View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
aalen Proff
|
Posted: 20.10.2007 18:12 Post subject: |
|
|
kunne vel vært akktuelt å kjøpe han for så å låne han ut til en tippeliga klubb(som ikke er en konkurent). Dermed får Demidov, som helt klart er et stort talent med et stort potensial som både midtbane og stopper, viktig spilletid på toppnivå og blir kanskje en toppspiller for Rbk.
 |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 20.10.2007 18:28 Post subject: |
|
|
Nei, han har da skrevet under for Stabæk.
Men han kan jo ikke dra før han er Bosman, og det er først den 1. jannuar. Så hvis Huseklepp vil spille UEFA-cup med Brann så må Brann eventuelt betale leie for ham. Ellers så kan vel Stabæk være snille og la ham spille der 2 måneder til.. |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 20.10.2007 18:31 Post subject: |
|
|
Herregud. Gjør litt research da mann. |
|
Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
|
Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 20.10.2007 20:35 Post subject: |
|
|
Rbk.no/Tørum wrote: | Men nå konsentrerer jeg meg fullt og helt om avslutningen på årests sesong, og overlater jobben med neste års spillerstall til de som har ansvaret for det, sier Knut Tørum til RBK.no. |
Sammen med Koppinens uttalelser om tvil om neste års spillerstall, er dette et klart signal.
Som bør besvares raskt... |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 20.10.2007 21:17 Post subject: |
|
|
Det KAN jo hende han snakker om alle våre 2-3 sportsdirektører, siden det jo er deres jobb, ikke hans. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Laerri Junior
|
Posted: 21.10.2007 22:21 Post subject: 5 nye spillere! minst! |
|
|
rbk børr skaffe 5 nye spillere minst!
4 nye back rekka!
eks.
Kjetil Wæhler (vif)
Tore Reginiussen (til)
Michael Jakobsen (Aab)
1 ny junior spiss som kan skåre mål!
eks.
Tommy Høiland (bryne)
kanskje det også er plass til en Kasper Lorentzen(BIF) en god dansk ung spiller som kan brukes over nesten over allt;) (M, OM, S) |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 22.10.2007 00:05 Post subject: |
|
|
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=176166
Tror dette vil være en forsterkning for oss, på veien til topp 30. Han har et voldsomt o2opptak og kan løpe hele kampen gjennom. Vi trenger slike, med innsats. Ikke vil han bli noe særlig dyr for oss heller. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 22.10.2007 00:12 Post subject: |
|
|
Holder ikke med en 4-5 spillere, når RBK spiller slik som mot LSK bør d bli misnt 11 nye spillere, mankan til slapp gjeng... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Asbjorng Junior
|
Posted: 22.10.2007 08:32 Post subject: |
|
|
Forslag: Rosenborg, norges rikeste klubb, har vel råd til å kjøpe startellevern til Brann?  |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 22.10.2007 09:01 Post subject: |
|
|
Manus wrote: | http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=176166
Tror dette vil være en forsterkning for oss, på veien til topp 30. Han har et voldsomt o2opptak og kan løpe hele kampen gjennom. Vi trenger slike, med innsats. Ikke vil han bli noe særlig dyr for oss heller. |
Morten Moldskred var ikke godnok for ålesund... Hvorfor i pokker skal han være god nok for oss?. Han er ikke engang topp 350 materiale |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 22.10.2007 09:48 Post subject: |
|
|
Tviler på at vi kommer til å få de spillerne styret/ledelsen vill ha. Når du ligger så langt ned på tabellen. Slipper inn 4mål på bortebane hver gang, har en trener som ingen vet hva han står for og spillere som drar fra klubben. RBK er ikke noen attraktiv klubb. Jeg ville heller blitt i Tromsö |
|
Back to top |
|
 |
Deca Junior
|
Posted: 22.10.2007 10:46 Post subject: |
|
|
Moldskred har jeg ikke troa på i det hele tatt. Spillere som skal inn må ha prestert over tid ,og med det mener jeg to til tre sesonger, ikke en høst.
Av en eller ennen bisarr grunn, har jeg i år sett en del lyn kamper. Hoff virker som enn spennende type, som kunne passet god på venstre kanten i rbk. går ikke kontrakten med lyn ut i nærmeste fremtid? |
|
Back to top |
|
 |
John Ass Senior
|
Posted: 22.10.2007 12:16 Post subject: |
|
|
Dette er hans første sesong i Lyn, så det tviler jeg på. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.10.2007 12:54 Post subject: |
|
|
Espen Hoff kom til Lyn før forrige sesong og har kontrakt ut neste sesong. Rett skal være rett. |
|
Back to top |
|
 |
KRS Proff

|
Posted: 22.10.2007 17:11 Post subject: |
|
|
Molskred er nok ikke løsningen på våre problemer.
