| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Sølve Rutinert
|
Posted: 27.08.2007 21:04 Post subject: |
|
|
| Konesseur wrote: | | Er visst defensiv mitbane/midtstopper. Mao midtstopper med offensivt snitt. | Riseth er defensiv midtbane/midtstoppar. Mao midtstoppar med offensivt snitt? Nei.
| Jarwson wrote: | | Synes Stian Ohr gjorde en bra figur i kampen igår. Mye kvikke finter og løp, og mangla bare scoringa. |
Eg seier nei takk til Ohr. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 27.08.2007 21:09 Post subject: |
|
|
| Jarwson wrote: | | Synes Stian Ohr gjorde en bra figur i kampen igår. Mye kvikke finter og løp, og mangla bare scoringa. Ok å hente inn han, i og med at Joakim Austnes ser ut til å ryke. |
Hva var det Klanen sang under Godsetkampen? "Alle rykker ned med Stian Ohr."
Forøvrig virker du som nok en Brannsupporter som prøver å provosere med forslag til nye spillere. Ellers så er du bare på skikkelig skogtur. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Stian P Junior
|
Posted: 27.08.2007 21:15 Post subject: |
|
|
Synes faktisk ikke Stian Ohr er ett så dårlig forslag. Er i allefall ikke hannes skyld at klubbene han har spilt for rykker ned. Er alltid klubbenes beste spiller, hver sesong.....
Så her er jeg faktisk enig med jarwson, så fremt ikke godset priser han opp i skyene da....... |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 27.08.2007 21:17 Post subject: |
|
|
| Jeg får vondt i magen bare av tanken på å vurdere å kjøpe en tidligere Molde-spiller... |
|
| Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 27.08.2007 21:32 Post subject: |
|
|
Igjen, det har ikke noen ting å si hvor han har vært, så lenge han er i rbk.
poenget bør være at han ikke er god nok til å heve RBK. _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã… |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 27.08.2007 21:32 Post subject: |
|
|
| Stusser på hodet når folk nevner Stian Ohr: fyren er både udugelig og uspiselig. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 27.08.2007 21:38 Post subject: |
|
|
I tillegg er Ohr ekte molde-gutt, og har vel ved flere anledninger sagt klart og tydelig ifra om at spill for Rosenborg aldri vil komme på tale! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 27.08.2007 21:43 Post subject: |
|
|
Det er noen gode til ikke å hente Stian Ohr, slik jeg ser det. Det finnes mange flere, men det kan andre føye til hvis de føler for det.
1. Stian Ohr er ikke nevneverdig bedre enn de vi har, heller motsatt. I tillegg er det absolutt ikke den posisjonen vi så sårt trenger forsterkninger i.
2. Han er en tidligere Moldespiller og VÃ¥lerengenspiller som har uttalt seg negativt om Rosenborg ved flere anledninger. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 27.08.2007 22:54 Post subject: |
|
|
| Jarwson wrote: | | Synes Stian Ohr gjorde en bra figur i kampen igår. Mye kvikke finter og løp, og mangla bare scoringa. Ok å hente inn han, i og med at Joakim Austnes ser ut til å ryke. |
Du må være Brann supporter ja Vi skal forsterke laget, ikke svekke RBK2. Makan
Men hvis du mot formodning skal være RBK supporter: Hvordan inn i det huleste kan du se at Ohr forsterker laget??? Har du ikke fotballforståelse??? |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 28.08.2007 10:24 Post subject: |
|
|
Hvis vi klarer å kvalifisere oss, kanskje vi klarer å lokke Stian Ohr til Rosenborg.
HA HA HA HI HI HI HO HO HO, den var til og med bedre enn forslaget om Joakim Austnes. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 28.08.2007 10:28 Post subject: |
|
|
| Jarwson er nok m****-supporter. Foreslår bare nåverende eller tidligere m****-spillere. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 28.08.2007 13:01 Post subject: |
|
|
Gammelt nytt, men jeg fant det interessant, så da gjør sikkert noen av dere det også:
| Dagbladets papirutgave, 260807 wrote: | MÃ¥ ha drahjelp i Europa
Vidar Riseth er skråsikker på at RBK må ha inn minst to solide forsterkninger før neste lørdag dersom de skal henge med i gruppespillet i Champions League.
Marianne Steffensen - Dagbladet papirutgave, 26. august 2007
TRONDHEIM (Dagbladet): Rosenborg vant i går komfortabelt mot Vålerenga, men Morten Berre og Daniel Fredheim Holm herjet med det nykomponerte RBK-forsvaret i første omgang.
I går var fire sentrale spillere ute - Miika Koppinen, Roar Strand, Steffen Iversen og Mikael Dorsin - og særlig defensivt ble RBKs svakheter avslørt.
Sapara-klasse
Vidar Riseth, som i går gjorde en god kamp både på midtbanen og etter hvert på stopperplass for Rosenborg, er klar på at ting må skje i løpet av uka. Overgangsvinduet stenger 31. august.
- Vi er bare 17 mann i troppen, det er for tynt om vi skal hevde oss i Europa. Vi trenger et par spillere til, og det må være spillere som går rett inn og forsterker laget slik som Marek Sapara gjorde. Det er ingen vits å hente stallfyll nå, sier Riseth til Dagbladet.
Selv om sportsdirektør Knut Torbjørn Eggen så langt er svært hemmelighetsfull har han stor tro på at det vil skje.
- Etter onsdag, når alt er avgjort, regner jeg med det står ett par karer til på treningsfeltet. Jeg tror det er litt bevisst fra klubbens side å ikke gjøre noe før onsdag for å signalisere at vi ikke tar noe for gitt. Det synes jeg de gjør riktig i, sier Riseth.
Haster
Rosenborgs ønske for sommeren var 2-3 nye spillere som kunne gå inn å forsterke dagens lag før man skal ut i Champions League. Så langt har ingen kommet.
- Det er ikke alltid man får det man ønsker seg, sier Eggen til Dagbladet, og holder fortsatt kortene tett til brystet. Men at han har vært på fisketur og har flere agn ute legger han ikke skjul på, selv om han ikke vil røpe navn.
- Det er to parter med når noe skal skje. Vi vet hva vi ønsker oss, men kan bare håpe vi har vært overbevisende nok overfor den andre parten, slik at vi får napp, sier Eggen, som synes det er for tidlig å snakke om høstens Champions League-kamper. - Det blir hypotetisk, ettersom vi ikke er kvalifisert enda. Vi skal først igjennom en kamp på onsdag, sier Eggen.
Men overgangsvinduet stenger allerede natt til lørdag og tidenes fotballsensasjon må til dersom Tampere vinner med mer enn tre mål på Lerkendal. Eggen bør ha et par ess i ermet, og vet det også selv.
- Det bør helst være rett rundt hjørnet, hvis en ser på kalenderen, samtykker han.
Dos Santos skadet
Rosenborg tok ledelsen litt mot spillets gang på Lerkendal, etter en perle fra Alexander Tettey fra 25 meters hold.
Hjemmelaget tok grep om kampen etter pause, og kruset til slutt inn en komfortabel seier mot ti Vålerenga-spillere. Freddy dos Santos ble dessuten skadet etter 65 minutter, og VIF hadde på det tidspunktet brukt opp alle byttene sine. - Fryktelig ergerlig, en føler seg litt som en syndebukk når laget ikke kan sette inn noen, sier dos Santos som tråkket kraftig over.
- Jeg går glipp av de to kampene til uka, men håper å være tilbake etter landslagspausen, sier VIF-spilleren. Kampen var VIFs første tap under Harald Aabrekks ledelse. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 28.08.2007 13:05 Post subject: |
|
|
Takk for arbeidet attach
Er så jævla jævla spent nå. Tror aldri jeg har ventet mer på spillere til rbk. Fare for at forventningene mine er alt for store. Men tenk hvor sinnsykt deilig det hadde vært å fått inn en skikkelig "matchvinner" av en midtstopper! |
|
| Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 28.08.2007 16:22 Post subject: |
|
|
For ikke å snakke om hvor "sinnsykt jævli" det vil bli visst ingen kommer.  _________________ Cantate Conflictus |
|
| Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 28.08.2007 16:44 Post subject: |
|
|
På bakgrunn av det som har skjedd tidligere i år, så har man en god grunn til å frykte det verste. Er jammen ikke sikker, nei 
Last edited by skjæringen on 29.08.2007 00:32; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 28.08.2007 16:51 Post subject: |
|
|
| Tenke hvor jævlig om vi går på en smell som FCK gjorde i 2004, da hadde jeg ikke orka dra på jobb på en uke. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 28.08.2007 16:54 Post subject: |
|
|
Ser Austnes ut til å ryke? Det var vel snakk om å hente han etter sesongen så vidt jeg har fått med meg.
Ohr er som mange har påpekt, et forferdelig dårlig forslag. |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 29.08.2007 10:56 Post subject: |
|
|
| robinla wrote: | | Jeg får vondt i magen bare av tanken på å vurdere å kjøpe en tidligere Molde-spiller... |
og da sikter du til våre dårlige erfaringer med erik hoftun? eller er det den horrible roar strand du tenker på? |
|
| Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 29.08.2007 11:00 Post subject: |
|
|
| Bullseye wrote: | For ikke å snakke om hvor "sinnsykt jævli" det vil bli visst ingen kommer.  |
Slapp av! Signalene fra brakka er utvetydige. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 29.08.2007 11:01 Post subject: |
|
|
| primaten wrote: | | og da sikter du til våre dårlige erfaringer med erik hoftun? eller er det den horrible roar strand du tenker på? |
Tja, er nok mest Odd Inge Olsen, tenker jeg.. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 29.08.2007 11:22 Post subject: |
|
|
| Kanskje Berg-Hestad kunne blitt en ok høyreback? he he... |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 29.08.2007 11:29 Post subject: |
|
|
| ..og Hoseth duger KANSKJE som materialforvalter. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 29.08.2007 12:03 Post subject: |
|
|
| ... for sminkeskrinet til fysioterapeuten vår? Funker ikke, han bruker opp alt selv! |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 29.08.2007 12:35 Post subject: |
|
|
Synes dette blir håpløst barnslig. At en spiller har vært i Molde diskvalifiserer naturligvis ikke vedkommende fra å bli RBK-spiller.
Sånn har det ikke vært tidligere og slik blir det heller ikke i framtida.
De som ønsker å skrive fjas og vas om Molde-spillere kan gjøre det i et dertil egnet forum, ikke her inne. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 29.08.2007 13:10 Post subject: |
|
|
Hvilket forum er vel bedre egnet til å skrive vas og fjas om Molde-spillere enn dette?  _________________ De som tror de vet best er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
|