View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 07.04.2005 11:43 Post subject: |
|
|
Adressa tar feil her.
Allerede under søndagens kamp på Ullevaal varslet TVNorge at de kom til å sende RBK torsdag i neste uke, og på tirsdag kom bekreftelsen: Rosenborg - FC København på TVNorge
M.a.o. hadde de ikke opprinnelig bestemt seg for å sende IFK - VIF. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 07.04.2005 12:05 Post subject: |
|
|
2mas wrote: |
Adressa tar feil her.
Allerede under søndagens kamp på Ullevaal varslet TVNorge at de kom til å sende RBK torsdag i neste uke, og på tirsdag kom bekreftelsen: Rosenborg - FC København på TVNorge
M.a.o. hadde de ikke opprinnelig bestemt seg for å sende IFK - VIF. |
Så vidt jeg kan se er kjøreregelen at TVNorge kun sender de kampene hvor norske lag har hjemmebane, sikkert for å slippe de verste reiseregningene. Det eneste unntaket så langt, så vidt jeg husker, har vel vært FCK - RBK, men det var vel fordi VIF - IFK ble avlyst, og at de dermed ikke hadde noe valg.
Når det gjelder trådens egentlig sak, er jeg egentlig litt i tvil om hva jeg skal mene. Spør dere meg så er den mest ufordragelige personen oppi alt dette FCK-direktøren og hans oppførsel.
Når det er sagt, kan jeg godt se for meg at Johsen kan sitte på tribunen noen kamper i starten av sesongen, i hvert fall inntill han evt. har skrevet under på kontrakten, som visstnok skal ha blitt forbedret nå.. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.04.2005 13:00 Post subject: |
|
|
Mikkmakk wrote: | Recon wrote: | Folk er vidunderlig lette å trekke på forumet her!
1: Jeg håper han ikke spiller i det hele tatt, men med de veiklingene som styrer showet, så gjør han vel desverre det.
2: Jeg støtter laget, men det er ikke min jobb å stryke illojalt søppel oppetter ryggen. Det overlater jeg til dere medløperne. |
Sjelden har sett noen med et større hat/ elsk forhold til noe, snurre fortere på en femøring...
At FCk ønsker ham tyder vel strengt tatt på at Frode Johnsen er en mer verdifull spiller enn enkelte her inne på forumet kjater om..
At denne saken var en avsporing fram mot tippeligastarten kan vel alle være enige om. |
Egentlig ikke, FCK leder tydeligvis efter en afløser for Peter Møller, det vil sig en boksspiller. Så vil ikke sige han er mere værdifuld bare fordi FCK ønsker ham, for min skyld må de gerne købe ham, hurtigst muligt. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.04.2005 13:17 Post subject: |
|
|
Hovmesteren på restauranten, Ned's, bekræfter Niels-Christian Holmstrøms voldelige eskapade:
Han ville at jeg skulle slette bildene
Lillefjord brillerer med sine udtalelser:
- Denne typen samtaler er veldig utbredt. Alle gjør det, sier Lillejord til bt.no og benekter at det er noe ulovlig.
- Hvis det ikke ulovlig, hvorfor kunne du ikke da kontakte Rosenborg?
- Hvorfor skulle jeg det? svarer Lillejord, som ikke strekker seg særlig langt i å innrømme noe som helst
Slik møter er vanlige _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
SunsetCinema Junior
|
Posted: 07.04.2005 18:35 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | NÃ¥ blir det ei fin helg. Slenge edder og galle etter Frode i 2x45. Gode greier! |
Skjønner godt at folk blir grinete på Frode Johnsen etter at han dolka oss i ryggen på den måten, men hvis du har planer om å bruke 2x45 på å skjelle ut Frode Johnsen i seriepremieren foreslår jeg at du heller tar en tur i botanisk have eller munch-museet på søndag. må huske på at det er 10 andre spillere utpå der som fortjener at vi støtter dem like mye som ellers og da blir det for dumt hvis resten av gutta skal få svi for at F.Johnsen bæsja på leggen og smilte av det etterpå.. _________________ Favourite drink? beer, ehh.. I mean coke... -Eirik Bakke |
|
Back to top |
|
 |
duriz Junior
|
Posted: 07.04.2005 18:54 Post subject: -- |
|
|
Straff Frode Johnsen, Sett han på benken, la ham spille 3 div.. HALLO !! .
VÃ¥kne da folk ..
Dere har sikkert gjort det samme hvis dere mener dere er mer verdt i klubben, enn en 2 års kontrakt.
-Toppscorer 2004
-Avgjorde Seriegullet med Hattrick på Lerkendal mot Lyn !
-Scoret avgjørende mål i Royal League
(!!)
Tenk litt etter da..
Satse på Helstad ? .. Han er ikke "max" enda .. Han spilelr kanskje en kjempe god kamp, åsså tar det 4-6 kamper før han spiller bra igjen .. Trenger en spiss som spiller godt alle kamper, å da har vi Frode Johnsen .
Perry uttalte også at Forde har vokst siden operasjonen i vinter.
Satse på Helstad my ass !! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.04.2005 19:43 Post subject: |
|
|
"Når Frode Johnsen kalles Judas og rasende trøndere ber ham pakke støvlene sine og forsvinne fra Lerkendal umiddelbart, er det selvsagt fordi en fotballspiller – selv i vår ultraprofesjonelle og pengestyrte nåtid – ikke er en "vanlig arbeidstaker". For supporterne – de som reelt sett og i siste instans betaler spillernes lønninger – forlanger en lojalitet og en hengivenhet bakere og bilmekanikere slipper å ta hensyn til når de søker jobb eller vurderer bytte av arbeidsgiver. Det er søtt. Det er sjarmerende. Men særlig oppdatert og moderne kan det neppe sies å være," skriver Davy Wathne.
Les mer: Sic transit gloria |
|
Back to top |
|
 |
duriz Junior
|
Posted: 07.04.2005 19:58 Post subject: |
|
|
Ja, men det dere skriver om Frode Johnsen bare for at han har vært i samtaler med FCK er helt tåpelig !
Dere roste ham opp i skyene etter Royal League og etter sesongen . Og nå hatere dere ham ! .
Sett dere selv i hans situasjon å prøv å tenk litt !
Forstår han veldig godt !
Og han kommer garrantert til å spille fra start av mot Aalesund i tippeliga kampen på Søndag !
Perry og de andre trenerne vill gi han 5 års kontrakt! Men ikke Rune Bratseth som vil gi ham 2 ? Hva er det for noe da ?
Tøv !! |
|
Back to top |
|
 |
$RBK$ > Brann Junior
|
Posted: 07.04.2005 22:00 Post subject: |
|
|
PErsonlig mener jeg at F.Johnsen ikke holder mesterliganivå, noe man må i RBK.. I CL i høst var han kanskje den aller dårligste spissen i hele ligaen med ballen i bena! Greit han er meget god på hodet, men det holder ikke.
Lite trolig at han blir noe bedre også!
Jeg forstår Bratseth utmerket når han ikke vil gi mer enn en 2-årskontrakt..
Har faktisk håpet at vi skulle kvitte oss med Johnsen en stund.. Det finnes andre og bedre alternativer der ute.. Personlig håper jeg på Olivier Occean i RBK, han ville passet utmerket! |
|
Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 07.04.2005 22:16 Post subject: |
|
|
$RBK$ > Brann wrote: | PErsonlig mener jeg at F.Johnsen ikke holder mesterliganivå, noe man må i RBK.. I CL i høst var han kanskje den aller dårligste spissen i hele ligaen med ballen i bena! Greit han er meget god på hodet, men det holder ikke.
Lite trolig at han blir noe bedre også!
Jeg forstår Bratseth utmerket når han ikke vil gi mer enn en 2-årskontrakt..
Har faktisk håpet at vi skulle kvitte oss med Johnsen en stund.. Det finnes andre og bedre alternativer der ute.. Personlig håper jeg på Olivier Occean i RBK, han ville passet utmerket! |
Helt enig. Og det at Frode Johnsen er SÅ veldig god i lufta syns jeg heller ikke stemmer helt. Det er greit nok at han vinner mer eller mindre de fleste duellene i Tippeligaen, men hvor mange dueller vinner Frode i Champions League? Det er ikke mange. Å selge Johnsen og kjøpe Occean ville vært meget smart syns jeg. _________________ Veni, vidi, vici! |
|
Back to top |
|
 |
rbksvein Junior

Joined: 10 Jun 2003 Posts: 34 Location: hjemme ikke langt fra Lerkendal
|
Posted: 07.04.2005 22:24 Post subject: |
|
|
Dette er jo nesten som ett LANDSVIK dette og dra på en slik måte som Polisen gjør her han burde vite mye bedre
Sett inn Helstad fra START OG LA HAN SPÆLL FOR RBK
RBK GO FOR 14 PÃ… RAD _________________ Mvh ; rbksvein. |
|
Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 07.04.2005 22:32 Post subject: |
|
|
Håper Frode sitter på benken og blir solgt... _________________ ultras nidaros |
|
Back to top |
|
 |
SunsetCinema Junior
|
Posted: 07.04.2005 22:54 Post subject: |
|
|
La oss bare slippe å få slike tilstander som i Bergen:
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=273056
Det er flere enn bare spilleren det gjelder som merker det når eget publikum piper. Mitt forslag: Holde kjeft når F. Johnsens navn ropes opp før kampen, og peise på som om ingenting har skjedd resten av kampen. _________________ Favourite drink? beer, ehh.. I mean coke... -Eirik Bakke |
|
Back to top |
|
 |
$RBK$ > Brann Junior
|
Posted: 07.04.2005 23:14 Post subject: |
|
|
synes ikke man skal pipe, men dt går helt klart an å protestere på den måten at man er helt stille når navnet leses opp før kampstart f.eks.. |
|
Back to top |
|
 |
duriz Junior
|
Posted: 07.04.2005 23:36 Post subject: |
|
|
Herlighet ! ..
Skjerp dere da ! ..
Hvem scoret fleste parten av målene til RBK ifjor ??
Og til du som ikke har så mye peiling på duell spill i Fotball , som sier at Johnsen ikke er noe spesielt god på hodet ? .. hvor har du det fra .. ??
Han er , og flere mener er Norges beste hodespiller for øyeblikket !
Tenk dere om litt da !!
Pipe på Frode når navnet leses opp ? .. SKjerp dere. !!
Småe barn !! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 07.04.2005 23:46 Post subject: |
|
|
Vurder stavekontroll før du kaller andre små barn, tjommi. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
SunsetCinema Junior
|
Posted: 08.04.2005 00:02 Post subject: |
|
|
duriz: vurder også å lese to ganger.. forslaget gikk ut på å ikke lage en lyd når navnet blir lest opp. altså ikke noe piping eller noen annen form for drittslenging.. _________________ Favourite drink? beer, ehh.. I mean coke... -Eirik Bakke |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 08.04.2005 01:30 Post subject: |
|
|
Det er vel ikke så utenkelig at Frode banker inn et par mål mot Ålesund på søndag. Hva skal vi gjøre da kjære venner, holde kjeft? pipe ? Helst ønske at han ikke skora mål?
Nå må vi slutte å fokusere så jævli på enkeltspillere og heller konsentrere oss om å støtte laget/klubben. Spillere kommer og går, klubben består.
Frode har gjort en god jobb for RBK gjennom mange år og han fortjener ikke å bli kalt illojal, Judas, sviker og det som verre er av supporterne.
I denne saken handlet han ubetenksomt, men det må da være lov å gjøre en liten tabbe uten å bli uthengt og landsforvist.
Han skal sannsynligvis spille for oss ut året og muligens flere år enda, og da er det ganske dumt å starte hets mot han, som mange her oppfordrer til. La oss for all del ikke bli som bergenserne som har for vane å pipe ut sine egne spillere. Det er illojalt og patetisk, det.
Frode har min støtte(dog ikke fullt så helhjerta lenger) så lenge han og yter maks på banen og er RBK spiller. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
toavo Senior
|
Posted: 08.04.2005 08:40 Post subject: |
|
|
SÃ¥ lenge den beste spilleren spiller kan vi vel ikke klage.
Dette får være opp til trenene og avgjøre.
Vi andre får bare heie på laget vårt så godt vi kan.  _________________ ROSENBORG INGEN OVER INGEN VED SIDEN |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 08.04.2005 08:57 Post subject: |
|
|
Duriz: er du dama,broren eller bestekompisen til frode johnsen eller?
