English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Vadim Demidov
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 97, 98, 99  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Recon
Legende

PostPosted: 01.11.2007 21:40    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:

Arne Dokken bekrefter at Rosenborg er en av fire klubber som ønsker kontakt med Vadim Demidov. De tre andre er Strømsgodset, Tromsø og Aalesund.

Er det bare meg, eller høres det ikke helt betryggende ut mtp kvaliteter at dette er konkurransen vår?

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 01.11.2007 21:54    Post subject: Reply with quote

Tror det har en del med tilfeldigheter og prioriteringer å gjøre. Om jeg ikke husker feil er det vel ingen av klubbene over oss som har gjort særlige framstøt ang. Elionoussi, men spilleren er fortsatt god nok i massevis til å spille på topplagene i TL. Vi har heller ikke forhørt oss om Huseklepp, selv om det er en av de mest lovende unge spillerene i Tippeligaen.

Det som også er tendensen slik jeg ser det, er at TL-lag som regel går etter meritterte, rutinerte og godt voksne spillere i defensive roller. Uten at jeg har sett tallene vil jeg tro stopperene i TL har vesentlig høyere snittalder enn de mer offensive spillertypene. Unge stoppere er for risikabelt å satse på, kan det virke som.
vemundo
Veteran

PostPosted: 02.11.2007 10:01    Post subject: Reply with quote

De 2-3 gangene jeg har sett Demidov på U21 har han iallefall vært veldig bra, litt overraskende at det er lag under oss på tabellen vi konkurrerer med. Synes han vil være et godt kjøp av RBK, en midtstopper som er spillende nok til å kunne bekle sentral midtbane kan være den "nye Hoftun". Han er vel ikke rask nok til å være en Hofseth, men det tror jeg uansett vi vil slite hardt med å finne.

Demidov gikk skadet lenge i Sandefjord, det får meg til å tenke to ting:
1. Det er en forklaring på hvorfor han ser ut til å ha hatt en så positiv utvikling i Hønefoss (og ikke før). Skaden satte ham nok kraftig tilbake på samme måte som med Skjelbred, og han ser ut til å ha vært helt ute av spill en del lenger enn Skjelbred.
2. Han kan være utsatt for skader, forhåpentligvis ikke.

Litt interessant å lese hva Todesen har svart sine supportere etter at de slapp Demidov:

Quote:

Vadim?.
Innsender: MH
SPM: Hei Tor! Hvorfor ga dere slipp på Vadim Demidov? Et kanon bra talent som vokser og vokser! Kunne vært spilleren etter Kjølner, eller kanskje spilt madsen/vadim istede for kjølner/madsen?

SVAR: Vi følger med Vadim og ser at han har utviklet seg. Han er en lokal spiller som det definitivt hadde vært interessant å ha i SF i den tilstanden han er nå. På den tiden han forlot oss var det ikke så mye som tydet på at han ville få en slik utvikling. Å gå skadet i 14 måneder i strekk, langt inn i siste kontraktsår, gir veldig lite grunnlag å vurdere en spiller på. Fortsatt er jeg ikke sikker på hva som er hans beste posisjon, om han burde spille stopper eller sentral midtbane, men det er godt mulig han blir god nok i begge roller.
Hilsen Tor

Quote:

Et Tap for Sandefjord !!!!.
Innsender: SF Supporter
SPM: Ser du det som et tap for Sandejord at et talent som Vadim Demidov nå ikke ønsker å spille for Sandefjord? Denne saken gir jo heller ingen positiv virkning på andre talenter som vokser opp, og som Sandefjord burde rekruttere fra i Vestfold.

SVAR: Vadims klubbskifte har vist seg å være helt riktig for han. Bytter man miljø ble han også bevisst sin egen utvikling i større grad enn han kanskje var etter å ha vært i SF i tre sesonger (to av dem under meg) uten å få vist seg skikkelig fram.
Når Vadim endelig kunne være med for fullt i trening hadde han bare noen få måneder igjen av kontrakten samtidig som 2.lags spill hos oss var lite utfordrende.
Idag ville jeg gjerne hatt Vadim i SF, men på det tidspunktet avgjørelsen ble tatt hadde vi ikke nok grunnlag eller indikasjon på det han har vist etterpå. Jeg har snakket med Vadim etterpå og føler ikke at han er bitter på oss. Han er i allefall en grei gutt som vi ønsker all mulig framgang.
Vi kommer garantert til å gjøre vurdringer også i framtida som senere vil vise seg å være "feil".
Hilsen Tor
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 02.11.2007 10:33    Post subject: Reply with quote

I tippeligaen holder kanskje med at en midtstopper spiller sentral midtbane, men internasjonalt så kreves det litt mer...
attach
Forumsjef

