English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Spillere på vei bort
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
$RBK$ > Brann
Junior

PostPosted: 05.04.2005 12:08    Post subject: Reply with quote

Hadde det ikke vært fordel RBK om Tromsø med Rønningen i mål kunne ta poeng fra RBK's andre konkurrenter...
RBK kunne vel bare hatt en klausul i utleiekontrakten som sier at de kan hente ham til Trondheim om Johnsen skulle bli skadet..
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 05.04.2005 13:02    Post subject: Reply with quote

Såvidt jeg forsto det, måtte Rønningen blitt til 1. juli hvis han ble utleid. Da kan vi fort havne i krise.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 05.04.2005 14:13    Post subject: Reply with quote

Bah...vi har Yurij (staving?) på juniorlaget. Massivt talent!

Hmm...håper jeg ikke blanda navna nå, det er jo flust med talenter i denne årgangen...

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 05.04.2005 14:14    Post subject: Reply with quote

Skulle jo tro at Rosenborg også burde få dispensasjon hvis Johnsen skulle bli skadet og vi stod igjen med en keeper også da. Men kanskje like greit at Rønningen blir. Kan jo være det blir bruk for han uten skader også. Kan jo bli mye kamper framover, spesielt hvis Johnsen kommer inn på landslaget igjen. Kanskje greit for han også å få hvile en kamp ved behov.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 05.04.2005 14:38    Post subject: Reply with quote

Klart vi kan få disp, men vi trenger jo ikke komme i den situasjonen. Ingen poeng i å låne ut Rønningen for å være snille når vi kan få ulemper av det.

Dette er Tromsøs problem, ikke vårt.
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 05.04.2005 15:54    Post subject: Reply with quote

Det er vel litt snillt begge veier da. Så lenge han ikke får spille i RBK er det jo en fordel om han spiller i Tromsø (bare han ikke spiller knallbra mot RBK). Men saken er vel uansett lagt død så Rønningen sitter nok på Lerkendalbenken i helga.
Back to top
LitjEggen
Veteran

PostPosted: 05.04.2005 16:01    Post subject: Reply with quote

Jeg for min del håper på reell konkurranse om keeperplassen og at også Johnsens klippekort er inndratt, og at Rønningen får spille noen kamper...
Forumsjef

PostPosted: 06.04.2005 10:58    Post subject: Reply with quote

trondh wrote:
Det er vel litt snillt begge veier da. Så lenge han ikke får spille i RBK er det jo en fordel om han spiller i Tromsø

Nei, ikke hvis Espen Johnsen blir skadet, og Rønningen ikke kan komme tilbake før 1. juli. Da er det plutselig bare ulemper.

Roar Husby i fem seriekamper, anyone?
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 06.04.2005 11:11    Post subject: Reply with quote

I den første posten min stiller jeg forutsetning om at et utlån måtte vært betinget med at RBK kan få disp i en lignende situasjon (1 av 2 keepere skadet), og da selvsagt at Rønningen er den som kan hentes tilbake.
Så stiller jeg også en forutsetning at Rønningen ikke får tillit, noe som også kan bli uaktuellt med tett kampprogram, eller dårlig form hos Johnsen.
Alt dette er jo ting trenere/ledelse må ta høyde for i en vurdering av om en spiller skal leies ut. Det vil jo alltid være en risiko for at vi kanskje får bruk for spilleren.
Back to top
$RBK$ > Brann
Junior

PostPosted: 06.04.2005 11:13    Post subject: Reply with quote

Tror kanskje at f.Johnsen er på vei bort nå..

