| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 16.08.2007 16:08 Post subject: |
|
|
2mas, du skulle spørre om Albrechtsen!
Så mye rot som det må være med Hysen dealen burde vi sjekka. De har jo styrt med det der i ukesvis nå. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
blackwater Proff
|
Posted: 16.08.2007 16:13 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Tænkt hvis vi fik Hysen, Albrechtsen og en spænende back, da havde jeg været umådeligt tilfreds. |
Dere har sikkert sett dette før av Hysen, men det er småpent
http://www.youtube.com/wa...6Y3xd7h4kM |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 16.08.2007 16:31 Post subject: |
|
|
Albrechtsen linkes til Ipswich også, men er visst nærmere BIF. Fingern ut av stussen nå. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.08.2007 19:28 Post subject: |
|
|
| Eggen bekreftet at han visste om situasjonen hans. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 16.08.2007 19:52 Post subject: |
|
|
Håper for all del at vi ikke ender opp bare med å hente Nordvik hjem fra Haugesund. Finnes flere gode alternativer der ute, som nevnte Albrechtsen. Som Recon sa: Fingern ut av stussen nå!
- Jeg har intet hørt om Ipswich, og derfor forholder jeg mig ligesom Martin selv til, at han har et år tilbage af sin kontrakt med West Bromwich. Men det ser ud til, at han er til salg. Jeg tror, at hvis der kommer en klub med omkring 11 millioner kroner så sælger de ham, siger forsvarsspillerens agent Michael Johansen til B.T.
Han kan dog bli værende i WBA, dersom Davies selges.
Davies’ fravær fra førsteholdet er kommet Martin Albrechtsen til gode. Den danske forsvarsspiller spillede i går alle 90 minutter for West Bromwich i kampen mod Bournemouth, og skulle et Davies-skifte blive en realitet, kan Albrechtsen, der ellers også har været sat i forbindelse med et skifte væk fra klubben, måske se frem til en plads i startopstillingen for The Hawthorns. |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 16.08.2007 19:55 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | 12 mill er prisen for Hysen |
Svenske kroner ? I såfall tilsvarer det ca. 10,2 mill. norske kroner med dagens kurs. Uansett, 10, 12 eller 15 millioner burde vel ikke ha mye å si nå som rundt 90 er på vei inn på konto... |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 16.08.2007 20:00 Post subject: |
|
|
| Blir så sinnsykt skuffet dersom den store midtstopperjakten ender med Nordvik. Det er så latterlig at RBK ikke er villig til å legge pengene på bordet for å få den kvaliteten de trenger. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 16.08.2007 20:41 Post subject: |
|
|
| 1917 wrote: | | Han er vel fortsatt i Sunderland, men paa vei til IFKG. |
Hysén ännu inte klar - ''Det handlar om mer än bara pengar''
Om det inte skulle gå att lösa en övergång till IFK Göteborg är Hysén beredd att lyssna till andra klubbar. En fortsättning i en annan engelsk klubb tilltalar honom inte.
- Då kan jag lika väl stanna kvar här och försöka ta en plats. Det har funnits intresse från klubbar i Sverige, Danmark och Norge.
Kjøp, kjøp, kjøp. Bedre venstreving i 4-3-3, kan vi lete lenge etter.. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 16.08.2007 20:42 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Eggen bekreftet at han visste om situasjonen hans. |
Hysen, eller dansken? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.08.2007 20:45 Post subject: |
|
|
Albrechtsen.
Hysen og madammen er visst relativt lystne på å flytte tilbake til Götet. Tror derfor det löser sej. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 16.08.2007 20:48 Post subject: |
|
|
Men det er muligens no kluss med klausuler om muligheter til å dra igjen som Hysen vil ha, men Mild inte. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
blackwater Proff
|
Posted: 17.08.2007 07:55 Post subject: |
|
|
| Dette er vel en spiler som KTE ikke har snakket om i media. Velger å tolke det possitivt og at han er og det skal en slik spiller være, meget aktuell for Rosenborg. I allefall så har alle spilleren han har snakket om i media bare vært oppspinn. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 17.08.2007 08:15 Post subject: |
|
|
Kan jeg aldri tenke meg. Oppfatter ikke akkurat Eggen som spesielt subtil. Er også spent på hvilke kvaliteter han har ved forhandlingsbordet. Vet det ikke, men jeg innbiller meg at Bratseth er mer intelligent og dermed også en bedre forhandler. Eggen forekommer litt "bonat". Håper selvfølgelig jeg tar skammelig feil og at ansettelsen av han viser seg å være det smarteste noensinne for RBK.
Edit: Hmm. Ble visst om Eggen og ikke om nye spillere dette. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 17.08.2007 10:13 Post subject: |
|
|
Jeg tror det er slik han vil ha det. Virker mer opptatt av å uttale seg til media enn å faktisk prøve å få tak i spillere.
Får håpe at det foregår ting i kulissene. Jeg håper fortsatt, men håpet svinner for hver dag som går uten annet enn tørrprat fra Eggen Jr. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
blackwater Proff
|
Posted: 17.08.2007 10:23 Post subject: |
|
|
| Han var jo mye i media rett etter han tok over. Han hadde nok et markeringsbehov. Typ: NÃ¥ er det jeg som er sjefen her. Kom jo opp nye navn hele tiden. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 17.08.2007 10:48 Post subject: |
|
|
Dette lukter ikke godt spør du meg. Hvis bare Nordvik kommer som "forsterkning" til CL deltagelse mener jeg at RBK har pisset på seg selv. For mer avkledning i CL har vi vell neppe sett hvis det blir slik.
Jeg ser det godt for meg. Rune Bratseth, " Eggen, dette laget slo jo Tampere. Det holder for i år. Vi har ikke hastverk. Dette går nok bra."
Nordvik blir jo bare en backup som er bakerst i køen. Bak Kvarme som holder knapt 1.div nivå.
RBK bør ha minst to klasseforsterkninger, en ving og en stopper. Disse må være spillere som løfter resten av laget betraktelig. Da har vi en mulighet til å unngå flere "Arsenal-fadeser". |
|
| Back to top |
|
 |
blackwater Proff
|
Posted: 17.08.2007 10:52 Post subject: |
|
|
En annen ting er jo at mange spillere allerede har spil kval. til enten uefa eller cl og dermed er utelukket.
Det er jo helt stille rundt Martin Andresen. Hvorfor forsøker vi ikke sterkere på han med tanke på neste sesong.Ville passet perfekt der sammen med Sapara. |
|
| Back to top |
|
 |
blackwater Proff
|
|
| Back to top |
|
 |
Deca Junior
|
Posted: 17.08.2007 10:58 Post subject: |
|
|
| Med en solid stopper og kantspiller skulle RBK være godt rustet for CL. Men det kunne kanske vært lurt å hente inn neste sesong's forsterkninger allerede nå? da har de høsten til å avklimatisere seg, slik at de er klar når vintertreningenen begynner....med forbehold at de jobber utifra en liste med spillere, og at de er tilgjengelige allerede nå... |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 17.08.2007 11:30 Post subject: |
|
|
At ledelsen i Brakka er så smarte kan du bare glemme, Deca.
Dessuten kan jeg ikke helt forstå at vi MÅ ha en kantspiller. Er ikke Didier Ya Konan, Traorè, Storflor, og Jamtfall nok?
Sats heller pengene på 1 kanskje 2 solid midtstopper-forsterkning enn en ving. Så etter min mening trenger vi ikke Tobias Hysén. |
|
| Back to top |
|
 |
Totto_Dahlum Rutinert
|
Posted: 17.08.2007 11:46 Post subject: |
|
|
Når spillere av kvaliteten til Tobias Hysen er ledig på markedet bør vi slå til selv om vi strengt tatt har nok spillere i hans posisjon.
Ang Albrechtsen, hva slag spillertype er han,styrker/svakheter osv. Hvor høyt nivå holder han egentlig sammenlignet med de andre midtstopperene vi har kikket på i sommer, Nilsson/Wæhler/Dixon/Antonsson etc. |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 17.08.2007 12:13 Post subject: |
|
|
Så lenge Storflor er en del av likningen, har vi aldri god nok dekning på vingen.
Konan er for øvrig en meget god spiller, men er slettes ingen utpreget god ving i 4-3-3. Ser litt vanskelig for meg hvordan vi skal klare å utnytte han på en skikkelig måte dersom vi skal kunne komme tilbake til den tiden hvor vi igjen skal dyrke et system, all den tid dette systemet tydeligvis er nødt til å være 4-3-3 av den gode, gamle nederlandske sorten.
...og skal nå Eggen absolutt hente hit FFK-spillere, kan han vel like gjerne ta med seg Elyonoussi... |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 17.08.2007 15:42 Post subject: |
|
|
Det argumente holder ikke lag.
Greit du mener han ikke er god nok men sist jeg så ham så hadde han en målgivende pasning. Og han har spilt veldig lite i det siste.
Med Konan har vi en spiller som kan gjøre rollen sin egen og han er svært målfarlig som ving, men jeg personlig mener at han passer bedre som indreløper, hvis han blir bedre defensvit. Traorè og Jamtfall er begge spillere som er svært lovende, spesielt førstnevnte. Traorè er nærmere startplass, siden han er en målscorer og en typisk "RBK-ving". Jamtfall bør vi kanskje leie ut...
Men når vi har lagt om formasjonen til en 4-3-1-2 så er det bare plass til en ving dermed mener jeg vi har nok vingtyper. Vi trenger bare en ny ving hvis vi bestemmer oss får å gå tilbake til 4-3-3. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 17.08.2007 20:48 Post subject: |
|
|
Det er først og fremst stopper og forsvarspillere vi trenger. Men det hadde ikke hatt noe å sagt om vi hadde fått en klassisk ving, ikke en sån halveis ving slik som Konan.
Man kan vell også stille et spmtegn ved Jamtfall. Han er 20år og får krampe i begge beina på sin første kamp fra start i TL i år. Trener han ikke styrke og kondisjon??? Sluntrer han unna?
Så da er vi vell ikke så mange igjen på vingplass. |
|
| Back to top |
|
 |
leon92 Junior
|
Posted: 17.08.2007 21:54 Post subject: |
|
|
| Ny midtstopper er vel og bra det, men vi trenger like mye en ny venstreback. Det er ikke sikkert Dorsin signerer en ny kontrakt, og per idag har vi faktisk ingen erstattere for han. Hvem spiller venstreback mot VIF? Traore? |
|
| Back to top |
|
 |
|