PostPosted: 02.11.2007 10:37    Post subject: Reply with quote

Nå er det stor forskjell på Riseth og Demidov, da. Da tenker jeg først og fremst på alder og utviklingsmuligheter. Så unge spillere har heller ikke alltid fått definert sin endelige rolle.
Back to top
vemundo
Veteran

PostPosted: 02.11.2007 10:39    Post subject: Reply with quote

Jeg mente ikke at han skulle spille sentral midtbane for oss, jeg mente bare at han har spilt så mye sentral midtbane at han sannsynligvis er relativt spillende som type sammenlignet med de fleste andre stoppere vi har hatt i RBK de siste åra.

Når det er sagt så er det også internasjonalt rett som det er spillere som går mellom stopper/sentral midtbane i løpet av karrieren og har suksess, så det er ikke helt naturstridig.
Back to top
Buran
Senior

PostPosted: 02.11.2007 11:30    Post subject: Reply with quote

Vemundo wrote:
Jeg mente ikke at han skulle spille sentral midtbane for oss, jeg mente bare at han har spilt så mye sentral midtbane at han sannsynligvis er relativt spillende som type sammenlignet med de fleste andre stoppere vi har hatt i RBK de siste årene.

Uten sammenligning forøvrig! Så ble det sagt at Koppinen også spilte sentralmidtbane i TIL før han kom til RBK og ble derfor sett på som en spillende stopper. Han er vel den minst spillende stopperen RBK har hatt det siste tiåret. Det sier også mye om spillestilen til TIL.

Har aldri sett Demidov spille, men han høres utvilsomt spennede ut! Liker tanken på å kjøpe inn unge spillere som kan utvikle se til å bli "topp 30" spillere og ikke rutinerte spillere uten utviklingsmuligheter. F.eks Erik Hagen er på topp/over toppen og vil aldri bli noen "topp 30" spiller.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 02.11.2007 11:35    Post subject: Reply with quote

haha! da jeg flyttet opp hit til tromsø spilte kuka høyreback og ble sett på som en teknisk god forsvarspiller faktisk Razz
men så spiller jo også tromsø neandertalerfotball også da
Back to top
TAF
Veteran

PostPosted: 09.11.2007 02:12    Post subject: Reply with quote

Da jeg gjorde et kjapt google-søk på ordet Tippeligaen for å lete opp et par faktaopplysninger, dukket faktisk denne artikkelen opp som et av de første treffene:

Supertalent nærmer seg Tippeligaen

Bildeteksten: "SNART TOPPSPILL: Hønefoss-spiller Vadim Demidov er ønsket av nesten halve Tippeligaen."
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 10.11.2007 18:54    Post subject: Reply with quote

Bladet Tromsø i dag:

To klubber har lagt inn bud på Vadim Demidov (21). TIL har også kommet med en offisiell henvendelse til Hønefoss.

- Det jeg kan si er at to klubber har kommet med konkrete tilbud på Demidov. Uten at jeg vil si navn eller beløp, sier Hønefoss-direktør Arne Dokken.

Dokken avkrefter at en av disse to klubbene er TIL, men han bekrefter at TIL har kommet med en konkret henvendelse på midtbanespilleren.

- Ja, det er korrekt, sier Dokken.

Også Rosenborg, Strømsgodset og Aalesund har vist konkret interesse for Vadim Demidov. Spilleren var ventet nordover i disse dager, men dette avventes nå.

- Vi prater fortsatt sammen, men jeg har blitt bedt om å vente litt med Tromsø til de blir enige med Hønefoss først, og så komme til Tromsø og se på forholdene da, sier Vadim Demidov.

Pappa og rådgiver Sergej Demidov opplyser at de vil vente litt før en endelig avgjørelse tas.

- Vi har bedt om to ukers tenketid. Det er et viktig skritt og vi trenger litt bedre tid på å bestemme oss. Det som er viktig er at Vadim får spille, sier Sergej Demidov
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vemundo
Veteran

PostPosted: 10.11.2007 19:45    Post subject: Reply with quote

Taler vel kanskje litt mot RBK om de er veldig fokusert på spilletid. Han er neppe i posisjon til å bli lovt spilletid av RBK.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 10.11.2007 20:33    Post subject: Reply with quote

Vemundo,
Demidov vil heller ikke få lovnader om mye spilletid i TIL.
Av midtstoppere er både Steen, Koppinen og Reginiussen foran i køen. TIL er også godt forspent sentralt på midtbanen.
vemundo
Veteran

PostPosted: 10.11.2007 20:50    Post subject: Reply with quote

Det har du nok rett i, men hva med Godset og Aalesund?
Back to top
spællåtmæ
Veteran