Enda en 4-4-2 spiss som skal omskoleres til en 4-3-3 ving, har vel hørt den regla før?
Alternativet er jo selvfølgelig at han skal kjempe mot Iversen og Kone om plassen som midtspiss og der tror jeg han sliter.
Vi trenger rett og slett ikke en spiss. med mindre det blir 4-4-2 fra neste år. |
|
Back to top |
|
 |
gymsokk Junior
|
Posted: 22.10.2007 23:19 Post subject: Lars Iver Strand? |
|
|
Lars Iver Strand bør være et godt tilskudd i troppen,han har god fart og teknikk.
Jeg er på ingen måte noe rasist men jeg mener det at det aldri vill bli d samme med en afrikaner ute på vingen, språket og "fotballkulturen" er for ulikt.
Etter diverse uttalerser i media viser tydelig at de bare er interisert i å bruke Rosenborg som et springbrett for å komme ut i europa, noe jeg synes gjenspeiler seg i en del egoistiske og feil valg på banen.
Last edited by gymsokk on 22.10.2007 23:29; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 22.10.2007 23:24 Post subject: |
|
|
Lars Iver Strand er ingen ving, men sentral midtbanespiller. Gjør nå i det minste LITT research når du ikke har peiling i utgangspunktet. Godt gjort med 10 målpoeng som sentral midtbane da. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 22.10.2007 23:57 Post subject: |
|
|
Har ikke også Strand seriøse beilere allerede? Eller er det jeg som roter?
Ingen grunn til at det skal stoppe oss fra å prøve oss på spillere, da. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 23.10.2007 01:20 Post subject: |
|
|
Lars Iver Strand kan komme til å bli en veldig god spiller. Mot Argentina kom han inn og viste han kunne hevde seg i forhold til tempo, ballkontroll og fotballklokhet. Det imponerte meg, og viste at han har et stort potensiale. Han har også tidvis vist de samme taktene for Tromsø i Tippeligaen, men han må stabilisere seg på det høye nivået før vi virkelig snakker om en klassespiller her. Kanskje han kan ta det skrittet i en større klubb med bedre lagkamerater? Media har vel meldt at både LSK og Viking skal være interessert.
For Rosenborg sin del er det vel imidlertid et spørsmål om vi har bruk for spillere i hans posisjon. Vi har allerede Skjelbred og Konan som best trives som sentrale, offensive midtbanespillere. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 23.10.2007 12:16 Post subject: |
|
|
Jeg tror ikke at han går til Rosenborg, nettopp fordi han vet selv hvilken posisjon han er best i - den posisjonen finner man ikke i RBKs spillesystem. Uwe Röslers diamant-system fra LSK-perioden vil være en som passer ham fint. Dette systemet fikk det beste ut av Robert Koren - en spiller som representerer det motsatte av det LSK står for - og noe av det samme som Lars Iver STrand står for. Av norske lag vil jeg tro Viking ligger best an, så har også Rösler og Østenstad vært meget tydelig til hvordan de ønsker å bruke ham.
Having said that, jeg håper Viking går for Martin Fillo - han virker veldig spennende! _________________ 4-4-3 |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 23.10.2007 13:31 Post subject: |
|
|
Snakket med en kamerat fra min tid i Oslo og han er relativt etterrettelig i fotballsaker da han er både c-trener og har spilt i 1. div. på nittitallet. Han hevder etter å ha sett Birger Madsen i en rekke kamper, at han bør hentes til RBK. Med sin store høyde vil han bli farlig på dødball og ruve i midtforsvaret. Han sier også at Madsen har bra tempo og ligner en del på Hangeland både fysisk og spillemessig. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 23.10.2007 19:41 Post subject: |
|
|
lars iver strand er en litt dårligere variant av didier konan. |
|
Back to top |
|
 |
Jotjar Junior
|
Posted: 23.10.2007 19:52 Post subject: |
|
|
Brady wrote: | Har sett Demidov noen ganer på U21-landslaget i år, og der har han ikke imponert nevneverdig, selv om han var bedre mot Sveits forrige uke enn han har vært tidligere.
Syns han er litt for gammel til å bli hentet til klubben som talent, og han er pr dato langt unna å kunne kjempe om en førstelagsplass. Hvis da ikke ledelsen tar en Stoor på ham...... |
Er du seriøs når du mener han ikke har imponert for U21? Vadim er vel en av de som har vært desidert best der i år, noe den godeste Øystein Gåre er enig i.
Tror forøvrig han mer enn nok kan være aktuell for ankerrollen på midtbanen i Rosenborg. I hvert fall målt opp mot de som befinner seg i RBK i dag. _________________ https://www.facebook.com/...jornetcom/ |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 24.10.2007 00:11 Post subject: |
|
|
Han var bra mot Sveits, men i tidligere kamper syns jeg han har vært svært svak. Så ja, er seriøs. |
|
Back to top |
|
 |
|