| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Juch Veteran
|
Posted: 18.08.2007 19:32 Post subject: |
|
|
| Nei, høyreback. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 19.08.2007 07:54 Post subject: |
|
|
| Syntes Nordvik klarte seg bra igår og det på en uvant posisjon. Viste fine defensive egenskaper samt en fint driv fremover ved enkelte anledninger absolutt noe å bygge videre på. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 19.08.2007 18:59 Post subject: |
|
|
La merke til at Nordvik hadde et par meget solide og viktige taklinger i går. Gikk kompromissløst inn og stoppa spillere på vei igjennom. Synes han var solid i sine defansive inngripner, noe som varmer godt med tanke på det vi har i midtforsvaret i dag. Selvfølgelig spilte de mot laber motstand, men jeg ble absolutt ikke skremt av det jeg så i går. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
bergert Rutinert

|
Posted: 19.08.2007 20:21 Post subject: |
|
|
Vell med tanke på hvor middelmådige våre forsvarere har vært gjennom store deler av året. Kan det umulig skade å gi nordvik en og annen mulighet slik at han skaffer seg litt TL erfaring.
Når(ikke hvis...) vi ikke handler inn noen forsvarere i sommer kommer vi til å trenge all den dekningen vi kan få.
Stoor, Strand, Basma, Kvarme, Dorsin, Koppinen, Lago og Beto virker kanskje som "nok" men det er faen så mye skader på den gjengen der, vi ender fort opp med en manko på forsvare =( _________________ If something is hard doing, it's not worth doing |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.08.2007 10:14 Post subject: |
|
|
| Er det ikke slik at Nordvik kun har kontrakt ut året hvis det ender med at han forlater rosenborg på bosmann er det nok et tegn på ledelsen sin inkompetanse. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 20.08.2007 10:31 Post subject: |
|
|
Eller at han rett og slett ikke er god nok... _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.08.2007 10:44 Post subject: |
|
|
| Så du synes det er fornuftig av ledelsen å sette seg inn en situasjon der en risikerer å starte sesongoppkjøringen med i verstefall 1 høyrebekk, 0 midtstoppere, og 0 venstrebekker. For det er vel kun Stoor som er helt sikkert at kommer til å være her neste sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 20.08.2007 12:47 Post subject: |
|
|
| Alt jeg har sett av Nordvik har inspirert meg. Det virker utvilsomt som at Nordvik er bedre enn Jamtfall i hvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 20.08.2007 13:21 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Så du synes det er fornuftig av ledelsen å sette seg inn en situasjon der en risikerer å starte sesongoppkjøringen med i verstefall 1 høyrebekk, 0 midtstoppere, og 0 venstrebekker. For det er vel kun Stoor som er helt sikkert at kommer til å være her neste sesong. |
Sesongoppkjøringen starter vel for pokker ikke før 01.02.08. Koppinen og Dorsin er Rosenborg-spillere inntil de spiller for en annen klubb. Dette har ikke hendt enda. Du er litt i forkant av begivenhetene her... _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 20.08.2007 15:52 Post subject: |
|
|
| Gode nyheter! Håper de tør å gi han spilletid også. |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 20.08.2007 15:57 Post subject: |
|
|
| Thor Arild wrote: | | Sesongoppkjøringen starter vel for pokker ikke før 01.02.08. Koppinen og Dorsin er Rosenborg-spillere inntil de spiller for en annen klubb. Dette har ikke hendt enda. Du er litt i forkant av begivenhetene her... |
Nei, Dorsin og Koppinen er RBK-spillere til 31.12.07, samme gjelder Kvarme og Basma, og da står vi igjen med Stoor, Lago ?og Nordvik?
Det er ikke snakk om å være i fokant av begivenhetene når vi pr dags dato ikke har ei forsvarsrekke 1.1.08. Det er en situasjon vi er i nå, og som bør fikses iløpet av dette vinduet. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 20.08.2007 16:03 Post subject: |
|
|
| Surt for Nordvik hvis Haugesund går til cupfinale ;p På den annen side har han nå en gylden mulighet til å spille seg nærmere fast plass på rbk. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 20.08.2007 16:33 Post subject: |
|
|
| Fornuftig å hente trønderbrassen hjem igjen i en travel høstinnspurt med viktige kamper i TL, CL og RL. Nordvik dekker flere plasser i forsvaret og kjenner spillesystemet. Han kan da leies ut igjen til neste år viss han får lite spilletid. Jeg håper han får prøvd seg en del, ikke minst i RL(viss RBK blir bla de fire beste i TL da) |
|
| Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 20.08.2007 17:19 Post subject: |
|
|
flott at han er tilbake _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã… |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.08.2007 18:08 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Er det ikke slik at Nordvik kun har kontrakt ut året hvis det ender med at han forlater rosenborg på bosmann er det nok et tegn på ledelsen sin inkompetanse. |
| VG, 29.06.07 wrote: | | Unggutten Andreas Nordvik får forlenget kontrakten med ett år, og vil i den perioden bli leid ut. |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.08.2007 18:15 Post subject: |
|
|
| Ingenting av det VG skrev stemte. Han var bare leid ut til 26.08, og har fortsatt bare kontrakt ut sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.08.2007 18:16 Post subject: |
|
|
| Vet det med lånet blir feil nå, men det er da vel riktig at han vil få forlenget kontrakten med ett år, som det jo står? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.08.2007 18:20 Post subject: |
|
|
| I praksis, ja, men kontrakten er ikke forlenget ennå, ifølge Eggen. Glemte å skrive det i saken på torsdag, men har lagt det inn i dagens bekreftelsessak. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 20.08.2007 19:09 Post subject: |
|
|
| Frykter at dette er den forsvars forsterkningen Eggen jr har snakket om. At Nordvik kommer tilbake til RBK |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 20.08.2007 19:14 Post subject: |
|
|
| bergert wrote: |
Stoor, Strand, Basma, Kvarme, Dorsin, Koppinen, Lago og Beto virker kanskje som "nok" men det er faen så mye skader på den gjengen der, vi ender fort opp med en manko på forsvare =( |
Ikke hvis man fortsette å telle hver og en to ganger...
Uansett; å hente hjem Nordvik som back-up på samtlige forsvarsposisjoner synes jeg høres ut som en god løsning. På denne måten vil han få muligeht til å bli matchet utover høsten uten at vi er dønn avhengige av ham.
Ut fra det lille jeg har sett, så tror jeg egentlig ikke at han er god nok til å spille fast på laget enda, men det er vel i grunnen ikke resten av søpla baki der heller...
Dersom vi mot formodning kommer til Royal League(ja, jeg sier mot formodning) så håper jeg at Nordvik får sjansen til å spille seg inn på laget da. Gjerne som høyre back.
For øvrig, fullstendig off topic, så håper jeg at RBK er tøff nok til å sette Koppinen og Dorsin ut av laget i (noen av) CL-kampene i høst dersom de fremdeles ikke har skrevet under ny kontrakt.
Vil tro at det er tilstrekkelig økonomisk ris på stumpen til at man muligens tar pennen fatt. Forutsatt at klubben fremdeles ønsker de i laget, selvfølgelig... |
|
| Back to top |
|
 |
leon92 Junior
|
Posted: 20.08.2007 20:18 Post subject: |
|
|
| så bra at andreas kommer hjem! håper han får et lite gjennombrudd i rbk i høst, og at han får mye spilletid i eventuell RL. Ellers så er jeg veldig enig med Jadda i at vi må vurdere om vi skal bruke Dorsin & Koppinen når de nekter/ikke godtar det tilbudet de har fått. Overgangsvinduet er ikke stengt enda! |
|
| Back to top |
|
 |
Brandy Proff
|
Posted: 20.08.2007 20:29 Post subject: |
|
|
| Det er jævlig råttent gjort mot Nordvik å hente ham hjem nå. Tenk om han kunne fått spille et dusin kamper til i 1. divisjon. Det ville gjort godt - framfor 12 kamper på benken samt enkelte innhopp. Jeg har tru på Nordvik til neste år, men det er for tidlig å hente ham nå. |
|
| Back to top |
|
 |
stjørdaling Senior
|
Posted: 20.08.2007 20:33 Post subject: |
|
|
Dette er jo strengt tatt bare tull. Skal vi straffe spillere fordi de ikke ønsker å skrive ny kontrakt?
Har ikke både Rosenborg og spillerne blitt enige om en kontrakt, med en bestemt kontraktsperiode? Ble det under møtet om den kontrakten krevd at spillerne skulle utvide kontraktstiden hvis de begynte å imponere?
Dette er veldig urettferdig ovenfor Koppinen og Dorsin som har gjort mye for klubben. De har krav på å få fullføre kontrakten, og det blir feil av RBK å vrake dem fra kamper av utenomsportslige årsaker. Skal vi kanskje prøve å skremme Strand til også å skrive ny kontrakt? Nei, spill med spillerne som spiller best. Og hvis vi ikke ønsker å bruke dem, kan vi like godt selge. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 20.08.2007 21:25 Post subject: |
|
|
| Det er overhodet ikke "urettferdig" å vrake de, det står vel ingenting i kontrakten deres at de skal spille? Hvis klubben mener det er i klubbens langsiktige interesse å bruke andre spillere så er det helt legitimt. |
|
| Back to top |
|
 |
|