English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Michael Jamtfall
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 51, 52, 53  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
O-Rex
Veteran

PostPosted: 07.09.2007 19:30    Post subject: Reply with quote

Jeg synes godt man kan tenke litt mer over hva man skriver. MJ er RBK-spiller, og det er ikke bra når våre spillere blir skadet. Det er trist for vedkommende, og det svekker stallen når vi da har et alternativ mindre. Uansett om han er sistevalg eller ikke.

Jeg tviler også på om MJ har det i seg, men det kan man vel strengt tatt ikke konkludere noe om enda. MJ er kjapp og jeg mener at teknikken er ganske bra. Han har aldri fått prøve seg over tid, og da er det etter min mening vanskelig å konkludere om hvorvidt han holder eller ikke. Har vi konstant bedre alternativ så vil vi vel aldri få vite det.

Om MJ er klysete og overlegen driter jeg i, jeg er opptatt av hva han presterer på (kunst)gresset. Hva er problemet ditt Syltynn? Har han pult dama di?

I 1990/91 hadde vi en kar som jeg også var usikker på. Vi fant jo svaret på det etter et utlån til B/G. Hadde jeg vært MJ hadde jeg klort meg fast i klubben til Cl-bonusene var utbetalt og deretter tatt en liten roadtrip til lenger ned i tippeligaen. Nå er han jo skadet så vi kan jo ta debatten om et år eller så.
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 07.09.2007 19:36    Post subject: Reply with quote

Syns i utgangspunktet at det virker som om Jamtfall aldri vil bli god nok for RBK med den målsettningen RBK har. Men man skal være forsiktig med å konkludere med sånt når man vet at enkelte i spillere ikke får ut talentet før man når landslagsalder. Deriblandt vår kjære Erik Hoftun som ble veid for lett for RBK i en alder av 22 og dermed dro til Molde.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
julegrisen
Rutinert

PostPosted: 07.09.2007 19:49    Post subject: Reply with quote

Å "disse" spillere mens man selv sitter foran TV´n og drikker øl er lov.
Å bli tatt på alvor i å bedømme det fotballmessige til RBK´s unge talenter her på forumet kan man dog ikke kreve.
Bare tapere gotter seg over at klubbens egne talenter blir kvestet / skadet
Back to top
View user's profile Send private message
syltynn
Proff

PostPosted: 07.09.2007 20:00    Post subject: Reply with quote

Problemet mitt er Jamtfall, og er fortsatt forbainna på kona for å si det sånn. Godter meg ikke over skader på talenter, tvert om, jeg er for at klubbens talenter skal få spille.
Stå på gutta! Very Happy
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 11.09.2007 15:23    Post subject: Reply with quote

- Jeg har hørt at det er en tøff vei tilbake, og mye jobb som må gjøres, men dette er tross alt ingen tragedie. Sånt skjer, og jeg får finne meg i det. Hvis en tenker litt lenger enn seg selv i slike situasjoner, og tenker på for eksempel Sevilla-spilleren (Antonio Puerta journ. anm.) som falt om og døde for litt siden, eller andre alvorlige ting, er jo ikke min skade så mye å syte over, presiserer Jamtfall.

- Selvsagt er det bittert å ikke få spille fotball en periode, men jeg må jobbe videre, og trøste meg med at i den store sammenhengen har jeg det bra, avslutter kantspilleren åpenhjertig.

Les mer: - Jeg skal tilbake!
Back to top
Katalysator
Veteran

PostPosted: 11.09.2007 15:54    Post subject: Reply with quote

Beundringsverdig innstilling der om ikke annet.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 16.10.2007 16:35    Post subject: Reply with quote

Operasjon onsdag om ei uke.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 11.12.2007 18:19    Post subject: Reply with quote

- Først må jeg bli bra, men Glimt er ikke avskrevet. Glimt er en veldig bra klubb og du kan ikke se bort fra at jeg havner der. Klubben er tilbake i eliteserien og er en fin arena å utvikle seg på, sier Jamtfall som står med ni eliteseriekamper i RBK.

Les mer: RBK-Jamtfall åpner for Glimt

Tviler likevel på at Brutter'n og kompani er så veldig gira på å hente ham. Etter opprykket trenger de spillerne som de kan føle seg sikre på at vil prestere.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 11.12.2007 21:01    Post subject: Reply with quote

Jeg tror faktisk Brutter'n ser potensialet i Jamtfall jr. så jeg blir ikke overrasket om han hentern.
Back to top
PIN-kode
Rutinert

PostPosted: 11.12.2007 21:03    Post subject: Reply with quote

Bruttern hentern. Hoho...

Anyway: Jamtfall Jr. er fryktelig oppskrytt etter min mening. Et godt innhopp mot Lsk en gang, ellers bare dårlige kamper (i serien i hvertfall).
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 12.01.2008 06:12    Post subject: Reply with quote

Kleppe Jamtfall tilbake?
Sitat:
Heldigvis er hele troppen frisk og skadefri, med unntak av Christer Basma, som fikk seg en strekk bak i høyre lår i kampen mot Las Palmas torsdag.

Betyr dette at Michael Kleppe Jamtfall er aktuell for de neste treningskampene?

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 12.01.2008 12:12    Post subject: Reply with quote

Nei, Adressa skiter visst i Michael. Han er med og småspringer, men kan ikke spille fotball før etter EM.
Back to top
micke
Proff

PostPosted: 16.01.2008 00:11    Post subject: Reply with quote

syltynn wrote:

I farta kunne jeg også slengt med Storflor..
Jamtfall blir aldri god nok for rosenborg. Greit nok at han er kjapp, men han evner ikke å ta med seg ballen rundt på kant og levere innlegg. Derfor mener jeg at det er best at fyren er skadet slik at andre, som muligens har bedre potensiale kommer til og får prøvd seg. Er sterk i trua, men i år tror jeg toget er gått for vår del. Derfor kunne prøvd ut andre spillere, om vi var så alvorlig tynn på benken at det Jamtfall var beste alternativ.

Skjønner ikke helt hvorfor dere forsvarer fyren som ville bort fra klubben i vår, og hver gang han har spilt gjort det rævva. Synes det er godt å vite at om noen på kant må ut, er det en juniorspiller som skal prøves ut, ikke en oppblåst idiot vi skal riste siste rest av potensiale ut av...

Du er kjapp til å se det hele og totale talentet på en spiller må jeg si. Det er ikke akkurat nybegynnere som tok han opp i a-stallen som hospitant og senere ga han kontrakt. Jeg er glad for at det er andre enn deg som har gitt han sjansen. Og, hadde du klart å prestert bedre om du var i hans sko på noen få innhopp og en eller to hele kamper i år? Neppe. To av våre superhelter (Strand og Hoftun) ble leid ut, og hva har de gitt klubben i ettertid? Men så lenge Jamtfall ikke blir som Ivers og må lures i form, så syns jeg han kan få sjansen til å bevise hva han er god for over tid. Du derimot bør kanskje lene deg litt tilbake og se på hvilken person du er som slenger ut om hva folk er. Tenker da på klyse uttalelsen din. Virker mer som at du prøver å rakke ned på (klyse)konkurrenten din for å overta tronen i Trondheim. Pass deg litt for hva du sier.
Tommærn
Veteran

PostPosted: 16.01.2008 00:24    Post subject: Reply with quote

*Schmækk*
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 16.01.2008 07:49    Post subject: Reply with quote

nå er jo glimt godt forspent på vingene, så jeg har litt problemer med å se hvordan det skulle være lettere for jamtfall å spille seg inn på laget i bodø enn i rosenborg
Back to top
Johnny
Junior

PostPosted: 16.01.2008 20:03    Post subject: Jamtfall Reply with quote

Har en slektning på Sunnmøre som sier at Jamtfall er i dialog med Aafk om en 2-års utlånsavtale.
Noen som har hørt noe om dette?
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 16.01.2008 20:06    Post subject: Reply with quote

Det må være ett års lån med opsjon på en ny ettårskontrakt, i så fall.

Kontrakten med RBK går ut ved nyttår.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 17.01.2008 10:54    Post subject: Reply with quote

Jeg håper RBK forlenger avtalen med Jamtfall med et par år, og så låner ham ut til en klubb en sesong så han får mye spilletid neste år. I år bør han bygge seg opp i RBK etter skaden.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 25.01.2008 00:19    Post subject: Reply with quote

Hvem var det som hilste på nytreneren med en god snusdose under leppa? Ganske praktisk med en trener som er ofte i Sverige. Han kan sikkert ta med noen billige pakker general.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 25.01.2008 00:24    Post subject: Reply with quote

Hørte vi ikke akkurat det samme om Storflor for noen uker siden....
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 07.02.2008 16:03    Post subject: Reply with quote

Miljøbevisst stavseting?
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 07.02.2008 18:17    Post subject: Reply with quote

- Dette er absolutt ein bil eg skal anbefale til fleire av gutane på laget.

Skal se det før jeg tror at Iversen bytter ut sin SL Brabus til fordel for sildkasse..
Ballahl
Veteran

PostPosted: 29.03.2008 23:25    Post subject: Reply with quote

Michael Kleppe Jamtfall "fisker" etter både storlaks, seriegull og ny kontrakt med Rosenborg denne sesongen.

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 30.03.2008 12:43    Post subject: Reply with quote

Tydeligvis ikke så stor interesse blant lagkameratene å stille opp for Aftenposten...
Back to top
Matsen
Junior

PostPosted: 06.05.2008 11:23    Post subject: Reply with quote

http://www.rbk.no/incomin...106963.ece
Jamtfall klar.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 51, 52, 53  Next
Page 27 of 53

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb