| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 24.09.2007 20:36 Post subject: |
|
|
Konspirasjonsteorier blir lett latterlige i lengden............  |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 24.09.2007 20:57 Post subject: |
|
|
vel, vi kan ta et veddemål, jeg betaler 3 bøtter med øl på pizzasjappa på narvesen hvis tørum er trener for rbk pr 1.4.08, mens du ikke skriver flere innlegg her på rbk forumet ,hvis tørum får fyken før 1.4.08 . ok,julegrisen? _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 24.09.2007 22:31 Post subject: |
|
|
| Hehe, det kan godt hende du får rett. Men inntill da er alt dette rene spekulasjoner. |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 25.09.2007 00:57 Post subject: |
|
|
Hallois! Hvis noen er keen på å gjøre veddemål a la dette med meg, så pm meg! _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 25.09.2007 11:35 Post subject: |
|
|
Har blitt så lei av de kommentarene til Kroksæter i det siste, at jeg har sendt han følgende mail:
| Quote: | Hei. Har lest dine kommentarer angående Tørum og Rosenborg den siste tiden og har noen spørsmål.
1. For det første, hva er det du holder på med? Prøver du å presse Knut Tørum ut av Rosenborg Ballklubb? Det virker ærlig talt sånn. Tenk litt på arbeidsforholdene hans. Forsvarsspillere som ikke holder mål, en hel masse utlendinger som ikke kan snakke norsk og en tynnslitt spillerstall. Hvorfor er det Knut Tørum du går etter? Er det bare hans skyld at RBK ikke leder serien? Det har i følge meg mye med uflaks å gjøre (sjansesløsing) og mye grunnet udugelig forsvar, som er grunnpilaren i å få til et godt spill. Og det er ikke så lett som du tydeligvis tror å skape samhandling mellom 3 afrikanere som har løpt rundt å driblet i hele sitt liv. Ting tar tid. Du vil ha den enkleste løsningen du, fjerne Tørum og sette inn Eggen. Kan du svare på dette?
2. Angående Eggen, så virker han som en usmakelig person. Det han gjør mot Tørum, den skjulte utpressingen (elendig skjult egentlig) av han, er helt forkastelig. Og i media framstår han som en klovn. En person jeg kjenner sa det så fint som at Knut Torbjørn har de dårlige sidene til Nils Arne, men ikke de gode. De mediauttalelsene hans har rett og slett vært totalt uprofesjonelle, han virker helt på jordet. Nekter å avkrefte at han er Rosenborg-trener neste år, nekter å bekrefte sin tillit til Tørum 100 prosent. Hvilken sportsdirekør er egentlig det? Jeg trodde en sportsdirektør skulle støtte treneren, trodde ikke du?
3. Til slutt vil jeg bare si at jeg har lest mange av dine kommentarer og vært mye enig før, men de i det siste har fått meg til å lure på hva du driver med. Er dette en slags konspirasjon mot Knut Tørum og Rosenborg, i samarbeid med Knut Torbjørn Eggen? Hvorfor går du så til angrep på Knut Tørum, en 30 år gammel trener som har vært hovedtrener i klubben i 1 år?
Har du noen som helst respekt for Rosenborg, dine lesere og Tørum, anbefaler jeg deg å svare på denne, og ikke si noe som "har ikke tid, hektisk..." eller "Les kommentarene mine" eller "du har ikke skjønt hva jeg skriver" o.s.v. Vær så snill å svar på dette, du er tross alt den personen i Trondheim med mest påvirkningkraft av "folket" i henhold til saker relatert til Rosenborg.
MVH
XXXXXXXXXX |
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 25.09.2007 11:46 Post subject: |
|
|
| Bra mail! Blir spennende å se om/hva han svarer! |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 25.09.2007 12:05 Post subject: |
|
|
Bra, knerten. Kroksæter fortsetter med sine små stikk mot Knut Tørum:
Samtidig var Høgmo på en fotballfaglig kollisjonskurs med Rosenborg-tradisjonen. Det er også Knut Tørum, uavhengig om han er en dyktig fotballmann eller ikke.
_________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 25.09.2007 13:01 Post subject: |
|
|
Støttes Knerten! Vil gjerne høre hvis lederen i Eggens propagandaavdeling svarer deg. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 25.09.2007 13:14 Post subject: |
|
|
Knerten, i neste mail må du sende med en link til registreringssida til rbkweb så han kan forsvare seg på forumet  |
|
| Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 25.09.2007 13:42 Post subject: |
|
|
| Maradona wrote: | | vel, vi kan ta et veddemål, jeg betaler 3 bøtter med øl på pizzasjappa på narvesen hvis tørum er trener for rbk pr 1.4.08, mens du ikke skriver flere innlegg her på rbk forumet ,hvis tørum får fyken før 1.4.08 . ok,julegrisen? |
Tørum trener ikke RBK 01.04.08, men det er fordi han ikke har levert....
At KTE presser ham ut av jobben for å ta over sjøl er bare latterlig teori. g svada. KT klarer lett å sparke seg selv pga. at han ikke holder mål som RBK trener. De 3 bøttene med øl kan du jo spandere likevel ...?
Jeg lover derimot IKKE å slutte å skrive her inne når det er noe jeg har på hjertet ( sjeldnere og sjeldnere ser jeg)
Comprendo ? |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 25.09.2007 16:13 Post subject: |
|
|
Pent brev.
knerten > de fleste posterne her (inkludert meg) og du er bare hvor gammel?
Er det ikke en sjanse for at om KTE blir trener vet han at han kan sitte i flere år både grunnet navnet og at ledelsen ikke har råd til å sparke flere trenere på så kort tid? Det er min største skrekk. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 25.09.2007 16:18 Post subject: |
|
|
Takker for ros. Er 16 år, 1917 Når jeg leser over det, ser jeg at jeg burde nevnt mer om at han bør skylde mer på styret / ledelsen i stedet for Tørum. Skulle tatt med litt mer om det, og at de ikke klarte å skaffe en spiller i vinduet. Men begynner han å diskutere, så skal jeg svare med det. Hehe, ja, skal linke han til forumet når (hvis) han svarer. Om han ikke svarer, viser han bare at han kommer med løse påstander og argumenter han ikke kan underbygge og kommer med bare fordi han tror han er udødelig som "ekspert" i Adressa. |
|
| Back to top |
|
 |
Fortunate Junior
|
Posted: 25.09.2007 21:49 Post subject: |
|
|
Synes det blir feil å henge ut Kroksæther og Adressa. Det må være lov for regionens største avis å stille kritiske spørsmål/se ting fra sidelinjen til hvordan ting er håndtert i RBK etter gullalderen. På samme måte som vi patrioter ytrer meninger i dette forumet vil jeg nok tro at både vi og Adressa har samme mål; nemlig at RBK skal gjenreises som det lokomotivet det har vært i norsk fotball.  |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 25.09.2007 21:55 Post subject: |
|
|
Helt enig, men da må de også ha vett og forstand til å mene noe også. Ikke bare se tilbake og si at alt var mye bedre før. Selvfølgelig var det ikke det. Dette er bare en klisje som Kalle Løken og andre forståsegpåere bruker. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 02.10.2007 11:58 Post subject: |
|
|
Jeg synes KTE er iferd med å gå seg til som sportsdirektør. Jeg synes f.eks. at man kan ta ham på ordet, og foreta evaluering etter sesongslutt.
Men det er viktig av ham å signalisere at han har kontroll og at han har en plan.
- Han må skape ro rundt sesong avslutningen
- Han må sørge for at evaluering skjer fort etter sesonslutt
- Trener spørsmålet må bli avklart like deretter
- Han må sørge for de forsterkninger vi trenger
Jeg er av dem som ikke mener absolutt at Tørum må ut etter sesongslutt. Men hvis vi skal bytte, må det skje fort etter sesongslutt, slik at nye spillere kan lokkes hit. For i tilfelle trenerbytte, får vi vel en høydare til trener? |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 02.10.2007 17:51 Post subject: |
|
|
| bluenova wrote: | | For i tilfelle trenerbytte, får vi vel en høydare til trener? |
Ja, for det er der jo tradition for. Nej, vi ender nok op med enten KTE eller Hoftun og de er ikke akkurat hvad jeg vil klassificere som "høydare" _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 03.10.2007 01:52 Post subject: |
|
|
KTE ser vel at om Tørum slutter nå eller til jul utgjør veldig lite, og Tørum får nå en sjanse til å trekke seg, med æren i behold til jul om resultatene tilsier at han får sparken uannsett læll.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.10.2007 09:25 Post subject: |
|
|
Man skulle vel heller tro de prøver seg på en sleip en igjen og prøver framtvinge et kabinettspørsmål, som med Ola. Ryggrad går ikke akkurat 13 på dusinet på brakka. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 03.10.2007 20:19 Post subject: |
|
|
| KTE virket mye mindre "landsbyidiot" i dette intervjuet. Han beklaget t.o.m. å ha besvart masse tåpelige hypotetiske spørsmål. Og nevnte samtidig at Hoftun var der for å hjelpe ungdomssatsinga. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.10.2007 23:14 Post subject: |
|
|
Altså en meningsløs tittel på Hoftun. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 04.10.2007 13:45 Post subject: |
|
|
| Med Otto i Irak er det vel Norges fremste landsbyidiot vi har i ssportsssjefsstolens. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 04.10.2007 13:55 Post subject: |
|
|
Hæ? Har Arild Stavrum blitt sportssjef???  _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 04.10.2007 16:16 Post subject: |
|
|
Han er et paradoks.
Last edited by Jon Irenicus on 04.10.2007 17:16; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 04.10.2007 17:07 Post subject: |
|
|
| Er ikkje ein "lavpannet" person ein som har svært lite bak den lave pannebrasken? |
|
| Back to top |
|
 |
|