English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Marek Sapara
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 163, 164, 165  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Yngve87
Senior

PostPosted: 08.12.2007 01:12    Post subject: Reply with quote

Thor Arild wrote:
Tror han bare bruker kokain. Sikkert noen som kan sjekke opp dette viktige spørsmålet.

Fjott. Synes vi burde kunne forvente at en spiller som tjener flere millioner årlig for å spille ball klarer å holde seg unna røyk. Nå er jo også løpskapasiteten til Marek alt for dårlig fra før av, så med tanke på ryktene vil jeg påstå det er et naturlig spørsmål.
Back to top
View user's profile Send private message
DenRodeBaron
Proff

PostPosted: 12.12.2007 12:52    Post subject: Reply with quote

Quote:
- Jeg kommer tilbake til Rosenborg i januar, det er ingen andre klubber for meg, sier Sapara.

Varmer et Rosenborg-hjerte i disse motgangstider...
Les alt:
RBK gikk glipp av 30 millioner
Back to top
Socrates
Veteran

PostPosted: 12.12.2007 20:17    Post subject: Reply with quote

Skulle til å sitere Marek selv. Enda noe bra i all den elendigheten de siste dagene.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 12.12.2007 23:57    Post subject: Reply with quote

Sapi er en veldig beskjeden og rolig kar, men jeg personlig ser ingen tegn på at han mistrives. Allerede i sin første hele sesong har han fått oppfylt drømmen om å få spille CL mot de største klubbene i Europa, og han har jo pene 7 mål og 14 målgivende i serien. Og det til tross for at han ikke har hatt noen ordentlig formtopp, heller det motsatte.

Om den fysiske treninga blir bedre enn hva den tilsynelatende var under Tørum, bør 2008 ligge an til å bli (nok) en knallsesong for Marek.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
keschaa
Veteran

PostPosted: 13.12.2007 00:24    Post subject: Reply with quote

Slike rykter har en tendens til å eskalere her på forumet, noe ala. røykeproblemer til halve A-laget.
Jokio Sokomekki
Junior

PostPosted: 13.12.2007 01:53    Post subject: Reply with quote

Synes Sapara har gjort en ok sesong, dog med noen feilskjær. Men også en sesong med nydelige pasninger og scoringer. Hvis han får opp kondisen litt og hjelper til litt mere defensivt blir dette kjempebra. Virker også å være en jordnær og hyggelig kar!
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 13.12.2007 13:21    Post subject: Reply with quote

etter fjorårs-sesongen var forventningene til sapara skyhøye denne sesongen. Jeg synes han har gjort en god sesong. Neste år tror jeg kommer til å bli enda bedre.
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 13.12.2007 13:34    Post subject: Reply with quote

Den største skuffelsen med Sapara i år er at han har blitt mere stasjonær. Samtidig så syns jeg dødballene har vært for variable, spesielt frisparkene.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 13.12.2007 14:30    Post subject: Reply with quote

Dødballene til Sapara på slutten av sesongen har ikke holdt samme klasse som tidligere. Mulig det er pågrunn av Sapara har vært småskadd hele veien og ikke får godfølesen med kroppen. En ser jo hvor viktig dette er for enkelte spiller som f.eks Iversen.

Synes rosenborg bør bli flinkere til å hvile og ikke bruke halskadde spillere. Det er ikke skjelden at vi må ha gjort bytter tidlig fordi spillerne ikke var klare
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 13.12.2007 14:57    Post subject: Reply with quote

Skal si meg enig i at dødballene ikke har vært på topp den siste tiden.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 02.01.2008 21:41    Post subject: Reply with quote

Sapara jobbet og slet i fjor, men i år har han bidratt stadig mindre. Hva skyldes dette? Flere trekker fram at han sannsynligvis røyker og ikke gidder, men er det ikke mer sannsynlig at han har blitt mer og mer hemmet av ankelskaden? Siden han må presse seg igjennom smertene i kamp, kan det jo fort bety at han ikke klarer å gjøre det samme på trening. Da blir treningsgrunnlaget naturligvis dårligere og han får ikke til å yte like mye i kamp.

Nå blir dette stort sett spekulasjoner, men personlig tror jeg skylda ligger mer hos trenerapparatet enn hos Sapara selv. Han burde vært hvilt mer. Dermed har han også fått trent bedre.
Back to top
Anders4
Proff

PostPosted: 02.01.2008 22:11    Post subject: Reply with quote

Er enig med attach i at ankelskaden helt sikkert hemmer ham, og jeg mener også å huske at en RBK-figur har bekreftet det.

Jeg synes kanskje at folk for lett henger seg på de tabloide meningene til bl.a. Roar Stokke når han sitter og live-kommenterer CL-kamper, og tross alt får sparken hvis han ikke finner et eller annet emne for å holde kjeften i gang.

(Vidar Davidsens jobb som "den stille og faglige" er da betydelig lettere.)

(Når det er sagt så klarer Stokke likevel å si mye mere fornuftig enn Fjøra som sitter og klovner seg i studio, så jeg må si at jeg stort sett synes Stokke absolutt er noe av det bedre vi finner av sportsbablere i landet.)
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 12.01.2008 19:05    Post subject: Reply with quote

Bare jeg som synes Sapara har et helt annet kroppsspråk i år enn i fjor? Synes han virker litt mer "happy" og fornøyd når jeg ser han på rbk-tv, i fjor virket han litt lei og sliten, rød rundt øynene og kald i blikket.

Han har også prestert veldig bra i de to treningskampene, kan vi håpe på en ny "2006-sesong" av Sapara?
Back to top
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 12.01.2008 19:31    Post subject: Reply with quote

Er han ikke fortsatt rød rundt øyene og har kaldt blikk? Er enig i at han virker litt mere glad nå og forhåpentligvis litt mere motivert. Gleder meg til å se frisparkene hans i 2008 sesongen.
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 12.01.2008 19:37    Post subject: Reply with quote

Gleder meg mere til å se banespillet. Høsten 2006 så tok han løp, finta og mange andre ting. I 2007 så stod han mest og så på og bare venta på en dødball.
Back to top
Skammels10
Veteran

PostPosted: 12.01.2008 19:55    Post subject: Reply with quote

Kanskje han er storfornøyd med å få spille i den rollen han selv mener at han er best, og trives best i? Eller kommer det kanskje en ny klassespiller fra Slovakia snart? Very Happy
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 12.01.2008 21:23    Post subject: Reply with quote

Gleder meg til å se om han har tenkt å løpe noe i 2008.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 14.01.2008 13:17    Post subject: Reply with quote

Tror hele laget får et løft fra fjoråret. Tror Henriksen legger et godt grunnlag slik at det blir mye god fotball i 2008.
Back to top
TrønderBob
Rutinert

PostPosted: 14.01.2008 14:56    Post subject: Reply with quote

Hvorfor tror dere Sapara røyker? Kondisen?
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 14.01.2008 16:13    Post subject: Reply with quote

Synes Sapara viste ganske bra takter i de to treningskampene jeg. Vil tro at ankeltrøbbelet gjorde litt både med dødballkvalitetene og løpsviljen hans i fjor.

Ellers har jeg inntrykk av at Sapara er en type som ikke hopper på det første og beste tilbudet fra klubber på samme nivå som RBK. Jeg tror han trives bedre i byen nå, og ser ikke bort fra at vi kan ha glede av ham i lang tid.

Han virker som en spiller og et menneske som trenger ro og trygge omgivelser for å prestere, og langt fra blir noen fotballnomade. Hvis det stemmer at han trives bedre i Trondheim nå så tror jeg ikke han flytter til et nytt sted og må begynne helt på nytt igjen med alle utfordringene han fikk sist vinter.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
DenRodeBaron
Proff

PostPosted: 14.01.2008 19:54    Post subject: Reply with quote

La oss håpe du har rett i det.

Personlig tror jeg hele laget kommer til å ha et bedre treningsgrunnlag under Henriksen enn under Tørum, og at dette i seg selv gjør Sapara til en bedre spiller i 2008.
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 14.01.2008 20:04    Post subject: Reply with quote

Nå skal det jo sies at (som det ble lagt fram i media=to klyper salt) Sapara var den på RBK som tok oppsigelsen av Tørum tyngst også.. Men det ser jo ut som om han smiler og trives om dagen, så får håpe det ikke satt altfor dype spor i ham.
Back to top
uglevett
Veteran

PostPosted: 14.01.2008 20:32    Post subject: Reply with quote

Synes det er så moro når Sappi smiler og ler, som på innslaget på RBK-TV med fotballskoleungene når jenta sier at han og Ciljan er favorittene hennes. Han virker som en skikkelig ålreit type. :)

http://www.rbk.no/incomin...97959.ece#
Matsen
Junior

PostPosted: 16.01.2008 12:04    Post subject: Reply with quote

Noen som vet hva Sapi har tattoo av?(Usaklig)
Back to top
Skip
Proff

PostPosted: 20.01.2008 16:06    Post subject: Reply with quote

^Nei, jeg skjønner ikke hva det skal forestille heller.

Som det har blitt sagt før han virker som en veldig fin fyr. Smiler og ler nesten hele tiden. Håper han får mer ut av den neste sesongen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 163, 164, 165  Next
Page 89 of 165

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb