View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 04.09.2007 17:12 Post subject: |
|
|
Veldig synd for han. Nå er jeg spent på om han viser den samme ståpåviljen som Skjelbred, noe jeg er usikker på. Samtidig tror jeg ikke han har det som skal til for å lykkes på dette nivået, men vi får se. Det kan fort være starten på slutten for hans tid i Rosenborg. Men stå på, ja. Ikke gi deg. |
|
Back to top |
|
 |
jkrakene Senior
|
Posted: 04.09.2007 18:35 Post subject: |
|
|
sa til meg at det var en menisk- og leddbåndsskade.
Håper ikke dette er tilfellet. _________________ Ståle Stensaas. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 04.09.2007 18:55 Post subject: |
|
|
Huff, dette var synd. Får håpe jamtis kommer seg fort av denne skaden og blir 100% bra igjen. Kanskje litt synd at RBK ikke kjøpte herr Olsen fra Mo likevel da.....
NÃ¥ er stallen enda tynnere  |
|
Back to top |
|
 |
syltynn Proff
|
Posted: 04.09.2007 20:48 Post subject: |
|
|
Beste nyheten på lenge! Kommer ikke til å savne han en sekund, og åpner for ferskere ansikt på benken. Yes! Klyse! |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 04.09.2007 21:18 Post subject: |
|
|
Kommer ikke til å bry meg ett sekund om dine innlegg og din tilstedeværelse på forumet lenger jeg heller |
|
Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 04.09.2007 21:39 Post subject: |
|
|
syltynn wrote: | Beste nyheten på lenge! Kommer ikke til å savne han en sekund, og åpner for ferskere ansikt på benken. Yes! Klyse! |
"En sekund" også faktisk. Flotte greier. Dette er ikke spesielt gode nyheter for en allerede tynn RBK-stall og svært dårlig for hans egen del med tanke på å spille seg inn i start-11'ern... Men shit happens  |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 04.09.2007 21:49 Post subject: |
|
|
syltynn wrote: | Beste nyheten på lenge! Kommer ikke til å savne han en sekund, og åpner for ferskere ansikt på benken. Yes! Klyse! |
NÃ¥ fikk du sikkert mye "cred" blant dine 12-Ã¥rige venner, eller hva? |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 04.09.2007 21:54 Post subject: |
|
|
Tøffen. Klokka er snart ti. Da må huske at internetttiden din er oppbrukt for i dag, og du må legge deg. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 05.09.2007 12:03 Post subject: |
|
|
Noen ganger mister jeg helt troen på menneskets rett til å uttale seg.  _________________ Cantate Conflictus |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 05.09.2007 12:09 Post subject: |
|
|
Enig. Denne hetsingen av uheldige Jamtfall er faktisk nesten like håpløs som Frp sin mobbing av ikke-vestlige innvandrere. Huff  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 05.09.2007 12:19 Post subject: |
|
|
Ta dere en pille da. Han liker ikke Michael. Greit nok. Dette er et fotballforum, ikke politisk debatt om moralens forfall. Deal with it or get out. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 05.09.2007 13:14 Post subject: |
|
|
Helt greit det at fyren hater Michael for utseende etc.men du får da jammen tåle at jeg reagerer på at det er skadesituasjonen som fører til gledes-scener i hodet til "syltynn".
Jeg føler meg rimelig sikker på at du forutså reaksjoner på "Syltynn`s" innlegg og hvorfor,men det med moralens voktere og ha dere vekk fra forumet argumentet,
vel du skyter jo fra hofta av og til du også.  _________________ Cantate Conflictus |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 05.09.2007 13:37 Post subject: |
|
|
Absolutt. Skal vi ha ytringsfrihet, må vi regne med en god dose bambus, vettu.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 05.09.2007 14:38 Post subject: |
|
|
Ved å ønske at folk blir skadet, fryde seg over skader, graverende personkarakteristikker, uthenging av folk pga religion,etnisitet og utseende osv kommer man faktisk i konflikt med en del lovparagrafer. Det er ikke 100% ytringssfrihet i Norge eller noe annet land.
At Jamtis opplever hetsing på dette forumet er sterkt beklagelig. |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 05.09.2007 14:53 Post subject: |
|
|
Ytringsfrihet har vi, du må bare ta konsekvensene av det. Slik er det i alle land men Norge er liberale på slikt. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 05.09.2007 15:09 Post subject: |
|
|
Jonas wrote: | Synd for Michael. Skal mye til før han greier å etablere seg på laget nå. | Det tror jeg skulle like mye til før skaden. Som flere har vært inne på så hadde nok et utlån til toppen av Adeccoligaen / bunnen av TL vært tingen for Jamtfall jr. Forutsatt at han faktisk har et talent, og det kan bli noe mer enn en middelmådig TL-spiller av han. Jeg ser ikke det internasjonale potensialet i gutten. Det er jo kun i Norge man blir omtalt som et talent til langt etter fylte 20 år, selvom alle er klar over de individuelle forskjellene i når folk "blomstrer". |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 05.09.2007 15:15 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Ta dere en pille da. Han liker ikke Michael. Greit nok. Dette er et fotballforum, ikke politisk debatt om moralens forfall. Deal with it or get out. |
 |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 05.09.2007 15:48 Post subject: |
|
|
Vurderinger på sportslige kriterier passer godt i et fotballforum, men ikke personhets. Attpåtil mot egne spillere i dette tilfellet. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 05.09.2007 16:00 Post subject: |
|
|
Er ikke akkurat sånn at jeg griner over denne nyheten jeg heller da.
Det er ikke bra at enda en spiller blir skadet, men jeg tror ikke Jamtfall ville hatt all verden å bidra med uansett, så jeg ser ikke på det som noe stort tap. Men det er selvsagt synd på gutten sjøl. Men skader er en del av en fotballspillers liv, enten man er ung eller gammel. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Lillhammring Senior
|
Posted: 05.09.2007 16:08 Post subject: |
|
|
Selv om Jamtfall ikke er den viktigste spilleren i troppen kommer jo denne skaden på et ytterst dårlig tidspunkt fo rosenborg. Det begynner å bli tynt i rekkene, og er alltid er godt å ha unge som pusher på treninger og lignende. Får håpe det ikke blir langvarig og at han kommer tilbake til forberedelsene til neste sesong, kanskje litt mer moden og i bedre fysisk form, samt at han kanskje har skjønt at det må jobbes hardt for å bli en god fotballspiller! _________________ I svart og kvitt for alltid, også i Lillehammer! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 05.09.2007 16:39 Post subject: |
|
|
kristobal wrote: | Vurderinger på sportslige kriterier passer godt i et fotballforum, men ikke personhets. Attpåtil mot egne spillere i dette tilfellet. |
Samtidig må man tåle flere kommentarer rett fra levra på slike fora.
Mottoet til kjernen er vel "fotball er følelser, slipp dem fri" - så lenge de ikke støter noen eller på noen måte er på kanten.
Hadde noen ønsket Tettey dau/skadet for livet fordi han var et "svart, jævla undermenneske", eller oppfordret til å sørge for at Michael ble skadet kunne jeg skjønt dere.
Hvis dere vil ha noe å rase over, jeg ønsker avrevne korsbånd for Iversen hver enda gang han er på banen eller snubler rundt i blindfylla på downtown. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 05.09.2007 17:15 Post subject: |
|
|
Recon wrote: |
Hvis dere vil ha noe å rase over, jeg ønsker avrevne korsbånd for Iversen hver enda gang han er på banen eller snubler rundt i blindfylla på downtown. |
Eller hva med en litt mere kultivert versjon.
"Jeg synes Tørum kunne vært litt flinkere"
 _________________ Cantate Conflictus |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 05.09.2007 17:23 Post subject: |
|
|
Kultivert på et fotballforum? Barbar...  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
syltynn Proff
|
Posted: 07.09.2007 20:09 Post subject: |
|
|
josinho wrote: | Ved å ønske at folk blir skadet, fryde seg over skader, graverende personkarakteristikker, uthenging av folk pga religion,etnisitet og utseende osv kommer man faktisk i konflikt med en del lovparagrafer. Det er ikke 100% ytringssfrihet i Norge eller noe annet land.
At Jamtis opplever hetsing på dette forumet er sterkt beklagelig. |
I farta kunne jeg også slengt med Storflor..
Jamtfall blir aldri god nok for rosenborg. Greit nok at han er kjapp, men han evner ikke å ta med seg ballen rundt på kant og levere innlegg. Derfor mener jeg at det er best at fyren er skadet slik at andre, som muligens har bedre potensiale kommer til og får prøvd seg. Er sterk i trua, men i år tror jeg toget er gått for vår del. Derfor kunne prøvd ut andre spillere, om vi var så alvorlig tynn på benken at det Jamtfall var beste alternativ.
Skjønner ikke helt hvorfor dere forsvarer fyren som ville bort fra klubben i vår, og hver gang han har spilt gjort det rævva. Synes det er godt å vite at om noen på kant må ut, er det en juniorspiller som skal prøves ut, ikke en oppblåst idiot vi skal riste siste rest av potensiale ut av... |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.09.2007 20:29 Post subject: |
|
|
Problemet er vel strengt tatt treneren og ikke spilleren i slike situasjoner. Rimelig forbanna på Iversens udugelighet det meste av denne sesongen, men det er tross alt Tørum som har tatt ham ut gang etter gang. Man behvøer ikke være politisk korrekt hele tiden, men man får i hvertfall skyte riktig mann. Det er mange spillere som har vært ute i media og klaget over spilletid og vurdert andre klubber på grunnlag av dette. Tettey, Ciljan og Riseth, for å nevne noen. Jamtfall gjør meg fint lite, med mindre han spiller i stedet for noen bedre. Og dette er som sagt treners ansvar.
Husker flere nærmest ønsket Konè død da han satte seg i mot å bli brukt som byttevare mot Pelle Nilsson. Regner med de fleste er ganske glade over at han blir brukt i dag. Her var det kun ekstrem lojalitet på tross av treneren som gjør at han ikke forsterket en konkurrent (og svekket oss) vesentlig. Både at Jamtfall spiller og at Konè ikke spilte er ene og alene Tørums ansvar. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
|