| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
leon92 Junior
|
Posted: 13.08.2007 12:25 Post subject: |
|
|
| tviler egentlig på at hagen har lyst til å spille for oss, visst han skulle spilt for en norsk klubb igjen måtte det ha blitt godset eller vålerenga. Det er nok av midtstopperer som er ''past his peak'' i rosenborg uansett.. |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 13.08.2007 12:32 Post subject: |
|
|
Hagen har vell selv uttalt at det er bare VIF i Norge han vil spille for! _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 15.08.2007 12:19 Post subject: |
|
|
| Hagen har startet i de to siste kampene til Zenit. Kanskje han ikke vil skifte klubb lengre? Han tjener jo dessuten meget godt i Russland. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 21.08.2007 21:14 Post subject: |
|
|
For å fjerne all tvil:
RBK og VIF kan glemme Hagen.
| Quote: | - Jeg flytter ikke på meg nå, nei, sier Hagen.
[..]
- Målet mitt var å bli værende her - så lenge jeg fikk spille. Og nå får jeg jo spille, sier han fornøyd. |
_________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
Morientes Junior
|
Posted: 13.11.2007 23:03 Post subject: |
|
|
| Erik Hagen er ute i kulden i Zenit. Kunne han ha vært noe tro? |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 13.11.2007 23:08 Post subject: |
|
|
Pr.def er alle landslagsspillere aktuelle. Og han er vel mann nok til å tørre og komme.
Pga alder og spillestil er det imidlertid en del her på forumet som har imot ham. Samt at han lukter VIF... |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 13.11.2007 23:19 Post subject: |
|
|
Hagen ute etter spilletid. Trondheim noe for ham?
http://www.dagbladet.no/s...18145.html
Personlig mener jeg dette måtte være et av våre siste valg som kjøp. Ja han er en tøff spiller som helt sikkert hadde sprøytet inn vinnerinnstinkt i gruppa, men han er begrenset som spiller. Må i minste fall ha en sivilisert stopper ved siden av seg.
Last edited by vingback on 14.11.2007 09:39; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 14.11.2007 00:51 Post subject: |
|
|
Panzer til RBK ? Dream on........ikke vil vi ha ham og ikke vil han hit..
Hvorfor skal vi kjøpe en "dinosaur" forsvarsspiller på hell i karrieren.....?
La stutt-tjukken Andresen ta ham...... |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 14.11.2007 01:14 Post subject: |
|
|
| Vil ikke ha han noen kaster han etter oss med bæresele og bruksanvisning en gang. |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 14.11.2007 04:10 Post subject: |
|
|
| Tror ikke han ønsker seg til RBK...en grunn som taler for at han kommmer er hans gode forhold til Ivers...men jge mener det finnes mange andre gode stoppere som er bedre enn Hagen og yngre.. |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 14.11.2007 08:39 Post subject: |
|
|
| Jeg synes RBK er i en god posisjon til å ikke ville ha landslagsspillere. Vi har jo et renn på dørene etter å spille for RBK... |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 19.11.2007 21:31 Post subject: |
|
|
Iversen ønsker huleboer-Hagen til Rosenborg. Nei takk, sier jeg. Vi må ha en spillende stopper, som er yngre enn de 32 (?) årene Hagen er. _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 19.11.2007 21:31 Post subject: |
|
|
| Hagen vil ha Iversen og Iversen vil ha Hagen. Hvem går hvor? |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 19.11.2007 21:32 Post subject: |
|
|
Hagen er "den beste midtstopperen det er mulig å få tak i" ifølge Steffen Iversen på TV2 Sporten nå akkurat... Mener RBK bør strekke seg langt for å få tak i han.
Dette etter litt synsing fra TV2 om at Rekdal er ute etter å "gjenforene" Panzer og Ivers i Kaiserslautern... For en tåpelig reportasje. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 19.11.2007 21:33 Post subject: |
|
|
| Ja til Hagen huleboer, sammen med en ung og lovende stopper. |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 19.11.2007 21:39 Post subject: |
|
|
Kanskje et ja til Hagen huleboer, men da MÅ en ung, spillende stopper (Demidov?) komme. Men er fortsatt skeptisk. Han har ikke veldig mange gode år igjen, og spiller jo huleboerfotball. Tror også han vil ha ei feit lønn. _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 19.11.2007 21:47 Post subject: |
|
|
Panser har en spillestil det er lett å like og en innsatsvilje som mange av RBKs spillere har manglet i år. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.11.2007 00:08 Post subject: |
|
|
Må innrømme at jeg sliter veldig med å like spillestilen til en stopper med det velfortjente kallenavnet "Panser", som han har fått etter spillestilen. Av samme grunn er jeg svært lite fan av spillestilen til Kippe. Absolutt gode duellspillere i begge bokser, og har en flott innsatsvilje og -ønske, men det blir for mye knokkel og for lite spill. Begge to er også "nakne" hvis de taper dueller, og må ty til uloveligheter når de selger seg, noe som desverre er litt for ofte. Vi bør absolutt ha en bauta som en av de to i midtforsvaret, men jeg ønsker meg en mer raffinert klippe enn Hagen. En som faktisk kan spille litt ball og løpe opp en spiller i tillegg til å stoppe angrep effektivt.
Men det er nå meg.. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 20.11.2007 00:38 Post subject: |
|
|
Det ville vel blitt herlig med alle tullingene som seff hadde kopiert Klanens kallenavn på ham. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 20.11.2007 20:23 Post subject: |
|
|
Et klart Nei til en 32 årig middelmådighet.
Hva har han for et utviklingspotensialet? Han er god og blir nok bedre desto flere kamper han spiller, men vi kan rett å slett i satse på slike spillere (noe jeg tror KTE ikke gjør heller).
Dessuten vil Hagen aldri i verden kle på seg RBK-draken (heldigvis) så lenge VIF spiller i Tippeligaen. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 20.11.2007 20:39 Post subject: |
|
|
Ballahl,
hvorfor skal vi alltid kjøpe potensiale. Av og til skjønner jeg ikke hvorfor INGEN argumenterer for å kjøpe en ferdig utviklet spiller som har landslagsklasse - og være godt fornøyd med den kvaliteten.
Potensiale er risiko. Kvalitet som er der, er ingen risiko.
I mine øyne er Hagen en meget god stopper - og som jeg har påpekt flerfoldige ganger her inne: Hagen er ikke treg. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 20.11.2007 20:42 Post subject: |
|
|
| Iversen og Hagen deler vel rom på landslaget, og jeg tipper han har forhørt seg med Hagen om han er interessert i å komme til Rosenborg før han kom med utspillet sitt i avisa i dag |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 20.11.2007 22:30 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | Ballahl,
hvorfor skal vi alltid kjøpe potensiale. Av og til skjønner jeg ikke hvorfor INGEN argumenterer for å kjøpe en ferdig utviklet spiller som har landslagsklasse - og være godt fornøyd med den kvaliteten.
Potensiale er risiko. Kvalitet som er der, er ingen risiko.
I mine øyne er Hagen en meget god stopper - og som jeg har påpekt flerfoldige ganger her inne: Hagen er ikke treg. |
Hagen er god men gammel. Vi bør i noen tilfeller kjøpe ferdig utviklet spillere, da tenker jeg først å fremst på den klassestoppern jeg har etterlyst. Men alt må stemme, vi kan ikke kjøpe ferdig utviklet spillere når de er av middelmådig kvalitet eller gamle.
En ferdig utviklet spiller MÅ kunne forsterke laget, det koster langt mer penger så da må spillern signet for flere år, noe f.eks. Hagen ikke kan pga. alder.
TomH, ta det med ro. Hagen kommer ALDRI til Rosenborg, VIF vil alltid være førstevalget uansett. |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 21.11.2007 08:57 Post subject: |
|
|
VIF er vel ikke førstevalget dersom de ikke kan betale nok..når det er sagt er vel ei heller RBK det siden de ikke VIL betale nok.
Sier meg enig i de som taler for at vi ikke bare kan kjøpe framtidsprospekter..men om Hagen er riktig mann for forsvaret vårt vet jeg ikke _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.11.2007 10:09 Post subject: |
|
|
- Skal du snakke med Rosenborg eller VÃ¥lerenga den kommende uken?
- Jeg har ikke hørt noe fra noen av klubbene. Jeg vet om interessen fra Vålerenga, men jeg kommer jo ikke til å be dem om å ta kontakt med meg, sier Hagen.
Les mer: Panzer avgjør «alt» neste uke |
|
| Back to top |
|
 |
|