| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
RBKdesi Proff
|
Posted: 30.11.2007 13:55 Post subject: |
|
|
| SoZo wrote: | | Hvor har du 1,2 millioner fra? |
Var vel en del av klausulen at han måtte betale halve årslønna dersom han stakk av før det første året..
Synes nå at dersom RBK er virkelig gira på å hente han, er at RBK betaler de 1,2 mil i kompansjon dersom han sier opp i Gent. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 30.11.2007 14:04 Post subject: |
|
|
| blir vel Hoftun/Rambo fram til sommeren, og det er nok det beste. Mener vi må ofre mye på å få Sollid |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 30.11.2007 14:05 Post subject: |
|
|
| Ja, men det er ingen avtalt klausul. Det er belgisk arbeidslovgivning. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 30.11.2007 14:24 Post subject: |
|
|
| Om det er avtalt eller ikke har jeg ikke tatt stilling til. Det er hvertfall temmelig sikkert den aller viktigste klausulen i belgisk arbeidslovgivning. Ihvertfall fra vår synsvinkel. |
|
| Back to top |
|
 |
Mortenlj77 Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 30.11.2007 14:56 Post subject: |
|
|
Ja da, ja da. Har fått med meg den nå  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 30.11.2007 15:55 Post subject: |
|
|
Sitter bare å venter på at en eller annen avis skal komme med nyheten om at RBK skal holde pressekonferanse angående ansettelsen va ny trener i ettermiddag:)
eller:
- Sollied sett på værnes
- Sollied sa ja!
- RBK og sollied enige..
etc etc.. |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 30.11.2007 16:07 Post subject: |
|
|
| RBKfan100% wrote: | | Sitter bare å venter på at en eller annen avis skal komme med nyheten om at RBK skal holde pressekonferanse angående ansettelsen va ny trener i ettermiddag:) |
Det hadde vært deilig ja!
Men sannsynligvis er du i tildlige stadier av en forkjølelse/influsensa, og har begynt å fantasere før feberen!
 |
|
| Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 30.11.2007 16:11 Post subject: |
|
|
| RBKfan100% wrote: |
eller:
- Sollied sett på værnes
- Sollied sa ja!
- RBK og sollied enige..
etc etc.. |
etc etc...:
Ille: - Semb sett på Værnes
Verre - Teitur sa ja
Verst - RBK og Ulseth enige |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 30.11.2007 16:22 Post subject: |
|
|
| værst- Prahl ny trener i RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 30.11.2007 16:25 Post subject: |
|
|
| bluenova wrote: | Men sannsynligvis er du i tildlige stadier av en forkjølelse/influsensa, og har begynt å fantasere før feberen!
 |
Er litt rusten i halsen ja, men feber..
Var det ikke en som hadde fått bekrafta at barnet til sollied hadde fått skoleplass elns??
og Roar Strand skrev ny kontrakt.
Mye som peker på at sollied kommer.. Spørsmålet er vel egentlig når.
Alt handle om timing! |
|
| Back to top |
|
 |
Mortenlj77 Veteran
|
Posted: 30.11.2007 20:36 Post subject: |
|
|
| Det virker ikke som det kommer noe svar fra Sollied før 1. desember sånn som Eggen sa likevel da. Jeg har egentlig vært positiv hele tiden, men er ikke like sikker nå lenger. Håper jeg tar feil, men det ser mørkt ut nå. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 30.11.2007 20:57 Post subject: |
|
|
| De bør ikke utsette dette lenger enn til i morgen. Nå er det på tide å få svar fra den luremusen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
litaGO Junior
|
Posted: 30.11.2007 22:41 Post subject: |
|
|
| Wilhelm S Myhr wrote: |
Ille: - Semb sett på Værnes
Verre - Teitur sa ja
Verst - RBK og Ulseth enige |
Enda værre; Normark ny hovedtrener i RBK _________________ Sehr gut! |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 30.11.2007 22:42 Post subject: |
|
|
Slik jeg har lest alle signaler så langt fra sollied så forstår jeg det bare på én måte: han ønsker ikke å komme tilbake til trondheim, men vil prioritere livet med sin belgiske familie.
Han ser samtidig verdien i å holde diskusjonen åpen, både i forhold til forhandlingskort ovenfor sin belgiske arbeidsgiver og ifht blest om seg selv som trener for kanskje et større mellomeuropeisk lag enn Gent.
Tidligere hatet jeg ideen, men jeg begynner å innse at vi før eller siden ikke kommer utenom å få testet KTE i trenerrollen. Vi må ha noen som kan være her over tid, ikke internasjonale luremus som er mest opptatt av eventyr, bankroll og taxfree. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 30.11.2007 22:49 Post subject: |
|
|
Hvis RBK har baller så begynner de nå med plan B. En frist satt, er en frist.
RBK må vise hvem som bestemmer.. De blir jo indirekte styrt av Sollied fra Belgia der han sitter å truger med om han kommer/ikke kommer.
Men den beste løsningen er jo selvfølgelig å få det avklart..
RBK satte en frist for Sollied, gikk til media med fristen, og må da klare å forholde seg til det!
Det er jo fullt mulig Sollied allerede har sagt ja til å ta over RBK, men at Sollied ikke vil at det skal ut i media før rundt juletider.. Men hvis så er tilfelle så må ikke RBK gå ut i media med fristen 1.desmber heller.
Men det er jo fortsatt 30.november da, men tviler litt på at det blir noe news idag.. Må isåfall være i løpet av mårradagen. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 01.12.2007 03:07 Post subject: |
|
|
| kek wrote: | | Jeg tror situasjonen rundt Sollied er avklart. RBK jobber i det stille videre med enten nye trener alternativ eller spillerkjøp, evt. en midlertidig løsning til Sollied kan ta over. Vi blir ikke informert før de føler for det. |
Jeg tror situasjonen rundt Sollied er klar.
Han takker nei. |
|
| Back to top |
|
 |
bergert Rutinert

|
Posted: 01.12.2007 03:21 Post subject: |
|
|
Kan ikke akkurat si jeg er overrasket over at det ikke har vært noe i media. Må vell vente til april når vi får høre at d blir rambo og perry. Wuhu! _________________ If something is hard doing, it's not worth doing |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 01.12.2007 10:42 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner ikke hvorfor Sollied alltid kommer med kommentarer som han gjorde i dagens Adressa: "- Ja, jeg har forsåvidt tenkt mer i forhold til framtiden min. Men utover det har jeg ingen kommentar. Jeg er jo Gent-trener...".
1) Utsagnet ovenfor tyder på at Sollied ikke kan si mer, fordi han er trener i Gent. Det er jo merkelig - om han ikke skal slutte som trener i Gent da. For skulle han fortsette som trener i Gent, ville det jo ikke vært noe problem for ledelsen i Gent om han sa at: "Nei, det blir ikke RBK for meg. Jeg fortsetter i Gent".
2) Hvorfor kan han ikke bare si nei til media og forklare det med dårlig timing eller at han har lyst til å gjøre noe annet?
3) Siden Sollied ikke kan si et klart nei til RBK (i det offentlige) - tolker jeg situasjonen slik at Sollied kommer til RBK, men at dette foreløpig må holdes "hemmelig".
Jeg går selvfølgelig ut fra at hvis Sollied har sagt nei til RBK i det skjulte (under forhandlingene), ville selvfølgelig ingen, hverken RBK eller Sollied, tapt på at Sollieds nei ble kjent.
PS. En 4. mulighet er selvfølgelig at ingen ting fortsatt er avklart, men dette alternativet er litt kjedelig - og merkelig etter alle disse ukene. _________________ Takk.
Last edited by TomH on 01.12.2007 11:54; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
netrom Senior
|
Posted: 01.12.2007 11:41 Post subject: |
|
|
| Jeg tolker det dit hen at han ikke kommer. Det virker bare ikke som han er særlig lysten i utgangspunktet, kanskje KTE og sterke prestasjoner i CL gjør at det er vanskelig å bestemme seg helt og at Brakka er sugen på å ha døra på gløtt men hadde ikke satt noen penger på at Sollied kommer... |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 01.12.2007 12:24 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | | PS. En 4. mulighet er selvfølgelig at ingen ting fortsatt er avklart, men dette alternativet er litt kjedelig - og merkelig etter alle disse ukene. |
Jeg tror fortsatt RBK håper at han vil komme, og gi ham mer tid til å bestemme seg.
Noe RBK burde holde seg for god til, og si offntlig at Sollied er ute av bildet nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 01.12.2007 12:45 Post subject: |
|
|
| RBK burde vel egentlig ha takket for dansen nå ja, med mindre de har noe konkret.. Det er det at vi ikke har hørt det offisielle "NEI" at jeg kanskje tror at Trond Sollied kommer tilbake til Trondheim som hovedtrener i 2008. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 01.12.2007 13:08 Post subject: |
|
|
| Hvis Sollied trenger månedsvis på å finne ut om han er interessert eller ikke så får det bare være. Velger å tro at KTE & co er enige i det, og at det er andre grunner som gjør at dette trekker ut. |
|
| Back to top |
|
 |
|