| View previous topic :: View next topic   | 

| Author | 
		Message | 

Bakklandia Legende

| 

Posted: 20.05.2007 19:02    Post subject:  | 
				     | 

| 

Jo, med baneforholden i Kleppen tatt i betraktning, er det ikke så rart at de sliter. Det er foran målene matta er verst. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

LarsP Proff

| 

Posted: 20.05.2007 19:07    Post subject:  | 
				     | 

| 

Kampprogrammet er hardt nok fra før av. Det er dumt å gi alt og risikere skader når man kan spille safe og alikevel vinne klart.

RBK er videre fra første runde og stiller forhåpentligvis alle mann alle mot Sandefjord i Tippeligaen. Jeg er fornøyd. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

SverreBrandhaug Rutinert

| 

Posted: 20.05.2007 19:28    Post subject:  | 
				     | 

| 

RBK hadde tøffere kamp-program i "gamle dager". Da gikk det så det suste gitt   | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

ballaballaballa Veteran

| 

Posted: 20.05.2007 19:32    Post subject:  | 
				     | 

| 

| VerneTroyer wrote: | 	 		  | Jo, med baneforholden i Kleppen tatt i betraktning, er det ikke så rart at de sliter. Det er foran målene matta er verst. | 	  

En kan komme med så mange unsyldnigner en bare vil, men kampen idag var rævdårlig fra start til slutt, og underlaget hadde minimalt med det å gjøre. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Zorac Forumsjef

| 

Posted: 20.05.2007 19:45    Post subject:  | 
				     | 

| 

Utrolig kjedelig kamp. Det blir riktignok en seier, men ytelsen på banen var meget slapp. Jamtfall synes å være langt fra TL-materiale, da han har masse ballmist, og får til minimalt mot et 3. divisjonslag. Valø var frisk det han spilte, med høy fart, god ballkontroll, og kom seg rundt til inlegg flere ganger.

Jeg håper virkelig RBK spilte rolig med vilje i dag. For det skjedde fryktelig lite i Namsos.

Vil forøvrig også gi en liten klapp på skulderen til Namsos' 16 år gamle keeper, som hadde flere fine inngripner i dag. Trakk dog noe ned at han tabbet seg ut foran 0 - 2. _________________ Influencer™ | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Haugen Veteran

| 

Posted: 20.05.2007 22:14    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Det var surt og kalt i Kleppen i kveld. Spillet var heller ikke all verden, men banen må ta sin del av skylden der. Ble vistnok fyrt av bluss også, uten at jeg fikk med meg det. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

simonfcb Proff

| 

Posted: 20.05.2007 22:21    Post subject:  | 
				     | 

| 

Fikk Jo Sondre Aas noe spilletid i dag, eller var det bare Valø som slapp til? _________________ Simon - Barcelona og RBK

-------------------------------

PlanetBarca

``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Mainn Rutinert

Joined: 08 Sep 2006 Posts: 515 Location: Vest /øst / nord/ sør
  | 

Posted: 20.05.2007 22:22    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Konesseur wrote: | 	 		  Mainn: 

Hvilken hurtigmat-restaurant befinner over veien for hovedinngangen til Lerkendal? Hva heter tvillingbydelen til Rosenborg? Hva ser man opp mot høyre ved toppen av nonnegata? Hva ser man gjennom vinduet i pirbadet? Ved hvilken side av byen smelter snøen senest? Hva heter byens 2 kjøpmenn til etternavn? fra marinen ser man 5 spesielle bygninger , hvilke?

Takk for svar. | 	  

Siden så mangen av dere vil jeg skal svare på disse spørsmålene kan jeg sikkert ta å svare på noen av de. 

Hurtigmat-kjeden kalles for Omartins. 

2 kjøpmenn må vel være bunnpris- og rema1000-kongene. 

tvillingbydelen til Rosenborg kan vel være mangen, jeg tipper du tenker på møllenberg. Håper svarene var forklarende. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Zorac Forumsjef

| 

Posted: 20.05.2007 22:24    Post subject:  | 
				     | 

| 

| simonfcb wrote: | 	 		  | Fikk Jo Sondre Aas noe spilletid i dag, eller var det bare Valø som slapp til? | 	  

Kun Valø. De som kom inn i dag var Braaten (for Skjelbred av alle ting), Kvarme (for Basma mener jeg å huske) og Valø for Storflor. _________________ Influencer™ | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Haugen Veteran

| 

Posted: 20.05.2007 22:26    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Valø har et flott rykk. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Moltisanti Veteran

| 

Posted: 20.05.2007 22:27    Post subject:  | 
				     | 

| 

Det var vel viktigere for Tørum at Kone scorte noen mål og fullførte kampen på en ok måte, enn at aas skulle få sin debut... _________________ Never argue with an idiot... you'll

be dragged down to his level, and beaten with

experience, | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Hvit mann som pusher 50 Veteran

| 

Posted: 21.05.2007 08:31    Post subject:  | 
				     | 

| 

| AndreasR wrote: | 	 		  | Hva er galt med Ã…ge Aleksandersen da? | 	  

Han synger falskere enn ei kråke?   _________________ Du och vi, Alfred - du och vi | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

2mas Sjef

| 

Posted: 21.05.2007 08:43    Post subject:  | 
				     | 

| 

- Det er aldri lett å bli klok på slike kamper. Når man møter lag som legger seg bakpå, er det krevende å komme i gang. Jeg synes spillerne mine kom bra fra det. Når du vinner 5-1 kan ingen klage, sier Tørum.

Les mer: Kristian Berget pizza til Kone

-  Vi lever av kontakten med folket som er opptatt av det vi holder på med. Nå er vi i nærmiljøet til Rosenborg. Det er kjempeflott å reise rundt om i Trøndelag. Og det er det som er sjarmen med cupen. Det er alltid stor stemning og entusiasme, sier Tørum.

Les mer: «Som julaften og 17. mai»

- Dette var rett og slett trivelig. Jeg synes det. Det er litt spesielt i første runde, for da er det såpass kvalitetsforskjell på oss og motstanderen. Det blir litt mer jobb når vi kommer til andre runde. Dette var mer lek og moro, sier Basma.

Les mer: Dette handler det om | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

|