| 
 | 
  | 
| 
Debattforum 
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. 
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts. 

| View previous topic :: View next topic   | 

| Author | 
		Message | 

TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
  | 

Posted: 27.07.2007 08:20    Post subject:  | 
				     | 

| 

Da har jeg sett opptaket av finalen, jeg også. Balstad scorer to skikkelige perler av noen mål, får en si!  

Ellers likte jeg svært godt kommentarene på midtstopperne:

| Quote: | 	 		  | Det er noe litt Hoftunsk over begge disse stopperne til Rosenborg. Både Skjerve og Guldseth er komfortable med ballen i bena - liker å føre oppover. | 	 
  | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

simonfcb Proff

| 

Posted: 28.07.2007 13:48    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Recon wrote: | 	 		   	  | jkrakene wrote: | 	 		  

Markus Henriksen (sønn til Trond Henriksen) født i 1992 kom inn i de siste 2 minuttene og scoret også 3-0 målet. | 	  

Hvordan er det egentlig med disse trenersønnene? Holder de nivå, eller har de fått ting litt gratis? Nå har jeg kjent Michael fra han var et knøtt, men jeg kan ikke fri meg fra tanken om at han har fått ting litt servert som sønn av Jørn. Spesielt når jeg sammenligner talentet til Michael med søskanbarnet hans sitt.

Misforstå meg rett, Michael har def potensiale til å være på RBK jr eller RBK2, men jeg har ofte undret meg på om ikke Valø og andre burde stått foran i A-stall køen.

Jeg håper egentlig Michael ser hvor langt bak i spisskøen han er og blir utleid, så han kan ta et steg til i utviklingen. | 	  

Angående Markus Henriksen, så har jeg spilt på lag med han i 3 år, og jeg har aldri spilt med en bedre spiller. Markus var som regel forskjellen på seier og tap, i og med at nesten alt vårt offensive spill gikk gjennom Markus. Fantastisk pasningsfot, utrolig bra driv med ballen, gode avslutninger og en stor vinnervilje er hvordan jeg vil beskrive han. Jeg har selv blitt trent av Trond Henriksen, på samme lag som Markus; og selv om Markus er sønn av Trond, så tror jeg at han; med de ferdighetene han innehar, ville spilt på RBK i dag, selv uten Trond som far. Hvis du engang spiller med Markus, merker du fort forskjellen på en kamp med og uten han, spesielt på mitt nivå (Trond IL, G 16). _________________ Simon - Barcelona og RBK

-------------------------------

PlanetBarca

``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
  | 

Posted: 28.07.2007 14:02    Post subject:  | 
				     | 

| 

Det er j.. lenge siden jeg kunne spilt G16 gitt. Og Trond har jeg spilt MOT bare en gang, og det var en kretsfinale for 15 år siden.

Men det er godt å høre at talentet er reelt. Intet er bedre enn det. _________________ Profesjonell revolusjonær

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

simonfcb Proff

| 

Posted: 29.07.2007 17:00    Post subject:  | 
				     | 

| 

Om talentet er reelt i forhold til resten av RBK-junior vet jeg ikke, men jeg har spilt med/mot Ulrik Balstad, Erik Tønne, Espen Smitz, Osei, Michael Karlsen og Mushaga, og Markus holder hvertfall nivået til disse, utifra det jeg har erfart     Markus er en veldig komplett spiller, som innehar gode basisferdigheter både defensivt og offensivt, noe jeg tror han vil bruke godt i RBK Junior   _________________ Simon - Barcelona og RBK

-------------------------------

PlanetBarca

``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

| 

Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb. 

|   
 | 
  | 
  |  
| SITATET |