| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
larki1 Junior
|
Posted: 22.11.2007 16:40 Post subject: henriksen.... |
|
|
La henriksen få overta rosenborg.... Han er etter min mening den rette ut fra det jeg har sett. Han er en helt annen type enn knut tørum og jeg mener han har det som skal til. Men han har jo også mangler, som for eksempel trener erfaring på så høy nivå.
Men for å få det så må han jo prøve å feile. For Eggen hadde da ikke topp resultater i mesterligaen i starten han heller.
Og etter min mening så har han den rette innstillinga og er en mere northug type enn hva en beskjeden bergenser var. Så vinner innstinktet er ihvertfall inntakt.
Og som rosenborg har vist seg i serien i år så må det være klart for alle at her nytter det ikke å sette en kosebamse som trener, da mener jeg ihvertfall at det er bedre med "sersjant" Henriksen. Han tror jeg kan få gutan på rætt vei igjæn.... Og det e mot rætt mål.
Nej jeg er ikke noe fan av å ansette assist trenere. Men denne gangen tror jeg vi kan ha truffet blink. Jeg visste det kom il å skjøre seg med tørum for man vinner ikke noe hvis man ikke våger å stole på egne ferdigheter eller tør å avgjøre gjevne kamper. Noen ganger er det greit å spille på resultat, men det å ikke prøve å vinne en kamp som man har klart å komme til blir helt feil for meg... "Shalcke kampen"Man bør da i det minste ikke være feig en hel sessong og håpe på flaks... For husk at 1 seier gir 3 poeng og du må ha 3 uavgjorte kamper for å få 3 poeng. Da er det bedre å prøve å vinne alle tre, og det skal godt gjøres å tape alle tre når man spiller i tippeligaen. Kun i toppkamper kan man være fornøyd eller være greit med uavgjort. Slik at det andre laget ikke rykker ifra. Men fortsatt gå i angrep for hællvette..... my artiar å sjå på nånn som prøve å vinn en ka dem som prøve å itj slæpp in mål. Æ skjønne at det e rekti i champions league mot lag av chelsea på bortebane å spill litt defansivt or visse lag har jo faktisk noen ferigheter man kan være på vakt for. Og man kan jo ikke gå på selvmordstokt mot de. Nej all ære te henriksen. Stå på,,,,, |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 22.11.2007 16:41 Post subject: |
|
|
| here we go again.... |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 22.11.2007 16:42 Post subject: |
|
|
For en gangs skyld enig med Joko-  _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
fluffy Junior
|
Posted: 22.11.2007 17:00 Post subject: |
|
|
Syns man bør la Knut Torbjørn Eggen ta over. Uansett hva han har gjort tror jeg han er rett mann på sikt. IKKE RAMBO!!!... Og for all del aldri kontakt den tullingen i Belgia igjen!! ALDRI!!!
Ellers kan det nevnes at Teitur Thordarson kanskje ikke fÃ¥r forlenget kontrakt med KR ReykjavÃk. Her bør man se sitt snitt til Ã¥ gi denne mannen en rolle i klubben! Vara assisterende sportssjef? I fall Hoftun blir overarbeidet i sin rolle som assisterende sportssjef og mÃ¥ sykemeldes, er det klart vi mÃ¥ ha pÃ¥ plass en vara i den posisjonen! Glem midtstoppere! Ã…pne lommebøkene pÃ¥ vidt gap og hent Teitur "hem" |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 22.11.2007 17:02 Post subject: |
|
|
den gidder jeg ikke kommentere engang. _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 22.11.2007 18:47 Post subject: |
|
|
I følge TV2-sporten nå kan det se ut til at Hareide fortsetter på landslaget.
Hvem er plan C? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 22.11.2007 19:04 Post subject: |
|
|
Hva med å først hente Tore Strømøy som gjenforeningsdirektør..
Da bruker vi han til å gjenforene RBK og Trond Solled:D
Da kan vi sikkert lage et TV-program ut av det også.. Med tårer, blomster og hele pakka:P
"...Vi fòr ned til Belgia for å lete etter Trond.. Vi leita på bibliotek etter bibliotek og endelig fant vi det va ute etter. Et papir med Trond sitt navn og underskrift. Vi hadde enda håpet om å finne igjen den gamle ranværingen levende, og vi tok turen bort til tettstedet Gent. Der fant vi ham.. Og i kveld e han her.. Folkens, ta godt i mot Trond Sollied og Knut Torbjørn Eggen" |
|
| Back to top |
|
 |
fluffy Junior
|
Posted: 22.11.2007 19:14 Post subject: |
|
|
| Hehe... må le... fin den der rbkfan100%! Har tro på at eg lignende konsept vil kunne lokke han nordover. Tore på Sporet er absolutt mannen som kan være løsningen her! |
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 22.11.2007 19:17 Post subject: |
|
|
Med tanke på de fine kontraktene til Sollied så må nok dere ty til "TV2 hjelper deg". _________________ 4-4-3 |
|
| Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 22.11.2007 19:24 Post subject: |
|
|
virker nesten ikke som det jobbes med trener ansettelsen...
dette burde være pri 1 spørr du meg. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 22.11.2007 19:44 Post subject: |
|
|
| Selv om det ikke skrives side opp og side ned om aktuelle trenere til RBK, jobbes det helt sikkert med ny trener. |
|
| Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 22.11.2007 19:52 Post subject: |
|
|
selvfølgelig gjøres dette, men poenget mitt er at jeg synes det er litt vell mye fokus rundt trond sollied! huff, bare lei av at styret kjører klubben til helvete...
ingen som kommer, alle vil dra. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.11.2007 20:00 Post subject: |
|
|
| Det er vel vi og media som fokuserer på og styrer med Sollied. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 22.11.2007 20:24 Post subject: mye rart |
|
|
mye rart som skrives her, trodde dette var bedre enn adressa jeg...
Gi Rambo sjansen til å lære av sine feil, eggen hadde jo dårlige resultater i starten han også - HALLO ! Så da skal vi liksom ta noen dårlige år i europa nå da, for å utdanne en trener, i stedet for å hente Sollied med en gang å få sukses NÅ ! ????
Hent Sollied, selv om han er en sur dust. Tror faktisk treneren i RBK er viktigere enn beste spilleren, tror det er en lønnsom investering å gi Sollid 5-6 mill i året. Uansett trener ryker det vel minimum 2 mill ? |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 22.11.2007 20:35 Post subject: |
|
|
kommer der flere lobotemerte individer som vil ha rambo som trener neste sesong så slutter jeg å henge på forumet. seriøst. da har jeg fått nok  |
|
| Back to top |
|
 |
MH Senior
|
Posted: 22.11.2007 20:44 Post subject: |
|
|
| dalla wrote: | virker nesten ikke som det jobbes med trener ansettelsen...
dette burde være pri 1 spørr du meg. |
Det blir helt sikkert jobbet med. Men av hvem?
Tydlig at Eggen Jr. har nok å henge fingrene i.
Hva gjør Bratseth nå om dagene? |
|
| Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 22.11.2007 20:56 Post subject: |
|
|
Kanskje Bratseth er på et vennskapelig besøk hos sin gamle venn Otto Rehagel.  |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 22.11.2007 21:49 Post subject: |
|
|
haha. da kan man vel si farvel til kortpasningsspillet fra valencia-kampene iallefall  |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 22.11.2007 21:53 Post subject: Re: mye rart |
|
|
| h b wrote: | | Hent Sollied, selv om han er en sur dust. Tror faktisk treneren i RBK er viktigere enn beste spilleren, tror det er en lønnsom investering å gi Sollid 5-6 mill i året. Uansett trener ryker det vel minimum 2 mill ? |
Man kan fort tjene 5 millioner på et år ja, hvis han får sparken og dermed fallskjerm!  |
|
| Back to top |
|
 |
pL Junior

|
Posted: 23.11.2007 07:40 Post subject: |
|
|
| gi trenern til russlands håndball lag for kvinner sjansen.. Virker som han har litt tæl. tror ikke det blir noe problem med respekt hvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 23.11.2007 08:42 Post subject: |
|
|
| Godt forslag, fotballkunnskaper er oppskrytt som fotballtrener. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 23.11.2007 09:21 Post subject: eggen jr... |
|
|
Morsomt når eggen jr sier han krever svar innen kort tid - for 1 mnd siden. Tror Eggen har mye å lære om media og forhandlinger.
Tipper de har fått nei av Sollied jeg, men vil ikke offentliggjøre det før ny trener er på plass, for å unngå mediesirkus på brakka |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 23.11.2007 09:33 Post subject: |
|
|
| Det er ikke godt å si hva som skjer på trenerfronten bortsett fra Sollied har det vært pottetett fra brakka. Tror det er få som vet hva plan B er ,men spennede blir det å se hvis en ikke får Sollied. I fra Norge er det svært få gode alternativer og hente treneren til noen av toppklubbene er nok umulig. En som jeg synes har vist stort potensial er Steinar Nilsen. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 23.11.2007 09:35 Post subject: Re: eggen jr... |
|
|
Usikker på hvem som er den rette kandidaten jeg, men jeg har to klare IKKE-kandidater og det er 1. Trond Børge Henriksen og 2. Knut Torbjørn Eggen.
Vi skal ikke ansette en ny assistent nå, og vi skal heller ikke la Eggen jr ta over treneransvaret etter alt tullet han har vært innblandet i denne høsten.
Jeg har lyst til at vi ser ut over RBK-miljøet og Godfot-teorien.
Sesongene 2001 og 2002, som resultatmessig både her hjemme og i Europa viste klare tegn på et svekket RBK er kanskje et tegn på at heller ikke Godfot-teorien varer i det evige.... |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.11.2007 09:49 Post subject: |
|
|
| Hæ? Nå tuller du fælt. Den omlegginga vi fikk til 4-4-2 diamant nå, er gofot-teorien i praksis, og det ser da lovende ut? |
|
| Back to top |
|
 |
|