PostPosted: 11.11.2007 04:17    Post subject: FITTE FERSKE OVERGANGSNYHETER Reply with quote

kommer nettopp hjem fra byen i hønefoss og hadde en meget fin samtale med demidov. på spørsmål om hvor han skulle spille neste år sa han : gullet skal til tr.heim. han er meget nær en avtale med rbk og kunne bekrefte at han var tiltenkt en indreløperplass. traore skulle videre skyves ned som v.back og tore reg (romkompis av demidov på u21 ) var så og si klar for rbk, kun avtaler mellom klubber manglet.......
mao demidov og tore reg. er rbk spillere......
Back to top
Tommærn
Veteran

PostPosted: 11.11.2007 04:24    Post subject: Reply with quote

shit man.. Om du kødder kommer jeg og tar deg Very Happy Uansett hærlige nyheter en søvnløs natt! Takk for humørboosten Tommel'n opp!
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 11.11.2007 04:37    Post subject: Re: FITTE FERSKE OVERGANGSNYHETER Reply with quote

spællåtmæ wrote:
kun avtaler mellom klubber manglet.......

Kun avtaler, hmm.
spællåtmæ wrote:

Litt av en konklusjon! Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
attach
Forumsjef

PostPosted: 11.11.2007 07:31    Post subject: Reply with quote

Svært så kritisk du har blitt, da, Ballahl. Det er veldig greit å ha det avklart fra spillernes side. Dokken i Hønefoss har jo sagt at han ikke skal legge noe hinder for Demidov, så det ordner seg høyst sannsynlig. Det er litt verre i Touareg sitt tilfelle, men Eggen har jo allerede vært i en del møter vedrørende dette. Jeg tror ikke på snakket om at han skal koste 15-20 millioner. De havner nok på rundt 10 millioner og noen videresalgsprosenter.

Artige nyheter, spællåtmæ. Tommel'n opp!
Back to top
bommel
Veteran

PostPosted: 11.11.2007 08:21    Post subject: Reply with quote

Èn ting er sikkert, stemmer ikke dette så skal vi finne ut hvor du bor Wink
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 11.11.2007 09:48    Post subject: Reply with quote

Det Eggen mente med 2-3 spillere var tydeligvis at Bjørkøy og Demidov er nærme, og at Reginiussen er litt lengre unna(pga. Tromsøs pris), men ønsker seg til RBK selv.

Edit: Jeg er litt bekymret da, men... dette er to midtbanespillere og en (usikker) midtstopper.
Men Eggen spådde jo 5 +/- 1 spiller til seriestart i hvertfall.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 11.11.2007 09:58    Post subject: Reply with quote

Demidov er både midtstopper og midtbanespiller.
Back to top
ola.
Veteran

PostPosted: 11.11.2007 10:00    Post subject: Reply with quote

spællåtmæ sa jo at Demidov var tiltenkt indreløperrolle, men Eggen drev jo og sa at han ville ha anvendelige spillere, ja.
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 11.11.2007 11:19    Post subject: Reply with quote

bommel wrote:
Èn ting er sikkert, stemmer ikke dette så skal vi finne ut hvor du bor Wink

Han bor i det røde huset på Hønefoss.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hedley
Veteran

PostPosted: 11.11.2007 11:29    Post subject: Re: FITTE FERSKE OVERGANGSNYHETER Reply with quote

spællåtmæ wrote:
kommer nettopp hjem fra byen i hønefoss og hadde en meget fin samtale med demidov. på spørsmål om hvor han skulle spille neste år sa han : gullet skal til tr.heim. han er meget nær en avtale med rbk og kunne bekrefte at han var tiltenkt en indreløperplass. traore skulle videre skyves ned som v.back og tore reg (romkompis av demidov på u21 ) var så og si klar for rbk, kun avtaler mellom klubber manglet.......

Håper du står for dette også idag, og at du ikke bare var dritings???
Gode nyheter allerfall.. litt bekymringsfullt at vår kommende spiller var ute til 4Razz
Back to top
spællåtmæ
Veteran

PostPosted: 11.11.2007 13:22    Post subject: Reply with quote

samtalen er et faktum. når det kommer til tore reg. virket d som klubbene måtte bli enige. tore reg hadde ekstremt lyst t å spille for rbk neste sesong. han bestilte for øvrig 6 tyrker til seg og sine venner i baren Smile
Back to top
vegviks
Veteran

PostPosted: 11.11.2007 13:44    Post subject: Reply with quote

TIL og RBK kan vel "garantere" at de holder seg i tippeligaen
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 97, 98, 99  Next
Page 3 of 99

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb