| View previous topic :: View next topic |
| Hvilken spiller var best i 2007? |
| Lars Hirschfeld |
|
8% |
[ 18 ] |
| Fredrik Stoor |
|
0% |
[ 1 ] |
| Roar Strand |
|
4% |
[ 10 ] |
| Mikael Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Miika Koppinen |
|
0% |
[ 1 ] |
| Christer Basma |
|
0% |
[ 1 ] |
| Bjørn Tore Kvarme |
|
0% |
[ 0 ] |
| Vidar Riseth |
|
2% |
[ 6 ] |
| Alexander Tettey |
|
36% |
[ 82 ] |
| Per Ciljan Skjelbred |
|
37% |
[ 83 ] |
| Marek Sapara |
|
5% |
[ 13 ] |
| Abdou Razack Traoré |
|
3% |
[ 7 ] |
| Didier Ya Konan |
|
0% |
[ 0 ] |
| Øyvind Storflor |
|
0% |
[ 0 ] |
| Steffen Iversen |
|
0% |
[ 1 ] |
| Yssouf Koné |
|
0% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 224 |
|
| Author |
Message |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 12.12.2007 19:40 Post subject: |
|
|
Fantastisk jevnt..
Hva skjer viss det blir likt? Noen med dobbeltstemme? _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 12.12.2007 19:43 Post subject: |
|
|
Foreslår arrangert straffekonk på lille julaften.
Jeg stemte forøvrig på Tettey fordi han har vært best året sett under ett. |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 12.12.2007 19:49 Post subject: |
|
|
42-42 nå  |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 12.12.2007 20:38 Post subject: |
|
|
Kan dere to som har stemt på Judas vennligst sende meg en PM med adressen deres på? Jeg har en julegave til hver av dere. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 12.12.2007 21:05 Post subject: |
|
|
| Riseth har fått to stemmer mer enn det jeg trodde han ville få. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 12.12.2007 21:06 Post subject: |
|
|
| Synes det vil være litt urettferdig for Tettey om han ikke vinner denne. Veldig mange som tenker bare på de siste kampene nå ser jeg, og ikke husker at Tettey var veldig god tidlig i sesongen o.s.v. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 12.12.2007 21:14 Post subject: |
|
|
Jeg stemte Tettey jeg også. Egentlig har jeg ikke lyst til at stemme på nogen af spillerne efter denne begrædelige sæson, men Tettey har i det mindste udviklet sig videre og haft et nogenlunde stabilt niveau over hele sæsonen. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 12.12.2007 21:24 Post subject: |
|
|
| Jeg stemte også på Tettey. Du har et godt poeng, knerten_10. Det vil nesten være litt flaut. Den som fortjener å vinne, er den spilleren som har bidratt mest på laget i år, og det er uten tvil Tettey. |
|
| Back to top |
|
 |
Angriff Proff

|
Posted: 12.12.2007 21:53 Post subject: |
|
|
Jeg gikk som flere andre her for Tettey. Av våre to unge midtbanekjempere synes jeg Skjelbered har høyest potensial, men året sett under ett mener jeg Tettey har prestert best. Godt gjort å etablere seg sentralt etter først å ha blitt "vraket" fra samme posisjon.
Vurderte også Kone. Mener han per i dag er vår beste spiller (muligens ved siden av Sapara), men han kom for sent i gang i år.
Ønsker også å trekke frem Dorsin. Han har kanskje ikke vært vår ypperste spiller, men han har utviklet seg til en god og stabil forsvarer. Synes virkelig det er trist at han valgte penger og Romania. Av forsvarsspillerene vi mister synes jeg Dorsin er det største tapet. |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 12.12.2007 22:42 Post subject: |
|
|
Mange "bortesupportere" som kan kuppe denne kåringen da, men slik blir det vel om "RBKwebs lesere/brukere" skal kåre årets spiller.
Da mener jeg også mindre seriøse brukere. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
RBK<3 Junior
|
Posted: 12.12.2007 23:00 Post subject: |
|
|
| Var fristet til og stemme Tettey, han har vert enorm. Men min stemme gikk til Ciljan. For en gutt, for en innsats. Uten Ciljan i CL har vi ikke kommet så langt som dette. |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 12.12.2007 23:02 Post subject: |
|
|
Hadde gjort seg om rbkjenta94 hadde avgjort hele avstemninga.
"Stemme Ciljan. Han e søt <3333"  |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
|
|
| tettey for min del. han har vært jevnt over vår beste spiller i år. det er jeg ikke et øyeblikk i tvil om. skjelbred har hatt en ujevn sesong med mye benkesliting. men i høst har skjelbred uten tvil vært best. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
|
|
| Ble Tettey. Ciljan har vært dominerende de siste par månedene, men det er jo tross alt for hele året vi stemmer og da har Tettey vært jevnest. Noe vanvittig nivå har det dog ikke vært på noen av spillerne. |
|
| Back to top |
|
 |
RBK<3 Junior
|
Posted: 12.12.2007 23:07 Post subject: |
|
|
| stolavs wrote: | | Riseth har fått to stemmer mer enn det jeg trodde han ville få. |
HEHE
Greit å skifte klubb, men IKKE til LSK!
"Se så fin kanarifugl, kanari svart, kanari gul, kanari mjuk og ren og pen. Vi tørker oss i RÆVA meeeen!" |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 12.12.2007 23:25 Post subject: |
|
|
| karakas wrote: | Per får gigantiske bonuspoeng for å stå frem og vise innsats når resten av laget sitter igjen i garderoba. Han har også gjort det greit tidligere i år selv om han ikke har briljert like mye som han har gjort siden CL-starten. Tettey har heller ikke vert jevnt god hele sesongen, så skjønner ikke hvorfor folk klager over at noen stemmer på PCS og bruker stabilitet som ett argument.
Tettey har vist ett mye lavere bunnivå enn PCS har gjort denne sesongen, og har heller ikke vist ett toppnivå som er i nærheten av det PCS har vist, så PCS sine stemmer er helt vellfjortjente. |
PCSs bunnivå var såpass lavt at han med god grunn satt på benken noen kamper. At PCS får mange stemmer fordi han har vært god de siste kampene og at det er det folk husker er det vel ingen tvil om. Men seff må folk bestemme selv hva de vil stemme. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

