English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Norge - Hellas
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
JellyFish
Veteran

PostPosted: 12.09.2007 20:48    Post subject: Reply with quote

Hadde Norge hatt vett til å omsette noen av de 11-12 cornerene vi får til skikkelig avslutninger isteden for innlegg til keeper så hadde det kanskje blitt et annet resultat. Skjønner ikke at landslaget IKKE slår de anderledes med den hodestyrket vi skal ha med Hangeland, Carew, Iversen, m.m. "Alle" cornerene i dag ble jo fryktelig enkelt for keeper å snappe opp i hendene.
View user's profile Send private message
simonfcb
Proff

PostPosted: 12.09.2007 21:11    Post subject: Reply with quote

Alle cornerne? Vi scorte på en, og med litt flaks kunne både Storbæk og Carew ha puttet. Vi kan ikke forvente at alle skal bli slått perfekte, i dag synes jeg faktisk de ble slått ganske bra.

``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
JellyFish
Veteran

PostPosted: 12.09.2007 22:13    Post subject: Reply with quote

Keeperen til grekerne fikk vel ganske så aleine ta imot ca åtte-ni cornere. Uten at våre spillere er i nærheten. Kanskje ikke corneren som er slått dårlig, men spillerene i boksen som blir feilplassert. Utenom den vi scorer på, hvor mange fikk vi headet på mål eller kommet til avslutning med?
josinho
Veteran

PostPosted: 13.09.2007 10:23    Post subject: Reply with quote

Bra landskamp av Norge, men ett poeng er to for lite. Trolig røk muligheten til EM-sluttspill med det resultatet. Norge må ta minst 7 poeng, samtidig som et av de andre to topplaga må gå på to nederlag i høst viss Norge skal gå videre til EM.

Ivers var Norges svakeste spiller i denne kampen, og han må nok kjempe med Konan om en vingplass på RBK. Kone er bankers som spiss!

Norges forvandling har nok noe med at Ola kom inn i trenerteamet da Bjørnebye forsvant.....
Back to top
Johnny W
Veteran

PostPosted: 13.09.2007 10:35    Post subject: Reply with quote

Iversen glitret ikke akkurat, men jeg syns Storbæk var langt dårligere. At Koné er bankers på spissplassen er jeg 100% enig i.
Back to top
stjørdaling
Senior

PostPosted: 13.09.2007 11:27    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Bra landskamp av Norge, men ett poeng er to for lite. Trolig røk muligheten til EM-sluttspill med det resultatet. Norge må ta minst 7 poeng, samtidig som et av de andre to topplaga må gå på to nederlag i høst viss Norge skal gå videre til EM.

Ser at dine utrekninger, skiller seg endel fra mine. Slik jeg ser det er Malta og Bosnia bankers og seks poeng. Så er vi avhengig av å slå Tyrkia, går den inn er vi garantert videre, hvis ikke Tyrkia tar oss på målforskjell. Noe som er lite sannsynlig. Med uavgjort eller tap mot Tyrkia er vi avhengig av hjelp, noe som vi kan regne med å få fra Hellas, selv om de ikke imponerte i går.

Så EM i fotball for Norge har jeg klokketro på=)

Synes også Ivers var veldig dårlig, ihvertfall usynlig. Han skal likevel ha for at han gikk seirende ut av hver eneste hodeduellduell)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pingvin
Veteran

PostPosted: 13.09.2007 13:46    Post subject: Reply with quote

Innbyrdes teller før målforskjell stjørdalingen. Så, tar vi Tyrkia, er vi vel videre så og si. Om da ikke Norge eller Tyrkia avgir poeng mot antatt dårligere motstand. Vet jo at Norge er truanes til å avgi poeng borte mot Bosnia..
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 13.09.2007 13:55    Post subject: Reply with quote

pingvindrops wrote:
Innbyrdes teller før målforskjell

Er dette noe spesielt for FIFA-turneringer? I norsk serie er det jo omvendt.
pingvin
Veteran

PostPosted: 13.09.2007 14:00    Post subject: Reply with quote

Det vet jeg ikke. Bare hørte de sa det på tv i går. Det er forsåvidt samme prosedyre i spansk Primera Division.
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 13.09.2007 14:02    Post subject: Reply with quote

Det er vel et grep man har begynt med for å hindre kampfiksing. Tidligere var man hvertfall plaget med at det ble store sifre i de siste kampene når det feks var en gullkandidat vs en som ikke har noe å spille for. Men siden man i Norge ikke er plaget av kampfiksing så fungerer det jo rimelig greit å bruke målforskjell foran innbyrdes...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
stjørdaling
Senior

PostPosted: 13.09.2007 14:17    Post subject: Reply with quote

pingvindrops wrote:
Innbyrdes teller før målforskjell stjørdalingen.

Nå var scenarioet mitt at det ble uavgjort. Men jeg ser her at da er det bortemålsregelen som blir gjeldende.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
pingvin
Veteran

PostPosted: 13.09.2007 14:21    Post subject: Reply with quote

Quote:
Så er vi avhengig av å slå Tyrkia, går den inn er vi garantert videre, hvis ikke Tyrkia tar oss på målforskjell.
Ser ingenting om uavgjort i posten din jeg men....kall meg gjerne blind. Og du må nok lese linken din en gang til, det er hypotetisk tilfelle først med 2-2 at bortemålsregelen slår inn.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb