View previous topic :: View next topic |
Hvem bør starte på topp ? |
Helstad |
|
70% |
[ 24 ] |
Brattbakk |
|
14% |
[ 5 ] |
Johnsen |
|
14% |
[ 5 ] |
|
Total Votes : 34 |
|
Author |
Message |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 06.04.2005 13:24 Post subject: Spiss mot Aafk ? |
|
|
Hvem ser du helst som spiss mot Aafk og hvilken utfordrer bør få plass på benken ?
Vi har Helstad, Bratbakk og Johnsen tilgjengelige og Aafk bør være overkommelig motstand.
Hvilke signaler gir en til Johnsen og hvilke signaler gir en til utfordrerne Helstad og Brattbakk ?
Begrunn gjerne valget ditt !! _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 06.04.2005 13:30 Post subject: |
|
|
Mitt valg er Helstad.
Begrunnelsen er:
1. F.Johnsen skal ikke belønnes for illojalitet, når det finnes lojale alternativer.
2. Aafk er meget overkommelig motstand der vi ikke er avhengige av lange baller mot en eventuell Johnsen for å bryte gjennom og da er Helstad å foretrekke med sine langt bedre egenskaper langs bakken og i fart.
På benken ønsker jeg meg Brattbakk.
Dersom F.Johnsen virkelig ønsker seg vekk, så bør en tenke langsiktig å la de spillerne som vil spille for klubben bygge opp goalgetter-selvtilliten. Aafk er glimrende motstand i å bygge opp sjøltillit mot. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 06.04.2005 15:04 Post subject: |
|
|
Helstad
Fordi jeg ville likt å sett han som toppsdcorer i år. En mer tekninsk og hurtig spiss, noe som jeg liker. Dessuten har vi dette med FJ saken. Brattbakk holder ikke mål, synes jeg da. |
|
Back to top |
|
 |
Lell Junior
|
Posted: 06.04.2005 15:06 Post subject: |
|
|
Frode Johnsen er ikke illojal!!
Han må da få snakke med andre klubber hvis han ønsker det.
Skjønner han godt ettersom han bare får 1 års kontrakt av rosenborg. Selvsagt må han se etter andre alternativer da!
Frode Johnsen har gjort det godt i det siste, han må starte mot aafk |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 06.04.2005 15:11 Post subject: |
|
|
Lell wrote: | Frode Johnsen er ikke illojal!!
Han må da få snakke med andre klubber hvis han ønsker det.
Skjønner han godt ettersom han bare får 1 års kontrakt av rosenborg. Selvsagt må han se etter andre alternativer da!
Frode Johnsen har gjort det godt i det siste, han må starte mot aafk |
Det er fint nok at han snakker med andre klubber, MEN RBK skal informeres om det, hvilket de ikke er blevet gjort i denne sag. Og det er absolut ikke i orden, og det er meget illojalt af Johnsen.
Jeg ved ikke hvem der skal starte da jeg ikke ved hvem der er i form af Helstad og Brattbakk, men en ting er helt sikkert Johnsen skal sidde på tribunen.
Hvis vi skal tænke på fremtiden er det nok bedst med Helstad på top, men har Brattbakk har fundet den gamle form ser jeg helst at han starter. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Lell Junior
|
Posted: 06.04.2005 15:22 Post subject: |
|
|
Enig i at han skulle sagt ifra, men han er da en like god fotballspiller fordi om han ikke sa fra, RBK må stille med sitt beste lag og det kommer de til å gjøre også. Frode Johnsen på topp!! |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 06.04.2005 17:05 Post subject: |
|
|
Hvor er alternativet for AØ? |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 06.04.2005 17:16 Post subject: |
|
|
Lell wrote: | Enig i at han skulle sagt ifra, men han er da en like god fotballspiller fordi om han ikke sa fra, RBK må stille med sitt beste lag og det kommer de til å gjøre også. Frode Johnsen på topp!! |
Hva hjælper det at havde en spiller i første 11'ern som alligevel snarligt forsvinder? Så hellere stille med en anden spiller som man ved bliver i klubben.
Personlig tror jeg at Helstad, når han er i form, er en bedre fodboldspiller end Johnsen. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Lell Junior
|
Posted: 06.04.2005 17:20 Post subject: |
|
|
det var vel ikke snakke om noen overgang, eller hva?
det var snakk om at københavn skulle forhøre seg om situasjonen på lerkendal. Aldri vært snakk om noen overgang.
Frode Johnsen på topp!! |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 06.04.2005 17:28 Post subject: |
|
|
Lell wrote: | det var vel ikke snakke om noen overgang, eller hva?
det var snakk om at københavn skulle forhøre seg om situasjonen på lerkendal. Aldri vært snakk om noen overgang.
Frode Johnsen på topp!! |
Det har vi kun deres ord for, vi kan ikke vide det med sikkerhed. Og hvis det kun var snak om situationen hvorfor så ikke informere Rosenborg?
Næ Frode Johnsen skal mindst af alt på topp, han skal ud på tribunen. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Pilsn Junior
|
Posted: 06.04.2005 17:31 Post subject: |
|
|
Jeg stemte Brattbakk. Tenk for en perfekt serieåpning om han hadde tatt rekorden i den første kampen i år?!! Da hadde det blitt fest og glede!! Men jeg skal uansett ha PLINGFEST på søndag når tippeligaen starter!! Dette ser jeg fram til!!!
 _________________ "Hælspark å tunnælla, scoringa å saltoa, Rosenborg e laget vess nånn skull lur på det!" |
|
Back to top |
|
 |
$RBK$ > Brann Junior
|
Posted: 06.04.2005 17:37 Post subject: |
|
|
en overgang allerede nå er ikke utelukket, i følge det jeg akkurat leste et sted..
men det er omtrent det som sies også. Dermed er det hele en svært diffus situasjon der det meste kan skje men Johnsen.
Kanskje går han til FCK når overgangsmarkedet åpner igjen, eller kanskje i desember.. eller kanskje han blir i RBK i 2 eller 3 år til.
umulig å si nå! |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 06.04.2005 17:58 Post subject: |
|
|
RBKSandvika wrote: | Hvor er alternativet for AØ? |
Vurderer ikke AØ som ett alternativ som midtspiss i en kamp vi kommer til å føre fra begynnelse til slutt.
I bortekamper der en trenger kontrings-spill og regner med stort bakrom så er han selvfølgelig ett altenativ om Helstad ikke spiller. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 07.04.2005 11:53 Post subject: |
|
|
Jeg går for Johnsen fortsatt fordi han er den mest stabile putteren. Helstad har enda ikke spilt seg i form. En tankegang som går på å ikke stille med førstelaget fordi AFK ikke er så vanskelig motstand skjønner vi ikke noe av. Hvorfor sitte med skjegget i postkassa hvis det blir en drittkamp og uavgjort? _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 07.04.2005 14:56 Post subject: |
|
|
Ja, det er jo umulig å bytte underveis.... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
|