Frode Johnsen holder veldig bra tippeligastandard,men faller helt igjennom på mesterliganivå. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 08.04.2005 09:44 Post subject: |
|
|
Jeg tror at Frode Johnsen innser at det han gjorde ikke var saerlig populaert blant fansen (selv om jeg nok hadde gjort det samme som ham). Han gruer seg nok til navneoppropet. DERFOR vil Frode Johnsen faa et stort positivt kick om fansen viser ham stoette likevel. Det vil vaere uventet, men desto mer positivt for ham OG LAGET.
Tilgivelse er en mektig gave!
(skjoenner ikke hvorfor saa mange velger aa bryte ned i stedet for aa bygge opp)
DURIZ, ODE og TOAVO har helt rett>
en negativ reaksjonsform er nedbrytbart og barnslig!
Takk. |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 08.04.2005 12:34 Post subject: Ønsket løsning på Johnsen-saken |
|
|
Ønsket løsning på Johnsen-saken:
Henvend seg til Odd for å kjøpe Oceean. Tilby Frode Johnsen og 5 mill som betaling.
Da sikrer vi oss en meget spennende erstatter for 4 år framover, en spiller som er omsettbar på proffmarkedet. Vi får i tillegg en verdi på 5-10 mill for Frode Johnsen. Odd får 1 mill ekstra til å lønne Frode med de neste 5 åra, på toppen av den millionen de allerede kan gi han. Frode får 2 mill i året i lønn i hele 5 år, og får asvlutte karrieren i hjemlige trakter som lokal helt.
Sier han nei, så må han svikte både RBK og RBK-fansen samt fansen fra hjemtraktene.
Occean til RBK, Johnsen til Odd !!!!!!
Bedre løsning kan en ikke finne. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 08.04.2005 12:35 Post subject: |
|
|
ode wrote: | Det er vel ikke så utenkelig at Frode banker inn et par mål mot Ålesund på søndag. Hva skal vi gjøre da kjære venner, holde kjeft? pipe ? Helst ønske at han ikke skora mål? |
Du jubler for målet for rbk når laget scorer gjør du ikke? Du klikker ikke mongis fordi du er så glad for at det er en spesifikk spiller som scorer?
Man kan vel juble uansett hvem som scorer om man vil, det er jo målet man jubler for, ikke målscoreren.
Pøbben, søndag, Ode?
Frode kan nok regne med en "hilsen" på søndag... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 08.04.2005 13:15 Post subject: |
|
|
Recon, jeg regner med at du jubler like mye for Frode Johnsen, som for de 10 andre paa laget (ref mitt innlegg ovenfor).
(....du klikker vel ikke mongis for en enkelt spiller....)
Takk. |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 08.04.2005 13:21 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | ode wrote: | Det er vel ikke så utenkelig at Frode banker inn et par mål mot Ålesund på søndag. Hva skal vi gjøre da kjære venner, holde kjeft? pipe ? Helst ønske at han ikke skora mål? |
Du jubler for målet for rbk når laget scorer gjør du ikke? Du klikker ikke mongis fordi du er så glad for at det er en spesifikk spiller som scorer?
|
Er enig med deg i det. Du jubler for målet, men samtidig gir vi jo kred til målscorern også. Noen ganger litt ekstra, ved å synge til spillern. Ovenfor her var det snakk om å demonstrere mot Frode, ved å holde kjeft, ev. pipe under presentasjon av spillerne, noe som jeg mener er bare tull. Så lenge han spiller og er en del av laget så skal vi ikke bue ut egen spiller, det virker negativt på aktuell spiller, laget og ev. resultatet.
Sett at Lerkendal buer ut Frode på søndag, noe jeg håper ikke skjer, blir det ikke da litt av et paradoks hvis vi jubler uhemma når samme spiller scorer 10 min etterpå ?
Skal vi først demonstrere vår misnøye bør som konsekvens holde kjeft når han scorer også. Ellers vil jo stakkars Frode bli helt schizofren.
Utpiping av egne spilleree er etter min mening en uting som vi må holde oss for gode til, uansett.
Quote: | Pøbben, søndag, Ode? |
Regner med det ja, ser du ikke at jeg er tørst? Vi snakkes.  _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
|