| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Harald Forumsjef

|
Posted: 04.03.2005 08:25 Post subject: |
|
|
Jeg kommer til Malmø _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.03.2005 12:06 Post subject: |
|
|
- Turneringa har vist at det er mange gode spillere i skandinavisk fotball, og Malmös Markus Rosenberg er den jeg har mest tro på at kommer til å havne i en skikkelig storklubb. Han har et stort potensial, sier Erik Thorstvedt.
Les mer: Ingen banker Rosenberg |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.03.2005 14:15 Post subject: |
|
|
Ikke overraskende har Kanal5 bestemt seg for å vise RBK - MFF på torsdag.
Dermed kan Jonte, KFF_RBK & Co. nyte festfotball fra Lerkendal.
PS! TVNorge viser også kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 04.03.2005 14:37 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | - Turneringa har vist at det er mange gode spillere i skandinavisk fotball, og Malmös Markus Rosenberg er den jeg har mest tro på at kommer til å havne i en skikkelig storklubb. Han har et stort potensial, sier Erik Thorstvedt.
Les mer: Ingen banker Rosenberg |
Johnsen og Brattbakk forsvinner. Rbk kjøper Rosenberg.. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 04.03.2005 14:40 Post subject: |
|
|
| siggetheman wrote: |
Johnsen og Brattbakk forsvinner. Rbk kjøper Rosenberg.. |
Han vil aldri i verden hit... og da vil ikke vi ha ham heller! Han følges jo av omtrent alle toppklubbene i Europa...! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.03.2005 14:49 Post subject: |
|
|
Tror det er litt overdrevet hvor mange toppklubber som følger ham.
Men at han er knallgod og med stort potensiale er det liten tvil om. Flere himmelsblaa hjältar jeg kunne tenkt meg å se i RBk dog.
Afonso, Rosenberg, Chanko, Høiland, og før han stakk til Twente, "Maestro" Majstorovic. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.03.2005 14:56 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Jeg kommer til Malmø |
Skåne er herved advart!  |
|
| Back to top |
|
 |
jonte1010 Junior
|
Posted: 04.03.2005 15:15 Post subject: |
|
|
| fubar wrote: | | siggetheman wrote: |
Han vil aldri i verden hit... og da vil ikke vi ha ham heller! Han følges jo av omtrent alle toppklubbene i Europa...! |
Det är sant! Tror inte heller MFF hade sålt till er. Visst ni har 100 miljoner men han kommer gå på 40-50 miljoner skulle jag tro. Sen har vi Afonso som okcså kommer att gå till en stor klubb någonstans i Afonso. _________________ Haur du sett malmö Haur du sett Världen(!) |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 04.03.2005 15:17 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Harald wrote: | | Jeg kommer til Malmø |
Skåne er herved advart!  |
Hehe, ja. Jeg håber det bliver en kanon away-kamp vi er 3 der tager afsted herfra, og vi glæder os til en en kamp hvor temperaturen forhåbentlig sniger sig over minus så vi kan nyde nogle svenske øl i sommervarmen . _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.03.2005 15:25 Post subject: |
|
|
| jonte1010 wrote: | | fubar wrote: | | siggetheman wrote: |
Det är sant! Tror inte heller MFF hade sålt till er. Visst ni har 100 miljoner men han kommer gå på 40-50 miljoner skulle jag tro. Sen har vi Afonso som okcså kommer att gå till en stor klubb någonstans i Afonso. |
DEN er det nok bare å glemme Jonte. Overgangsmarkedet er endel annerledes nå enn ved salget av Rosengårds store sønn. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 04.03.2005 15:34 Post subject: |
|
|
| Quote: | Ikke overraskende har Kanal5 bestemt seg for å vise RBK - MFF på torsdag.
Dermed kan Jonte, KFF_RBK & Co. nyte festfotball fra Lerkendal. | Det är bra! Men riktigt bra blir det inte förrän anfallet fungerar, förhoppningsvis blir vi bättre på detta inom kort för nu tycker jag vi är ganska bra defensivt. |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 04.03.2005 15:37 Post subject: |
|
|
Har ikke fått sett noe særlig til Rosenberg jeg.
Kan noen av dere som kjenner han beskrive han ? Styrker, svakheter, spillestil etc... ? _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
jonte1010 Junior
|
Posted: 04.03.2005 15:46 Post subject: |
|
|
ja om ni tror att ni kan köpa honom så kan ni nog glömma det redan nu
Rosenberg är snabb och teknisk och en grym avslutare mot mål. Bra passnings spel har han okcså!
han vann både skytte ligan OCH assist ligan i Allsvenskan ifjol! _________________ Haur du sett malmö Haur du sett Världen(!) |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.03.2005 15:49 Post subject: |
|
|
Har ikke sett ham mye jeg heller, men det lille jeg har sett, så virker han å ha litt av alt. En brannsupporter kunne sikkert sagt mer om ham.
Rask, virker å ha en god teknikk, men ingen Z(l)atantakter, tviler på han rager så høyt i hodeduellene, men kan jo ha god avslutningsteknikk med hodet for det. Ser ut til å avslutte med begge bein.
Men mest av alt, han er ung og entusiastisk, med god selvtillit, som tør å prøve på anet enn A4-løsninger, og han lykkes med de.
Ser ut som en skikkelig måltjuv ihvertfall. En ung, svensk Brattbakk, med litt bedre basisferdigheter om vi setter det i RBK-perspektiv!?
Men dette er ren synsing da, jeg har sett ham alt for lite til å si noe nøyaktig om ham. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 04.03.2005 15:58 Post subject: |
|
|
| Quote: | | En ung, svensk Brattbakk |
Den bilden har jag också om Rosenberg!  |
|
| Back to top |
|
 |
Fredrik90 Senior

|
Posted: 04.03.2005 16:41 Post subject: |
|
|
Har ikke hørt eller sett mye av han, men vi har jo gode gamle Hoftun da. Han har vel spilt mot verre spillere en Rosenberg. Rosenber hadde passet godt iRosenborg da. I alefall på navnet.  _________________ Wonderfull, wonderfull football!!! |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 04.03.2005 17:21 Post subject: |
|
|
Jeg ser av RL statestikken at Rosenberg ser ut til å være en PRESIS avslutter, nesten alle avslutninger går mellom stengene ( 12 av 15 tror jeg)
I andre enden av skalaen ligger forøvrig Braathen, Strand og Johnsen, menst Ødegaard stakkars har 2! avslutninger !! _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
jonte1010 Junior
|
Posted: 04.03.2005 22:33 Post subject: |
|
|
Vem är Bratbak? Har aldrig hört talas om namnet förut? Men Rosenberg blir iallfall såld till en stor klubb någonstans i Europa och han har 3 år kvar på kontraktet.. Så lycka till med era funderingar om inte RBk borde köpa honom  _________________ Haur du sett malmö Haur du sett Världen(!) |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 04.03.2005 22:47 Post subject: |
|
|
| jonte1010 wrote: | Vem är Bratbak? Har aldrig hört talas om namnet förut? Men Rosenberg blir iallfall såld till en stor klubb någonstans i Europa och han har 3 år kvar på kontraktet.. Så lycka till med era funderingar om inte RBk borde köpa honom  |
Rbk är MYCKET bättre enn Malmø ivertfall. Svensk fotbolls är inte bra.. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
jonte1010 Junior
|
Posted: 05.03.2005 00:53 Post subject: |
|
|
| siggetheman wrote: | | jonte1010 wrote: | Vem är Bratbak? Har aldrig hört talas om namnet förut? Men Rosenberg blir iallfall såld till en stor klubb någonstans i Europa och han har 3 år kvar på kontraktet.. Så lycka till med era funderingar om inte RBk borde köpa honom  |
Rbk är MYCKET bättre enn Malmø ivertfall. Svensk fotbolls är inte bra.. |
jag undrar om du enns har sett ett Svenskt lag spela förut... Hur vet du att RBK är bättre än MFF nu? Vi får vänta och se... Men jag lägger min slant på att MFF tar hem det hela. _________________ Haur du sett malmö Haur du sett Världen(!) |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 05.03.2005 00:57 Post subject: |
|
|
| jonte1010 wrote: |
jag undrar om du enns har sett ett Svenskt lag spela förut... Hur vet du att RBK är bättre än MFF nu? Vi får vänta och se... Men jag lägger min slant på att MFF tar hem det hela. |
Han har vel omtrent like godt grunnlag for å si at RBK er bedre enn MFF som du har til å si det motsatte? Idiot... |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 05.03.2005 01:17 Post subject: @Jonte |
|
|
Jonte: Siden du trivst så godt på forumet vårt og er overbevist om Malmø`s overlegenhet, så har jeg en liten utfordring til deg:
Hva er Malmø vs RBK`s styrker og svakheter som lag ?
Hvordan er styrkeforholdet mellom enkeltspillere på RBK vs Malmø ? _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 05.03.2005 01:35 Post subject: |
|
|
Rbk har jo en økonomi Malmø FF bare kunne drømme om.. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 05.03.2005 10:32 Post subject: |
|
|
| jonte1010 wrote: | Vem är Bratbak? Har aldrig hört talas om namnet förut? Men Rosenberg blir iallfall såld till en stor klubb någonstans i Europa och han har 3 år kvar på kontraktet.. Så lycka till med era funderingar om inte RBk borde köpa honom  |
Du følger åbenbart ikke skandinavisk fodbold ret nøje hvis du ikke ved hvem Brattbakk er.
Gider ikke sidde og spekulere på hvem der er bedst af Malmø og Rosenborg, det har set for lidt af Malmø til. Men det jeg har set(mest sportnyhedssendinger på svensk tv4 og Royal league opsumeringer). Har i et meget godt hold, men jeg tror ikke i er bedre end os.
Glæder mig til i kommer til lerkendal, en kamp jeg tror i taber. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
jonte1010 Junior
|
Posted: 05.03.2005 20:34 Post subject: |
|
|
jag har INTE skrivit något om att MFF ska vara överlägsna Rosenborg.. Den tiden kommer men just nu är MFF inte det. MFF har inte varit bra alls i RL det var nu i slutet av Turneringen som dem vaknade och kämpade iallfall i matcherna. Borta matchen mot er ska bli skoj att se och Hemma kommer inget lag vinna över oss. Våran publik stöttar MFF till 100%! Vi ska sjunga så högt så att det hörs ända till Oslo eller trondheim eller var ni nu kommer ifrån!! _________________ Haur du sett malmö Haur du sett Världen(!) |
|
| Back to top |
|
 |
|