|
Posted: 13.12.2007 00:44 Post subject: |
|
|
Men sånn helt seriøst, om det blir likt!
Have the great minds of RBKweb any clue? _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
Ellepo Proff
|
Posted: 13.12.2007 00:47 Post subject: |
|
|
Gjørmebryting mellom Alex og Per avgjør!  |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

|
Posted: 13.12.2007 00:49 Post subject: |
|
|
Godt at du forstår meninga med ordet seriøst ivertfall. _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 13.12.2007 01:52 Post subject: |
|
|
| RBK<3^ wrote: | | Var fristet til og stemme Tettey, han har vert enorm. Men min stemme gikk til Ciljan. For en gutt, for en innsats. Uten Ciljan i CL har vi ikke kommet så langt som dette. |
Det er synd man kun husker de siste kampene. Ja, jeg er også enig i at Per viser innsats i CL, men nå gjelder dette her fra april.
Synes det er rart ikke Lars har fått flere stemmer. God innsats, ingen store fatale feil, godt spill over lang tid, lite usportslig oppførsel.
Under slike avstemninger ser man fort at det tydeligvis bare er midtbane og angrep som regjerer ettersom de som oftest setter målene (av de som stemmer som ikke kan så mye om fotball). Per har vel fått en del så-søøøt-stemmer av jentene her inne, selv om de ikke gidder å legge ved en begrunnelse.
SÃ¥ for min del, heller Tettey enn Ciljan. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.12.2007 01:54 Post subject: |
|
|
Hvis det blir likt, så får de dele prisen. Vi kan ikke ha en jury heller siden det ikke har vært hemmelig valg.
Evt. at den med flest mål og målgivende får prisen...
Last edited by attach on 13.12.2007 01:56; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 13.12.2007 01:55 Post subject: |
|
|
| Enig, heller Tettey enn Ciljan. Men aller helst Lars da han er faktisk den eneste som har prestert stabilt gjennom hele sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
apresthus Proff
|
Posted: 13.12.2007 01:55 Post subject: |
|
|
| Stemte Tettey jeg, pga det som mange her har nevnt opp og ned i mente, han har vært stabil igjennom hele sesongen, og er det noe RBK ikke har hatt veldig mye av de siste sesongene er det stabilitet...det trengs. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 13.12.2007 02:31 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Foreslår arrangert straffekonk på lille julaften. |
faen det ville vært urettferdig. tettey eier jo ikke skuddfot. jeg ville heller likt om vi satte dem til å løpe til de ikke orker mer, og se hvem som klarer å løpe lengst. |
|
| Back to top |
|
 |
karakas Senior
|
Posted: 13.12.2007 04:42 Post subject: |
|
|
| snegle wrote: | | PCSs bunnivå var såpass lavt at han med god grunn satt på benken noen kamper. At PCS får mange stemmer fordi han har vært god de siste kampene og at det er det folk husker er det vel ingen tvil om. Men seff må folk bestemme selv hva de vil stemme. |
PCS var ikke noe svakere enn Tettey var i kampene før han havnet på benken, men pga at Riseth var ute så fikk Tettey spille sentralt. Det kunne fort vert Tettey som satt på benken om det f.eks. var Sapara som fikk skaden.
Tettey var f.eks. en av de svakeste mot KIL/Hemne, samme kan sies om kampene mot f.eks. Sandefjord og VIF borte, selv i 3-0 seieren mot Stabæk var han langt fra overbevisende. Du kan godt si at folk legger for stor vekt på PCSs gode kamper nå i høst, men å si at Tettey har vert stabilt god hele sesongen blir regelrett feil. |
|
| Back to top |
|
 |
|