View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
karakas Senior
|
Posted: 11.12.2007 13:17 Post subject: |
|
|
jadda wrote: | For Rosenborg sin del, bør ikke dette være noen krise. Ja, mannen viser innsats og har innpiskeregenskaper, men når slike forsvinner, skapes det rom for nye til å stå fram. |
Og hvem av de som er i klubben mener du at har de egenskapene som Riseth tilfører laget? Riseth er ett stort tap for oss. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 11.12.2007 13:18 Post subject: |
|
|
I etterpåklokskapens lys var det helt riktig å sparke Ola, samtidig skulle han aldri blitt ansatt. Man sa jo selv like før han ble ansatt at han måtte ut å hente erfaring først. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.12.2007 13:26 Post subject: |
|
|
Vil vel påstå at det så langt bare er Strand av dagens spillere som har vist ordentlige "verdier". Riseth er en ivrig kar med innsats, men jeg syns f.eks. Dorsin var den som sto fram med mest iver i den traurige vårsesongen i fjor.
Uansett må Riseth uansett erstattes om et år (han vil uansett ikke forlenge kontrakten på det tidspunktet), og ettersom 2008 uansett blir en mellomsesong uten CL er det like greit å framskynde skilsmissen. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 11.12.2007 14:14 Post subject: |
|
|
Knut T. Eggen bekrefter overgangen til Riseth ovenfor TV2 nå, Riseth er klar for LSK. Det var visst familiære grunner til dette kunne Eggen opplyse. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
bergert Rutinert

|
Posted: 11.12.2007 14:23 Post subject: |
|
|
Og da har vi igjen hva... 15 a-lagsspillere? begynner å bli tynt  _________________ If something is hard doing, it's not worth doing |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 11.12.2007 14:39 Post subject: |
|
|
Takk skal du faen meg ha, Vidar. Forbanna løgner. _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.12.2007 14:55 Post subject: |
|
|
Har han sagt at han absolutt tenkte å fullføre kontrakten, da? Syns ikke det har vært annet enn prat om overgang i hele år, jeg. LA Galaxy, Vålerenga und so weiter. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 11.12.2007 15:02 Post subject: |
|
|
Tror nok detter likeså greit for RBK sin del.. En yngre spillergruppe er det som skal til for å få tilbake sulten. Syns alt for mye har ligget på skuldrene til de eldre i klubben, som har hatt gjort at de yngre ikke sluppet godt nok til.
All ære til Strand som har vist seg som en god spiller selv i de siste åra, men tror ikke eks. oppsigelsen Hareide gjorde av Bent var negativt for klubben.
Kunne godt tenkt meg å sett noe liknende igjen. Ved å gjøre det viste han hvem som var sjefen, at alle måtte jobbe kuken av sæ for å beholde plassen.. Sånn som det er idag er det jo blitt litt vilehjems-tendenser i klubben. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 11.12.2007 15:10 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Har han sagt at han absolutt tenkte å fullføre kontrakten, da? |
Snakket han ikke om forlengelse før Chelsea-kampen da? Tror i hvert fall det. Spøkte og lo om at han skulle signere til 2000 et eller annet. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 11.12.2007 15:19 Post subject: |
|
|
Greit for meg at han bytter klubb, - om det hadde vært en annen klubb enn Lillestrøm. Hvorfor ikke vente ett år, også flytte til østlandet å spille 1. div.? Nå ble jeg skuffa. Synes ikke det er snakk om annet enn at spillere skal forlate klubben... |
|
Back to top |
|
 |
kakemonster Junior

|
Posted: 11.12.2007 15:33 Post subject: |
|
|
Faan Riseth, jævla judas!!!!!!!!!!!!! |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 11.12.2007 15:38 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Har han sagt at han absolutt tenkte å fullføre kontrakten, da? |
Han sa i hvertfall at han kom til RBK for å fullføre karrieren. Det hørte jeg selv at han sa. Men som vi ser nå var det bare løgn og bedrag. _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran

|
Posted: 11.12.2007 16:17 Post subject: |
|
|
Jeg er skuffet over deg, Vidar.
Den eneste måten du kan redde skinnet ditt på nå er å stå fram på TV å erklære spillerjakten til KTE som mislykket og at du derfor, av kjærlighet til klubben, tvinger brakka til å gjøre noe med foryngelsen av laget allerede nå.
Skader ikke hvis du i samme slengen sier noe sånt som "Æ har et veddemål me Frode Kippe om kæm som får flæst kort neste sesong."
Da blir du tilgitt av de fleste, tror jeg. Inntil videre er du en ynkelig, kjerringstyrt Judas. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 11.12.2007 16:23 Post subject: |
|
|
Blir blandede følelser rundt han i kveld det må jeg innrømme. Gir han full guffe og redder oss i kveld kan jeg tilgi det meste, gjør han ikke det... |
|
Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 11.12.2007 16:27 Post subject: |
|
|
Dette sier vel det meste om Riseth selv. Bare én ting kan toppe dette Vidar, og det er en overgang til M****. Det å gå til Lillestrøm når du selv har sagt at du skulle avslutte karrieren i Trondheim er bare forkastelig.
Men vi ser positivt på det - vi får satset på yngre og ikke minst bedre spillere. |
|
Back to top |
|
 |
Jokio Sokomekki Junior
Joined: 22 Oct 2007 Posts: 51 Location: Nordre Trondhjæms Amt
|
Posted: 11.12.2007 17:14 Post subject: |
|
|
Kjære Vidar Riseth, Hvorfor?
Nå er jeg skuffet over deg og ikke så rent lite forbanna. For meg handler fotball om lokal tilhørighet og om å være lojal og blø for den drakta du elsker. Jeg vet at i dagens fotball er dette fraværende, men jeg trodde faktisk du var et unntak(sammen med Roar Strand). Men så feil kan man ta gitt. Hadde klubben du går til befunnet seg i Addecco-ligaen, så hadde det vært forståelig. Men ikke til en konkurent, og hvorfor i h****** Lillestrøm? Denne wannabe-urbane klubben som sutrer og klager på alle andre enn seg selv når noe går galt. Legg til da femi-Fjørtoft og Lillestrøms talerør i TV2, Ivar Hoff og du får Norges mest irriterrende klubb. Pluss på så en dose Kippe, Sundgot og Bjørn Helge"jeg ser opp til broren min" Riise og jeg må spy.
Istedet for å få gå på et siste år i RBK og få et godt ettermæle så velger du å dra til kanariland. Til en plass som folk bare forbinder med en kort stopp med flytoget?
Jeg lover rekke finger, tute med bilhornet og bue høyt neste gang jeg ser deg i distriktet der jeg bor,når du svinger av for å se til Fribo-hyttene dine.
Jeg har bestandig hatt sansen for deg, men nå er det slutt.
Lillestrøm? Hvorfor?
-nordtrønder- |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 11.12.2007 17:19 Post subject: |
|
|
Skulle Rosenborg få minimum ett poeng så bør iallefall Riseth holde seg milevis langt unna feiringa. Og hvis da noen møter opp på Værnes i morgen for å hylle de så ha med noen snes egg for å kaste på han. Selv om han har max 2 år igjen av karrieren er han en Judas, Quisling eller hva man kan kalle det. Den mannen har svertet sitt ettermæle for evig og alltid i Rosenborg. Snakk om å ødelegge sitt rykte. Mannen er jo ikke god... |
|
Back to top |
|
 |
Mortenlj77 Rutinert
|
Posted: 11.12.2007 17:23 Post subject: |
|
|
hvis det som står i vg stemmer og han går til lsk synes jeg det er synd, men han har vært en spiller som alltid har gitt alt for klubben og jeg hvis han kan få lenger kontrakt i lsk enn i RBK skjønner jeg godt at han kanskje vil flytte på seg... i tillegg får han vel kanskje spille mer der... |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 11.12.2007 17:24 Post subject: |
|
|
Blir en spesiell kamp mot Lillestrøm neste år altså. 16.Mai mot Riseth. Håper virkelig han blir pepet ut ved hver ballberøring. Ikke at vi mistet fremtidens mann eller en veldig god spiller, men faen til arbeidsjern skal du lete lenge etter (bortsett fra Roar).  |
|
Back to top |
|
 |
karpin Junior
|
Posted: 11.12.2007 17:32 Post subject: |
|
|
spille mer der? synes da han har spilt mye i år, og slik det ser ut nå så hadde det sikkert ikke blitt noe mindre spilletid på han neste år heller. Men hvem vet, kanskje vi får oss noen hyggelige overraskelser på overgangsmarkedet i tiden framover? Må jo bare få inn forsterkninger nå.
At Vidar velger å gå til LSK er helt utrolig. Blir spesielt å se han spille for de gule på Lerkendal neste år. Noen med odds på om han blir buet ut før kampstart, og gjennom kampen? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 11.12.2007 17:32 Post subject: |
|
|
AndreasR wrote: | 2mas wrote: | Har han sagt at han absolutt tenkte å fullføre kontrakten, da? |
Han sa i hvertfall at han kom til RBK for å fullføre karrieren. Det hørte jeg selv at han sa. Men som vi ser nå var det bare løgn og bedrag. |
Det som overrasker meg er at folk faktisk i 2007 blir overrasket!
Herregud, Andreas, i 2004 sa han til meg og Rolf inne på Brakka at Olas avgang overhodet ikke var tema blant spillerne, og at han kunne da ikke løpe rundt og spille for dem heller. 90 minutter før de dolka ham i ryggen. Fotballspillere er svin og tomme mennesker som overhodet ikke har tilhold i den virkelige verden. Vi følger klubb, ikke horene som til enhver tid tusler rundt utpå der. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 11.12.2007 17:34 Post subject: |
|
|
Jeg merker at jeg bryr meg veldig lite om at Riseth drar, han er uansett ikke en mann for framtida. Hadde vært hakket verre om Ciljan dro til Brann, for å si det sånn. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.12.2007 17:34 Post subject: |
|
|
Noen andre beskrev det godt: Riseth blir nå hatet fordi han var så elsket før han forlot oss.
Ingen kalte Essediri Judas. |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 11.12.2007 17:38 Post subject: |
|
|
Jo, mulig det. Se det heller på denne måten: Rosenborg blir ett levende frispark fattigere  |
|
Back to top |
|
 |
|