| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
fubar Veteran

|
Posted: 31.08.2007 23:09 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: |
Rune Bratseth var mer profesjonell sånn. Han lovet sjelden noe før noe var klart. |
Du er herved vinner av prisen "Første kommentar om hva som var bedre under Bratseth"  |
|
| Back to top |
|
 |
LOST Proff

|
Posted: 31.08.2007 23:21 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | Hadde masse tid i dette vinduet også.... |
Masse av tid ja... men masse tid+mill?
NÃ¥ VET vi at vi har handlekraft....
2 x 20(+) mill + Stig + flere måneder =  |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 31.08.2007 23:25 Post subject: |
|
|
skal vi se:
2x/2 + stig - stig - flere mnd = /2 - stig - flere mnd
2 =  |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 31.08.2007 23:47 Post subject: |
|
|
| 13 minutter igjen og ingen spillerkjøp. 13 minutter igjen av kampen og jeg resignerer. God natt |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 31.08.2007 23:48 Post subject: |
|
|
| knock knock |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 31.08.2007 23:54 Post subject: |
|
|
Who's there? _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 31.08.2007 23:55 Post subject: |
|
|
| ikke noen nye spillere i hvert fall.......kjenner en enorm skuffelse. |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 31.08.2007 23:57 Post subject: |
|
|
| 2 min igjen....arrrrrrrg |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 01.09.2007 00:01 Post subject: |
|
|
Enig der. Ser på oversikten over lagenes overganger i sommer på Dabladet. Stort sett alle lag har lister av spillere ut og inn på lengde med mosebøker, med ett untak.
Rosenborg
Inn: Andreas Nordvik (Haugesund, tilbake fra utlån).
Ut: Daniel Braaten (Bolton, England).
Og vi skal ut i Champions League.. _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 01.09.2007 00:06 Post subject: |
|
|
Vi fokuserer all vores energi på en ung spiller som har Werder Bremen og Milan inde i billedet og ender op med null og niks.
Smart.... _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 01.09.2007 00:08 Post subject: |
|
|
hehe helt enig når man hrer at en spiller blir linket til topp 10 klubber i Europa bør man innse at man ikke har en sjangs. kanskje bedre å bruke kreftene på noen realistiske spillere neste gang. _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã… |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 01.09.2007 00:10 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | Vi fokuserer all vores energi på en ung spiller som har Werder Bremen og Milan inde i billedet og ender op med null og niks.
Smart.... |
Vi har vel ikke fokusert alt på ham. Det er jo en håndfull spillere som har takket nei. Kunne jo ikke sitte med mange backups på siste dagen. Ville vært unaturlig.
Men om du hører med til dem som hadde likt at RBK hadde handlet en eller annen Hallgeirur Villgrimsson fra Island klokka fem på tolv, fordi han visstnok hadde spilt på knøttefotball sammen med Eidur Gudjonsson så versjego...
Det er synd vi ikke fikk tak i noen, men bra at vi ikke dermed kastet oss ut i panikkjøpenes verden. |
|
| Back to top |
|
 |
hmm82 Junior
|
Posted: 01.09.2007 00:10 Post subject: |
|
|
| Må bare le når jeg ser den lista på Dagbladet. Helt utrolig at vi ikke klarer og få en jævla forsterkning............. Mister nesten lysten på og se kampen i morgen....... |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 01.09.2007 00:13 Post subject: |
|
|
Han var da absolutt realistisk, og de skal ha skryt for å ha prøvd seg på en sånn spiller.
Problemet er at vi setter alt på en spiller, og selger oss totalt. Vi har hatt 2 år på å hente forsvarsspillere. Helt siden serieslutten ifjor, har behovet vært skrikende. Da klinger det som en dårlig komedie å vente til dagen før vinduet stenger, med å håpe på en spiller.
Ved nyttår 2007 skulle vi hatt nye midtstoppere. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 01.09.2007 00:14 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: |
Vi har vel ikke fokusert alt på ham. Det er jo en håndfull spillere som har takket nei. Kunne jo ikke sitte med mange backups på siste dagen. Ville vært unaturlig.
Men om du hører med til dem som hadde likt at RBK hadde handlet en eller annen Hallgeirur Villgrimsson fra Island klokka fem på tolv, fordi han visstnok hadde spilt på knøttefotball sammen med Eidur Gudjonsson så versjego...
Det er synd vi ikke fikk tak i noen, men bra at vi ikke dermed kastet oss ut i panikkjøpenes verden. |
Hvilke andre har det vært da, den eneste vi med sikkerhed ved vi har but på er vel ham(af forsvarsspillere)?
Købspolitiken du beskriver med den islandske spiller har jeg aldrig været stået inde for. Jeg kan heller ikke se hvad jeg har skrevet som har fået dig til at tro det. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 01.09.2007 00:15 Post subject: |
|
|
| synes likevel d er oppsiktsvekkende at rbk satser høyt med tanke på kvalitet i spillerkjøpene.....heller at de gjorde et hederlig forsøk på å hente inn han østerikeren, enn at de hadde kjøpt wæhler og en annen kødd |
|
| Back to top |
|
 |
Guffen Rutinert

|
Posted: 01.09.2007 00:15 Post subject: |
|
|
| Helt ufattelig at man ikke finner to, tre rutinerte spillere i det nordiske/nordeuropeiske markedet som forsterkning til Champions League. Se på backrekka - vi lever farligere enn en full amerikaner på byen i Bagdad. Så tafatt, så kortsiktig. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 01.09.2007 00:21 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Men om du hører med til dem som hadde likt at RBK hadde handlet en eller annen Hallgeirur Villgrimsson fra Island klokka fem på tolv, fordi han visstnok hadde spilt på knøttefotball sammen med Eidur Gudjonsson så versjego... |
Så er det dette med mellomting igjen, da. Det at vi ikke får tak i et av Europas heteste talenter, betyr ikke at vi skal ta til takke med en inbytter fra KR Reykjaviks 3. lag. Det må være lov å stusse litt over at all energi etter at vi ble klare for CL tilsynelatende ble brukt på èn spiller, som var et long shot i utgangspunktet. Det hadde neppe vært dumt å sjekke litt med spillere mellom Prödl og Koppinen nivåmessig i løpet av de 3-4 siste dagene.
Men for å ta Prödl-saken isolert sett, må jeg si jeg er smått imponert over hvor nær vi var. Vi hadde tross alt ristet av oss Werder Bremen og Milan på veien. Men jeg skjønner ikke helt Prödls prioritering av landslaget foran klubblag, som det virker som var hovedgrunnen til at han ble værende. Østerrike er da vel ikke så godt som landslag at han ville blitt "glemt bort" om han gjorde det bra her heller? _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 01.09.2007 00:24 Post subject: |
|
|
All ære for å gå etter Prödl, men hva er greia med å ikke kunne jobbe opp mot flere samtidig? Torbjørnsen må jo har permer fulle av navn. Multi tasking, eller å jobbe parallelt som det så pent heter. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 01.09.2007 00:33 Post subject: |
|
|
| burde vel strengt tatt hatt litt flere aktuelle spillere ja...........skal være nok av gode spillere under 20 mill innenfor eu-grensa |
|
| Back to top |
|
 |
RBK-Oslo Junior
|
Posted: 01.09.2007 00:36 Post subject: merkelig |
|
|
Min første post:) Etter år som trofast leser av dette forumet var det altstå dette som skulle til for at jeg måtte komme med et innlegg.
Her er problemet mitt med det som har skjedd og det som har stått i media de siste dagene:
Prödl var så og si klar på onsdag, han skulle sitte på Lerkendal og se RBK drite på Tampere for å da sikkert signere kontrakten. Det skjedde da ikke, fordi Werder Bremen kom på banen - Greit, godtar den - MEN når Werder ombestemmer seg, hva skjer da? Jo, han bestemmer seg for å bli i Østerrike pga EM??
Det er noe som ikke stemmer her. Det er jo noe som heter ikke tro på alt du leser i avisen, men Tørum sa LIVE på TV at det så veldig bra ut i dag (onsdag) tidlig. Hva var det som skjedde?
Er det noen som har en qualified guess?
synes det er så pinlig at ledelsen går ut i dag og sier at de ikke ville gjøre noen panikk-kjøp. Panikk-kjøp?? Og kjøpe en nordisk spiller for 5-6 mill som LETT kan erstatte Christer Basma er ikke panikk-kjøp det er en mulighet for å slippe to-sifret tap mot Chelsea.
Og ikke kom her å si at det ikke finnes en bedre midtstopper enn Basma til 5-6 mill i norden.
Takk for at jeg fikk kjeftet av meg litt.  |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 01.09.2007 00:51 Post subject: Re: merkelig |
|
|
Når en 28 år gammel spiss som har scoret 3 mål på 27 kamper koster fire mill + signonfee og vice versa lurer jeg på hva en ung kvalitetsstopper koster
Takk og lov for at vi ikke hentet noen halvgod halvgammal stopper like før fristen.
Det er jo ikke bare selve overgangen som koster, spillere skal gjerne ha treårskontrakter, og et slikt kjøp ville trolig hindret for et kvalitetskjøp som nå trolig kommer i neste vindu. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsP Proff
|
Posted: 01.09.2007 01:06 Post subject: |
|
|
For meg virker det som om en del her inne har spilt litt for mye manager på datamaskinen. Det er nemlig ikke bare-bare å slenge 20 millioner kroner på et eller annet europeisk bord og få en spiller i retur.
Selv om jeg er en smule skuffet over at det ikke har blitt hentet inn noen nye midtstoppere så er jeg fornøyd med at ledelsen viser ambisjoner ved å ikke "gjøre det enkle" og hente inn en middelmådighet i tolvte time. |
|
| Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 01.09.2007 01:10 Post subject: |
|
|
Jeg synes det er en del tåpelige holdninger rundt om; hadde vi signert en spiller helt på tampen, for eksempel Prödl, hadde alt vært flott - gjør vi det ikke, er det maksimal krise og lynsjestemning.
Er det egentlig noen (av oss) som vet veldig mye om hva, hvem og hvordan når det gjelder spillerjakten? Resultatet er dårlig, men å direkte slakte jobben som er gjort uten å vite stort om den virker litt tåpelig.
Det er vanskelig å se bak resultatene her, for å bruke et fotballuttrykk. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 01.09.2007 01:18 Post subject: |
|
|
Jeg går for å være en pessimist, men jeg hadde faktisk trodd at vi kom til å hente en spiller eller to i dette vinduet.
Tor Erik: i min verden er det resultatet som teller. Brakka gjorde nok det de kunne, men det var ikke bra nok. Punktum. Det er ikke "maksimal krise", men det er ikke godt nok. |
|
| Back to top |
|
 |
|