English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2007
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 114, 115, 116  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Jarwson
Senior

PostPosted: 09.08.2007 21:47    Post subject: Reply with quote

Prøv å tenk litt langsiktig da, mister. Iversen er jo ikke akkurat tippeligaens yngste og mest lovende ving og Knan stikker nok så fort han får sjansen dersom en toppklubb skulle vise interesse for ham. OG Austnes er norsk, så vi slipper å tenke på kvote.
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende

PostPosted: 10.08.2007 00:00    Post subject: Reply with quote

Storflor, Jamtfall, Valø, og sikkert også Aas kan puttes på vingen om det skulle knipe. Vi HAR dobbel dekning på begge kanter, og vel så det. En Braaten-erstatter er slik jeg ser det unødvendig.
Recon
Legende

PostPosted: 10.08.2007 06:50    Post subject: Reply with quote

Det er vel ikke så mye snakk om antallet spillere som man sikkert kan plassere der ute, men kvaliteten i forhold til det man vil de skal utføre.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 10.08.2007 13:12    Post subject: Reply with quote

***** wrote:
UPDATE on the Albrechtsen situation Razz

According to his agent West Brom has set him on the transfer list and he is available for 11 mio danish kroner, but its only Brøndby and Ipswich Town who is interested at the moment hope the scumbag comes to Brøndby then we will give him a welcome like the farewell present Babis got at Helsingborg Mad

fucking funboy... Shocked

11 mill dkr, Thomas. En fyr som spiller både stopper og høyreback. løp og rop! Wink

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 10.08.2007 13:25    Post subject: Reply with quote

11 mill for Albrechtsen ja. Her bør Rosenborg absolutt forhøre seg. Nå må de få tak i en kurrant midtstopper nå som vi skal spille ute i europa.

Har han mange landskamper for Danmark?
Back to top
Lavik
Proff

PostPosted: 11.08.2007 14:52    Post subject: Reply with quote

skal følge med på trond plsen nå. har ikke sett han før, så blir spennende å se om han er god nok får rbk.
pingvin
Veteran

PostPosted: 11.08.2007 16:16    Post subject: Reply with quote

Hvis man skal bedømme utifra dagens kamp, så bør vi smelle penger på bordet på sekundet!
Back to top
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 11.08.2007 17:01    Post subject: Reply with quote

Ut i fra dagens 6-1 seier kunne vi sikkert kjøpt hele Bodø/Glimt Wink Men Trond Olsen har spennende kvaliteter ja.

Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout

Last edited by Bon Scout jr. on 11.08.2007 17:08; edited 1 time in total
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 11.08.2007 17:06    Post subject: Reply with quote

Jepp, kvaliteter som man har visst om fra før. Tror han hadde blitt en stor hit! Men, stoppere står vel forhåpentligvis først på prioriteringslista.
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 11.08.2007 17:22    Post subject: Reply with quote

Er usikker på Trond Olsen. Etter det jeg har hørt skal innleggene hans være av svært variabel kvalitet, der prosenten på dårlige er høyere enn gode. I tillegg skal visst ikke teknikken hans være allverden. Dessuten blåser han visst like mange baller utenfor som han setter i mål. Men for all del, jeg har personlig sett altfor lite av Olsen til å bekrefte om noe av dette stemmer.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 11.08.2007 17:25    Post subject: Reply with quote

Blei ikke Trond Olsen veid og funnet for lett i LSK foran denne sesongen, og at Bodø/Glimt følgelig kjøpte han tilbake?

Eller husker jeg helt feil?
Jonas
Veteran

PostPosted: 11.08.2007 17:34    Post subject: Reply with quote

Trond Olsen passet ikke inn i Uwe Röslers 4-4-2 system. Derfor ble han solgt tilbake.
Back to top
Erik
Veteran

PostPosted: 12.08.2007 19:41    Post subject: Reply with quote

http://fotbollskanalen.se...67416.html

- Det stämmer inte att Tobias är klar. Det återstår fortfarande detaljer som vi inte lyckats lösa, säger Mild till Sportbladet.

Vær så grei! Drømmesign..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
leon92
Junior

PostPosted: 12.08.2007 19:59    Post subject: Reply with quote

trond olsen er helt klart en god spiller, men tviler på at han hadde passet inn i 4-3-3. En spiller jeg ser for meg i rbk er espen ruud, meget offansiv og god back. Vi trenger han nå siden Roar begynner å bli gammel, tullingen Stoor kan vi sende hjem med første busover Storlien. Hent han sammen med Nordvik fra lån og drill han som midstopper Wink
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 12.08.2007 20:10    Post subject: Reply with quote

Nå er jeg sykt sulten på en skikkelig midtstopperforsterkning. Det burde komme nå. Hadde vi hatt den i går hadde vi kanskje fortsatt vært i gullkampen. At vi ikke har tatt konsekvensen av hvor dårlige stoppere vi har er egentlig litt merkelig.
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 12.08.2007 20:14    Post subject: Reply with quote

leon92 wrote:
trond olsen er helt klart en god spiller, men tviler på at han hadde passet inn i 4-3-3.

Bodø Glimt spiller 4-3-3, og etter hva jeg har fått med meg så gjør han det bra der. Kan heller sette spørsmålstegn ved RBKs spillerstall og om den passer til 4-3-3.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
leon92
Junior

PostPosted: 12.08.2007 20:46    Post subject: Reply with quote

er enig med deg der. det er på tide å ta et oppvaskmøte på brakka, der formasjon og spillere bør være et tema. Vi har vertfall ikke bruk for kvarme lenger, lago kan også dra.. sats på nordvik som midstopper ilag med koppinen/ eventuell erstatter visst han dra, med basma som backup et år til.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 12.08.2007 22:54    Post subject: Reply with quote

1. Trond Olsen eies av investorer
2. Kom tilbake fra LSK pga liten sportslig suksess, men også av private årsaker. Det siste kan være en årsak til det første.

Har likevel interessante kvaliteter, mens den største tvilen ligger til miljøskiftet.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
micke
Proff

PostPosted: 12.08.2007 23:51    Post subject: Reply with quote

Mange gode navn som blir nevt her.
Trond Olsen har jeg fått sansen for. De Glimt kampene som har blitt vist på tv har jeg sett, og Olsen gjør det bra. Men til tider syns jeg han viser storflor "kvaliteter". Litt over optimistisk og enkel måte å spille på som backen leser. Men de gangene han er i gjenom, så blir det målsjanse ut av det. Men som Jonas nevnte her, han setter like mange baller utenfor som han setter i mål, men igjen, han putter jo likevel mange. Tyder ikke det på at han er en bra sjanse skaper?
Espen Ruud har jeg ikke sett mye til, men når jeg først ser noe av han på tv så er det jo bra. Om han er så bra som vi vil tro, så håper jeg han er et navn på blokka til KTE.

En annen ting er at jeg syns det burde være en utlending i hvert ledd i hver kamp. Altså angrep og midtbane = minst 4 nordmenn. I forsvar minst 3 nordmenn. Syns det er for ille at det kunne ha blitt 3 svensker og en finne i forsvaret. Det må da finnes noen Norske som kanskje ikke er gode nok enda, men som kan bli det? Og i Angrep har vi tre afrikanere som viser seg frem og utfordrer sterkt. Jeg hadde heller sett at Nordstein hadde sett seg om etter en afrikaner(når han er så godt i gang med afrikanere) som hadde bekledd indreløper rollen og skammelsrud rollen istedenfor å hente Traore og/eller Konan.

Eggen var farlig god på å få ut det beste av spillerne. for eks Storflor. Han er ikke en veldig god spiller, men han har gjort veldig mye bra for RBK. Det handler like mye om vilje som om kvaliteter. Mot Brann så vi lite vilje og derav lite kvaliteter. Alle var bare sin egen skygge i Bergen. Spillere som vil noe og har gode nok kvaliteter vil jeg se i rbk trøya. Var det flere enn meg som så Koppinen som jogget etter Winters og Solli når de dro forbi? Ikke at Koppinen er så hurtig, men jeg syns det var mere "off ikke nå igjen" jogging fra Koppinen. Det var flere og, men spesielt Koppinen jeg la merke til. Det går igjen at i kamper som mot Brann, Tromsø og Odd det spillerne ikke blør for drakta. Det jeg vil frem til er at typer som Hagen og tidvis Riseth som gir alt i taklingene vil vi ha? Og at spillere med gode kvaliteter og stort talent, på dårlige dager ikke klarer å forholde seg til det de er bedt om og betalt for å gjøre, ikke har noe på brakka å gjøre?
Jonas
Veteran

PostPosted: 13.08.2007 00:34    Post subject: Reply with quote

At Rosenborgs nåværende stall er tynnslitt ned til beinet, mener jeg er en skandale når man er Norges rikeste klubb. Hadde dette skjedd med FC København? Tror neppe det. Rosenborg har vært altfor feige på spillermarkedet de siste årene og dette får de nå betalt for. Svakt!

Ut å hent spillere! De RIKTIGE spillerne!
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 13.08.2007 08:45    Post subject: Reply with quote

Jonas wrote:
At Rosenborgs nåværende stall er tynnslitt ned til beinet, mener jeg er en skandale når man er Norges rikeste klubb. Hadde dette skjedd med FC København? Tror neppe det.

Nja, vet ikke det. Karantener og skader kan ingen klubber garantere seg mot. Selvfølgelig kunne vi ha hatt 40 spillere i a-stallen, men da hadde det blitt mye støy i media fra misfornøyde spillere.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Sølve
Rutinert

PostPosted: 13.08.2007 12:46    Post subject: Reply with quote

micke wrote:
Eggen var farlig god på å få ut det beste av spillerne. for eks Storflor.

Kan ikkje hugsa at Storflor gjorde det så veldig bra under Eggen.
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 13.08.2007 18:00    Post subject: Reply with quote

Støtter micke der, Storflor var bra i Moss
Sølve
Rutinert

PostPosted: 13.08.2007 19:35    Post subject: Reply with quote

Det kan vera. Beklager viss micke meinte Knut Torbjørn Eggen, men eg trudde han snakte om Nils Arne Eggen og korleis Storflor gjorde det under han i RBK. Viss micke meinte Eggen jr., får eg unskylda meg med at setninga "Han er ikke en veldig god spiller, men han har gjort veldig mye bra for RBK." lurte meg.
Back to top
micke
Proff

PostPosted: 14.08.2007 02:25    Post subject: Reply with quote

Jeg mente det jeg skrev. Storflor har aldri vært noen god spiller, men med han på laget så skapte han faktisk målsjanser og scoret noen mål i ny og ne. De kampene han hadde i fjord høst var ikke av ypperste klasse og han ødela mye av spillet, og likevel tok rbk gull. Og når Nils Arne satte han på laget så gjorde han det greit nok. Om han gjorde det dårlig så ble han den første som forlot banen etter pause. Generelt, Nils Arne Eggen har en spesiel evne til å få det beste ut av spillerene. Han terpet veldig mye på angreps spillet og sa at angrep er det beste forsvar. Mye sant i dette, og det virker for meg som om Tørum har fokus på helheten i spillet med både forsvar, midtbane og angrep sammen, i forhold til å fokusere hovedsakelig på midtbane og angrep som Nils Arne gjorde.. See the difference?

btw: kanskje mye på grunn av at nils arne disponerte tippeligaens beste forsvars spillere på den tiden, det gjør ikke Tørum.
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 114, 115, 116  Next
Page 94 of 116

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb