English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2008
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 201, 202, 203  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Anno
Senior

PostPosted: 11.12.2007 13:34    Post subject: Reply with quote

Nå gir jeg snart opp. For et lavmål klubben i mitt hjerte har nådd. Trenerskandalen fortsetter i det uendlige. Den ene spilleren etter den andre forsvinner ut av klubben uten at noen nye har kommet inn, bortsett frå Demidov. Vi har sett Koppinen, Lago, Riseth, Micke, Stensaas, Braathen, Solli, Helstad og sannsynligvis Kvarme pakke sakene sine og dra i løpet av relativt kort tid. Ja Demidov er et friskt pust, men holder han nivået som skal til for å spille fast på RBK. MEn se på antall forsvarsspillere vi har mistet. Vi sitter igjen med Stoor.
Og når jeg ser at klubben er intressert i 35!! år gamle Sigurd Rushfeld, for å erstatte et mulig salg av Kone, ja da kan jeg si at den siste lille respekten jeg hadde for de styrende personene på Brakka forsvant.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran

PostPosted: 11.12.2007 13:47    Post subject: Reply with quote

Snille julenisse:

1. Fredrik S
2. Balazs B
3. Simon K
4. Juraj H
5. Ygor S
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 11.12.2007 14:04    Post subject: Reply with quote

fredrik swinsnes? ygor er det eneste navnet jeg kjenner igjen der. kan du være så snill å bruke etternavn når du omtaler folk her på forumet. dette er ingen barneskoleklasse
Back to top
karpin
Junior

PostPosted: 11.12.2007 14:19    Post subject: Reply with quote

han tenker nok på Fredrik Strømstad.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Stano_11
Veteran

PostPosted: 11.12.2007 15:45    Post subject: Reply with quote

Bør absolutt ønske en snill julenisse til Rosenborg som kommer med 5 nye spillere ja.
Back to top
Johnny W
Veteran

PostPosted: 11.12.2007 15:46    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:

2. Balazs B
4. Juraj H

Hvem er de?
Back to top
vingback
Veteran

PostPosted: 11.12.2007 16:11    Post subject: Reply with quote

Setter du fortsatt en midtbanespiller øverst på lista Konesseur?
Ygor er vel toalt uaktuell etter som jeg leste her på forumet før i dag, han skal til Brazil igjen et år.
Back to top
zindedinestrand
Junior

PostPosted: 11.12.2007 17:06    Post subject: Reply with quote

Jeg må si at jeg vet sannelig ikke om jeg ska eksplodere i sinne eller bare sette meg ned å gråte.. jeg møter begge de to sinnsstemningene på halvveien. Hva har skjedd med klubben i mitt hjerte? spiller etter spiller har masjert ut av brakka mens det eneste som har kommet inn er Demidov som sikkert er en bra spiller med godt potensial men ser ikke for meg at han brillierer i TL med det første. Det som faktisk må regnes som en signering er Bratseth å at han skal få ansvaret med kjøp av spillere osv. Ja la oss håpe han klarer å hente noen. Jeg merker jeg blir så forbanna når spillere som Austnes, Lars Iver Strand og Espen Ruud får vandre fritt rundt på spillermarkedet uten at RBK en gang reagerer. (ja jeg vet at ruud blir i odd men allikevell) Jeg føler meg videre så jævlig sikker på at Jarstein går til VIF. 1. de har ikke noe klart første valg på keeper plassen
2. de tilbyr sikkert mye mer i lønn.
Gode spillere har forsvunet og jeg merker meg at spillere som Storflor fortsatt befinner seg i klubben. Forkastelig!

For i hællvette å få ræva i gir å kjøp noen spiller Rosenborg. Ikke bli tapere på transfermarkedet. IGJEN!
Back to top
zindedinestrand
Junior

PostPosted: 11.12.2007 17:09    Post subject: Reply with quote

At klubben åpner for at henriksen kan bli hovedtrener ser jeg på som helt forjævlig.. Har ikke klubben lært at å ansette assistenttreneren ikke fungerer? ikke noe i mot henriksen men de må få seg en orntlig trener som kommer utenfra som et friskt pust.. selv om det så ska bli Vidar Davidsen
Back to top
PIN-kode
Rutinert

PostPosted: 11.12.2007 17:09    Post subject: Reply with quote

jeg føler bare...oppgitthet. Rbk-styret suger jævlig hardt.
Back to top
zindedinestrand
Junior

PostPosted: 11.12.2007 17:11    Post subject: Reply with quote

enig han svendsen kan no bare begynne å lete på nav.no.. makan til idiot.. kommer aldri til å glemme den pressekonferansen da han ikke klarte å svare i det hele tatt..
Back to top
Gibson
Junior

PostPosted: 11.12.2007 19:07    Post subject: Reply with quote

http://www.expressen.se/s...gna-fansen

Noe for oss? Broren er vel kanskje hakket bedre, men han her er mer realistisk.
Stano_11
Veteran