Anser ikke at sjansene for at RBK tilbyr ham en 3-årskontrakt som større etter det som har skjedd.
Back to top
ode
Veteran

PostPosted: 08.04.2005 12:20    Post subject: Reply with quote

Jippi, supermann har signa http://www.rbk.no/incomin...leID=76283 RBK Very Happy
Harald
Forumsjef

PostPosted: 08.04.2005 14:17    Post subject: Reply with quote

Frode Johnsen, Fredrik Winsnes, Roar Strand og Espen Johnsen har alle fået ny kontrakt:

Johnsen blir på Lerkendal

Den største overraskelsen må siges at være Roars nye kontrakt, som tidligere beskrevet i andre indlæg.
At Espen Johnsen og Wins fik fornyet sine kontrakter var vel ikke overraskende, men at Winsnes kun har fået et nyt år undrer mig lidt.
Jeg tyder det som at Brakka vil se ham præstere jævnligt i år før de giver ham en længere kontrakt, eller hvad?
At Frode Johnsen fik tre nye år er vel heller ikkeså forbløffende, jeghåber bare han gør sig fortjent til dem.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
fubar
Veteran

PostPosted: 08.04.2005 14:24    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:

At Frode Johnsen fik tre nye år er vel heller ikkeså forbløffende, jeghåber bare han gør sig fortjent til dem.

Frode Johnsen har allerede gjort seg fortjent til tre år. Men det betyr ikke at vi skal slutte å lete etter en bedre erstatter... kanskje har vi erstattere i troppen allerede. Vi får se RBK
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 08.04.2005 14:31    Post subject: Reply with quote

fubar wrote:
Harald wrote:

Frode Johnsen har allerede gjort seg fortjent til tre år. Men det betyr ikke at vi skal slutte å lete etter en bedre erstatter... kanskje har vi erstattere i troppen allerede. Vi får se RBK

Tja, det synes jeg egentlig ikke. To år var passende synes jeg, får hvis han selv mener at han om 2 år stadig er god nok til at spille for Rosenborg hvad er problemet så?
Jeg synes klart at det er Frode Johnsen der tjener mest på det her, for hvis han om 2 år ikke holder mål sidder Rosenborg tilbage med en bænkspiller som hæver en fed check hver måned.
Min mening er nok også tildels farvet af Johnsens seneste "samtale" med FCK, efter den synes jeg ikke han fortjente tre nye år. Frode må også til at præstere internationalt, for Rosenborgs mål i år er jo at begå sig i UCL, og hvis han ikke gør det synes jeg vi burde finde en der kan.

Medlem nr. 2477
Back to top
LitjEggen
Veteran

PostPosted: 08.04.2005 14:53    Post subject: Reply with quote

Fortjener/fortjener ikke - problemstillingen er feil.

At Frode skriver under til tross for at han kunne tatt en bosman med påfølgende ekstra millioner hadde jeg aldri trodd, og jeg for min del tilgir han lett at han hadde sine 8 timers illojalitet i Bergen.

Frode kom til slutt ut av det med æren i behold, og forhåpentligvis i en mental revansjeposisjon som kan slå positivt ut på spill og innsats.

Om han fremdeles ønsker nye utfordringer og havner i FCK eller en annen klubb så gjerne for meg...jeg håpte på en Odd/Occean byttedeal jeg.
Sjef

PostPosted: 08.04.2005 15:13    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
at Winsnes kun har fået et nyt år undrer mig lidt.

Tror rbk.no tar feil. VG Nett skriver to år, noe som høres mye mer sannsynlig ut.

Last edited by 2mas on 08.04.2005 15:15; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
joakleis
Veteran

PostPosted: 08.04.2005 15:14    Post subject: Reply with quote

Hyggelig at Frode skriver under ny kontrakt. Han fant vel ut at det var best å være lojal og snill etter tabben i Bergen. Jeg regner dette som en unnskyldning fra Frode, og lar være å klage mer over at han ikke har lagt seg flat. Men Frode må bevise at han er verdig en treårskontrakt med klubben.
Harald
Forumsjef

PostPosted: 08.04.2005 15:42    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Harald wrote:
at Winsnes kun har fået et nyt år undrer mig lidt.

Tror rbk.no tar feil. VG Nett skriver to år, noe som høres mye mer sannsynlig ut.

Ja, du har nok ret, det er sikkert en fejl.

