English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Vadim Demidov
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 97, 98, 99  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
DenRodeBaron
Proff

PostPosted: 12.11.2007 09:22    Post subject: Reply with quote

bergert wrote:
men steike da! vi kan jo ikke ha en midtbanespiller som er over 1.70... dette blir helt feil! Da må vi jo slutte med flo pasning på ivers og heller spille oss gjennom midtbanen Razz

Skal bli digg med en midtbanespiller som har bedre forutsetninger til å vinne duellene på midtbanen, når Hirshfeldt ikke treffer Iversen som planlagt.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 12.11.2007 13:42    Post subject: Reply with quote

Nettmøte med Vadim onsdag

Noen som vet hvordan etternavnet egentlig uttales? "Demidov" eller "Demidoff"?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
attach
Forumsjef

PostPosted: 12.11.2007 13:48    Post subject: Reply with quote

Latterlig overskrift, men: Demidov til RBK
- Eggen sa de var veldig interessert, og hadde sett meg spille flere kamper i år. Han sa han gjerne ville ta en prat med meg, og det er veldig smigrende.

- Det hadde vært utrolig gøy å få spille eurpoacup med Rosenborg.

- Nei, jeg ville ikke ta noen forhastede beslutninger. Det er flere klubber som er interessert, så vi får ta den praten til uken og se, sier han.
Back to top
kevinpieter
Veteran

PostPosted: 12.11.2007 14:11    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Noen som vet hvordan etternavnet egentlig uttales? "Demidov" eller "Demidoff"?

Regelen på russisk er at -v i slutten av ord uttales f (altså "Demidoff").

Så er jeg ikke sikker på om "Vadim" er en diminutivform (kortform) av "Vladimir", men det er ikke usannsynlig.

EDIT: Jeg som rotet litt. Vadim er sjølsagt et eget navn, adskilt fra Vladimir.

For de spesielt interesserte: Vadim Demidov med kyrilliske bokstaver blir Вадим Демидов.

Last edited by kevinpieter on 12.11.2007 21:45; edited 2 times in total
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 12.11.2007 14:21    Post subject: Reply with quote

Foreslår at navnet på denne topicen endres til de tegnene der Cool
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 12.11.2007 14:26    Post subject: Reply with quote

Han er tilsynelatende folkeregistrert med Vadim, jf. skattelistene, så det er hans offisielle fornavn i Norge i det minste.

For øvrig litt surt at ANB-NTB valgte å bruke NRK som kilde, sjøl om de kom med sak først 17 timer etter meg...
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 12.11.2007 14:55    Post subject: Reply with quote

Om han kommer til RBk så kan vi få en veldig ung og spennende midtbane...Om Traore spiller back neste år...

Må si RBK satser på unge spiller...ja vi har også gamle menn i stallen...men for noe år siden hadde vi veldig mange gamle og få unge spilere..
Back to top
Jotjar
Junior

PostPosted: 12.11.2007 15:08    Post subject: Reply with quote

Jeg tar sjansen på å gratulere dere med en veldig spennende spiller, da det vel ser veldig ut som om det blir RBK på han nå.

Er det noen her som har hørt noe om overgangssummen? For en klubb som Hønefoss kan det ha rimelig mye å si for neste sesong om det er 4 eller 6 millioner, for å si det sånn.
2mas
Sjef

PostPosted: 12.11.2007 15:13    Post subject: Reply with quote

Da blir det vel helst fem, slik at begge parter må gi og ta. Wink
Back to top
WegHard
Veteran

PostPosted: 12.11.2007 15:17    Post subject: Reply with quote

stolavs wrote:
Om han kommer til RBk så kan vi få en veldig ung og spennende midtbane...Om Traore spiller back neste år....

Vi får vel strengt tatt en yngre midtbane hvis han ikke gjør det..
Jotjar
Junior

PostPosted: 12.11.2007 15:18    Post subject: Reply with quote

Brandy wrote:
Jotjar wrote:

Alle de andre, og flere enn bare de nevnte backene, har blitt valgt på tidspunkt hvor de har hatt lite spilletid. Førsund har såvidt spilt etter å ha blitt hentet tilbake fra lån, Larsen har fått sporadiske innhopp. Jørgen Horn har og spilt lite, Tore Andreas Gundersen nesten ingenting. Allikevel får disse starte, og det er selvsagt ikke mulig å si det er fordi de spiller så mye mer enn Nordvik, når enkelte av dem har mindre spilletid enn AN i år. Det er så greit som at Nordvik helt korrekt blir vurdert som en dårligere back enn de som er valgt.

Disse har fått starte i perioder de har spilt mye for klubblaget sitt. Nordvik fikk starte etter at han hadde spilt en del for Haugesund, men falt ut etter at han havna på benken i RBK igjen. Det samme gjelder Michael Jamtfall som fikk en del spilletid i treningskampene, og var med fra start på U21, men falt ut da serien begynte og han havnet på klubblaget i RBK.

Det er jo bare tøys. Gundersen har vel f.eks 4 minutters spilletid i år, men har allikevel startet, han startet forrige match. Førsund spiller fast, det er ikke fordi han har mye spilletid i enga. Steinar Strømnes spiller mye, men har fått lite spilletid i Kamma, enga og Kongsvinger. Spilletid er en faktor, men en faktor langt mindre viktig enn ferdigheter.

Brandy wrote:
Jotjar wrote:

Han spilte back i en treningskamp Norge tapte, og hvor flere av de andre aktuelle ikke var med. Hadde han virkelig imponert i den kampen, hadde han selvsagt fått sjansen senere.

Han var antakelig norges beste spiller i den kampen, noe også Gåre sa noe om etter kampen.

Det hjelper jo ikke om du er minst dårlig, om hele laget spiller ræva. Hadde Gåre ment han forsvarte en plass på laget, hadde han selvsagt ikke blitt vraket senere. Og igjen, dette var en treningskamp, hvor resultat er av mindre betydning, og man lar spillere prøve seg. I tillegg manglet en del av de faste.

Brandy wrote:
Jotjar wrote:

På hvilket grunnlag kan du si at AN er et mye større talent? Han har absolutt ikke vist mer enn de nevnte, og er prioritert bak i køen på landslag.

PÃ¥ det grunnlaget at jeg har sett alle spillerne i kamp. Enkelt og greit.

Hva er det som gjør AN til et større talent enn Førsund, Hagen og Imingen? Annet enn at han spiller i Rosenborg...
Jotjar
Junior

PostPosted: 12.11.2007 15:21    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Da blir det vel helst fem, slik at begge parter må gi og ta. ;)

Hehe. Vel, uten at jeg kan annet enn å tippe, så vil jeg tro prisen ligger rundt 5 millioner, samt prosenter ved videresalg (Noe vi jo og har på Bjørkøy, så se til å få orden i forhandlingene der nå :wink: ). Er prisen veldig mye mindre enn 5 mill blir jeg skuffet, all den tid dette er en spiller jeg tror blir veldig fremtredende i norsk fotball de neste årene.
Golden Monkey
Senior

PostPosted: 12.11.2007 17:36    Post subject: Reply with quote

kevinpieter wrote:

Må man ikke slenge på en j også - "Djemidoff"?
Og så spørs det på hvilken stavelse han vil ha trykket.
Back to top
bluenova
Proff

PostPosted: 12.11.2007 17:49    Post subject: Reply with quote

Får håpe dette går iorden for RBK. Virker jo som spilleren vil hit, og da bør RBK sørge for at han kommer!
Back to top
Tommærn
Veteran

PostPosted: 12.11.2007 17:52    Post subject: Reply with quote

Kjenner jeg RBK rett blir det nok noen uenigheter i kontrakten. (Litt negativ, men håper virkelig på denne spillern)
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 12.11.2007 18:02    Post subject: Reply with quote

Jotjar wrote:

Det er jo bare tøys. Gundersen har vel f.eks 4 minutters spilletid i år, men har allikevel startet, han startet forrige match. Førsund spiller fast, det er ikke fordi han har mye spilletid i enga. Steinar Strømnes spiller mye, men har fått lite spilletid i Kamma, enga og Kongsvinger. Spilletid er en faktor, men en faktor langt mindre viktig enn ferdigheter.

Gundersen har liten konkurranse på spissplassen. Førsund har spilt mye i høst, det samme har Strømnes.

Får Nordvik starte et par kamper på rad for RBK, er han nok inne på laget han også.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 12.11.2007 18:07    Post subject: Reply with quote

Jotjar wrote:

Hva er det som gjør AN til et større talent enn Førsund, Hagen og Imingen? Annet enn at han spiller i Rosenborg...

Nordvik har bra fysikk, er god på hodet, bra til å takle, bra pasninger, kan dra av spillere, er meget hurtig, tenker offensivt og er målfarlig. Den eneste svakheten jeg ser hos ham er mangel på rutine og det mentale/konsentrasjonsevnen.

Hos de andre du nevner greier jeg ikke å se de samme internasjonale kvalitetene som jeg gjør hos Nordvik. At Nordvik spiller for RBK har ikke noe med saken å gjøre. Allerede høsten 2005 lanserte jeg Nordvik som det største talentet på juniorlaget vårt, mens de fleste andre, inkludert trenerne, messet om Steffen Mathisen, som jeg aldri har hatt den samme troen på, tross at han spiller i RBK.
Back to top
kevinpieter
Veteran

PostPosted: 12.11.2007 21:53    Post subject: Reply with quote

Golden Monkey wrote:
kevinpieter wrote:

Må man ikke slenge på en j også - "Djemidoff"?
Og så spørs det på hvilken stavelse han vil ha trykket.

Hehe, jeg tenkte å la det være, men siden du tok det opp.. Razz

Trykket i "Demidov" er på i-en, og dermed blir e-en redusert til noe mellom en e og en i. Riktig uttale vil da bli "Djimidoff" (j-en og i-en går litt over i hverandre), men nå begynner det å bli såpass avansert at det greieste vel vil bli å kalle ham bare Vadim Wink (uten å kjenne til dette navnet fra før av, så vil jeg anta at trykket her ligger på im).
vegviks
Veteran

PostPosted: 13.11.2007 12:49    Post subject: Reply with quote

At det skull' bli så gæli.. om Tromsø..TROMSØ..skal klare å lokke spillere vi har lyst på, spillere som selv vil til oss..da er det noe galt et sted. Hjelper ikke å rasle med pengepungen om man ikke vil åpne den

http://fotball.adressa.no...e94513.ece
Keenoir
Legende

PostPosted: 13.11.2007 13:40    Post subject: Reply with quote

Veien til å starte i Rosenborgs forsvar er enklere enn i Tromsø. En annen ting jeg lurer på er hvorfor vi er så upopulære blant spillerne? Stikker rbk hatet så dypt.. Hvorfor fremstår som lutfattig som ikke har råd til betale spillere?
Back to top
vingback
Veteran

PostPosted: 13.11.2007 13:49    Post subject: Reply with quote

Rolig, rolig, dette er bare uttalelser fra Tromsø for å hindre ham i å gå til Rbk. Rosenborg har hatt en fortid der ikke alle talenter fikk slippe til, denne tida er over, men den godeste Kræmer prøver likevel å spille på det. Legg merke til at den godeste Vadim ikke uttaler seg noe i denne teksten, bare Kræmer, så hovedpersjonen hater neppe Rbk..
Back to top
michael collins
Veteran

PostPosted: 13.11.2007 13:54    Post subject: Reply with quote

Fra en absolutt sikker kilde her i Tromsø som har snakket med Tore R over en brus på kafé VET JEG HUNDRE PROSENT SIKKERT at Demidov er på vei til Tromsø. Tore var riktignok bare 99 % sikker, men jeg slenger på en ekstra prosent for godt mål! Cool
josinho
Veteran

PostPosted: 13.11.2007 14:01    Post subject: Reply with quote

Ja det skulle ikke forundre meg, Nilsen har vel nærmest lovt Vadim fast plass på laget, antar jeg. Kun de tøffeste tørr å komme til RBK... RBK
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 13.11.2007 15:37    Post subject: Reply with quote

Lurer på hvilke forutsetnigner Kræmer har for å si at Demidov har større muligheter til å utvikle seg i Tromsø enn I RBK?..Må vel innrømme at vi har utviklet midtbanespillere som er laaaaaaaaangt bedre enn de som er i tromsø
Back to top
Yngve87
Senior

PostPosted: 13.11.2007 15:52    Post subject: Reply with quote

Fast plass på laget er vel et stikkord her.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 97, 98, 99  Next
Page 6 of 99

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb