View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kim-Rune Junior
|
Posted: 05.02.2003 18:17 Post subject: Semb vraker Winsnes!! |
|
|
Hva i faen er det nils driver med, han foretrekker proffene som solsjær, riise og iversen og carew foran en god frosting som fredrik han e skikelig ute og kjører nå!!!!  |
|
Back to top |
|
 |
Magnus S Junior
|
Posted: 07.02.2003 19:47 Post subject: |
|
|
Jeg vil si jeg er mer overrasket over at Petter Rudi er tatt ut foran Fredrik Winsnes, enn de spillerne du ramser opp
Mener Fredrik er en bedre spiller enn Petter, og er veldig glad over å se han tilbake i Rosenborg trøyen igjen.
Ser også at Winsnes har singert en ny 3 års kontrakt med Rosenborg nå, så vi skal vel se mye til den karen i tiden fremover.
Med vennlig hilsen
Magnus |
|
Back to top |
|
 |
Kim-Rune Junior
|
Posted: 08.02.2003 00:04 Post subject: |
|
|
Ja glad for han er i Rosenborg ja....
Mener Nils Arne Eggen skulle vert landslags trener i Norge!!!  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.02.2003 00:41 Post subject: |
|
|
Magnus S wrote: | jeg er mer overrasket over at Petter Rudi er tatt ut foran Fredrik Winsnes |
Ja, hvordan i alle dager kan Semb droppe Winsnes i fordel Rudi? Sistnevnte har jo gått skadet mer eller mindre konstant det siste året! Fred har jo langt i fra spilt seg ut av landslaget! |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 12.02.2003 12:57 Post subject: |
|
|
Syns bare det er deilig at Rosenborg-spillere ikke blir tatt ut jeg..
Kun deilig!
Da slipper vi iallefall skalder på pillere på grunn av det jævla defensive møkkalaget av ett landslag. Hvis dem begynner å spille fotball så skal jeg unne dem Rosenborgspillere...
Sånn som den gressmatta så ut så skal vi være glad at Fredrik ikke ble tatt ut! |
|
Back to top |
|
 |
Gangz Senior
|
Posted: 24.10.2015 14:14 Post subject: |
|
|
Skal se at Nils Johan kunne fått oss til EM nå også om han hadde fått fortsette. Det her nye tullet med 4 på midten er jo bare vas. Skulle hatt en solid femmer på midten å slått mer langt! |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 25.10.2015 00:54 Post subject: |
|
|
Vekke en tolv, (12!) år gammel tråd til live for å rante litt om Semb? Javel.  _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
|