post subject: |
|
|
Har det kommet fram hvorfor Eggen er tatt av jakten på ny trener? Er det fordi han er udugelig, eller fordi han er aktuell som trener selv?
Frykter det siste.. |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 12.12.2007 08:55 Post subject: |
|
|
| Tror at KTE skal forsøkes overtalt til å bli trener ja. Uttalelser som "vi har ressursene internt" og "vår spillerstall er god nok" skremmer vannet av meg... |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 13.12.2007 01:45 Post subject: |
|
|
For øvrig har KTE nå offentlig uttalt at han ikke er aktuell som trener eller manager for Rosenborg Ballklub.
Tv2 Sporten! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.12.2007 01:48 Post subject: |
|
|
Herlig, dagens gladnyhet! Nå ble jeg faktisk mer glad enn da Jarstein sa ja. Nå mangler bare bekreftelsen på at Henriksen ikke blir hovedtrener. Da kan jeg sove bedre om natta.
NÃ¥ synes jeg folk kan slutte med antagelsene om at Eggen har en personlig agenda.
Edit: Nå, nå, nå...
Last edited by attach on 13.12.2007 01:53; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 13.12.2007 01:50 Post subject: |
|
|
| En fordel ved å ikke gå videre i CL er jo at Rambo ikke er så høyaktuell som trener. |
|
| Back to top |
|
 |
Ellepo Proff
|
Posted: 13.12.2007 03:49 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | For øvrig har KTE nå offentlig uttalt at han ikke er aktuell som trener eller manager for Rosenborg Ballklub.
Tv2 Sporten! |
Dette kom som en overraskelse for meg, men når det er en positiv overraskelse, så har jeg ingen ting imot det!  |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 13.12.2007 12:55 Post subject: |
|
|
| KTE ser jo ut som om han er med i en begravelse på nesten samtlige bilder jeg har sett av ham de siste par ukene nå. Det kan virke som om ansvaret tynger... |
|
| Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 13.12.2007 12:59 Post subject: |
|
|
| Ingen tvil om det. Får håpe for hans del at han makter å stå av stormen, og at man internt i klubben har lært noe av det som skjedde med Høgmo. |
|
| Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Proff

|
Posted: 13.12.2007 15:46 Post subject: |
|
|
Hmmm. Kanskje det er det som er jobben til Bratseth, å være reserve for Eggen Jr.
RBK har dobbel dekning på alle plasser, bortsett fra på banen!  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 13.12.2007 16:03 Post subject: |
|
|
| Haugen wrote: | Har det kommet fram hvorfor Eggen er tatt av jakten på ny trener? Er det fordi han er udugelig, eller fordi han er aktuell som trener selv?
Frykter det siste.. |
Jeg forsto det sånn at det var pga kampen mot shalcke at andre hadde tatt seg av det.. Siden det hadde tatt så inn i H#%&#"# lang tid med sollied osv. Men om det er sånn videre at det ikke er KTE som har den oppgaven er vel ikke avgjort?? |
|
| Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 13.12.2007 16:22 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | For øvrig har KTE nå offentlig uttalt at han ikke er aktuell som trener eller manager for Rosenborg Ballklub.
Tv2 Sporten! |
Har han uttalt det nå nettopp (isåfall link?), eller sikter du til uttalelsen han kom med i forbindelse med uroen rundt Tørum? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 13.12.2007 21:30 Post subject: |
|
|
| Klar beskjed fra Kjernen på TV2 nå: "Kommer det ingen ny trener nå, kan Eggen ta sin hatt og gå!" |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 13.12.2007 21:32 Post subject: |
|
|
| Kjernen er ikke så smarte at det gjør noe.... |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 13.12.2007 21:34 Post subject: |
|
|
| Eggen kan ta hatten sin å gå uansett syns jeg. Eneste forbedringen jeg kan se er at han er litt mere aktiv ift å fornye og forlenge kontrakter. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 13.12.2007 21:35 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Kjernen er ikke så smarte at det gjør noe.... |
Hvorfor kommer du med slike stereotypier / fordommer Brady? Hvorfor skal folk i Kjernen være dummere enn andre folk? |
|
| Back to top |
|
 |
knuti Junior
|
Posted: 13.12.2007 21:40 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Kjernen er ikke så smarte at det gjør noe.... |
Forklar!!
Jeg syns de traff spikeren. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 13.12.2007 21:41 Post subject: |
|
|
Må si meg enig i at kjernen ofte kommer med uttalelser som ikke er så gjennomtenkte.. Sollied var plan A. Det var ikke eggen sin skyld at det tok sånn tid. Det har jo i ettertid kommet frem at Sollied selv gjerne ville til RBK, og da har vel eggen og co fått gode tilbakemeldinger så støtter eggen i den saken.
Kjernen ber altså eggen om å ta den første og værste nå da..
det syns jeg er litt skremmende:/
Ivar hoff here we go.......... |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 13.12.2007 21:47 Post subject: |
|
|
| Selvsagt er det Eggen sin skyld at det har tatt så lang tid. Man skulle aldri ha gitt ham utvidet frist gang på gang. |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 13.12.2007 21:48 Post subject: |
|
|
Har ikke sett innslaget sjøl, opptaket ble gjort i går og TV2 har en tendens til å snekre sammen svarene til et mest mulig tabloid budskap. Det jeg sa, ved flere anledninger, var at vi ikke har råd til å gå nok et overgangsvindu uten solide forsterkninger. Dessuten må vi ha en trener utenfra, og det var særs uheldig at Sollied ble så tydelig flagget som førstevalg med tanke på resultatet av forhandlingene - den vi ender opp med vil være smertelig klar over at vi helst ville ha en annen.
Eggen har karrierens mest krevende oppgave foran seg, denne gangen må han faktisk levere. Vi trenger både en solid trener og solide spillere. Hvis han ikke greier det, vil TV2 gjerne ha meg til å si at vi kommer til å gå i fakkeltog og brenne ned Brakka og boikotte kampene, men det skjer ikke. I så fall har vi imidlertid å gjøre med en sportsdirektør som ikke har gjort jobben sin, og det kommer vi til å si fra om. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 13.12.2007 21:50 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: |
Jeg ser ikke helt hvad du vil frem til med sammenligning af Solbakken og Eggen. Bare fordi Solbakken har lykkedes i FCK er der ikke noget der tilsier at KTE vil lykkes i RBK. Jeg synes nu ikke et er så imponerende det KTE har opnået, han har trods alt haft en rik onkel til hjælp. Men for all del gratulerer med top opryk, det gør ham bare ikke kvalificeret til at træne rbk i min verden.
Ivar Normark har også rykket op to gange fra 1 division uten at jeg vil have ham som træner.
Tja, jeg er nu ikke i tvivl om hvad som er det "sleskeste" når KTE har ville tilsnuske sig managerrollen fra starten og så sportsdirektør som den perfekte mulighed for det. |
| Quote: | Eggen ikke trener
Eggen har samtidig gjort det klart at det er uaktuelt for ham å gå inn i en rolle tettere opp mot treningsarbeidet. |
Jepp, nå har den "sleske" sportsdirektøren gjort det klart at han ikke er aktuell som trener for øyeblikket. Noe som etter min mening er synd da han er en av de med størst kapasitet til å føre rosenborg-arven videre. Eggen senior kom også fra et sted som da han rykket opp med Moss og førte de direkte til seriemesterskap før han kom tilbake til RBK og begynte på den lange seriemesterskapsrekken.
Å sammenligne Nordmark med Eggen blir så dumt at det faller på sin egen urimelighet. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 13.12.2007 21:53 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: |
Hvorfor kommer du med slike stereotypier / fordommer Brady? Hvorfor skal folk i Kjernen være dummere enn andre folk? |
Kjernen-medlemmene er ikke dummere enn andre folk. Det har jeg aldri sagt.
Det er når Kjernen opptrer som en enhet at flokkmentaliteten tar over, og da blir folk ofte trukket med i lite gjennomtenkt oppførsel og tankegang.
Dette utspillet syns jeg minner mer om hets av en person som tydelig sliter for tiden og har hjertet sitt i klubben. Kan noen egentlig objektivt peke på en eneste stor feil som Knut Torbjørn Eggen har gjort etter at han kom til klubben? Jeg greier iallfall ikke å finne noe.
Det er bare masse spekulasjoner om både det ene og andre som synes å ha lite rot i virkeligheten.
Kjernen burde selvsagt ha støttet KTE i den jobben han gjør, istedetfor å gjøre arbeidsklimaet surere for ham. Les dagens papirutgave av VG og les om en mann som har det vanskelig for tiden. Jeg håper det ikke ender opp i noe overilt fra Eggen's side. |
|
| Back to top |
|
 |
|