PostPosted: 11.12.2007 19:16    Post subject: Reply with quote

Pontus Farnerud er helt klart en mann som bør være aktuell hvis klubben hans nå selger han.
Back to top
Gibson
Junior

PostPosted: 11.12.2007 19:23    Post subject: Reply with quote

Han har jo ikke fått så mye spilletid i Sporting, og hvis han ikke utelukker svenske klubber bør jo RBK heller ikke avskrives.
KFF_RBK
Rutinert

PostPosted: 11.12.2007 21:01    Post subject: Reply with quote

Annars sitter Max von Schleebrügge på bänken i Anderlecht och det sägs att han kommer sälgas till något lag i Allsvenskan.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 11.12.2007 23:38    Post subject: Reply with quote

Satt og tenkte på ham i dag. Men mittback i følge Aftonbladet. Spilte ikke han venstreback også i Bajen?

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 11.12.2007 23:50    Post subject: Reply with quote

Ok... i kveld har det tydelig blitt vist hvordan ståa er foran neste år. Offensivt tror jeg rett og slett at vi har et kjempelag, kanskje noe avdet bedre på mange år, men defensivt er det kanskje noe av det dårligste jeg har sett på Rosenborg på flere tiår. Nå må det være et fokus alene hos den som står for spillerinnkjøpene på Brakka(Hvem nå det egentlig er?)... FORSVARSSPILLERE; FORSVARSSPILLERE og atter FORSVARSSPILLERE. Etter min mening må nesten hele rekka skiftes ut, rett og slett! Basma må ihvertfall ikke være noe annet en kriseløsning neste år. Kanskje kan Stoor bli noe, men jeg tviler på potensialet...

Kjøp en norsk(Wæhler/Reginiussen), en storfisk fra utlandet(Prødl), og en venstreback... og la det nå svi på pungen... det er fremtiden det står om. Uten resultater de neste årene blir vi ihvertfall ikke særlig attraktiv blant spillere!
Back to top
Erik
Veteran

PostPosted: 11.12.2007 23:59    Post subject: Reply with quote

Vi trenger:
Høyreback
Midtstopper
Midtstopper
Venstreback
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
raptus
Junior

PostPosted: 12.12.2007 00:00    Post subject: Reply with quote

kjøp en ny firer bak!! Makan!
Ellepo
Proff

PostPosted: 12.12.2007 00:20    Post subject: Reply with quote

Bortsett fra Stoor, er det ingenting å spare på i forsvaret. Her må det heftige investeringer til, hvis ikke Rosenborg skal for all overskuelig framtid skrinlegge ambisjonen om å kunne bli en av de 30 beste i Europa.

Eller å i det hele tatt kunne være med å spille i Europa.
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 12.12.2007 00:40    Post subject: Reply with quote

Er ikke redd for angrepet jeg heller om man får beholde de man har. Det er forsvaret man trenger forsterkninger. Håper det kommer noen store forsterkninger raskt.Det trenger vi nå slik at alle får trua tilbake.
Back to top
Skammels10
Veteran

PostPosted: 12.12.2007 00:45    Post subject: Reply with quote

Gibson wrote:
Han har jo ikke fått så mye spilletid i Sporting, og hvis han ikke utelukker svenske klubber bør jo RBK heller ikke avskrives.

Denne tankegangen har jeg også vært inne på utallige ganger, blant annet med Anders Svensson. Men så lenge vi har det styret vi har så blir det nok desverre ikke noe av Farnerud.
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 12.12.2007 01:53    Post subject: Reply with quote

Hvordan fikk vi Dorsin da, kasta de han etter oss eller noe?
Back to top
DenRodeBaron
Proff

PostPosted: 12.12.2007 09:54    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
han spilte jo tross alt på Vasco Da Gama. et lag som ville vunnet tippeligaen ganske glatt.....

Tja, har vært og sett Vasco noen ganger, og de spiller ikke akkurat TL-fotball. Brasiliansk serie er veldig lite fysisk og tøff...
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 12.12.2007 10:00    Post subject: Reply with quote

Ja vi trenger 3 stk nye spillere i den bakerste rekken. 2 midtstoppere og en venstreback. Det er et minimum. Men hvem skal det så bli? Gode venstrabacker er det ikke så mange av. Hva med han Bertelsen i FFK? Han har vel vært skadet i nesten hele år så han trenger nok tid til å komme seg tilbake. Noen andre gode venstrebacker i Norge? Ikke det jeg kan se iallefall. Midstoppere? Vel Reginiussen må komme. Koste hva det koste vil. Vi er i sånn i akkut nød når det gjelder midtstoppere at vi må betale det klubbene vil ha. Også trenger vi en midtstopper til. Det blir nok en utlending. Og det er greit selvfølgelig. Så fremt han er god.

Fremover på banen trenger vi en angrepsspiller. Og han må være god. Veldig god. Iversen var direkte tannløs i går. Virker som han ikke synes det er noe moro å spille fotball. Send han på utlån til Wolves i vinter.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 201, 202, 203  Next
Page 66 of 203

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb