| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
jadda Veteran
|
Posted: 24.10.2007 00:20 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | | Snakket med en kamerat fra min tid i Oslo og han er relativt etterrettelig i fotballsaker da han er både c-trener og har spilt i 1. div. på nittitallet. ...blablabla Birger Madsen blablabla Hangeland blabla... |
Jamen da så. Hvis han har C-trenerkurs OG har spilt i vikar-ligaen, er han nok hakket hvassere enn Torbjørnsen i forhold til å finne relevante, nye spillere til klubben.
Kjøp Madsen!
Eller ikke... |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 24.10.2007 14:11 Post subject: |
|
|
Hva med å komme med noe konstruktivt? Har DU sett spilleren mange ganger? Slike nedrakkende innlegg fører så utrolig lite med seg.
Det skal sies at jeg selv vet lite om Madsen, men tror ikke dette er spilleren som kan gå inn å forsterke forsvaret vårt i den grad vi trenger. |
|
| Back to top |
|
 |
Jotjar Junior
|
Posted: 24.10.2007 15:35 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Han var bra mot Sveits, men i tidligere kamper syns jeg han har vært svært svak. Så ja, er seriøs. |
Da tør jeg påstå du ikke har lagt veldig godt merke til han. I de fire matchene jeg har sett har han vært blant de bedre hos Norge hver gang, og det er jeg langt fra den eneste som mener. Trener Gåre er en av dem. _________________ https://www.facebook.com/...jornetcom/ |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 24.10.2007 15:43 Post subject: |
|
|
| Om han er god eller ikke, aner jeg ikke, men det der "treneren er enig"-argumentet syns jeg ikke alltid man skal legge så stor vekt på. Tørum sa at vi spilte bra på søndag han også. |
|
| Back to top |
|
 |
Jotjar Junior
|
Posted: 24.10.2007 15:49 Post subject: |
|
|
Joda, forsåvidt. Men hvis du ser på hva han har sagt etter matchene, har VD i den kampene jeg har sett vært en av 2-3-4 som har blitt trukket fram av treneren som de som har vært mest positive. Det er neppe uten grunn. _________________ https://www.facebook.com/...jornetcom/ |
|
| Back to top |
|
 |
micke Proff
|
Posted: 25.10.2007 14:06 Post subject: |
|
|
http://fotball.bt.no/elit...e92988.ece
hvorfor tok ikke rosenborg tak når han sa tidligere i sommer at han ville bort? Han er litt lik Dorsin i spillestil bare at han har flere år foran seg til å utvikle seg, og rosenborg er en fin plass å finsikte kvalitetene sine? Nå som Dorsin mest sansynlig reiser bort trenger vi en ny en. Er det bare jeg eller er det mye slett spill fra Eggen, Bratseth, og resten av de som er ute og ser på nye spillere? _________________ Han kan ikke skyte med venstre, han kan ikke heade, han kan ikke takle og han scorer ikke mange mål. Men ellers er han helt all right. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 25.10.2007 21:06 Post subject: |
|
|
| Interessant tråd. Men nå kommer jo KTE til å bruke de neste månedene på å jobbe i trenermarkedet fordi vi ikke får Sollied, så vi kan nok ikke regne med spesielt mye nytt å skrive om fra mannen med mange ord og lite handling. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 25.10.2007 21:20 Post subject: |
|
|
| puckno wrote: | | Men nå kommer jo KTE til å bruke de neste månedene på å jobbe i trenermarkedet fordi vi ikke får Sollied |
Hva får deg til å tro det? Vi har jo Rambo.... _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 26.10.2007 16:12 Post subject: |
|
|
Strand stikker fra Tromsø
Noen år tilbake var jeg veldig lysten på å få Strand til RBK. Har ikke helt klart å følge med på hvordan han har gjort det i det siste. Er han fremdeles noe RBK burde prøve å kjøpe? Vil anta at han holder et høyere nivå enn Storflor og vi skal vel ikke se bort i fra at en av afrikanerene etter hvert tar turen videre. Tror derfor vi hadde hatt bruk for Strand.
Selvsagt, fokuset bør være på nye forsvarsspillere, men likevel.. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 26.10.2007 17:31 Post subject: |
|
|
De siste årene har Strand blitt mest brukt på midtbanen, og da i hocedsak som indreløper. Der mener jeg at vi i utgangspunktet ikke trenger nye forsterkninger, men skulle f.eks Sapara stikke i neste vindu, så mener jeg likevel at Strand, som varierer mye i prestasjonene, ikke er rett man. _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 26.10.2007 19:10 Post subject: |
|
|
Jeg har ikke lyst til å hente Strand hit. I utgangspunktet er jeg veldig positiv til norske landslagsspillere, men Strand blir sikkert en ny Solli.
Vi har ikke noe possisjon som Strand spiller i. Han kan sikkert spille både indreløper og ving, men det er ikke der han er best. I OMS kommer Strand til sin rett, vi spiller ikke med det, og om vi skulle det, står vel både Ciljan, Sapara og Konan forran i køen, slik som jeg ser det.
Strand er en god spiller, men vi trenger ikke spillere i hans possisjon. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.10.2007 19:48 Post subject: |
|
|
| Vi spiller med OMS nå, men som du sier, Sapara, Skjelbred og Konan står foran i køa. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 26.10.2007 20:07 Post subject: |
|
|
Skjelbred er vel kanskje den som er best i den rollen? _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 26.10.2007 20:15 Post subject: |
|
|
Syns Strand er en meget god spiller i Tromsø, som Essediri også var..
Men I hans posisjon syns jeg Bjørkøy passer oss bedre.. Har faktisk hørt uoffisielle rykter om at Bjørkøy ikke spiller i Fredrikstad neste sesong.
(En kjenning som satt ved siden av onkelen hans på lerkendal og overhørte en samtale angående Bjørkøys fremtid, og da skal det altså ha blitt sagt at han IKKE spiller i Frekksta neste sesong..
MEN som sagt er dette helt uoffisielt og ikke noe man kan stole på foreløpig.. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.10.2007 20:26 Post subject: |
|
|
| tr0ndern wrote: | | Skjelbred er vel kanskje den som er best i den rollen? |
Det er ikke umulig, men Skjelbred er bedre enn Sapara i indreløperposisjonen igjen. Det er nok best for laget å ha de der de spiller nå.
Jeg har hørt at Bjørkøy vil til Rosenborg, ihvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 26.10.2007 20:47 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Vi spiller med OMS nå, men som du sier, Sapara, Skjelbred og Konan står foran i køa. |
Vel, vi spillte med OMS i forje kamp.
Jeg tror at vi nok kommer til å fortsette med 4-3-3 i lengden (siden Sollied kommer:wink:) Da vil jeg hente inn spillere som passer i de possisjonene, ikke som kan gjøre det.
Og som sagt, skulle vi fortsette med 4-3-1-2, så mener jeg (vi) at vi har bedre alternativer. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 26.10.2007 20:47 Post subject: |
|
|
| Da blir jeg ikke overraska om han kommer etter KTE:) |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 26.10.2007 20:50 Post subject: |
|
|
| Skjelbred er nok bedre som indreløper i en diamant enn det han er som offensiv sentral. Og Sapara tror jeg nok er bedre enn skjelbred som oms, rett og slett fordi han er bedre til å holde på ballen, roe ned spillet slik at andre kommer etter, og slå de riktige pasningene..Så kan vi også føye til en bedre pasningsfot. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 26.10.2007 21:57 Post subject: |
|
|
| Jeg vil påstå at selv "Didi" er bedre en Skjelbred.. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 26.10.2007 22:07 Post subject: |
|
|
| Didi er en mann jeg selv også har veldig tro på som offensiv midtbane. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 26.10.2007 23:27 Post subject: |
|
|
Det er jo i den rollen han ble kåret til Afrikas 3. beste spiller også. Så han har utvilsomt mye å tilføre som offensiv i diamant.
Men jeg må si at det er et meget stygt senario dersom enten Traorè, Skjelbred eller Sapara må vrakes. Luksusproblem kan det også kalles. Hvis Traorè fortsetter bra på venstre back er problemet løst.
Vi får et vanvittig løpssterkt, teknisk, ungt og lovende lag dersom vi skulle spille med Tettey, Traorè, Konan, Skjelbred og Sapara samtidig. Lukter smått fuggel av sånt.
Men nå roter jeg tråden ut i ukjent farvann! Har en lei tendens til å gjøre det..  _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 27.10.2007 04:54 Post subject: |
|
|
Jeg håper ihvertfall vi fortsetter med de fire i en diamant. Det skinner jo. Ballsikkerheten er i europaklasse.
Konan ble forresten, etter hva jeg vet, ikke kåret til Afrikas tredje beste. Han var en av tre nominerte hvor Drogba vant. Dvs. at han ble nummer to eller tre... |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 28.10.2007 02:45 Post subject: |
|
|
kan denne karen være en reell utfordrer til dorsin? synd han er møring, men vi har jo både hatt møringer og bergensere som trenere, så d går vel greit. fast v.back på molde i 2 sesonger til tross for at han er 22 år.
http://www.norskefans.com...sp?id=1611 |
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 28.10.2007 03:10 Post subject: |
|
|
Jeg vet ikke så mye om han Rindarøy, men jeg husker godt at han har stor fart. Sist vi møtte Molde så hadde han overhodet ikke problemer med farta til Braaten. Det i seg sjøl er en prestasjon.
Men selv om hurtighet er en viktig egenskap for en back så vet jeg ikke om Rindarøy har andre egenskaper som gjør ham attraktiv for oss. F.eks. så er det veldig viktig at han har de rette offensive kvalitetene. Noen som har sett denne spilleren nok til å kunne uttale seg?
Edit : | Norskefans wrote: | | Han er av den typen vi vil kalle offensive-backer. Med en enorm fart og god teknikk har han ikke vært redd for å komme opp langs kanten og utfordre. Det er heller ikke mange vinger som har tatt Knut Olav på farten og lag har dermed sletet med å få brukt sin høyre kant. |
Høres absolutt spennende ut. Men så spørs det om Molde vil selge til oss da. _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 28.10.2007 03:14 Post subject: |
|
|
gutten innehar visst en stor dose fart og teknikk....d er en backtype vi ikke har fra før. synes han er meget spennende og gir meg selv en klapp på skuldra for et så godt forslag  |
|
| Back to top |
|
 |
|