Forresten vil jeg rose dig får din aprilsspøg ganske godt fundet på da det meste af den bestod af fakta, jeg var faktisk også inde på uefas side for at tjekke om det var rigtig Embarassed

Medlem nr. 2477
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 08.04.2005 15:49    Post subject: Reply with quote

Etter at Strand, 2x Johnsen og Winsnes skrev under i dag, er det Basma, Hoftun og Berg (+ Husby) som er usikkerhetsmomentene.

Basma tror jeg til slutt takker ja, men jeg er mer usikker på Ørjan og Hoftun, særlig førstnevnte:

- Åpner du for spill i Glimt allerede neste år?

- Ingen kommentar. Når man er fotballspiller er det vanskelig å spå om framtida, sier en ordknapp Ørjan Berg.

Les mer: Usikre på framtida si

Ørjan var jo i møte med Glimt i jula, og har gang på gang flørtet med tanken om å dra hjem foran neste sesong...
Back to top
LitjEggen
Veteran

PostPosted: 08.04.2005 16:02    Post subject: Reply with quote

Ørjan og Erik kan begge lett havne i glimt sammen om Hoftun virkelig ønsker å spille for andre klubber etter denne sesongen.

De er begge særdeles kompetente fotballhjerner og har personlig autoritet nok til å sikte seg inn på en karriere innen fotballen også etter at støvlene er lagt på hylla.

Med 4-3-3 i blodet så er B/G rett klubb å bygge videre en karriere som trener i, spesiellt om B/G skulle ta turen ned....
Senior

PostPosted: 08.04.2005 18:23    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Bah...vi har Yurij (staving?) på juniorlaget. Massivt talent!

*kremt* talent?? Greit at han har gode fysiske forutsetninga for å bli kjempekeeper, men han er rett og slett for dårlig! Robin Onarheim er vel en bedre keeper, men ganske liten.

Recon... Du må TENKE før du SNAKKER! RBK junior har faktisk en kjempestor keeperkrise. Ingen av keeprene er gode siden Bjørn Christian Müller dro fra klubben til Strindheim A-lag der han har storspilt!! Etter at RBK ikke klarte å få det virkelige stortalentet Alex Amarasingham ttil klubben fra Kolstad!

2mas
Sjef

PostPosted: 09.04.2005 11:22    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:

Men det var bare ett år. Fikk det bekreftet av Bratseth nå.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 10.04.2005 01:45    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
2mas wrote:

Men det var bare ett år. Fikk det bekreftet av Bratseth nå.

Hmm mælrkelig forstår ikke hvorfor han kun får et år. Går ud i fra at han må præstere i år for at få en længere kontrakt.

Medlem nr. 2477
Back to top
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 05.07.2005 14:07    Post subject: Spillere pÃ¥ vei bort Reply with quote

Adressa hevder at Rbk har fått henvendelser på 5 av sine spillere, deriblant Alexander Ødegaard, Harald Martin Brattbakk og Robbie Russell

-RBK-trener Per Joar Hansen bekrefter overfor Adresseavisen at klubben har fått henvendelser på Ødegaard, Harald Brattbakk og Robbie Russell. I tillegg til et par spillere han ikke vil navngi

http://www.vg.no/pub/vgar...tid=282902

Lite aktuelt og selge Ødegaard:

-Hansen ringer opp VG Nett senere tirsdag formiddag, og sier at det ikke er veldig aktuelt å slippe Ødegaard. Men han legger til et forbehold om at alle spillere i utgangspunktet kan selges om prisen er høy nok.

http://fotball.adressa.no...leID=81678
Senior

PostPosted: 05.07.2005 21:26    Post subject: Reply with quote

og jeg har hørt at daniel braaten er i oslo og snakker med vif??! han savner visst oslo, og ønsker å returnere til hovedstaden... noen som vet noe om dette?

håper det bare er piss, for dersom vi skulle miste ham har rosenborg mistet et av fremtidens største fotballtalenter!!! Crying or Very sad

ser ut til at vif koser seg for tida, med kjøp i hytt og ræva Evil
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Page 2 of 7

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb